3-0quote:Op zondag 23 maart 2025 15:21 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:45 Spanje - Nederland (2-2) | NPO3
@:maxi-mus
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
0-1quote:Op zondag 23 maart 2025 15:21 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op zondag 23 maart 2025 15:21 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-0quote:Op zondag 23 maart 2025 15:21 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-0quote:Op zondag 23 maart 2025 15:21 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@chufi eensquote:Op zondag 23 maart 2025 16:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mooi stadion, jammer dat ze er weggaan.
Spanjaarden nietquote:Op zondag 23 maart 2025 17:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wedstrijden op zondagavond kwart voor negen.
Er moeten ook nog mensen werken op maandagochtend.
mag wat later van mijquote:Op zondag 23 maart 2025 17:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wedstrijden op zondagavond kwart voor negen.
Er moeten ook nog mensen werken op maandagochtend.
daaromquote:Op zondag 23 maart 2025 17:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is op zich nog wel een leuke afsluiter van het weekend.
UEFA-maffia.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:56 schreef ISVV het volgende:
20:00 uur zou voor mij perfect zijn. Maar ja, daar wordt dan weer geen rekening mee gehouden.
3-1quote:Op zondag 23 maart 2025 15:21 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Met het antwoord: "Comedy Capers. O nee dat kijken we al"quote:Op zondag 23 maart 2025 18:41 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat we al in de 1e helft van @:rambodirk en @:zipportal te horen krijgen 'wat gaan we nu kijken?'
2-1quote:Op zondag 23 maart 2025 15:21 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Ze gaan er al 10 jaar weg maar nog steeds zitten ze er ...quote:Op zondag 23 maart 2025 16:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mooi stadion, jammer dat ze er weggaan.
ben geen teletoeter. Zit Schotland te kijken.quote:
1-1 Nederland scoort in extra tijdquote:Op zondag 23 maart 2025 15:21 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:fetX 3-1
@:GGMM 2-0
@:PicoMMP 2-1
@:Mexicanobakker 3-1
@:Tarado 4-1
@:klaasweetalles 0-1
@:DombohetOlifantje1 3-0
@:R-woud93 2-1
@:Flitsbezorger 2-0
@:WheeledWarrior 2-0
Koeman en logica is nooit een gelukkig huwelijk geweest.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:43 schreef Zorro het volgende:
Vooropgesteld: Gelukkig Maatsen en geen Baas
Maar de logica is ver te zoeken. Je selecteert Baas wel en Maatsen niet. Dan valt Hato weg en roep je Maatsen erbij. Maar die heeft dan wel de voorkeur. Wat ben je dan eigenlijk helemaal aan het doen?
Een speaker die opriep (co-speaker, niet de hoofdspeaker) om te zwaaien met vlaggetjesquote:
Op zich heb ik nog wel respect voor die Dutch Fanatics. Ze proberen tenminste iets. Uitvoering kan beter natuurlijk, maar ze bestaan ook pas net.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een speaker die opriep (co-speaker, niet de hoofdspeaker) om te zwaaien met vlaggetjes
Slaan op een trommel
Jalallala
"Wij zijn oranje"
Huijsen uitfluiten
En zegt genoeg dat dat spandoekje in een net verweven was.
KOEMANEDquote:Op zondag 23 maart 2025 19:43 schreef Zorro het volgende:
Vooropgesteld: Gelukkig Maatsen en geen Baas
Maar de logica is ver te zoeken. Je selecteert Baas wel en Maatsen niet. Dan valt Hato weg en roep je Maatsen erbij. Maar die heeft dan wel de voorkeur. Wat ben je dan eigenlijk helemaal aan het doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gayquote:Op zondag 23 maart 2025 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond vrienden! Ik heb vandaag met het heerlijke weer hardgelopen (35km dus wel een eindje) en vervolgens op een terrasje wat biertjes gedronken. Nu sluit ik lekker aan om met jullie voetbal te kijken
Op zich wel eens, maar toch wel terecht dat ze Huijsen uitfluiten?quote:Op zondag 23 maart 2025 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een speaker die opriep (co-speaker, niet de hoofdspeaker) om te zwaaien met vlaggetjes
Slaan op een trommel
Jalallala
"Wij zijn oranje"
Huijsen uitfluiten
En zegt genoeg dat dat spandoekje in een net verweven was.
Wees welkom en schenk er nog een in.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond vrienden! Ik heb vandaag met het heerlijke weer hardgelopen (35km dus wel een eindje) en vervolgens op een terrasje wat biertjes gedronken. Nu sluit ik lekker aan om met jullie voetbal te kijken
Heb je het verhaal wel gelezen?quote:Op zondag 23 maart 2025 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich wel eens, maar toch wel terecht dat ze Huijsen uitfluiten?
Macaroni met blauwe kaas en gekookte aardappelen. En een Guinness ernaast.quote:
Oh, de ironiequote:Op zondag 23 maart 2025 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
FFENKIE DENKT DAT HIJ VOOR SPANJE SPEELT
DORPSGEK
Beetje overschat. Maar jij weet het antwoord op deze vraag ook wel. Bijlow, Flekken, Olij en Jasper zijn de alternatieven.quote:
Ik was je een beetje aan het pesten, ik hoopte op een leuk verhaal waarin je de kansloosheid van het Nederlandse publiek afkraakte.quote:
Bro disrespect togquote:Op zondag 23 maart 2025 20:48 schreef Szura het volgende:
Kan dit aub de allerlaatste interland van Memvis zijn
Zolang Koeman bondscoach is, zit Memphis in de selectie.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:48 schreef Szura het volgende:
Kan dit aub de allerlaatste interland van Memvis zijn
Koop een tv-kabel.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:49 schreef RotatoR het volgende:
Stream kwaliteit van de NPO is gierig slecht.
cc Marokkaanse voetballersquote:Op zondag 23 maart 2025 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was je een beetje aan het pesten, ik hoopte op een leuk verhaal waarin je de kansloosheid van het Nederlandse publiek afkraakte.
Nee dat uitfluiten kon echt niet. Vond de reactie van Huijsen wel goed. ‘Betekent dat ze teleurgesteld zijn, dus dat is positief’. Meer dan logisch dat je het land kiest waar je opgegroeid bent.
Blijven doneren belasting betalenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:49 schreef RotatoR het volgende:
Al het geld gaat naar de salarissenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:49 schreef RotatoR het volgende:
Marokko genot.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was je een beetje aan het pesten, ik hoopte op een leuk verhaal waarin je de kansloosheid van het Nederlandse publiek afkraakte.
Nee dat uitfluiten kon echt niet. Vond de reactie van Huijsen wel goed. ‘Betekent dat ze teleurgesteld zijn, dus dat is positief’. Meer dan logisch dat je het land kiest waar je opgegroeid bent.
Zijn we gewend tochquote:Op zondag 23 maart 2025 20:50 schreef bbuddybb het volgende:
Memphis heeft 3 keer de bal gehad en al 2 keer balverlies geleden.
Dit is wel een belangrijke wedstrijd voor de stad Valencia.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:51 schreef ISVV het volgende:
Wordt beleefd als een CL-finaleis goed Jeroen
Dat zijn vaker de Turkse voetballers. Op Ziyech (die gewoon ziedend was) en de broertjes Amrabat na hebben de meesten die echt de keuze hadden toch gewoon Nederland gekozen?quote:
Dan nog gelulquote:Op zondag 23 maart 2025 20:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is wel een belangrijke wedstrijd voor de stad Valencia.
Maffia.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom wordt er geen fatsoenlijke herhaling getoond?
Tering Spanjoolquote:Op zondag 23 maart 2025 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Oei, boos.quote:
1648 genot.quote:
NoVar.gifquote:Op zondag 23 maart 2025 20:54 schreef fetX het volgende:
Waarom grijpt de VAR in godsnaam niet in? Waarvoor heb je hem dan?
quote:Op zondag 23 maart 2025 20:54 schreef fetX het volgende:
Waarom grijpt de VAR in godsnaam niet in? Waarvoor heb je hem dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is normaal dat je juicht voor het land waar je bent opgegroeid.quote:
Dat is dit eigenlijk ook.quote:
Dat was wel een terechte pingel toen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De laatste keer dat Spanje met een onterechte strafschop 1-0 voorkwam tegen ons wonnen we met 1-5
Announce Peter Bosz.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Koeman weer in the mud tegen een topland.
Spoorboekje geven aan Koeman.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Koeman weer in the mud tegen een topland.
Akkoord.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is normaal dat je juicht voor het land waar je bent opgegroeid.
(lol)quote:Op zondag 23 maart 2025 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was wel een terechte pingel toen.
alleen zat ik toen in het stadion....quote:Op zondag 23 maart 2025 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De laatste keer dat Spanje met een onterechte strafschop 1-0 voorkwam tegen ons wonnen we met 1-5
Alleen voor het toernooi aanstellen, dat is maar 4 weken, dan zitten we gebeiteld.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Announce Peter Bosz.
Gaat het iig 1 jaar goed.
quote:Op zondag 23 maart 2025 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was wel een terechte pingel toen.
Even kalm aan. De beeldregie is zo slecht dat de overtreding niet goed in beeld werd gebracht in herhaling.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
(lol)
Veel onterechter ga je ze niet krijgen. Nou ja, nu.
De sponsor wil Spanje doorquote:Op zondag 23 maart 2025 20:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Er is wel VAR maar die penalty bleef staan?
Heel ongelukkig, dat wel. Maar volgens het boekje.quote:
Dat dachten we in de thuiswedstrijd ook na die 0-1.quote:
Saai as fuck.quote:
neder;andquote:
Die was er niet, dus er valt niks te herhalen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:58 schreef Vliegbaard het volgende:
waarom laten ze die overtreding nou niet in de herhaling zien?
Als het midden en het einde ook zo kut zijn, dan zijn we helemaal KOEMANNEDquote:Op zondag 23 maart 2025 20:58 schreef Szura het volgende:
Wel weer typisch KOEMANNED dat het begin zo kut is
Ging Costa niet gewoon op iemands voet staan en deed daarna alsof die uitgleed? Zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel ongelukkig, dat wel. Maar volgens het boekje.
Nee, hij liet zijn voet een beetje hangen, maar hij werd ook wel echt weggetikt daardoor.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ging Costa niet gewoon op iemands voet staan en deed daarna alsof die uitgleed? Zo lust ik er nog wel een paar.
Ik ben fat fraud erg beuquote:Op zondag 23 maart 2025 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het midden en het einde ook zo kut zijn, dan zijn we helemaal KOEMANNED
Doelpunten tellen niet meer dubbelquote:Op zondag 23 maart 2025 21:01 schreef Abrikozentaart het volgende:
Maar als we nu verliezen gaan we dan niet naar het WK deze zomer??
neequote:Op zondag 23 maart 2025 21:01 schreef Pablo84 het volgende:
Ben ik de enige die een hekel heeft aan die grafkop van Yamal?
Hier trapt niemand inquote:Op zondag 23 maart 2025 21:01 schreef Abrikozentaart het volgende:
Sowquote:Op zondag 23 maart 2025 21:01 schreef Pablo84 het volgende:
Ben ik de enige die een hekel heeft aan die grafkop van Yamal?
verlies je dan zit je in een makkelijke groepquote:Op zondag 23 maart 2025 21:01 schreef Abrikozentaart het volgende:
neequote:Op zondag 23 maart 2025 21:01 schreef Abrikozentaart het volgende:
Dan hebben we een makkelijkere poule voor de wk-kwalificatie. Als we winnen zitten we in een (op papier) moeilijkere.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:01 schreef Abrikozentaart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |