abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 maart 2025 @ 21:53:28 #61
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217052336
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 20:55 schreef rutger05 het volgende:
Ik las begin februari in dit artikel dat het inwilligingspercentage van asielaanvragen in Nederland aan de bovenkant zit van andere landen in de EU en helemaal als je dit vergelijkt met Zweden. Nu weet ik niet of dit kabinet ook stappen richting een fors lager inwilligingspercentage, maar als dit wel het geval is, gaat dat veel minder statushouders betekenen om te huisvesten.

https://www.telegraaf.nl/(...)de%20Europese%20Unie.
[..]

Wij krijgen door ons ruimhartige sociale stelsel alle kansloze gevallen.
pi_217056150
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 21:47 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
_O- _O- _O- _O-
De reactie van een beperkte, succes!
pi_217056950
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 08:03 schreef DelanoMilano het volgende:

[..]
De reactie van een beperkte, succes!
Ach kijk, en toen liepen de frustraties al zo hoog op dat er een persoonlijke sneer moest komen. :D
  zaterdag 15 maart 2025 @ 10:40:22 #64
3542 Gia
User under construction
pi_217057551
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:26 schreef probeer het volgende:

[..]
Daar gaat het COA niet over.

Het COA gaat over de opvang van asielzoekers en statushouders.

En nu geven ze dus aan dat wanneer er geen voorrangsregeling voor statushouders meer is, zij niet in hun taak zullen kunnen voorzien en problemen voorzien.
[..]
Waarom is dat kleur bekennen? Ik verwacht van elke overheidsinstantie dat ze aangeven wanneer ze het niet meer aan kunnen, en welke problemen ze verwachten.
En hoever moeten we gaan om die problemen op te lossen? Wij hebben hier in onze stad enkele projecten met studio's voor jongeren van18 tot 27 voor, in principe, tijdelijk verblijf van maximaal 5 jaar.
Ik zie het er echt nog wel van komen dat ze hier statushouders gaan huisvesten, ten koste van onze jongeren.
De jongere van 24 die er dan uit moet, mag terug naar papa en mama, want na die 6 jaar inschrijftijd kom je echt nog niet in aanmerking voor een reguliere huurwoning.

We hebben zelf nog een zoon van 30 in huis. Heeft in het verleden in een begeleid wonen traject gezeten, maar kwam weer thuis. Staat nu 8 jaar ingeschreven en valt overal tussen de wal en het schip. Bepaalde appartementen zijn te goedkoop voor zijn inkomen, gezinswoning krijgt hij niet en ook voor zo'n studio, zie boven, komt hij niet in aanmerking.
We hebben nu, vooruitlopend op de plannen van Mona Keijzer, besloten dat we een prefab bungalow gaan bouwen in de achtertuin. Die kan hij zelf kopen. Hij heeft dan nauwelijks woonlasten en kan doorsparen om op termijn de grond erbij te kopen. Dan heeft hij een vrijstaande woning op zo'n 250 m2 grond. En een mooie start.
Voor de waarde van onze woning doet dat er niet echt toe. Die heeft dan nog steeds bijna 400 m2 grond. En als hij de grond koopt, gebruiken wij dat geld om af te lossen.

Hij heeft dit idee op zijn werk verteld en nu zijn er collega's waarvan de ouders zeggen dat ze dit ook gaan onderzoeken. Dat is waar wij naartoe moeten met onze kinderen. Een huis in de tuin van je ouders. Wij hebben nog het geluk dat onze achtertuin grenst aan de straat achter ons, waar gewoon een adres op kan komen, maar dat kan niet overal. Veel tuinen grenzen aan andere tuinen. Die kinderen krijgen dan het adres van de ouders met een B erachter.
pi_217058896
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:40 schreef Gia het volgende:

[..]
Wij hebben hier in onze stad enkele projecten met studio's voor jongeren van18 tot 27 voor, in principe, tijdelijk verblijf van maximaal 5 jaar.
Ik zie het er echt nog wel van komen dat ze hier statushouders gaan huisvesten, ten koste van onze jongeren.
De jongere van 24 die er dan uit moet, mag terug naar papa en mama, want na die 6 jaar inschrijftijd kom je echt nog niet in aanmerking voor een reguliere huurwoning.

We hebben zelf nog een zoon van 30 in huis. Heeft in het verleden in een begeleid wonen traject gezeten, maar kwam weer thuis. Staat nu 8 jaar ingeschreven en valt overal tussen de wal en het schip. Bepaalde appartementen zijn te goedkoop voor zijn inkomen, gezinswoning krijgt hij niet en ook voor zo'n studio, zie boven, komt hij niet in aanmerking.
We hebben nu, vooruitlopend op de plannen van Mona Keijzer, besloten dat we een prefab bungalow gaan bouwen in de achtertuin. Die kan hij zelf kopen. Hij heeft dan nauwelijks woonlasten en kan doorsparen om op termijn de grond erbij te kopen. Dan heeft hij een vrijstaande woning op zo'n 250 m2 grond. En een mooie start.
Voor de waarde van onze woning doet dat er niet echt toe. Die heeft dan nog steeds bijna 400 m2 grond. En als hij de grond koopt, gebruiken wij dat geld om af te lossen.

Hij heeft dit idee op zijn werk verteld en nu zijn er collega's waarvan de ouders zeggen dat ze dit ook gaan onderzoeken. Dat is waar wij naartoe moeten met onze kinderen. Een huis in de tuin van je ouders. Wij hebben nog het geluk dat onze achtertuin grenst aan de straat achter ons, waar gewoon een adres op kan komen, maar dat kan niet overal. Veel tuinen grenzen aan andere tuinen. Die kinderen krijgen dan het adres van de ouders met een B erachter.
Hartstikke naar. Ik ken meerdere mensen in eenzelfde situatie, en het is inderdaad schandalig wat het hen kost om hun leven gedwongen zo op pauze te zetten.

quote:
En hoever moeten we gaan om die problemen op te lossen?
Nou .. zeg het maar. Wat is de oplossing?

Die statushouders gewoon met een 'zoek het maar uit' het AZC uit zetten? Zodat we nog meer kunnen gaan zeiken over niet-werkende en niet-geďntegreerde rondzwervende statushouders, waarschijnlijk zelfs een stuk crimineler en veel meer overlast gevend? (Hetgeen waar het COA nu dus voor waarschuwt.) Als je vindt dat er nu al te veel psychisch zieke mensen rondzwerven die een gevaar voor de rest zijn .. dat zullen er dan veel meer worden.

Die statushouders in het AZC laten zitten, de AZCs over-over-overvol laten worden (want er komen ook nieuwe mensen bij terwijl er dan nauwelijks uitstroom meer is) en alsnog bij de eerder genoemde problematiek uit komen (maar dan wat meer in en rondom de AZC's en wat minder 'zwervend op straat van elke grote stad en gemeente)?

Die statushouders in het AZC laten zitten én elke nieuwe asielaanvraag afkeuren zodat AZCs niet nog voller raken? Nou, dan mag Schoof1 wel verdomde snel met wetgeving komen die als de wiedeweerga een algehele asielstop invoert. Vooralsnog is de instroom onder Schoof1 niet veel anders dan onder Rutte. Gezien het tempo van Faber (3 kwart jaar geen ene fuck bereikt of gedaan) zeer onrealistisch, nietwaar? Hoe hard de PVV ook roept over afschrikkende werking, die instroom gaat op de huidige manier (of zelfs met Fabers nieuwe wetten) niet naar nul.

Nee, voorrang afschaffen werkt alleen als je éérst de huidige enorme drukte in AZCs oplost (en daar heb je dus voldoende doorstroom voor nodig) én daarna alleen maar binnen laat wanneer er voldoende plek is. En met de huidige cijfers heb je daar dan heel wat meer AZCs voor nodig. En dán, als die drukte opgelost is, kan je kijken naar het afschaffen van voorrang.

Wat er nu gebeurt is dat er flink bezuinigd wordt op het COA (minder opvang) en IND (langere procedures), én de uitstroom wordt de nek omgedraaid. Zogenaamd om het zo onaantrekkelijk te maken dat ze niet meer komen. Compleet negerend dat wij dan ook te maken krijgen met de gevolgen van die aanpak. (overlast, criminaliteit, geen werk, geen integratie, psychisch zieke mensen op straat.)

Als je die extra problematiek niet wil, én je wilt de voorrang afschaffen, dan dienen er juist meer AZCs te komen. Maar dat wil niemand horen.

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 15-03-2025 13:28:49 ]
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 15 maart 2025 @ 13:31:18 #66
396550 Richestorags
pi_217059059
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 13:13 schreef probeer het volgende:

[..]
Hartstikke naar. Ik ken meerdere mensen in eenzelfde situatie, en het is inderdaad schandalig wat het hen kost om hun leven zo op pauze te zetten.
Als je dat weet, waarom pleit je dan niet voor asielbeperkende maatregelen? Eerst je eigen zuurstofmasker om in het vliegtuig, remember?

quote:
Nou .. zeg het maar. Wat is de oplossing?
Deense wetten invoeren, one-strike you're out, geen uitkeringen en woningen meer verstrekken, geen gezinshereniging. Europees verdrag herzien. Waarom denk je dat wij een specifieke groep asielzoekers hier krijgen? En Portugal en Polen worden overgeslagen? Denemarken ook sinds ze hun asielbeleid hebben aangepast?

Eerst de woningnood oplossen en aan de slag met de huidige groep. Dat betekent ook uitzettingen. Degenen die blijven kunnen in bedrijfspanden en flexunits etc. gehuisvest worden totdat ze net als ieder ander een woning krijgen toegewezen.

quote:
Die statushouders gewoon met een 'zoek het maar uit' het AZC uit zetten? Zodat we nog meer kunnen gaan zeiken over niet-werkende en niet-geďntegreerde rondzwervende statushouders, waarschijnlijk zelfs een stuk crimineler en veel meer overlast gevend? (Hetgeen waar het COA nu dus voor waarschuwt.) Als je vindt dat er nu al te veel psychisch zieke mensen rondzwerven die een gevaar voor de rest zijn .. dat zullen er dan veel meer worden.
Het aloude adagium dat integratie niet primair iets is dat je zelf moet bewerkstelligen. Het is niet onze verantwoordelijkheid een boer uit Eritrea te deprogrammeren. Als hij dat zelf niet kan, heeft hij hier weinig te zoeken.

quote:
Die statushouders in het AZC laten zitten, de AZCs over-over-overvol laten worden (want er komen ook nieuwe mensen bij terwijl er dan nauwelijks uitstroom meer is) en alsnog bij de eerder genoemde problematiek uit komen (maar dan wat meer in en rondom de AZC's en wat minder 'zwervend op straat van elke grote stad en gemeente)?
Dus draai je de kraan dicht... het komt geen seconde in je op. Jij en andere mensen in POL kunnen nooit beantwoorden waarom Polen en Portugal worden overgeslagen.
pi_217059136
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 13:31 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Als je dat weet, waarom pleit je dan niet voor asielbeperkende maatregelen? Eerst je eigen zuurstofmasker om in het vliegtuig, remember?
Ik stem SP. Zoek eens op wat die lui mbt immigratie willen. Is toch echt asiel-beperkend hoor.

quote:
Deense wetten invoeren, one-strike you're out, geen uitkeringen en woningen meer verstrekken. Europees verdrag herzien. Waarom denk je dat wij een specifieke groep asielzoekers hier krijgen? En Portugal en Polen worden overgeslagen? Denemarken ook sinds ze hun asielbeleid hebben aangepast?
Ok, maar snel mee beginnen dan. Denk je dat dat voor de zomer nog kan?

quote:
Het aloude adagium dat integratie niet primair iets is dat je zelf moet bewerkstelligen. Het is niet onze verantwoordelijkheid een boer uit Eritrea te deprogrammeren. Als hij dat zelf niet kan, heeft hij hier weinig te zoeken.
Ok, dan voorzie je ze niet van woonruimte, maar verwacht je wel dat ze gewoon goed integreren. See what happens. Niet zeiken als dat faliekant mis gaat he.

quote:
Dus draai je de kraan dicht... het komt geen seconde in je op. Jij en andere mensen in POL kunnen nooit beantwoorden waarom Polen en Portugal worden overgeslagen.
Doe maar dan. Jouw kamp is aan de macht. Ik zie het wel gebeuren. Succes er mee. Laat over een paar jaar maar weten wanneer het gelukt is.

Ik stel toch echt alleen maar dat voorrang afschaffen voordat de instroom vrijwel stil ligt, gaat zorgen voor juist meer problematiek. Maar om een of andere reden vertaal jij dat als 'niets willen doen'. Vermoeiend.

quote:
Als je die extra problematiek niet wil, én je wilt de voorrang afschaffen, dan dienen er juist meer AZCs te komen. Maar dat wil niemand horen.
pi_217059214
Maar blijkbaar betekent tegenwoordig dat wanneer je wijst op beren op de weg (zoals het COA en ook ik in dit topic doen), je deel van het probleem bent en stiekem niets wil veranderen.

Ok, dan niet joh. Ik kan mezelf wel beschermen en voorzien.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 13:45:46 #69
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_217059233
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 14:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Minister Keijzer roept in een reactie het COA op tot "meer creativiteit", bijvoorbeeld door statushouders een woning te laten delen. "We vinden het normaal dat twintigers en inmiddels soms dertigers met elkaar een woning delen", zei ze voorafgaand aan de ministerraad.
Eey Mona. Ga eens bouwen in plaats van komen met "creatieve oplossingen".

Dat we Hugo hadden oke, maar dat deze viswijf uit Volendam verantwoordelijk voor het bouwen is echt treurig.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 13:46:23 #70
396550 Richestorags
pi_217059238
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 13:38 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik stem SP. Zoek eens op wat die lui mbt immigratie willen. Is toch echt asiel-beperkend hoor.
Dat klopt, echter heb ik je daar nog nooit voor horen pleiten. Maar goed om te weten.

quote:
Ok, maar snel mee beginnen dan. Denk je dat dat voor de zomer nog kan?
Ik heb er weinig vertrouwen in met de nitwits in de coalitie.

quote:
Ok, dan voorzie je ze niet van woonruimte, maar verwacht je wel dat ze gewoon goed integreren. See what happens. Niet zeiken als dat faliekant mis gaat he.
Dat zei ik niet. Ik zei een asielstop en vanaf nu geen sociale huurwoningen meer verstrekken. Voor de huidige groep zijn bedrijfspanden en flexunits goed totdat ze een woonruimte krijgen. We moeten sowieso een hoop weilanden gaan saneren en er staat een recordaantal bedrijfspanden leeg.

quote:
Doe maar dan. Jouw kamp is aan de macht. Ik zie het wel gebeuren. Succes er mee. Laat over een paar jaar maar weten wanneer het gelukt is.
Mijn kamp is aan de macht? Hoe weet je wat mijn kamp is? Kennelijk maken we dezelfde fout bij elkaar. Ik heb jou nog nooit zien pleiten voor asielbeperkende maatregelen dus had je ergens anders geplaatst.

Ik ben voor een asielstop en tegen Islamisme. Dat maakt me niet rechts en ik identificeer me al helemaal niet met de onbenullen van de huidige regering.

quote:
Ik stel toch echt alleen maar dat voorrang afschaffen voordat de instroom vrijwel stil ligt,
Bron? Wat is jouw definitie van stil liggen?

quote:
gaat zorgen voor juist meer problematiek. Maar om een of andere reden vertaal jij dat als 'niets willen doen'. Vermoeiend.
Zoals ik zei, ik zie je er nooit voor pleiten. Ik vraag waarom je er niet voor pleit. Ik pleit expliciet daarvoor. Daarmee heb ik wel weten te ontlokken dat je er niet tegen bent. Mission accomplished.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 13:47:26 #71
396550 Richestorags
pi_217059247
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 13:45 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Dat we Hugo hadden oke, maar dat deze viswijf uit Volendam verantwoordelijk voor het bouwen is echt treurig.
Deze viswijf? Ben je een Mocro geworden?
pi_217059250
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 13:46 schreef Richestorags het volgende:

Ik heb er weinig vertrouwen in met de nitwits in de coalitie.
Dan zeggen we toch gewoon hetzelfde?! Dat het zeer onrealistisch is dat die instroom binnen korte tijd gaat verdampen?

En het logische gevolg van het afschaffen van voorrang en daarmee het enorm verkleinen van de doorstroom (terwijl de instroom nog gewoon doorloopt), is dan toch simpelweg dat de huidige problematiek mbt AZCs en opvang alleen maar toe zal nemen?

Precies wat het COA hier nu zegt dus.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 13:47:53 #73
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_217059251
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 14:25 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Dit noemen we kleur bekennen.

En nu?

Gaan we nu toegeven dat er misschien een probleem is bij ongelimiteerde toegang? Ongelimiteerd, want dat is het nu.
Wat een armoede op FOK! dat deze post 17 likes krijgt van wappies.

Het COA is geen politieke instelling. Het COA als overheidsorgaan gaat over het opvangen van asielzoekers en trekt aan de bel als er helemaal geen doorstroom meer is. Of de grenzen moeten sluiten of helemaal open is. Gaan zij simpelweg niet over.

Holy fuck wat een domheid.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 13:49:03 #74
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_217059262
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 13:47 schreef probeer het volgende:
Dat het zeer onrealistisch is dat die instroom binnen korte tijd gaat verdampen?
Dat was het altijd al.

Of je moet een NEXIT willen. En de rechterlijke macht eruit bonjouren.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 13:50:11 #75
396550 Richestorags
pi_217059269
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 13:47 schreef probeer het volgende:

[..]
Dan zeggen we toch gewoon hetzelfde?! Dat het zeer onrealistisch is dat die instroom binnen korte tijd gaat verdampen?
Die gaat in ieder geval niet verdampen als we maar woningen blijven verstrekken uit het sociale huurwoningenbestand en daardoor jongeren in de tuin bij hun moeder moeten blijven wonen.

Het feit dat het een aanzuigende werking heeft kan je willen ontkennen , maar op dat onderwerp kan ik je de hand niet schudden.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 13:52:04 #76
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217059291
Het COA is by far de engste en gevaarlijkste instantie van Nederland.

Het is een teek in de vacht van de Nederlandse bevolking.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_217059316
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 13:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Het COA is by far de engste en gevaarlijkste instantie van Nederland.

Het is een teek in de vacht van de Nederlandse bevolking.
Jij bent vast iemand die vloekt op de postbode wanneer hij je een blauwe brief overhandigt, ipv op de belastingdienst.

Het COA maakt de regels niet. Die lui voeren alleen maar uit.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 13:58:27 #78
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_217059347
Als ambtenaar asielzoekers toch stiekem voorrang geven zijn echt fascistische NSB-praktijken.

Dan ben je echt een volksverrader pur sang.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 13:59:57 #79
396550 Richestorags
pi_217059367
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 13:55 schreef probeer het volgende:

[..]
Jij bent vast iemand die vloekt op de postbode wanneer hij je een blauwe brief overhandigt, ipv op de belastingdienst.

De NS voerde 85 jaar geleden ook alleen maar uit. Toch waren we daar niet zo trots op, zeker niet toen ze nog facturen gingen sturen aan de Duitse overheid. Dat je slechts een "uitvoerder" bent maakt je niet verheven boven kritiek ofzo.

Het COA trekt een bepaald type mens aan, is een bepaald type organisatie, heeft een bepaalde agenda. Een van de mensen hier is van mening dat die tegen het Nederlandse belang ingaat. Ik vind het richting verraad gaan.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 14:00:07 #80
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_217059368
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 13:45 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Wat heeft haar geslacht precies te maken met haar functioneren?
  zaterdag 15 maart 2025 @ 14:01:03 #81
396550 Richestorags
pi_217059374
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 14:00 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Wat heeft haar geslacht precies te maken met haar functioneren?
Niks, maar het "redelijke geluid" wordt heel snel racistisch en misogeen als vrouwen en minderheden niet in de pas lopen. Open voor de gein eens een Lale Gül topic hier of op X.
pi_217059382
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 13:55 schreef probeer het volgende:

[..]

Het COA is bij uitstek de lobbyist voor meer asielopvang, een ruimhartiger en fatsoenlijker beleid en dus uiteindelijk meer asielzoekers. De media en het grootste gedeelte van het maatschappelijke debat neemt het standpunt klakkeloos over. Dat is hun hele verdienmodel. Nog nooit hebben ze gepleit voor een strenger toelatingsbeleid terwijl dat wel de juiste keuze zou zijn als we zien hoe Nederland er voor staat.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 14:07:53 #83
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217059426
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 13:47 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Het COA is geen politieke instelling. Het COA als overheidsorgaan gaat over het opvangen van asielzoekers en trekt aan de bel als er helemaal geen doorstroom meer is. Of de grenzen moeten sluiten of helemaal open is. Gaan zij simpelweg niet over.

Het draait allemaal om beeldvorming. Hoe kom je over bij anderen? Welk signaal geef je af?

Ik weet het, het is moeilijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door thedeedster op 15-03-2025 14:14:22 ]
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 14:16:19 #84
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_217059510
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 14:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het COA is bij uitstek de lobbyist voor meer asielopvang
Bron?
  zaterdag 15 maart 2025 @ 14:44:12 #85
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217059828
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 13:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De NS voerde 85 jaar geleden ook alleen maar uit. Toch waren we daar niet zo trots op, zeker niet toen ze nog facturen gingen sturen aan de Duitse overheid. Dat je slechts een "uitvoerder" bent maakt je niet verheven boven kritiek ofzo.

Het COA trekt een bepaald type mens aan, is een bepaald type organisatie, heeft een bepaalde agenda. Een van de mensen hier is van mening dat die tegen het Nederlandse belang ingaat. Ik vind het richting verraad gaan.
Dit.
De werknemers en leiding van de criminele organisatie voor asielzoekers verdient er gewoonweg zelf geld aan.
Daarom zullen ze altijd spreken voor eigen parochie en moet je ze gewoonweg zelf vernietigen als overheid/kabinet/kamer. Wegwezen met dat volk wat er nu zit en volk plaatsen wat het ook niet heeft op gelukszoekers
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 15 maart 2025 @ 15:22:37 #86
396550 Richestorags
pi_217060168
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 13:47 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Nee, intolerante mensen zoals jij verschuilen zich in POL en gaan daar bedelen om aparte Islamtopics zodat ze niet geconfronteerd worden met de waarheid. Vallen Lale Gül aan in elk topic dat ze kunnen.

Gaan hier verder met het wegzetten van stemmers vanuit een dedain terwijl je eigen opvattingen wereldwijd steeds meer gefalsificeerd worden maar je brein is te rigide om je aan te kunnen passen aan de nieuwe realiteit, doodsbang een racist genoemd te worden.

Intens laf.

[ Bericht 1% gewijzigd door Richestorags op 15-03-2025 15:38:06 ]
  zaterdag 15 maart 2025 @ 15:23:06 #87
396550 Richestorags
pi_217060176

[ Bericht 100% gewijzigd door Richestorags op 15-03-2025 15:23:27 ]
  zaterdag 15 maart 2025 @ 15:53:07 #88
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_217060492
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 15:22 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Nee, intolerante mensen zoals jij verschuilen zich in POL en gaan daar bedelen om aparte Islamtopics zodat ze niet geconfronteerd worden met de waarheid. Vallen Lale Gül aan in elk topic dat ze kunnen.

Gaan hier verder met het wegzetten van stemmers vanuit een dedain terwijl je eigen opvattingen wereldwijd steeds meer gefalsificeerd worden maar je brein is te rigide om je aan te kunnen passen aan de nieuwe realiteit, doodsbang een racist genoemd te worden.

Intens laf.
Volgens mij verwar je mij met een andere user
  zaterdag 15 maart 2025 @ 15:58:31 #89
396550 Richestorags
pi_217060549
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 15:53 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Volgens mij verwar je mij met een andere user
Samen met de gebruikelijke kliek van Hexagon, Buitendam, Recursief etc. Het zal je best een ereplek aan de gesegregreerde mannentafel van de Iftar opleveren.

Je eerste reactie. Zonder in te gaan op de bedreigingen meteen een karakteraanval.

quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 22:56 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Bloed, zweet en tranen hebben het feminisme gekost om te staan waar ze nu staan. En dan is dit het boegbeeld voor gefrustreerd mannelijk Nederland, een vrouw die zichzelf verkoopt als geefbaar.
pi_217060637
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 15:58 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Samen met de gebruikelijke kliek van Hexagon, Buitendam, Recursief etc. Het zal je best een ereplek aan de gesegregreerde mannentafel van de Iftar opleveren.

Je eerste reactie. Zonder in te gaan op de bedreigingen meteen een karakteraanval.
[..]

Die user is groot fan van Andrew Tate. Dat verklaard zulke giftige vrouwenhaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')