Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:23 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die management&leiderschap boekjes lezen mogen wat mij betreft een stevige lassakoorts krijgen.
Omringd door idioten lezen en dan van die testen gaan toepassen. Vervolgens vraagt nooit iemand zich af op welke wetenschappelijke drijfzand al die kneiter dure persoonlijkheidstesten zijn gebasseerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:23 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die management&leiderschap boekjes lezen mogen wat mij betreft een stevige lassakoorts krijgen.
NWS is gewoon een soort stormfront meets joop.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:47 schreef tong80 het volgende:
Net 4 op een rij qua topics bovenaan in het belangrijkste forum.
Nieuws & Achtergronden
Klopt, ik probeer het tegenwicht te zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
NWS is gewoon een soort stormfront meets joop.
Gun die man nou even zijn succesje.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
NWS is gewoon een soort stormfront meets joop.
Jezus christus te paard. Wat een beest ben je soms toch.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:47 schreef tong80 het volgende:
Net 4 op een rij qua topics bovenaan in het belangrijkste forum.
Nieuws & Achtergronden
Nou ik ga je zeggen dat ik echt met een enorm kutgevoel het weekend in ga nu dat mag je best wetenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:45 schreef KingRoland het volgende:
Toch wel een smetje op dit weekend. Stay strong Tong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |