abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 maart 2025 @ 16:26:21 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217047895
Of zo.

Of zo is het nieuwe ja maar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217047898
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 16:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Jij verandert ook iedere keer weer van mening. Lastig hoor, mensen die zo wispelturig zijn.
Ja klopt ik haal soms nog wel eens wat in mijn hoofd
  vrijdag 14 maart 2025 @ 16:38:35 #103
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217048053
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 16:26 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ja klopt ik haal soms nog wel eens wat in mijn hoofd
Dan ben je vast intelligent. Ik kom nier verder dan basale taken en flink voor me uitstaren. Jouw hoofd is vast niet zo kapot als het mijne.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  vrijdag 14 maart 2025 @ 16:46:53 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217048159
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 16:22 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ja als ik een rijke homo van 50 jaar zou doen dan zou ik ook in een villa van een paar miljoen kunnen zitten.
Ze zijn geen van allen 50, met 40 heb je het wel gehad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_217048282
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 15:56 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat is overigens in mijn omgeving de categorie die het nog veel beter heeft dan het gemiddelde man-vrouw gezin met 2 kinderen.
DINK's in huizen tussen de ¤ 750.000 en ¤ 1.234.567
Niet zo gek als je bedenkt dat kinderen al gauw duizenden euro’s per maand kunnen kosten. Grove (en ik ben bang nog een conservatieve) schatting hier is dat onze twee koters ons zeker 4000 euro per maand kosten, waarvan leeuwendeel naar de opvang gaat en wordt veroorzaakt doordat we 32 uur werken, terwijl we zonder kinderen waarschijnlijk 40 uur zouden werken.

Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die denken dat je lekker toeslagen harkt met kinderen :D
pi_217048302
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 16:58 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Niet zo gek als je bedenkt dat kinderen al gauw duizenden euro’s per maand kunnen kosten. Grove (en ik ben bang nog een conservatieve) schatting hier is dat onze twee koters ons zeker 4000 euro per maand kosten, waarvan leeuwendeel naar de opvang gaat en wordt veroorzaakt doordat we 32 uur werken, terwijl we zonder kinderen waarschijnlijk 40 uur zouden werken.

Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die denken dat je lekker toeslagen harkt met kinderen :D
Ik snap dat nooit , waarom kinderen krijgen als je ze toch laat opvoeden door de kinderopvang? De vrouw hoort gewoon thuis voor de kidneren te zorgen vind ik. Maar goed ik kom oorspronkelijk uit de provincie Zeeland en daar is dat nog redelijk normaal.
pi_217048330
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 16:19 schreef pedaalemmerzak het volgende:

Ik ben al van begin 20 tot nu (begin 30) bezig geweest met daten maar er is zelfs geen kortstondige relatie uit gekomen dus ik ben gestopt met online dating. Ik kom verder niet echt mensen tegen zo in het dagelijks leven dus de kans dat ik nog een partner vind is nihil. Qua vriendschappelijke relaties merk ik dat ik toch echt degene moet zijn die dingen aanzwengelt en dan komen de mensen alleen maar opdagen als ik alles heb geregeld en ze niets hoeven te doen, enig initiatief vanuit hun kant is er niet bij en soms zeggen ze zelfs op het laatste moment af of komen ze gewoon niet, vandaar dat het met de meeste vriendschappen niet zo lekker gaat want ik ben continu zelf het initiatief moeten nemen op een gegeven moment ook beu. Het moet wel van 2 kanten komen en als zij zo laks erin staan is het voor mij ook niet meer leuk.
Dat zal toch echt wel een reden hebben.
(Ik ben er nog steeds niet over uit of dit allemaal een act is of dat die plaat voor je harses echt zo dik is.)

Waar is r_one eigenlijk? Ik vind hem altijd zo'n goede adviezen geven aan TS.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2025 17:05:38 ]
pi_217048331
Je wordt waarschijnlijk geen workaholic, omdat je er simpelweg geen motivatie voor hebt. Workaholics worden vaak gedreven door ambitie, passie of de behoefte om zich te bewijzen. Jij geeft aan dat je werk vooral een middel is om je inkomen te verdienen en dat je er verder niet veel mee bezig bent.

Zelfs als je het zou proberen, zou de kans groot zijn dat je je afvraagt waarom je er zoveel energie in steekt en weer teruggaat naar je huidige manier van werken. Iedereen heeft een andere werkhouding, en die van jou is gewoon gericht op een goede balans tussen werk en privé.
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_217048350
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:00 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ik snap dat nooit , waarom kinderen krijgen als je ze toch laat opvoeden door de kinderopvang? De vrouw hoort gewoon thuis voor de kidneren te zorgen vind ik. Maar goed ik kom oorspronkelijk uit de provincie Zeeland en daar is dat nog redelijk normaal.
:')
pi_217048358
quote:

[..]
Dus je vindt dat vrouwen gewoon thuis horen te blijven voor de kinderen, terwijl jij waarschijnlijk verwacht dat je eten vanzelf op tafel komt en je huis zichzelf schoonmaakt? Grappig hoe sommige mensen nog steeds denken dat we in de jaren ‘50 leven.

Kinderopvang bestaat zodat beide ouders de kans hebben om te werken en niet financieel afhankelijk te zijn. Maar goed, als jij liever in een wereld leeft waar vrouwen hun ambities opgeven omdat “dat nog redelijk normaal is” in Zeeland, dan wens ik je veel succes in je tijdcapsule.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 17:15:15 #111
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_217048419
quote:

[..]
Helemaal mee eens, ik ging vroeger op de basisschool vaak na school bij iemand spelen waarvan beide ouders werkte en die zag je dus ook nooit, er was een oppas/poetsvrouw daar in huis altijd. Maar dan heb je gewoon een serieus klote jeugd gehad als je moeder er nooit was doordeweeks. Die gast zat paar jaar geleden ook in een depressie ofzo zal me niks verbazen als dat daar ook mee te maken gehad heeft, met een kutjeugd zonder ouders.
pindazakje
pi_217048429
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:03 schreef Charged het volgende:

[..]
Dat zal toch echt wel een reden hebben.
(Ik ben er nog steeds niet over uit of dit allemaal een act is of dat die plaat voor je harses echt zo dik is.)

En wat is de reden?
pi_217048435
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:07 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Dus je vindt dat vrouwen gewoon thuis horen te blijven voor de kinderen, terwijl jij waarschijnlijk verwacht dat je eten vanzelf op tafel komt en je huis zichzelf schoonmaakt? Grappig hoe sommige mensen nog steeds denken dat we in de jaren ‘50 leven.

Kinderopvang bestaat zodat beide ouders de kans hebben om te werken en niet financieel afhankelijk te zijn. Maar goed, als jij liever in een wereld leeft waar vrouwen hun ambities opgeven omdat “dat nog redelijk normaal is” in Zeeland, dan wens ik je veel succes in je tijdcapsule.
Als de kinderen naar school gaan kan ze natuurlijk wel part time werken.
pi_217048441
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:15 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, ik ging vroeger op de basisschool vaak na school bij iemand spelen waarvan beide ouders werkte en die zag je dus ook nooit, er was een oppas/poetsvrouw daar in huis altijd. Maar dan heb je gewoon een serieus klote jeugd gehad als je moeder er nooit was doordeweeks. Die gast zat paar jaar geleden ook in een depressie ofzo zal me niks verbazen als dat daar ook mee te maken gehad heeft, met een kutjeugd zonder ouders.
Mijn moeder werkte thuis dus ik was gelukkig geen sleutelkind. Lijkt me echt zielig voor zo een kind. Papa en mama zijn steeds weg en je moet steeds naar de opvang.
pi_217048463
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:17 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Als de kinderen naar school gaan kan ze natuurlijk wel part time werken.
Hé, als jij vindt dat zij automatisch parttime moet knokken zodra de kinderen op school zijn, pak dan eens zelf je verantwoordelijkheid en ga parttime werken. Stop met die ouderwetse ideeën en doe wat voor de balans in huis.
pi_217048481
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:20 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Hé, als jij vindt dat zij automatisch parttime moet knokken zodra de kinderen op school zijn, pak dan eens zelf je verantwoordelijkheid en ga parttime werken. Stop met die ouderwetse ideeën en doe wat voor de balans in huis.
Ik ben echt heel slecht in schoonmaken het is hier een teringzooi.
pi_217048492
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:21 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Had niet anders verwacht
  vrijdag 14 maart 2025 @ 17:23:01 #118
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_217048517
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:20 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Het zijn toch vaak de vrouwen die de kinderen willen, dan moeten zij er ook verantwoordelijkheid voor nemen.
Man gaat er vaak in mee omdat de vrouw anders vertrekt. Veel mannen zijn cucks wat dat betreft.
pindazakje
pi_217048539
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:16 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
En wat is de reden?
Slecht met jezelf onderhouden,sociaal (wat) beperkt,ontevreden over jezelf...misschien zijn dat een paar dingetjes?
pi_217048549
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:23 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Het zijn toch vaak de vrouwen die de kinderen willen, dan moeten zij er ook verantwoordelijkheid voor nemen.
Man gaat er vaak in mee omdat de vrouw anders vertrekt. Veel mannen zijn cucks wat dat betreft.
Het idee dat verantwoordelijkheid voor kinderen enkel bij vrouwen ligt, is niet alleen seksistisch, maar ook veel te simplistisch. Ouderschap is een gedeelde verantwoordelijkheid, ongeacht geslacht. Het idee dat mannen alleen maar ‘mee gaan’ met vrouwen uit angst voor vertrek, vermindert hun eigen autonomie en betrokkenheid bij het ouderschap. Een gezonde relatie en verantwoordelijkheid voor kinderen gaan over samenwerking, niet over het afschuiven van de taken op één persoon.
pi_217048562
Maar uiteindelijk maakt het allemaal geen donder uit want Pedaalemmerzak heeft alweer 5 pagina's vol kunnen krijgen. Mooie score voor een vrijdagmiddag.

Het trieste ervan is dat ik er aan meedoe. :')
pi_217048584
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:26 schreef Charged het volgende:
Maar uiteindelijk maakt het allemaal geen donder uit want Pedaalemmerzak heeft alweer 5 pagina's vol kunnen krijgen. Mooie score voor een vrijdagmiddag.

Het trieste ervan is dat ik er aan meedoe. :')
Klopt. Aandachtshoer is het. Maar vind het heerlijk om er op te haten.
pi_217048648
Mooi dat TS al een FAQ toevoegt voordat het topic überhaupt los gekomen _O-
  vrijdag 14 maart 2025 @ 17:35:24 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217048674
quote:

[..]
Jij volgt in alles nog precies je Zeeuwse opvoeding, hè. Want ja, je weet niet beter. Hè?
  vrijdag 14 maart 2025 @ 17:37:25 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217048696
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:21 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Zielig voor je katten. Ik vind dat je ze maar terug moet brengen.
pi_217048698
quote:

[..]
Ik kom ook uit de provincie Zeeland, maar ik stem geen SGP.
pi_217048701
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Jij volgt in alles nog precies je Zeeuwse opvoeding, hè. Want ja, je weet niet beter. Hè?
Ik ga niet meer naar de kerk hoor. Vroeger moest dat per sé
pi_217048708
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:25 schreef Charged het volgende:

[..]
Slecht met jezelf onderhouden,sociaal (wat) beperkt,ontevreden over jezelf...misschien zijn dat een paar dingetjes?
Ja het houdt allemaal niet over hè.
pi_217048715
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Zielig voor je katten. Ik vind dat je ze maar terug moet brengen.
Maar ze zijn zo bang van de stofzuiger
pi_217048720
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:37 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Ik kom ook uit de provincie Zeeland, maar ik stem geen SGP.
Ik stem geen SGP meer ik ben nu links en stem SP.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 18:00:39 #131
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217048984
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:39 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Maar ze zijn zo bang van de stofzuiger
Dan doe je ze even in een andere kamer met de deur dicht.
pi_217049255
quote:

[..]
En in het weekend naar opa en oma of bij de oppas want pappa en mamma moeten ook even bijkomen en je sociale leven mag er niet onder lijden natuurlijk.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 19:11:49 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217049796
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En het was zo geweldig dat uit de kast komen wat lastig was en hij er nog steeds niet wil wonen, maar wel die achterlijke ideeën proberen te importeren in de randstad.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_217049948
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 19:11 schreef Leandra het volgende:

[..]
En het was zo geweldig dat uit de kast komen wat lastig was en hij er nog steeds niet wil wonen, maar wel die achterlijke ideeën proberen te importeren in de randstad.
Ach hier in mijn dorp in de randstad denken ze dat ik een marokkaan ben. Zo progressief is men hier niet hoor.
pi_217050011
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 19:11 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wacht even, ts = sirdanilot?
pi_217050071
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 19:26 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ach hier in mijn dorp in de randstad denken ze dat ik een marokkaan ben. Zo progressief is men hier niet hoor.
Weet je,beste pedaalemmerzak..ik heb m'n lolletje wel weer gehad met je voor vandaag. Jij hebt je aandacht weer gehad (hoop ik)
Veel succes met je aanhangerlessen,je bevordering met je rij ervaring,al het geluk voor je met het vinden van een relatie,koophuis. Iets minder toeteren naar mede weggebruikers....en ja..tot je volgende klote topic.
Ik ga een biertje nemen. Ik proost niet op en met je maar voor iedereen anders..sláinte. Ik wens jullie een goed weekend.
pi_217050086
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 19:31 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Wacht even, ts = sirdanilot?
99,9% zeker.
pi_217050114
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 19:37 schreef Charged het volgende:

[..]
99,9% zeker.
Goed om te weten, dan hoef ik voortaan mijn tijd niet verspillen aan het reageren op zijn waanbeelden.
pi_217050123
quote:
Niet zo gek als je bedenkt dat kinderen al gauw duizenden euro’s per maand kunnen kosten. Grove (en ik ben bang nog een conservatieve) schatting hier is dat onze twee koters ons zeker 4000 euro per maand kosten,
:'( ben wel benieuwd waar dat geld dan naar toe gaat

quote:
Teveel om op te noemen: Kindertoeslag, kinderregeling, kindgebondenbudget, Kinderopvangtoeslag en ga zo maar door. Dat mensen met kinderen nog werken....
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_217050142
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:03 schreef Charged het volgende:
Hier *O*

(als je me nou met een '@' even gementioned had, was ik er al eerder ;) )

Ik zou gewoon heel veel toeteren in de file en een A4-tje met m'n 06 aan het zijraam van m'n Swift plakken.

(maar ja, aan de andere kant, ik lees net dat TS andere mensen niet aankijkt ... dat schiet dan ook al niet op)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217050148
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 19:41 schreef r_one het volgende:

[..]
Hier *O*

Ik zou gewoon heel veel toeteren in de file en een A4-tje met m'n 06 aan het zijraam van m'n Swift plakken.

(maar ja, aan de andere kant, ik lees net dat TS andere mensen niet aankijkt ... dat schiet dan ook al niet op)
Word je daar dan workaholic van?
pi_217050169
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 16:19 schreef pedaalemmerzak het volgende:

Ik ben al van begin 20 tot nu (begin 30) bezig geweest met daten maar er is zelfs geen kortstondige relatie uit gekomen dus ik ben gestopt met online dating. Ik kom verder niet echt mensen tegen zo in het dagelijks leven dus de kans dat ik nog een partner vind is nihil. Qua vriendschappelijke relaties merk ik dat ik toch echt degene moet zijn die dingen aanzwengelt en dan komen de mensen alleen maar opdagen als ik alles heb geregeld en ze niets hoeven te doen, enig initiatief vanuit hun kant is er niet bij en soms zeggen ze zelfs op het laatste moment af of komen ze gewoon niet, vandaar dat het met de meeste vriendschappen niet zo lekker gaat want ik ben continu zelf het initiatief moeten nemen op een gegeven moment ook beu. Het moet wel van 2 kanten komen en als zij zo laks erin staan is het voor mij ook niet meer leuk.
Jij zit toch op Grinder?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_217050332
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 19:42 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Word je daar dan workaholic van?
Misschien.
Uiteindelijk.
Wellicht.

Je kunt er wél een leuke relatie aan overhouden *O*

(maar ja, als jij die vervolgens als onbezoldigd poetsmiep 40 uur per week in huis wilt laten zitten .....)
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217050388
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 19:26 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ah, jij bent dus Achmed? :D
.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 20:01:05 #145
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217050390
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 19:41 schreef r_one het volgende:

[..]
Hier *O*

Ik had ze wel ff te pakken toen ik mijn onvrede kenbaar maakte nadat mijn Coupé werd aangerand. Ze wisten ook niet hoe snel ze moesten verkassen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217050406
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:37 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ik ga niet meer naar de kerk hoor. Vroeger moest dat per sé
Voor het geloof of voor de seks?
.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 20:18:58 #147
472044 Ghost_Buster
I aint 'fraid of no ghost
pi_217050600
quote:

[..]
Fijn om te lezen dat er nog mensen zijn met gezond verstand. Mijn vrouw is ook altijd thuisgebleven voor de kinderen. Zo hoort het! :Y
Gevaccineerd.
pi_217050725
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 20:18 schreef Ghost_Buster het volgende:

[..]
Fijn om te lezen dat er nog mensen zijn met gezond verstand. Mijn vrouw is ook altijd thuisgebleven voor de kinderen. Zo hoort het! :Y
Is m'n sarcasmeradar kapot?
  vrijdag 14 maart 2025 @ 20:35:14 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217050836
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 19:39 schreef blomke het volgende:

[..]
:'( ben wel benieuwd waar dat geld dan naar toe gaat
[..]
Teveel om op te noemen: Kindertoeslag, kinderregeling, kindgebondenbudget, Kinderopvangtoeslag en ga zo maar door. Dat mensen met kinderen nog werken....
Kindgebonden budget kom je met 1 behoorlijk inkomen al niet meer voor in aanmerking, dus met 2 normale inkomens waarschijnlijk ook niet.
Zodra een van beide niet meer werkt is er ook geen recht op kinderopvangtoeslag, dat ging tot een paar jaar geleden zo ver dat het recht op kinderopvangtoeslag zelfs verviel als een van de ouders niet meer werkte omdat hij een dwarslaesie had.
Kon niet zonder hulp functioneren maar werd wel geacht voor zijn kinderen te kunnen zorgen.

Wat kindertoeslag en kinderregeling zijn weet ik niet, maar die heb ik ook nooit ontvangen, net als het eerder genoemde kindgebonden budget en de kinderopvangtoeslag.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 14 maart 2025 @ 20:38:39 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217050885
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 19:55 schreef r_one het volgende:

[..]
Misschien.
Uiteindelijk.
Wellicht.

Je kunt er wél een leuke relatie aan overhouden *O*

(maar ja, als jij die vervolgens als onbezoldigd poetsmiep 40 uur per week in huis wilt laten zitten .....)
Ja, dat is ook een leuke trouwens: hij kan alleen al geen huis kopen, hoe ga je dan op één inkomen een huis kopen plus een vrouw en kinderen onderhouden?
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')