En volgens de "experts" weigeren volgende week de Tomahawks, Patriots, GBU's, Apaches, Chinooks en noem alles maar op ook dienst zeker?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als je daar lekkerder van slaapt, wil ik je die lullaby graag geven. Veel plezier onder het juk van de VS.
Dat we überhaupt shoppen aan die kant van de plas maakt ons de aap.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
En volgens de "experts" weigeren volgende week de Tomahawks, Patriots, GBU's, Apaches, Chinooks en noem alles maar op ook dienst zeker?
Broodje aap verhalen.
Welk systeem geeft die data dan precies door? En hoe gebeurt dat dan allemaal als je onder EMCON/EOV omstandigheden (wat redelijk essentieel is met je LO kist) een target moet gaan aangrijpen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Een JSF heeft geen killswitch, maar is wel afhankelijk van bepaalde systemen die allemaal Amerikaans zijn, om effectief te zijn.
Dat kan wel degelijk “uit” gezet worden door de verbinding als het ware te verbreken waardoor een JSF nutteloos word. (Als je geen target meer kan vinden omdat de data niet word doorgegeven, heb je een probleem)
Als wij alles niet wegbezuinigd hadden waren we een stuk minder afhankelijk geweest van buitenlandse partners... Denk hier ook maar eens over na als het over onze voedselvoorziening gaat en al die brulapen die de productie vooral naar het buitenland willen hebben want wensnatuur.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat we überhaupt shoppen aan die kant van de plas maakt ons de aap.
Plus dat alles maar om die zogenaamde economie moest draaien (waar wederom alleen de VS garen bij spint) we hebben ons laten bepiepelen en daar gaat het uiteindelijk om. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als wij alles niet wegbezuinigd hadden waren we een stuk minder afhankelijk geweest van buitenlandse partners... Denk hier ook maar eens over na als het over onze voedselvoorziening gaat en al die brulapen die de productie vooral naar het buitenland willen hebben want wensnatuur.
"From the CPE data is transferred to the central server (called Autonomic Logistic Operating Unit (ALOU)), based in the US, Texas, at Forth Worth run by LMCO. Again there are two servers that process and store classified and unclassified data. The system is also used to upload patches back to F-35 users."quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wacht. Je dacht echt dat f35 updates krijgen via gewoon het normale internet?
Maar dat heeft verder geen ruk te maken met kill switches, foutieve updates, internetverbindingen en weet ik veel wat voor onzin.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
Plus dat alles maar om die zogenaamde economie moest draaien (waar wederom alleen de VS garen bij spint) we hebben ons laten bepiepelen en daar gaat het uiteindelijk om. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald!
Nou daar heb je me even hoor, how foolish om op je in te gaan. Die high ground is een farce, een poppenkast. Ook jullie gaan daar vroeg of laat achterkomen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar dat heeft verder geen ruk te maken met kill switches, foutieve updates, internetverbindingen en weet ik veel wat voor onzin.
En dus gaat er helemaal niks automatisch en mag de gebruiker zelf bepalen of hij betreffende patch installed of niet. Daarbij gaat het dan om kleine verbeteringen waar ook LM personeel bij betrokken is, er gaat echt geen kpl blokkentrekker de boel ff updaten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:59 schreef SymbolicFrank het volgende:
"From the CPE data is transferred to the central server (called Autonomic Logistic Operating Unit (ALOU)), based in the US, Texas, at Forth Worth run by LMCO. Again there are two servers that process and store classified and unclassified data. The system is also used to upload patches back to F-35 users."
Ja, dus. Maar het gaat naar het vliegtuig via een veredelde USB drive.
Maar we weten dus eigenlijk niet wat die software wel of niet doet. En daarom vervangen ze die in het VK.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar dat heeft verder geen ruk te maken met kill switches, foutieve updates, internetverbindingen en weet ik veel wat voor onzin.
Wie is "jullie"?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nou daar heb je me even hoor, how foolish om op je in te gaan. Die high ground is een farce, een poppenkast. Ook jullie gaan daar vroeg of laat achterkomen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hopeloos naïef of werkelijk één van de talloze buitenlandse agenten actief op ons grondgebied. Ik neig naar het laatste, maar het is allebei even gevaarlijk.
Dat weten we prima.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:04 schreef SymbolicFrank het volgende:
Maar we weten dus eigenlijk niet wat die software wel of niet doet. En daarom vervangen ze die in het VK.
Dat zeg ik ook niet. Ik geloof best dat de overdracht heel veilig gebeurt. Eigen servers, waar je de data kunt uitlezen en een heel ritueel om de PMD van en naar het vliegtuig te brengen. Maar de feitelijke software is 1 of meerdere onleesbare bestanden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dus gaat er helemaal niks automatisch en mag de gebruiker zelf bepalen of hij betreffende patch installed of niet. Daarbij gaat het dan om kleine verbeteringen waar ook LM personeel bij betrokken is, er gaat echt geen kpl blokkentrekker de boel ff updaten.
In dit geval ging "jullie" even over de defensieve naïviteit in dit land. Maar ik ben inderdaad van mening dat jullie hier (jij en die eerdergenoemde user dus), al dan niet vrijwillig, minions zijn van de Amerikaanse oorlogsmachine.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wie is "jullie"?
Ik en @:PluggieOD ofzo? En waar zouden we dan moeten werken? De CIA ofzo?
[..]
Nou mooi!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
In dit geval ging "jullie" even over de defensieve naïviteit in dit land. Maar ik ben inderdaad van mening dat jullie hier (jij en die eerdergenoemde user dus), al dan niet vrijwillig, minions zijn van de Amerikaanse oorlogsmachine.
En je denkt niet dat eea eerst uitgebreid getest wordt voordat er ook maar een bit die kist ingepompt wordt?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:08 schreef SymbolicFrank het volgende:
Je weet wat de Amerikanen zeggen wat het doet, dat is niet hetzelfde.
Dus, je stopt het in 1 vliegtuig en controleert dat de wijzigingen doen wat er beloofd is? Door de zelftest te draaien, de bedieningsorganen te gebruiken en de computer uit te lezen? En dan natuurlijk een testvlucht?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
En je denkt niet dat eea eerst uitgebreid getest wordt voordat er ook maar een bit die kist ingepompt wordt?
Testomgevingen... Maar goed, blijf verder lekker geloven dat de F35's de lucht uit sodemieteren als Trump op een knop drukt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:15 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus, je stopt het in 1 vliegtuig en controleert dat de wijzigingen doen wat er beloofd is? Door de zelftest te draaien, de bedieningsorganen te gebruiken en de computer uit te lezen?
Getest door wie?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
En je denkt niet dat eea eerst uitgebreid getest wordt voordat er ook maar een bit die kist ingepompt wordt?
Ik zit niet in het leger maar wel in de IT, maar het zal niet veel vershillen:quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:02 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, vertel ons eens hoe de software dan geupdated wordt? En hoe je er achter komt wat er kapot is, als er iets kapot is?
Pas maar op, straks zetten ze die Tomahawk ook nog uit!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Getest door wie?
https://marineschepen.nl/(...)-Pacific-060923.html
Ze lachen je uit om deze kortzichtige en arrogante houding. Je doet alsof je erbij hoort, maar ze gaan je laten vallen als een baksteen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Pas maar op, straks zetten ze die Tomahawk ook nog uit!
Oei, en nu? Geen Tomahawk launches meer?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ze lachen je uit om deze kortzichtige en arrogante houding. Je doet alsof je erbij hoort, maar ze gaan je laten vallen als een baksteen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |