Huh? Wat is dit voor een rare reactie??quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:17 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Waarom zou je hem niet mogen als hij je reet likt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 ruggegraat deze manquote:President Donald Trump sprak enthousiast over zijn droom om de grenzen van de VS uit te breiden door Canada over te nemen, terwijl de NAVO-chef zwijgend naast hem zat.
graag op anoniem
Groenland wellicht wel maar Canada is daar een maatje te groot voor denk ik.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:27 schreef Discombobulate het volgende:
Als de VS het zou doen komen ze er gewoon mee weg.
Ze bieden gewoon een ton per bewoner om Groenlanndse stemmen te kopen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Groenland wellicht wel maar Canada is daar een maatje te groot voor denk ik.
Ja, was antwoord op die post boven me. Als ze gewoon het annexeren is het wat morele verontwaardiging maar niemand die wat gaat doen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Groenland wellicht wel maar Canada is daar een maatje te groot voor denk ik.
Omdat je dan een guerrilla oorlog op je handen hebt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, was antwoord op die post boven me. Als ze gewoon het annexeren is het wat morele verontwaardiging maar niemand die wat gaat doen.![]()
Eigenlijk moeten ze het gewoon doen. Waarom ook niet.
"Hey I can see Moscow from here".quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Trump fantaseert over annexatie van Canada tijdens ontmoeting met NAVO-chef
https://www.thedailybeast(...)bonkers-canada-rant/
[ afbeelding ]Rutte deed er verstandig aan er niet tegen in te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
0 ruggegraat deze manzeer vocale Trump hater - VEM2012
Kracht van de explosie in combi met water die hem omhoog stuwt?quote:
Als je nog prijs stelt op zaken mogen doen met VS banken, luister je.quote:
Want?quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Rutte deed er verstandig aan er niet tegen in te gaan.
Ja, dat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Want?
"Laat die bejaarde maar lullen?"
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Trump fantaseert over annexatie van Canada tijdens ontmoeting met NAVO-chef
https://www.thedailybeast(...)bonkers-canada-rant/
[ afbeelding ]Een grote mond tegen je werkgever opzetten is niet zo slim denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
0 ruggegraat deze man
Canada is ook zijn werkgever.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:26 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Een grote mond tegen je werkgever opzetten is niet zo slim denk ik.
Geeft wel een flink risico op een burgeroorlog in de VS en een ineenstorting van hun economie.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:27 schreef Discombobulate het volgende:
Als de VS het zou doen komen ze er gewoon mee weg.
quote:The Kremlin rejected Trump’s Ukraine-Russia envoy, Keith Kellogg, from peace talks, calling him “too close to Ukraine” and “not our kind of person,” NBC reports.
Kellogg was absent from key summits as Putin seeks negotiators of a different “caliber.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |