quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:52 schreef lojanda het volgende:
Jordy heeft toch maar afgezien van een potje mens erger je niet nu Jane en Axel meedoen
Je kan het maar met 4 spelen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:52 schreef lojanda het volgende:
Jordy heeft toch maar afgezien van een potje mens erger je niet nu Jane en Axel meedoen
Absoluut.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:53 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
maar moet je echt zó gillen bij een spelletje mens erger je niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
foutief rapportagequote:Op donderdag 13 maart 2025 11:52 schreef lojanda het volgende:
Jane gilt/lacht altijd zo hard, ongeacht waaroverquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:53 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
plus dat Jordy al geen zin had erinquote:
Ze waren met z’n drieën en vroeg of er iemand mee wilden doen en Jane en Axel gaven aan eventueel mee te willen doen. Niet dat ze allebei mee wilden doenquote:
Ze is één grote actquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jane gilt/lacht altijd zo hard, ongeacht waarover
Maar of het lekker zal zijnquote:
Ja hoe harder hoe leuker....quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:53 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
gillen zoals Jane doet heeft weinig met het spel te maken, vooral heel kinderlijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:54 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Absoluut.
Het is tenslotte 'erger je niet'![]()
![]()
Zo irritant dat gegil.. gaat door merg en beenquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:53 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:54 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Absoluut.
Het is tenslotte 'erger je niet'![]()
![]()
28 jarige volwassen vrouw die zich als een kleuter gedraagd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jane gilt/lacht altijd zo hard, ongeacht waarover
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:57 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
28 jarige volwassen vrouw die zich als een kleuter gedraagd.
Ik ben 54, en gedraag me ook met regelmaat nog als een kleuterquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:57 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
28 jarige volwassen vrouw die zich als een kleuter gedraagd.
En van de week klagen over Jordy dat hij zo druk kan doen...quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:53 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
En Jordy klaagt over haar ... boeie ... het is geen wedstrijd he.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:58 schreef marky het volgende:
[..]
En van de week klagen over Jordy dat hij zo druk kan doen...
ja xD dat is ondertussen een patroon geworden dat zij anderen ergens van beticht waar ze zelf net zo schuldig aan isquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:58 schreef marky het volgende:
[..]
En van de week klagen over Jordy dat hij zo druk kan doen...
Altijd het kind in jezelf blijven omarmenquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:58 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ben 54, en gedraag me ook met regelmaat nog als een kleuterAnders is het leven zo saai
NEE! De wereld moet saai en grijs zijn !!!quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:58 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ben 54, en gedraag me ook met regelmaat nog als een kleuterAnders is het leven zo saai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:00 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja xD dat is ondertussen een patroon geworden dat zij anderen ergens van beticht waar ze zelf net zo schuldig aan is
So what?quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:56 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
gillen zoals Jane doet heeft weinig met het spel te maken, vooral heel kinderlijk
dus het is ‘no-way’ of de ‘high-way’?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
NEE! De wereld moet saai en grijs zijn !!!
Okéquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:01 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dus het is ‘no-way’ of de ‘high-way’?
je kan niet lol hebben zonder te gillen?
heb het niet over schreeuwen of hard praten maar letterlijk gillen.. xD
Zeker, maar je kunt dus ook lol hebben met gillen. Is niet meer of minder lol. Waarom zou iemand zichzelf niet mogen zijn?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:01 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dus het is ‘no-way’ of de ‘high-way’?
je kan niet lol hebben zonder te gillen?
heb het niet over schreeuwen of hard praten maar letterlijk gillen.. xD
Ze doet in ieder geval alsof ze lol heeft. Ik heb bij Jane steeds meer het gevoel dat ze eigenlijk niemand in huis echt kan waarderen. Ze sprak laatst over Axel al als die kippenborst. Ze heeft het echt een beetje te hoog in haar bol. Het wordt voor haar een harde thuiskomst nu haar "beroemde" vriendje haar vriendje niet meer is.quote:
Nee hij houdt er niet van en zei ik ga pasta maken. Niets met jaxel te makenquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:52 schreef lojanda het volgende:
Dat kan ook zonder een hoog volume....quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Altijd het kind in jezelf blijven omarmen
nou als dat gillen “jezelf zijn is” dan is er toch iets goed misgegaan tijdens de opvoedingquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zeker, maar je kunt dus ook lol hebben met gillen. Is niet meer of minder lol. Waarom zou iemand zichzelf niet mogen zijn?
Heb er geen zin inquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:05 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik stel je twee vragen en je kan er geen beantwoorden? xD
doe even normaalquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:08 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
waarom reageer je dan op mijn commentaar![]()
Ik sta daar niet van te kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattheus biecht op dat hij vals gespeeld heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |