Ja topshowquote:Op zondag 16 maart 2025 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ook wel eens mooi voor de verandering hè
quote:Op zondag 16 maart 2025 11:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik verdenk Poetin. Of Trump. Ik bedoel, wat is nu een betere manier om Europa te ontwrichten, dan de Wilhelminatoren in Valkenburg te laten instorten!
....quote:Op zondag 16 maart 2025 12:33 schreef Strani het volgende:
Ik hoop dat alle objecten waar Kjeld Nuis tegen aan kan schoppen vast zijn weggehaald.
Joy Godinquote:
Het zijn leuke mensen, dus dan zou het niet een van ons kunnen zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:19 schreef NailQueen het volgende:
Voor de mensen die dit nog niet weten. Voyager, de inzending van Australie 2023, reageert ook dit jaar ook weer op de inzendingen. Wat zijn dit toch leuke mensen. Duidelijk ESF Fans. Hadden een van ons kunnen zijn![]()
Bekijk deze YouTube-video
Aan de andere kant zijn veel ESF-fans juist weer niet zulke leuke mensen dus dat zouden wij toch wel kunnen zijnquote:Op zondag 16 maart 2025 14:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zijn leuke mensen, dus dan zou het niet een van ons kunnen zijn.
Hm ja daar zeg je wel wat.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn veel ESF-fans juist weer niet zulke leuke mensen dus dat zouden wij toch wel kunnen zijn
KO in ronde drie.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:01 schreef Strani het volgende:
Ik had Beune ook gemist. Was het een leuk gevecht?
En dat voor een SemiRus.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:35 schreef Strani het volgende:
Gaan de Polen nou de Italianen fucken bij het schaatsen?
Goed geholpen door Elisa Saai.quote:
pregunta difícilquote:Op zondag 16 maart 2025 16:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus wat vals geschreven, m'n ogen doen er pijn van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |