**Mod edit hou hier nu eens mee op***quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van Jane was gewoon een cynische grap, en dat werkt niet bij dat soort gasten.
Terwijl ik Pootje zijn tanden en hele mond erg mooi vindt als hij lacht.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien poedert er op los bij Sharice
WAAAT Jordy moet Pootje nu echt uitleg geven over hoe je moet flossen?
uh nee geen enkele poll gezien waarin Sharice naar huis zou moetenquote:
Nou, dat hoeft nou ook weer niet, is ook weer zo dramatischquote:
ik hoop op Jane die opzout kan ze gelijk na 1ste hulpquote:
Ben ook benieuwd hoe Sharice haar blijdschap gaat uiten! Ze is al haast ervan overtuigd, dat ze naar huis gaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:23 schreef Lrod01 het volgende:
Ik verheug me echt enorm op die verbaasde koppen van die 2 straks, en de blijdschap van Sharice.Dit gaat het mooiste moment van deze editie worden.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nou ook weer niet, is ook weer zo dramatisch
pff dat gejenk wordt Dramatisch.........quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:24 schreef Snensie het volgende:
Ik denk dat Axel moet gaan maar het kon nog weleens interessant worden als hij blijft. Ik heb het liefst dat Jane gaat. Ook dan blijft die huilbui ons bespaard. Pffff ik heb daar echt geen zin in.
Liever een feestje vanavond 🥳
behalve als de ontsteking zo erg is dat de verdoving niet werkt (ervaringsdeskundige hier )quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:25 schreef Ireth het volgende:
Een wortelkanaalbehandeling doet retepijn volgens Axel...
Daar zijn verdovingen voor uitgevonden
Ik zie daar niet veel volwassenheid en na vanavond zal dat nog minder zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt snappen ze niet..of ze nemen het met opzet letterlijk zodat er lekker lang over doorgezaagd kan worden
ik heb er wel eens 6 gehad ( verdovingen) en nog zakte ik door de grond van de pijn dus dat zegt helaas niets hahahaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:25 schreef Ireth het volgende:
Een wortelkanaalbehandeling doet retepijn volgens Axel...
Daar zijn verdovingen voor uitgevonden
Jaaa je bent er weerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo nog iets meer dan 2 uur en we weten wie er gaat
een weekje in het huis gezetenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Weten we toch al? Denk dat Jane en Axel ook wel weten dan een van hen gaatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:28 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:26 schreef Verida het volgende:
[..]
behalve als de ontsteking zo erg is dat de verdoving niet werkt (ervaringsdeskundige hier )
Owquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb er wel eens 6 gehad ( verdovingen) en nog zakte ik door de grond van de pijn dus dat zegt helaas niets hahaha
Net nog wat stemmetjes haar richting uitgestuurd, kwestie van zeker te zijn dat Jaxel verleden tijd is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh nee geen enkele poll gezien waarin Sharice naar huis zou moeten![]()
Die staat overal dik op 1
Alsof Mattie dat gaat onthoudenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:30 schreef Kissingbird het volgende:
Axel: mocht ik gaan dan maak ik jou tot koffiemaker
Hij laat Matthie zien hoe je pleur moet maken
Ik ben benieuwd of Jordy echt zo'n ellendebak is als dat ik denk. Hij zei dat hij ging juichen als er 1 van die 2 moest vertrekken en ik zie hem er ook voor aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Weten we toch al? Denk dat Jane en Axel ook wel weten dan een van hen gaat
Welnee issie veel te schijterig voorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Jordy echt zo'n ellendebak is als dat ik denk. Hij zei dat hij ging juichen als er 1 van die 2 moest vertrekken en ik zie hem er ook voor aan.
Met de hand gezet is die echt het lekkerst. Maar gemak dient de mens.quote:
hoop hetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Jordy echt zo'n ellendebak is als dat ik denk. Hij zei dat hij ging juichen als er 1 van die 2 moest vertrekken en ik zie hem er ook voor aan.
Langquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:31 schreef odie22 het volgende:
heb alleen geen idee nog hoe lang nog tot de live
Ah, was ff niet aan het kijken maar alleen luisteren en vroeg me al af wat het was.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is net het geluid van een didgeridoo dat tandenpoetsen van Jolien
2 uur of zoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:31 schreef odie22 het volgende:
Ik ben benieuwd. Als die het doet dan maakt die geen goede beurt voor tv-kijkend Nederlandquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Welnee issie veel te schijterig voor
2 uurquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:31 schreef odie22 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |