quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
Niet verder vertellen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Gewoon aan je tafel op het werk? WTF? Smeerpijp dat je er bent!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:57 schreef einzeinz het volgende:
in de klas
op het werk (toilet, maar ook gewoon aan mijn tafel)
in een kerk
in een kapel
in de auto
in een bos
in een park
in een trein
in een verlaten steegje
...
Als je gewoon een eigen kantoor hebt en de deur op slot is dat toch net wat anders dan wanneer je in het PO werkt…quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:21 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Gewoon aan je tafel op het werk? WTF? Smeerpijp dat je er bent!
quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je gewoon een eigen kantoor hebt en de deur op slot is dat toch net wat anders dan wanneer je in het PO werkt…
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:57 schreef einzeinz het volgende:
in de klas
op het werk (toilet, maar ook gewoon aan mijn tafel)
in een kerk
in een kapel
in de auto
in een bos
in een park
in een trein
in een verlaten steegje
...
Een waardeoordeel geven over dingen die niet jouw ding zijn, is ook welquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]_!
Wat mankeert een mens in hemelsnaam om te gaan masturberen in een steegje.
Dat je Prescilla die je net in de kroeg hebt opgepikt een veeg geeft in een steegje kan ik inkomen maar in je eentje treurig rukken in een steegje is wel erg sneu.
En waar ruk jij? Op je piratenboot?quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]_!
Wat mankeert een mens in hemelsnaam om te gaan masturberen in een steegje.
Dat je Prescilla die je net in de kroeg hebt opgepikt een veeg geeft in een steegje kan ik inkomen maar in je eentje treurig rukken in een steegje is wel erg sneu.
Onzin. Je hoeft niet alles maar normaal te vinden. Masturberen in een steegje is dat zeker niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:01 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Een waardeoordeel geven over dingen die niet jouw ding zijn, is ook wel
Alleen als het zo uitkomt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:59 schreef einzeinz het volgende:
[..]
En waar ruk jij? Op je piratenboot?
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik laat me alleen maar masturberen
Ja, prima dat jij neuken in een steegje wel normaal vindt, maar zelfbevrediging op die plek niet. Compleet logisch, natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Onzin. Je hoeft niet alles maar normaal te vinden. Masturberen in een steegje is dat zeker niet.
Ik heb nergens gezegd neuken in een steegje wel normaal te vinden. Alleen dat ik dat ik daar nog in kan komen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:23 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Ja, prima dat jij neuken in een steegje wel normaal vindt, maar zelfbevrediging op die plek niet. Compleet logisch, natuurlijk.
Je hoeft heus niet alles normaal te vinden. Maar je hoeft er ook niet een waardeoordeel over te geven, of wel? Niemand die vroeg gekste plek waar ... en wat is je mening erover? Leven en laten leven.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd neuken in een steegje wel normaal te vinden. Alleen dat ik dat ik daar nog in kan komen.
Waarom moet ik ieder afwijkend seksueel gedrag maar normaal vinden?
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Dan is het dus geen masturberen, he?quote:Op zondag 23 maart 2025 14:11 schreef blomke het volgende:
In het nuclidenlab. = kelder van het ziekenhuis, naast het mortuarium. Overigens liet ik het doen, door een röntgenlaborante.
Wat/hoe dan wel?quote:
door een man met oorbellen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ieks!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:52 schreef C.L.Werner het volgende:
In mijn kantoortje bij de rijksoverheid
zijt u de beroemde clw ?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:56 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Op de stoel waar jij je sollicitatie gesprek hebt
quote:Op maandag 31 maart 2025 22:38 schreef Cockwhale het volgende:
Zelf heb ik het volgens mij nooit op een bijzondere plek gedaan. Misschien eens op werk in het toilet oid.
Laten masturberen, op de dansvloer van een uitgaansgelegenheid.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:52 schreef C.L.Werner het volgende:
In mijn kantoortje bij de rijksoverheid
Als je niet wil dat mensen hun mening geven moet je niet posten op een openbaar forum.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:06 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Je hoeft heus niet alles normaal te vinden. Maar je hoeft er ook niet een waardeoordeel over te geven, of wel? Niemand die vroeg gekste plek waar ... en wat is je mening erover? Leven en laten leven.
Username checks outquote:Op zondag 13 april 2025 05:33 schreef Fappenforlife het volgende:
Vroeger:
Schoolbus
Zwembad hokje
Op school (groot toilet)
Op school ( plasbak)
Nu:
In auto
Park/bos/skatepark
Op straat (bushokje)
Ja ik ook. Laatst in de herensauna door man van 60+ (ik 33)quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Dat kan dus niet, he.quote:Op zondag 13 april 2025 12:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja ik ook. Laatst in de herensauna door man van 60+ (ik 33)
Was het lekker?quote:Op zondag 13 april 2025 12:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2025 12:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ew whatquote:Op zaterdag 31 mei 2025 02:45 schreef TAmaru het volgende:
In een restaurant onder de tafel, terwijl mijn ouders tegenover me zaten
Nee. Ik had toen net naakt met mijn vriendin bed gelegen, maar het was niet tot een hoogtepunt gekomen omdat ik dat etentje had met mijn ouders. Tijdens het etentje was mijn vriendin me enorm aan het opgeilen (zij zat naast me, mijn ouders tegenover ons) door met haar been tegen mijn been te gaan en de hele tijd mijn lul aan te raken met haar hand onder tafel. Ik heb me toen via mijn broekzak klaargetrokken en ben in mijn broek klaargekomen. Mijn vriendin vond het echt geil, we hebben daarna nog hele lekkere seks gehad thuis.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:50 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Hadden je ouders niets door? Ik bedoel je spuiten dan toch op ze?
Bizar man
Ewquote:Op zondag 1 juni 2025 18:54 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nee. Ik had toen net naakt met mijn vriendin bed gelegen, maar het was niet tot een hoogtepunt gekomen omdat ik dat etentje had met mijn ouders. Tijdens het etentje was mijn vriendin me enorm aan het opgeilen (zij zat naast me, mijn ouders tegenover ons) door met haar been tegen mijn been te gaan en de hele tijd mijn lul aan te raken met haar hand onder tafel. Ik heb me toen via mijn broekzak klaargetrokken en ben in mijn broek klaargekomen. Mijn vriendin vond het echt geil, we hebben daarna nog hele lekkere seks gehad thuis.
Is lekker hoor ... eigenlijk een heimelijk pleziertje van me. Als je in een beetje een strakke broek klaarkomt, voelt het haast net als een kutje, en je sperma slaat zo heerlijk terug op je lul ipv dat het alle kanten op schiet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |