Nee, het lijkt erop dat die constatering juist is. Met een grote boog omheen dus.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:13 schreef Erinco71 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat degene op de PC Hoofdstraat te koop staat. Voor ruim een ton onder de genoemde taxatiewaarde.
https://www.ameo.nl/nl/wo(...)035b3abb7902314714f6
Of zie ik dat nu verkeerd?
Nee ik denk dat de site van de makelaar beetje vaag is, als je namelijk op media klikt of zoekt in hun aanbod met wat filters dan staat er dat die verkocht is:quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:43 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Nee, het lijkt erop dat die constatering juist is. Met een grote boog omheen dus.
Overigens is dit hier gisteren ook al gemeld.
Collin leest mee dus even afwachten of er nog een aanpassing komt…..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:49 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje L*nferinkAlweer een lening van Lenferink. Lijkt wel alsof er elke week een lening van Lenferink voorbij komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:49 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje L*nferinkEen fors lagere rente dan bij de eerste lening voor dit verzamelkantoorpand (van 10% naar 8%), maar nu wel een gedeelde eerste hypotheek i.p.v. tweede rang. Ik doe mee met mijn basisinleg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat hem lopen. Was al met die van vorige week meegegaan. In het kader van spreiding heb ik een maximum per leningnemer/groep leningnemers. Wil daar niet overheen gaan. Ziet er wel weer goed uit en heb er ook vertrouwen in, maar moet me aan mijn eigen spelregels houden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:12 schreef djtiesto8 het volgende:
[..]
Een fors lagere rente dan bij de eerste lening voor dit verzamelkantoorpand (van 10% naar 8%), maar nu wel een gedeelde eerste hypotheek i.p.v. tweede rang. Ik doe mee met mijn basisinleg.
Ik vond het al redelijk lang duren voor de lening uitgeboekt was. Jammer.quote:Bedankt voor uw vertrouwen en uw investering in Vakantiecentrum "De Duikse Hoef".
Helaas heeft de koper op het laatste moment besloten om vooralsnog af te zien van de koop en de leningaanvraag in te trekken.
Het geïnvesteerde bedrag is zojuist teruggestort op uw Rekening Courant. U kunt dit bedrag opnieuw investeren in een andere investeringskans of u kunt het via uw ‘Mijn Collin’ opnemen.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:27 schreef Jaco078 het volgende:
En de 3e voor vandaag
LinkjeIk heb nog een direct nodig 😉SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat?..... de enige reden die ik bedenken is het verschil in minimale inleg.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:55 schreef Zonnigetoekomst62 het volgende:
[..]
Ik heb nog een direct nodig 😉
Vergoeding intrekken leningaanvraag na ondertekenen leningovereenkomst en/of na (pré) publicatie 10) :quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:37 schreef Soulfreak het volgende:
Annulering inschrijving Vakantiecentrum "De Duikse Hoef.
[..]
Ik vond het al redelijk lang duren voor de lening uitgeboekt was. Jammer.
Over lang duren gesproken, bij HCN duurt het ook al erg lang voor Mido Woerden uitgeboekt wordt. Betaalvervoek was 28 februari, nu al bijna 3 weken geleden.
Als je wel een teken komt ben je te laat en lopen alle ballen waar je een aandeel in had leeg. Dus nooit in te veel ballen deelnemen van een endezelfde Jongleur. Ik sla over.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:08 schreef ovdm het volgende:
Die goeie man heeft het er maar druk mee. Heel wat ballen om in de lucht te houden. Tot op heden geen teken dat hij dat niet goed zou kunnen. Ik doe mee!
Ik leer mijn dochter crowdfunden maar haar zakgeld is nog niet zo veel .quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:06 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Omdat?..... de enige reden die ik bedenken is het verschil in minimale inleg.
Van Breugel Vastgoed Beheer B.V. 2quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:55 schreef Zonnigetoekomst62 het volgende:
[..]
Ik heb nog een direct nodig 😉
Nog geen vergunning. Het is een Joods Monument en 13H valt nu in het middenhuur segment. Ik weet niet of dit een beletsel is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:24 schreef FokkerCF het volgende:
Linkje vastgoed Calendulea
https://www.collincrowdfu(...)02085891a1875b985fc1
Je bedoelt dat je aan het crowdfunden bent met het zakgeld van je dochter?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:49 schreef Zonnigetoekomst62 het volgende:
[..]
Ik leer mijn dochter crowdfunden maar haar zakgeld is nog niet zo veel .
Zo vader zo dochter.,😀
Ik vraag me af hoe het plan er uitziet. Een klein appartement in die straat doet 10k/m2: https://www.funda.nl/deta(...)raat-19-3v/43833874/quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:40 schreef Fredericm het volgende:
[..]
Nog geen vergunning. Het is een Joods Monument en 13H valt nu in het middenhuur segment. Ik weet niet of dit een beletsel is.
Trouwens best wel een grote stap voor iemand die nu alleen maar 6 recreatiewoningen heeft met een totale woz waarde van 436K dus eigenlijk chalets
Mee eens, ik heb ook nog twee leningen lopen van deze artiest. Daarnaast wat twijfels over de waardevastheid van kantoorpanden. Met thuiswerken, AI en misschien wat economische krimp verwacht ik de nodige leegstand. En nummer 3, als het op stemmen aankomt hebben wij als crowdfunders met een relatief klein aandeel t.o.v. de private investeerders weinig in te brengen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:37 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Als je wel een teken komt ben je te laat en lopen alle ballen waar je een aandeel in had leeg. Dus nooit in te veel ballen deelnemen van een en dezelfde Jongleur. Ik sla over.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:46 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje N*vasZomaar wat vragen die bij me opkomen bij het lezen van de EBI:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verklaring?quote:Aankoopbedrag ¤ 470.000,
marktwaarde in huidige staat van ¤ 842.000,enquote:getaxeerde waarde na verbouwing ¤ 945.000Waarom ¤ 235.000 investeren en aan rente betalen voor ¤ 103.000 waardevermeerdering?quote:Van het totale leenbedrag wordt er ¤ 235.778,76 in depot gehouden. Het
depot wordt voor ¤ 70.778,76 aangewend als rentedepot ten behoeve van
de eerste 12 maandtermijnen (rente, kosten en BTW) en voor ¤ 165.000,-
aangewend als bouwdepot ten behoeve van de (af)bouw.
Zou de huidige marktwaarde misschien ietsje naar boven zijn afgerond tbv deze financiering?
Volgens funda stond schanserweg 58 te koop voor 279Kquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:32 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Zomaar wat vragen die bij me opkomen bij het lezen van de EBI:
[..]
Verklaring?
[..]
en
[..]
Waarom ¤ 235.000 investeren en aan rente betalen voor ¤ 103.000 waardevermeerdering?
Zou de huidige marktwaarde misschien ietsje naar boven zijn afgerond tbv deze financiering?
Als je je gaat verdiepen in de tarieven die platformen aan geldnemers in rekening brengen dan weet je weer wie hier de lachende derde is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:13 schreef Thomas88 het volgende:
[..]
Vergoeding intrekken leningaanvraag na ondertekenen leningovereenkomst en/of na (pré) publicatie 10) :
2% + publicatie & contractkosten + een vergoeding ter hoogte van 6 maanden rente excl. btw
En de investeerders dan
Nee 😂. Ze is enthousiast geworden nadat ze mij heeft uitgehoord over dit onderwerp en wil het ook. Best bijzonder op haar relatief jonge, net volwassen leeftijd. Wel leuk om samen projecten te bekijken en evt….quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:37 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je aan het crowdfunden bent met het zakgeld van je dochter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |