**Mod edit hou hier nu eens mee op***quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van Jane was gewoon een cynische grap, en dat werkt niet bij dat soort gasten.
Terwijl ik Pootje zijn tanden en hele mond erg mooi vindt als hij lacht.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien poedert er op los bij Sharice
WAAAT Jordy moet Pootje nu echt uitleg geven over hoe je moet flossen?
uh nee geen enkele poll gezien waarin Sharice naar huis zou moetenquote:
Nou, dat hoeft nou ook weer niet, is ook weer zo dramatischquote:
ik hoop op Jane die opzout kan ze gelijk na 1ste hulpquote:
Ben ook benieuwd hoe Sharice haar blijdschap gaat uiten! Ze is al haast ervan overtuigd, dat ze naar huis gaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:23 schreef Lrod01 het volgende:
Ik verheug me echt enorm op die verbaasde koppen van die 2 straks, en de blijdschap van Sharice.Dit gaat het mooiste moment van deze editie worden.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nou ook weer niet, is ook weer zo dramatisch
pff dat gejenk wordt Dramatisch.........quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:24 schreef Snensie het volgende:
Ik denk dat Axel moet gaan maar het kon nog weleens interessant worden als hij blijft. Ik heb het liefst dat Jane gaat. Ook dan blijft die huilbui ons bespaard. Pffff ik heb daar echt geen zin in.
Liever een feestje vanavond 🥳
behalve als de ontsteking zo erg is dat de verdoving niet werkt (ervaringsdeskundige hier )quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:25 schreef Ireth het volgende:
Een wortelkanaalbehandeling doet retepijn volgens Axel...
Daar zijn verdovingen voor uitgevonden
Ik zie daar niet veel volwassenheid en na vanavond zal dat nog minder zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt snappen ze niet..of ze nemen het met opzet letterlijk zodat er lekker lang over doorgezaagd kan worden
ik heb er wel eens 6 gehad ( verdovingen) en nog zakte ik door de grond van de pijn dus dat zegt helaas niets hahahaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:25 schreef Ireth het volgende:
Jaaa je bent er weerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo nog iets meer dan 2 uur en we weten wie er gaat
een weekje in het huis gezetenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Weten we toch al? Denk dat Jane en Axel ook wel weten dan een van hen gaatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:28 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:26 schreef Verida het volgende:
[..]
behalve als de ontsteking zo erg is dat de verdoving niet werkt (ervaringsdeskundige hier )
Owquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb er wel eens 6 gehad ( verdovingen) en nog zakte ik door de grond van de pijn dus dat zegt helaas niets hahaha
Net nog wat stemmetjes haar richting uitgestuurd, kwestie van zeker te zijn dat Jaxel verleden tijd is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh nee geen enkele poll gezien waarin Sharice naar huis zou moeten![]()
Die staat overal dik op 1
Alsof Mattie dat gaat onthoudenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:30 schreef Kissingbird het volgende:
Axel: mocht ik gaan dan maak ik jou tot koffiemaker
Hij laat Matthie zien hoe je pleur moet maken
Ik ben benieuwd of Jordy echt zo'n ellendebak is als dat ik denk. Hij zei dat hij ging juichen als er 1 van die 2 moest vertrekken en ik zie hem er ook voor aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Weten we toch al? Denk dat Jane en Axel ook wel weten dan een van hen gaat
Welnee issie veel te schijterig voorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Jordy echt zo'n ellendebak is als dat ik denk. Hij zei dat hij ging juichen als er 1 van die 2 moest vertrekken en ik zie hem er ook voor aan.
Met de hand gezet is die echt het lekkerst. Maar gemak dient de mens.quote:
hoop hetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Jordy echt zo'n ellendebak is als dat ik denk. Hij zei dat hij ging juichen als er 1 van die 2 moest vertrekken en ik zie hem er ook voor aan.
Langquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:31 schreef odie22 het volgende:
heb alleen geen idee nog hoe lang nog tot de live
Ah, was ff niet aan het kijken maar alleen luisteren en vroeg me al af wat het was.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is net het geluid van een didgeridoo dat tandenpoetsen van Jolien
2 uur of zoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:31 schreef odie22 het volgende:
Ik ben benieuwd. Als die het doet dan maakt die geen goede beurt voor tv-kijkend Nederlandquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Welnee issie veel te schijterig voor
2 uurquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:31 schreef odie22 het volgende:
Hij moest er bijna een zei hij. Nog niet gehad. Vind het ook niet prettig duurt me veel te lang liggen in die stoelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:25 schreef Ireth het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:33 schreef Dotteke het volgende:
Persoonlijke tandarts ervaringen mogen in de SC BVD
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ontsteking zat te diep dat geen sterkte hielp en hoeveelheid
Hij ging vanavond eerst een broodje Dönner halen zei hij en morgen met zijn vrienden de kroeg inquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:33 schreef Hznootje het volgende:
Axel zit met z’n hoofd al lekker in de kroeg. Vindt het helemaal best
is die over uur weer vergetenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:30 schreef Kissingbird het volgende:
Axel: mocht ik gaan dan maak ik jou tot koffie maker
Hij laat Matthie zien hoe je pleur moet maken
Ach ja, het zal m jeuken als hij moet gaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Alex heeft plannen genoeg voor vanavond
ik zal hem missenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet de wind van voren
Maar van achteren
Hij vindt het alleen ellendig voor Jane dat ze alleen achterblijft bij die vijfquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ach ja, het zal m jeuken als hij moet gaan.
Die redt zich ook wel..Het zal vanavond even k*t zijn, maar ze is wel wat gewendquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij vindt het alleen ellendig voor Jane dat ze alleen achterblijft bij die vijf
Afwachten, hij heeft zich vaak onvolwassen gedragen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Welnee issie veel te schijterig voor
Ik denk dat jane zich beter redt zonder axel dan axel zonder jane in het huis. Die gaat gewoon weer sociaal doen bij anderequote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
zou raar zijn als hij het leuk zou vvindenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:36 schreef humpty het volgende:
Axel gaat het helemaal niet leuk vinden als hij vanavond weg moet
Hij zegt net iets heel andersquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:36 schreef humpty het volgende:
Axel gaat het helemaal niet leuk vinden als hij vanavond weg moet
In je eentje nog weken tegen vijf treiterkoppen is heel zwaarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die redt zich ook wel..Het zal vanavond even k*t zijn, maar ze is wel wat gewend
Vaak als ze wegmogen zijn ze ook wel blij om te gaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:37 schreef Paul het volgende:
[..]
zou raar zijn als hij het leuk zou vvinden
en dat kan ik me zo goed voorstellen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:33 schreef Hznootje het volgende:
Axel zit met z’n hoofd al lekker in de kroeg. Vindt het helemaal best
Ergens hoop ik dat ie het doet, zet ie zichzelf mooi neer op tvquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten, hij heeft zich vaak onvolwassen gedragen.
Dat probeert ze al dagen. Maar ze blijven vijandigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:37 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denk dat jane zich beter redt zonder axel dan axel zonder jane in het huis. Die gaat gewoon weer sociaal doen bij andere
Vallen nu toch steeds meer mensen weg...in die twee weken....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
In je eentje nog weken tegen vijf treiterkoppen is heel zwaar
Ze blend wel met pootje en sharicequote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
In je eentje nog weken tegen vijf treiterkoppen is heel zwaar
Er zitten ook geen treiterkoppenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vallen nu toch steeds meer mensen weg...in die twee weken....
Die heeft wel vaker met slangen te maken gehad inderdaadquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die redt zich ook wel..Het zal vanavond even k*t zijn, maar ze is wel wat gewend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Alleen als Jordy eruit gaat heb je kans dat de sfeer beter wordtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vallen nu toch steeds meer mensen weg...in die twee weken....
Zij doet het zelfde bij hun. Komt echt goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat probeert ze al dagen. Maar ze blijven vijandig
gaat ze gezellig mee de kroeg inquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak als ze wegmogen zijn ze ook wel blij om te gaan
Zo groot is ze wel om daar weer netjes mee om te gaan. Ik zou het niet kunnen in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:39 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze blend wel met pootje en sharice
Zij heeft wel een paar keer geprobeerd om de boel te lijmen. Bij die anderen heb ik nog geen enkele poging gezienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:39 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zij doet het zelfde bij hun. Komt echt goed.
ik ook nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo groot is ze wel om daar weer netjes mee om te gaan. Ik zou het niet kunnen in ieder geval.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:42 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ook niet
gelukkig is ze verbaal best wel sterk en daar zijn ze toch een beetje huiverig voor.
stond jolien daar nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die ogen het is net altijd of hij een wereldwonder ziet......
Dat was toch ook voornamelijk tegen haar......Milena kon haar niet uitstaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:44 schreef mazaru het volgende:
[..]Zij is niet bang om te confronteren in ieder geval. Dat zagen we toen met dat getreiter van Sharice en Milena. Iedereen liep erover te klagen maar er was er maar 1 die de ballen had om ze aan te spreken
Zou best kunnen toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien denkt als het goed weer is volgende week een BBQ pakket
Er staat me iets bij van, dat hij in het begin heeft gezegd, dat ze af en toe z'n auto ff starten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou de FEBO de starthulp van de anwb al gebeld hebben voor Axel
Die kans is aanwezigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien denkt als het goed weer is volgende week een BBQ pakket
ik hoop jane, en dat axel dan verliest van sharicequote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:49 schreef Adat231 het volgende:
Wie denken jullie dat bb als eerste zal saven_
Ik hoop op Sharice, maar ik denk dat het Jane of Axel zal worden. Vind dat alleen jammer, want dan weet je meteen wie van de 2 naar huis gaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:49 schreef Adat231 het volgende:
Ik hoop Sharicequote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:49 schreef Adat231 het volgende:
Sharice ook niet. En het hele huis had daar last van. Iedereen had het erover met elkaar maar niet tegen de twee waar ze zich aan ergerden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was toch ook voornamelijk tegen haar......Milena kon haar niet uitstaan.
Sharice denk ikquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:49 schreef Adat231 het volgende:
Gok; Jane.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:49 schreef Adat231 het volgende:
Dan zal het Jane zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:50 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik hoop op Sharice, maar ik denk dat het Jane of Axel zal worden. Vind dat alleen jammer, want dan weet je meteen wie van de 2 naar huis gaat.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
Echt mooiste tv is sharice als 1e saven.
Sharice kan dan ook echt haar blijdschap tonen. Wanneer ze bij de laatste 2 zit, doe je dat toch minder.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
Ja denk ook dat Sharice als 1e gesaved wordt. En dan de dramatische beelden van team Jaxel tegen elkaar afwachten wie blijft, wie gaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
Gadverquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:53 schreef Verity het volgende:
Axel: het ruik naar een mix van koffie en broccoli (in het huis)
ik vind je evengoed lief hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
Ik vind sharice er wel mooi uit zien @:Odie22
Jolien heeft der mooi opgemaaktquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
Ik vind sharice er wel mooi uit zien @:Odie22
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:00 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
nou daar staat ze dan, die ouwe oorlogsveteraan
Zukkentwadde? zjuste niet!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:01 schreef KangaP het volgende:
Mocht Axel straks gaan, neemt hij dan z’n poen mee ofte 12.500¤ of zukentwadde 🤔
Ze weten echt wel dat het een dubbeltje op zijn kant is. Axel dacht vorige keer al toen het tussen hem en Elsa ging dat hij moest gaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:00 schreef Verity het volgende:
Jane: Wat denk je dat de uitslag vandaag wordt?
Axel: Dat weet ik niet. Ik denk dat het tussen mij en Sharice zal gaan.
Jane: Ik heb juist het gevoel, dat het tussen mij en Sharice zal gaan.
Axel: Misschien gaat het wel tussen ons. Dan ga ik naar huis.
??????denk het toch niet. heb de eerdere ook niet horen zeggen met hoeveel ze naar huis gaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:01 schreef KangaP het volgende:
Mocht Axel straks gaan, neemt hij dan z’n poen mee ofte 12.500¤ of zukentwadde 🤔
Dat weten we nog niet. Dit keer is het voor het eerst dat er geen erfenis is. Maar misschien mag hij het geld wel aan iemand schenkenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Zukkentwadde? zjuste niet!
Het geld gaat verloren
het geld gaat verlorenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Het geld gaat verloren
Geld nemen ze niet mee, hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
??????denk het toch niet. heb de eerdere ook niet horen zeggen met hoeveel ze naar huis gaan.
Dacht dat het vanaf deze week juist anders was, we zullen zienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Het geld gaat verloren
Waarom is er eigenlijk geen erfenis....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet. Dit keer is het voor het eerst dat er geen erfenis is. Maar misschien mag hij het geld wel aan iemand schenken
ah ok, op die manier.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet. Dit keer is het voor het eerst dat er geen erfenis is. Maar misschien mag hij het geld wel aan iemand schenken
Ze heeft dus 3 brandplekken zegt ze netquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:04 schreef Verity het volgende:
Jane: Kunnen we nog iets zien in dat sauna ding? Aan welke steen heb ik me verbrand?
Omdat BB dat zo wilquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom is er eigenlijk geen erfenis....
Edit; ik lees het al.....
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Belangrijke mededeling
Dit was de allerlaatste erfenis
Bij elke exit vanaf nu verdwijnt ook het geld wat die persoon op zijn rekening had.
Belangrijk dat jullie strijden
Je wint dus alleen je persoonlijke pot
Oh dat weet ik niet meer. Wel dat hij zei dat het de laatste erfenis was.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:04 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
ah ok, op die manier.
Zei BB niet, het geld gaat verloren? (toen hij zei, dit is de laatste erfenis)
Zie paar postjes hoger, ik zocht het net even opquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet meer. Wel dat hij zei dat het de laatste erfenis was.
Eer dat hij thuis is gaan de kroegen al dichtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:06 schreef Hznootje het volgende:
Axel heeft zin om naar de kroeg te gaan vanavond
Ik zag hetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Zie paar postjes hoger, ik zocht het net even op
Hij wou ook op de Arena Boulevard naar de kroeg .. of net achter het station wellichtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eer dat hij thuis is gaan de kroegen al dicht
Daarom gaat hij naar de kroeg daar aan de overkant zei hij net..En neemt dan evt een hotel of slaapt in zijn autoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eer dat hij thuis is gaan de kroegen al dicht
Komen vast spellen de komende weken, waarin ze veel geld kunnen verdienen. Bloedgeld zal dan ook wel uit het spel zijn gehaald, zodat ze nog meer controle hebben om hoeveel geld de winnaar krijgt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:06 schreef Jackiegekkie het volgende:
Heb snel even in SV gezocht.
Werd toen volgende door @:Kodiak100 gepost:
[..]
Moet haast wel idd want de persoonlijke potjes nu stellen niet zoveel voorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:09 schreef Verity het volgende:
[..]
Komen vast spellen de komende weken, waarin ze veel geld kunnen verdienen. Bloedgeld zal dan ook wel uit het spel zijn gehaald, zodat ze nog meer controle hebben om hoeveel geld de winnaar krijgt.
Dat ze dit zegtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:09 schreef Joyce-43 het volgende:
komen ze weer met hun eigen dunk, oh de andere zijn bang voor ons. ach ja JAne als jij dat wilt geloven
Nee, Jane wil daar alleen blijven....heeft ze al gezegd.......quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:12 schreef Verity het volgende:
Ik hoop dat de suite vanavond dicht gaat en er gewoon een zesde bed in de slaapkamer erbij zetten. Veel gezelliger, vooral nu de groep zoveel kleiner is.
Of de suite ombouwen tot fitnes ruimte, is misschien ook wel leuk.
Ja zoiets idd..klaar met suite, klaar met DM, klaar met GC’s.. Allemaal weer op 0 beginnenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:12 schreef Verity het volgende:
Ik hoop dat de suite vanavond dicht gaat en er gewoon een zesde bed in de slaapkamer erbij zetten. Veel gezelliger, vooral nu de groep zoveel kleiner is.
Of de suite ombouwen tot fitnes ruimte, is misschien ook wel leuk.
Snap dat ergens wel. Ze heeft 6 weken in de suite geslapen, waarvan 5 achter elkaar. Vast plekje voor haar geworden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Jane wil daar alleen blijven....heeft ze al gezegd.......
Eens dus welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:14 schreef odie22 het volgende:
laat het kartel maar eens in de suite, dat hebben ze wel verdiend
toch niet het deel wat ze eraf wilde knippen he!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Stress jolien was een deel van haar wimper kwijt
je verstond het zeker nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Grote hilariteit bij de kaarters. Ik heb geen idee waarom
Voor dat kwartierquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:24 schreef Verity het volgende:
BB wilt graag dat de dode tulpen worden weggegooid. Alles moet er goed uitzien voor de live!
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:25 schreef RelDaThief het volgende:
Dit wordt de hel om hier mee te volgen... Kan geen streams of live kijken en straks gaat hier dus aan 300km/gif worden gespuid...
Let's see!
Als ze dan ook die jaloezieën een beetje kantelen dat die felle.lamp van buiten niet zo in de camera schijnt binnen. Is het topquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:24 schreef Verity het volgende:
BB wilt graag dat de dode tulpen worden weggegooid. Alles moet er goed uitzien voor de live!
ohhh nou snap ik hemquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
GIF, kort filmpjesfragment
allez zo las ik het
Stoerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:32 schreef Schakeltopia het volgende:
axel heeft zijn tas voor de beker al klaar liggen
Venijn, leedvermaak, enz... 'k lees er wel tussendoor, maar wordt niet simpel enkel op de phone volgen...quote:
Is bijna niet te doen op de telefoonquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:33 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Venijn, leedvermaak, enz... 'k lees er wel tussendoor, maar wordt niet simpel enkel op de phone volgen...
Zover gaat het niet komen, gooi zo de boel dicht want ben er klaar meequote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:25 schreef RelDaThief het volgende:
Dit wordt de hel om hier mee te volgen... Kan geen streams of live kijken en straks gaat hier dus aan 300km/gif worden gespuid...
Let's see!
Dat is liefquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:25 schreef Verity het volgende:
Pootje heeft 1 tulp bewaard voor Sharice, voor het geval dat ze naar huis gaat
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zover gaat het niet komen, gooi zo de boel dicht want ben er klaar mee
Eerder in boudoir zeiden anderen het ook, dat er serieus werd gewerkt in de GR.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:38 schreef Verity het volgende:
[..]
Jane en Axel hoorde daarstraks geluid komen van de gameroom, dus wie weet!
Grote kans dan dat het vanavond laat gaat worden. Hopelijk geen spel, want dan mogen we vast niet mee kijkenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Eerder in boudoir zeiden anderen het ook, dat er serieus werd gewerkt in de GR.
Er komt dus zeker wat aan na de exit, hopelijk kunnen we dan meekijken.
Lijkt wel of de techniek achteruit is gegaan.....bij de eerste Utopia had je er vier die je zelf nog rond kon sturen....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:42 schreef mazaru het volgende:
Neem een abbo op Videoland zeiden ze. Dan heb je twee streams zeiden ze. Ja duh! Twee dezelfde streams!
2 streams!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:42 schreef mazaru het volgende:
Neem een abbo op Videoland zeiden ze. Dan heb je twee streams zeiden ze. Ja duh! Twee dezelfde streams!
Wie voelde wat niet? (zit de tvuitzending te kijken)quote:
jane en axel, de rest van de mensen in het huisquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie voelde wat niet? (zit de tvuitzending te kijken)
Jane ziet er wel bloedmooi uit vanavond.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:54 schreef mazaru het volgende:
Ze voelen de bui echt al hangen allebei
[ afbeelding ]
Ze blijven maar treiteren. Beetje zieligquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:55 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien: waar zijn die keikoppen nu weer naartoe gelopen?
Sharice: kweetnie, beetje gaan mutten, zeker?
ze bedoelen Jane en Axel die zich na kort in de woonkamer te zijn geweest, zich weer in suite hebben teruggetrokken
Beter andere been ook doen, dan is het alsof het zo hoortquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jane ziet er wel bloedmooi uit vanavond.
Beetje grappig zicht ook, met dat grote verband onder haar korte jurkje
ze laten het netjes achterquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Die suite is nog nooit zo opgeruimd geweest de afgelopen weken
Die is heel erg bezig met de boel opjuttenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:57 schreef danaqui het volgende:
Jolien krijgt ook een grote mond zal tijd worden dat ze weer met haar pootjes op de grond gezet gaat worden.
Zo echt welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is heel erg bezig met de boel opjutten
big dogs woof woofquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane en Axel hebben geen zin om in de woonkamer te zitten
Snap ik wel. De sfeer is viesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane en Axel hebben geen zin om in de woonkamer te zitten
Zo kennen we Axel, lekker vulgair.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:58 schreef Folies het volgende:
Wooow, Jane hoeft alleen maar haar benen te spreiden en Mattheus zou wel bij haar aansluiten volgens Axel.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:58 schreef Folies het volgende:
Wooow, Jane hoeft alleen maar haar benen te spreiden en Mattheus zou wel bij haar aansluiten volgens Axel.
Heel lief van jou, maar hij zat wel zo te roeren bij z'n kruis.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zal het even voor axel opnemen, hij doelde op honing aan de reet smeren
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:01 schreef Folies het volgende:
[..]
Heel lief van jou, maar hij zat wel zo te roeren bij z'n kruis.
hij heeft ook een enorme reetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:01 schreef Folies het volgende:
[..]
Heel lief van jou, maar hij zat wel zo te roeren bij z'n kruis.
volgens mij klopt dat niet met elkaarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:02 schreef kater1 het volgende:
In de tv uitzending zit Jane aan de bar en zegt tegen Sharice ik hoop zo dat wij vrouwen overblijven (ze weet dat Sharice ook op de bank zit). Axel steekt buiten voor het raam zijn middelvinger naar Jane op, zij terug opsteken, hij weer zij weer. Mattie staat naast Axel in de tuin. Terwijl Jane dus lachend hiermee bezig is zegt ze tegen Sharice 'ik ben die twee zo zat'.
Zegt hij dat ???????quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:58 schreef Folies het volgende:
stukje beeldspraak, het blijft toch tv he, geen radioquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:03 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja je hoeft alleen maar zo te doen. Benen wijd uiteen en wijzen.
Jij bent zeker een man en vindt dat normaal.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
stukje beeldspraak, het blijft toch tv he, geen radio
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang het nog even kan![]()
[ afbeelding ]
ja ik smeer dagelijks honing aan m'n reet, helaas zonder succesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:04 schreef Folies het volgende:
[..]
Jij bent zeker een man en vindt dat normaal.
Dat zegt ze continue tegen Axel..Cynisme/Sacasme is hun dingetjequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:02 schreef kater1 het volgende:
In de tv uitzending zit Jane aan de bar en zegt tegen Sharice ik hoop zo dat wij vrouwen overblijven (ze weet dat Sharice ook op de bank zit). Axel steekt buiten voor het raam zijn middelvinger naar Jane op, zij terug opsteken, hij weer zij weer. Mattie staat naast Axel in de tuin. Terwijl Jane dus lachend hiermee bezig is zegt ze tegen Sharice 'ik ben die twee zo zat'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |