Hadden we ook niet een keer een soortgelijke opening met pirouette?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:55 schreef franklop het volgende:
Snelste opening met buikschuiver ooit?
@:wimderon , verwacht dat je rond 1.23u met een ontkrachtende YouTube filmpje komt
Dat is geen buikschuiver!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hadden we ook niet een keer een soortgelijke opening met pirouette?
Dat was Emese Hunyady waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja die zat op schaatsenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een prachtige rust in de slag had Wotherspoon toch.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:58 schreef franklop het volgende:
Zo, even een single hop TIPA erbij gepakt
Ben een erkend speciaalbier drinker! Wel met ruime voorkeur voor IPAsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:59 schreef Felagund het volgende:
[..], dat had ik niet achter je gezocht.
Erkend nog welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben een erkend speciaalbier drinker! Wel met ruime voorkeur voor IPAs
en wat is dan een tipa? voegt dat iets toe behalve een excuus om het blikje ¤2 duurder te maken?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben een erkend speciaalbier drinker! Wel met ruime voorkeur voor IPAs
Level 99 op untapped waarschijnlijk.quote:
Dat verschilt weer per keer. Vaak heeft het paar extra % alcohol erinquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:01 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
en wat is dan een tipa? voegt dat iets toe behalve een excuus om het blikje ¤2 duurder te maken?
Verliest het van de pocket Japanner.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:02 schreef hhh38 het volgende:
Dit kunnen we wel een geblokte Noor noemen
Moet wel in forumtermen blijven.quote:
Verschuren in het zwembadquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:03 schreef hhh38 het volgende:
Zelden iemand zo slecht zien uitkomen bij de finish
Gewoon eentje, De Boo-Stolz. Klaar.quote:
Triple IPA.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:01 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
en wat is dan een tipa? voegt dat iets toe behalve een excuus om het blikje ¤2 duurder te maken?
En de rest krijgt brons?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gewoon eentje, De Boo-Stolz. Klaar.
Het is ook wel een beetje een downstartquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:06 schreef Bill_Hillie het volgende:
Elke keer dat gelul over die downstart
Dat zou Jenning wel willenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gewoon eentje, De Boo-Stolz. Klaar.
Ja, een soort miniplaybackshow op schaatsen.quote:
Eufemisme voor een schaatser met een beroerde opening maar dat mag blijkbaar niet gezegd worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:08 schreef Janneke141 het volgende:
Het is een rondjesrijder.
Da's best handig als je schaatser bent.
Typische echte sprinter wel.quote:
Leuker, en eerlijker.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:15 schreef Abrikozentaart het volgende:
Toch vond ik het over 2 runs leuker de 500m
Hoop ik volgend jaar ook op tijdens de OSquote:
Verliest te veel snelheidquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:16 schreef hhh38 het volgende:
Kom op Shinhama, gewoon een keer vol door die binnenbocht knallen
Die moet je ook kunnen rijdenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:17 schreef Starflyer het volgende:
Shinhama verliest het door die laatste binnenbocht
De jets draaien al warm.quote:
Ja jeetje, zit lekker dicht bij elkaarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:20 schreef Remco het volgende:
Dit kan ook zomaar een 34.6 worden, ben je 10e.
Femke won ook goud na een valse startquote:
SPOILER: 500m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Genot gewoonquote:
Ja, ga lekker zuur zitten doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:23 schreef Marcoss het volgende:
Van Dijk geeft commentaar voor een jaaroverzicht, niet voor deze race
Kan er niks vanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Win rate Stolz nog maar 86% op het WK
Was je er bj in Milwaukeequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:25 schreef Zorro het volgende:
Die muts is anders wel reden om hem te diskwalificeren
De prestatie is geniaal, laat het daar dan ook over gaan en ga daar als commentator dan niet zo overheen..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, ga lekker zuur zitten doen.
Lekker belangrijk.
Zit een theepot in. @KingRoland gaat voor de smaak aardbei.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:27 schreef Bill_Hillie het volgende:
Door dat rare hoofddeksel kan ik dit moeilijk serieus nemen
1. Reggeboghquote:
Peer-karamel beste smaak ooitquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zit een theepot in. @:KingRoland gaat voor de smaak aardbei.
Ja maar je kunt toch niet echt verwachten dat een commentator, die hopelijk veel affiniteit heeft met de sport, hier ook erg enthousiast over is. Die zullen ook regelmatig van te voren denken wat ze wel en niet mogen en kunnen zeggen etc.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De prestatie is geniaal, laat het daar dan ook over gaan en ga daar als commentator dan niet zo overheen..
Uiteraard is eenvoor de Boo volledig terecht
Nagano traditiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wáárom heeft hij een theemuts op zijn hoofd?
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Rank Nation Gold Silver Bronze Total 1 Netherlands 5 3 2 10 2 United States 1 1 2 4 3 China 1 0 0 1 4 Norway* 1 0 0 1 5 Canada 0 1 1 2 6 Czech Republic 0 1 0 1 6 Italy 0 1 0 1 6 Japan 0 1 0 1 9 Poland 0 0 2 2 10 South Korea 0 0 1 1 Totals (10 entries) 8 8 8 24 |
Ze klinkt altijd wel hees toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:42 schreef hole1988 het volgende:
Ben ik nou gek of klinkt de stem van Jutta anders?
Mark Pelchat. SLC2002 volgens mij.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was je voor Stolz?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:35 schreef Mansjester het volgende:
Kutzooi, zag de uitslag van de 500 mannen per ongeluk al op NOS app voordat ik de race zag
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Mark Pelchat. SLC2002 volgens mij.
(Ben nu even aan het teruglezen dus excuus als het al gezegd is)
Hij brengt aan de orde wat iedereen in dit topic ook ter tafel brengt, dat is zijn taak. Maar het is even wennen als je afgelopen week weer met Stekelenburg doodgegooid bent natuurlijk.quote:
Die was z'n pilletjes vergeten ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:23 schreef Marcoss het volgende:
Van Dijk geeft commentaar voor een jaaroverzicht, niet voor deze race
Dit was wel de snelste. Op het WK sprint in 2010 viel Poutala, stond weer op, opende 9.92 en reed 35.32.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:55 schreef franklop het volgende:
Snelste opening met buikschuiver ooit?
@:wimderon , verwacht dat je rond 1.23u met een ontkrachtende YouTube filmpje komt
Dit ja, Erben moest nog even laten weten dat die het een belachelijke vraag vond. Wat ik dan weer erg raar vind ook omdat je je collega gewoon direct afvalt live op tv.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij brengt aan de orde wat iedereen in dit topic ook ter tafel brengt, dat is zijn taak. Maar het is even wennen als je afgelopen week weer met Stekelenburg doodgegooid bent natuurlijk.
Maar 6 jaar verschil. Weinig voor een schaatskoppel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:03 schreef Mansjester het volgende:
Waarschijnlijk al gemeld, maar Daleman heeft een relatie met Snellink. 1 grote inteeltbende binnen Essent
Nu wel. Gastmodded.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:43 schreef Zipportal het volgende:
Waarom staat dit topic niet in het subforum Schaatsen?
Mag dat, als 23 jarige iets met een 17 jarige hebben?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:03 schreef Mansjester het volgende:
Waarschijnlijk al gemeld, maar Daleman heeft een relatie met Snellink. 1 grote inteeltbende binnen Essent
bij volleyball nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Mag dat, als 23 jarige iets met een 17 jarige hebben?
Volgens ChatGPT welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Stukje consent allen. @de_boswachterquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:00 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:30 schreef Nova het volgende:
[..]
In Nederland is de wettelijke leeftijd voor seksuele meerderjarigheid 16 jaar. Dit betekent dat een 23-jarige legaal een relatie kan hebben met iemand van 17, zolang het gaat om wederzijdse instemming en er geen sprake is van dwang of misbruik.
Het blijft belangrijk dat beide partijen zich comfortabel voelen in hun relatie en respectvol omgaan met elkaars grenzen. Als er twijfels zijn over wat gepast is, dan kunnen open communicatie en begrip helpen.
Heb je nog andere vragen waarover we kunnen praten? Laat maar weten!
Nou ja, dat was De Boo toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik maakte nog een grapje gisteren met die schooltv stukjes over dat gastgezin dat ze niet enkel samen gegeten hebben daar.
Blijkt het nog zo te zijn ook
Geen podium lijkt mij nee.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:04 schreef Starflyer het volgende:
Prima race, maar niet genoeg, denk ik.
Yamada reed podium bij een worldcup! Dat zegt wat hoor!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:21 schreef wimderon het volgende:
Doordat Kok zo vroeg reed is Herbert continu alles en iedereen daarmee aan het vergelijken, terwijl je van tevoren ook wel weet dat hetgeen tot nu toe is geweest daar nooit in de buurt gaat komen.
Ze hebben haar al zowat op het podium geplaatstquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:21 schreef wimderon het volgende:
Doordat Kok zo vroeg reed is Herbert continu alles en iedereen daarmee aan het vergelijken, terwijl je van tevoren ook wel weet dat hetgeen tot nu toe is geweest daar nooit in de buurt gaat komen.
Dit zijn dan ook niet echt favorieten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heel erg dichtbij komen ze voorlopig nog niet
Ik was even bang dat WE alles gingen winnen bij de vrouwen.quote:
Ik zit er klaar voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |