Eentje die 20 jaar geleden wel een leuk tv bekkie had, maar nu ze opgedroogd is, geen volle zalen meer trekt blijkbaar.quote:
Opgedroogd? als je 20 jaar geleden haar bekkie in een AI had gestopt, of gewoon door je eigen intelligentie (als je die hebt) dan had je deze uitkomst al kunnen voorspellen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eentje die 20 jaar geleden wel een leuk tv bekkie had, maar nu ze opgedroogd is, geen volle zalen meer trekt blijkbaar.
Dat is die van GTST toch?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dit is Froukje de Both:
[ afbeelding ]
Die is van "Eigen Huis & Tuin: Lekker Leven ." Maar dat programma stopt.quote:
Nou voor haar leeftijd nog best een knappe vrouw.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eentje die 20 jaar geleden wel een leuk tv bekkie had, maar nu ze opgedroogd is, geen volle zalen meer trekt blijkbaar.
Logisch gevolg van ditquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:13 schreef achtja het volgende:
HILVERSUM - Froukje de Both stopt met het stoppen van 'Eigen huis en tuin' met televisie!
Dit kun je lezen in het laatste nieuws op: https://www.telegraaf.nl/(...)inde-eigen-huis-tuin
Froukje de Both was al niet heel bekend meer maar nu gaat ze volledig in de vergetelheid raken. Froukje staat bekend als niet de mooiste van allemaal en al helemaal niet van de presentatoren. Over haar mooiheid of niet kwam in 2007 al een artikel op het oude nu.nl: https://www.nu.nl/achterk(...)het-lelijk-ding.html
Dit artikel is volledig aangemaakt door AI!
Eens.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:35 schreef 111210 het volgende:
[..]
Nou voor haar leeftijd nog best een knappe vrouw.
Zoiets denk ik me ook nog wel vaag te kunnen herinneren.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Heb vroeger nog op haar gefapt in de playboy.
Ja wie nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Heb vroeger nog op haar gefapt in de playboy.
Ze is niet standaard knap. Wel een lekkere geile uitstraling.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:35 schreef 111210 het volgende:
[..]
Nou voor haar leeftijd nog best een knappe vrouw.
Het is de enige groep die meedoet aan die belspellen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:54 schreef Eightyone het volgende:
(Niet dat RTL dat iets boeit, want aan 65+ is amper iets te verdienen.)
Huh, dat was toch Myrna Goossenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die is van "Eigen Huis & Tuin: Lekker Leven ." Maar dat programma stopt.
Bekijk deze YouTube-video
Ze wordt vervangen door Froukje de bot.quote:Dit artikel is volledig aangemaakt door AI!
Maar ze zijn voor reclamemakers onvoldoende beïnvloedbaar. Te merktrouw, dus oninteressant.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het is de enige groep die meedoet aan die belspellen.
Dat is Rita Verdonk. Die zit niet links of rechts.quote:
Vroeger in haar playboy tijd had ze wel iets vond ik maar de laatste jaren is het te botox.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:13 schreef achtja het volgende:
HILVERSUM - Froukje de Both stopt met het stoppen van 'Eigen huis en tuin' met televisie!
Dit kun je lezen in het laatste nieuws op: https://www.telegraaf.nl/(...)inde-eigen-huis-tuin
Froukje de Both was al niet heel bekend meer maar nu gaat ze volledig in de vergetelheid raken. Froukje staat bekend als niet de mooiste van allemaal en al helemaal niet van de presentatoren. Over haar mooiheid of niet kwam in 2007 al een artikel op het oude nu.nl: https://www.nu.nl/achterk(...)het-lelijk-ding.html
Dit artikel is volledig aangemaakt door AI!
Veel vrouwen niet.quote:
Jij bent al oud dan....quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:44 schreef Hexagon het volgende:
Was die nog op TV dan?
Vond ik als scholier zo'n lekker mokkel.
Mag dat?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dit is Froukje de Both:
[ afbeelding ]
Bag dat?quote:
Wat is dit voor trieste opmerking danquote:Op maandag 9 juni 2025 14:38 schreef Halcon het volgende:
Ze krijgt geen tv-baantjes meer bij elkaar gepijpt?
Ze mag mij ook wel komen pijpen, betaal ik er haar ook nog voor.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:38 schreef Halcon het volgende:
Ze krijgt geen tv-baantjes meer bij elkaar gepijpt?
Dan is ze toch nog verzekerd van wat inkomen.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:50 schreef Ad803351 het volgende:
[..]
Ze mag mij ook wel komen pijpen, betaal ik er haar ook nog voor.
Ja dat heb je soms.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:13 schreef achtja het volgende:
Froukje de Both stopt met het stoppen van 'Eigen huis en tuin' met televisie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |