Heel ongelukkig, dat wel. Maar volgens het boekje.quote:
Dat dachten we in de thuiswedstrijd ook na die 0-1.quote:
Saai as fuck.quote:
neder;andquote:
Die was er niet, dus er valt niks te herhalen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:58 schreef Vliegbaard het volgende:
waarom laten ze die overtreding nou niet in de herhaling zien?
Als het midden en het einde ook zo kut zijn, dan zijn we helemaal KOEMANNEDquote:Op zondag 23 maart 2025 20:58 schreef Szura het volgende:
Wel weer typisch KOEMANNED dat het begin zo kut is
Ging Costa niet gewoon op iemands voet staan en deed daarna alsof die uitgleed? Zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel ongelukkig, dat wel. Maar volgens het boekje.
Nee, hij liet zijn voet een beetje hangen, maar hij werd ook wel echt weggetikt daardoor.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ging Costa niet gewoon op iemands voet staan en deed daarna alsof die uitgleed? Zo lust ik er nog wel een paar.
Ik ben fat fraud erg beuquote:Op zondag 23 maart 2025 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het midden en het einde ook zo kut zijn, dan zijn we helemaal KOEMANNED
Doelpunten tellen niet meer dubbelquote:Op zondag 23 maart 2025 21:01 schreef Abrikozentaart het volgende:
Maar als we nu verliezen gaan we dan niet naar het WK deze zomer??
neequote:Op zondag 23 maart 2025 21:01 schreef Pablo84 het volgende:
Ben ik de enige die een hekel heeft aan die grafkop van Yamal?
Hier trapt niemand inquote:Op zondag 23 maart 2025 21:01 schreef Abrikozentaart het volgende:
Sowquote:Op zondag 23 maart 2025 21:01 schreef Pablo84 het volgende:
Ben ik de enige die een hekel heeft aan die grafkop van Yamal?
verlies je dan zit je in een makkelijke groepquote:Op zondag 23 maart 2025 21:01 schreef Abrikozentaart het volgende:
neequote:Op zondag 23 maart 2025 21:01 schreef Abrikozentaart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |