abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217000052
https://www.rtl.nl/boulev(...)n-lekker-leven-stopt

quote:
De stekker wordt uit 'Eigen Huis & Tuin Lekker Leven' getrokken. RTL heeft zojuist bekendgemaakt dat het programma na vijf jaar stopt. Het programma is tot en met 16 mei met nieuwe afleveringen te zien.

"De afgelopen 5 jaar was Eigen Huis & Tuin: Lekker Leven voor veel interieur-, klus-, tuin- en kookliefhebbers een vast middagritueel", laat RTL weten. "Ondanks stabiele kijkcijfers en een betrokken publiek is de keuze gemaakt om te focussen op de primetime-programmering bij RTL 4 en de programmering op Videoland. Het team heeft met veel liefde en energie gewerkt aan het programma en we willen iedereen bedanken die hieraan heeft bijgedragen."

Eigen Huis & Tuin: Lekker Leven begon op 30 augustus 2020 als een spin-off van het wekelijkse programma Eigen Huis & Tuin. Het programma werd gepresenteerd door Froukje de Both, die samen met kok Hugo Kennis en tuinman Tom de Groot praktische tips gaf over wonen, lifestyle, tuinieren en koken.
Volgens ingewijde was de koek op: het leeft niet meer

Sowieso was het programma al jaren een schim zonder die billentikker, hij maakte het programma (letterlijk), als hij het vroeg mocht hij zelfs mijn vrouw dicht kitten :@

maandag 10 maart 2025 @ 18:11:56 #2
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217000092
quote:
Zwinkels spande daarop twee nieuwe rechtszaken aan, tegen RTL Nederland en tegen SBS, om zijn onschuld aan te tonen. Tijdens de zitting toonde de advocaat van SBS een document waarin stond dat speciaal voor Zwinkels een gedragscode was ontwikkeld toen hij nog werkte voor 'Eigen Huis & Tuin'. In die code stond onder meer dat hij vrouwen met rust moest laten, geen seksueel getinte moppen mocht tappen, geen "scheten" mocht laten, moest doorwerken als de camera's niet draaiden en op de set geen alcohol mocht drinken. Zwinkels verloor beide rechtszaken
_O- _O- _O-
Je bent een waardeloze agent.
pi_217000133
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:11 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
Pure man, heerlijk
Uitvinder, grondlegger en founding father van #MeToo _O_

NicoGOD
Nico, De haan, Zwinkels
pi_217002934
Nico ultieme eindbaas _O_

pindazakje
  maandag 10 maart 2025 @ 21:23:35 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217002942
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:06 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)n-lekker-leven-stopt
[..]
Volgens ingewijde was de koek op: het leeft niet meer

Sowieso was het programma al jaren een schim zonder die billentikker, hij maakte het programma (letterlijk), als hij het vroeg mocht hij zelfs mijn vrouw dicht kitten :@

[ afbeelding ]
Wie is die man met baardje?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 10 maart 2025 @ 21:24:52 #6
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217002957
quote:
16s.gif Op maandag 10 maart 2025 21:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wie is die man met baardje?
Een man die graag stinkbommen maakt
Je bent een waardeloze agent.
pi_217044672
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 21:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Nico ultieme eindbaas _O_

[ afbeelding ]
Jaren 90 vibes. Wat had mijn vader een hekel aan die man.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_217044710
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 11:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Jaren 90 vibes. Wat had mijn vader een hekel aan die man.
Hij kon het niet hebben dat Nico zo'n goeie charmeur was en hij niet?
pindazakje
pi_217044757
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 11:34 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Hij kon het niet hebben dat Nico zo'n goeie charmeur was en hij niet?
Nee Nico was een verschrikkelijk slechte timmerman.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_217044768
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 11:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Nee Nico was een verschrikkelijk slechte timmerman.
Ja hij had genoeg andere kwaliteiten die belangrijker waren _O-
pindazakje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')