maar Adatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:33 schreef Adat231 het volgende:
het zou toch wat zijn als er niemand weggaat... geen idee of Axel dan nog zou willen blijven zoals Wicky wel deed
Ja hij doet maar. Ik zie er de lol ook niet van in, maar als hij daar blij van wordt...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh achja ik vind er niet zoveel van behalve wel grappig als ie dat doet.
kratje bier erin?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:33 schreef Kissingbird het volgende:
Ze horen de auto die wordt voorgereden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
iedereen hoort het door zijn eigen roze gehoorapparaat
Dit programma moet een keer ophouden, laat er maar iemand verdwijnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:33 schreef Adat231 het volgende:
het zou toch wat zijn als er niemand weggaat... geen idee of Axel dan nog zou willen blijven zoals Wicky wel deed
In de kroeg kan ie een pilsje drinkenquote:
de spelling van de FEBOquote:
nee gaat prima zoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:35 schreef Adat231 het volgende:
[..]
er blijven te vroeg te weinig mensen over.
Voor mij komt het gewoon een beetje over als een truth or (in dit geval) dare grapje. Beetje lollen moet kunnen imo. Vind zulke afspraakjes altijd wel grappig voor een liveshow en kijken of ze het dan durven.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hij doet maar. Ik zie er de lol ook niet van in, maar als hij daar blij van wordt...
bye byequote:
Jane is wel echt miss plastic fantastic. Nep haar, kleurlenzen.quote:
Doe maar kaasbittterballetje!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:36 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Pleur, iemand? Bakkie pleur? Snensie, pleur?
* greysbones kijkt bij Ireth, waar zijn de bitterballen gebleven?quote:
Het werd buiten beeld gehoudenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Voor mij komt het gewoon een beetje over als een truth or (in dit geval) dare grapje. Beetje lollen moet kunnen imo. Vind zulke afspraakjes altijd wel grappig voor een liveshow en kijken of ze het dan durven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |