Ik heb net op de BYD en Tesla site gezeten en de goedkoopste BYD in Nederland is niet veel goedkoper dan de nieuwe Tesla.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:23 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je bent niet gaan kijken, neem ik aan?
Op mijn Tesla zitten richtingaanwijzers, blijkbaar op de nieuwe versie niet meer. En wat moet je met een schakelpook als je een automaat rijdt?quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:22 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Behalve richtingaanwijzers, een schakelpook, of de meeste andere bedieningselementen. Of een luxueus interieur. Ga eens een proefritje maken in een Chinese BYD die half zo duur is, als vergelijkingsmateriaal.
Taalspelletje? Waar doel je allemaal op?quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Welk taalspelletje speel jij vandaag?
Nee.
Dit artikel mist nog het stuk waarin Trump na zijn autoreclame zei dat mensen die vandalisme hebben gepleegd voortaan terroristen zijn. De man die coup plegende geweldplegers vrijliet gaat mensen die een steen door de ruit van een dealer gooiden behandelen als terroristen.
Jawel hoor, Juniper heeft gewoon een knipperlicht stalk. Schakelen hoeft niet want automaat, op het scherm doe je dat maar aangezien de auto weet of je achteruit of vooruit wil in de meeste gevallen hoef je daar niet zo vaak aan te komen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:30 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Op mijn Tesla zitten richtingaanwijzers, blijkbaar op de nieuwe versie niet meer. En wat moet je met een schakelpook als je een automaat rijdt?
En dan de BYD, ik weet niet op welk type je doelt, maar de Atto 3 is aanzienlijk kleiner en scheelt maar 8 mille, terwijl bijv de SEAL U en Tang E duurder zijn dan de model Y.
Het is vooral wachten op een onderbouwing van je claim dat Chinese EV’s een stuk goedkoper zijn met vergelijkbare specs.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:37 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus het is nu wachten op de Europese BYD fabrieken.
Met of zonder importtarieven?quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:38 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Het is vooral wachten op een onderbouwing van je claim dat Chinese EV’s een stuk goedkoper zijn met vergelijkbare specs.
Waarom ben je doelpalen aan het verschuiven? Kun je je eigen gebrabbel niet onderbouwen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:39 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Met of zonder importtarieven?
Dat is gewoon gelul. De BYD Atto 2 is de goedkoopste in de lineup met tegen de 32k aan. Is nog steeds niet de helft.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:38 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Het is vooral wachten op een onderbouwing van je claim dat Chinese EV’s een stuk goedkoper zijn met vergelijkbare specs.
Doe maar niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:37 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus het is nu wachten op de Europese BYD fabrieken.
De Atto 2 is qua specs bovendien niet te vergelijken met een model Y.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is gewoon gelul. De BYD Atto 2 is de goedkoopste in de lineup met tegen de 32k aan. Is nog steeds niet de helft.
Dat weet ik maar zelfs áls je appels met peren vergelijkt kom je nog steeds niet aan 'de helft'.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:45 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
De Atto 2 is qua specs bovendien niet te vergelijken met een model Y.
Ik doel op het feit dat jij het blijkbaar niet dreigend vindt als de president van je land zegt dat het illegaal is om geen Tesla te kopen. Ik ben benieuwd naar je creatieve uitleg hoe dat werkt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Taalspelletje? Waar doel je allemaal op?
Verder: wat je nu zegt stond toch niet in die tweet?
Niet klooien met een touchscreen voor basis bedieningselementen als je bijvoorbeeld naar achteren wil rijden terwijl mensen op je wachten?quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:30 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
En wat moet je met een schakelpook als je een automaat rijdt?
Er valt weinig te klooien aangezien die functie gewoon links op je scherm zit. Daar is niks klooien aan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niet klooien met een touchscreen voor basis bedieningselementen als je bijvoorbeeld naar achteren wil rijden terwijl mensen op je wachten?
Die lul moet echt z'n bek houden! Godver, ik kan echt kwaad worden om dit gezeik! De VS heeft z'n hegemonie na WOII voor een belangrijk deel te danken aan het feit dat ze hier overal legerbases hebben kunnen bouwen en dan nu doen alsof wij ze verdomme van alles verschuldigd zijn? Lazerstraal gewoon heel snel op!quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Hier een republikeinse senator die zegt dat de wederopbouw van Europa gecorrigeerd moet worden.
Op 2:38.
Bekijk deze YouTube-video
Gewoon een normale dag in Amerika met landverraders in Europa die het nog goed praten.
Zet je Amerikaanse abonnementen uit en koop huismerken of Europese a-merken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:02 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Die lul moet echt z'n bek houden! Godver, ik kan echt kwaad worden om dit gezeik! De VS heeft z'n hegemonie na WOII voor een belangrijk deel te danken aan het feit dat ze hier overal legerbases hebben kunnen bouwen en dan nu doen alsof wij ze verdomme van alles verschuldigd zijn? Lazerstraal gewoon heel snel op!
Details, details....quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vraagje? Waar gaat Trump zijn tesla opladen? Aangezien hij een maandje eerder bepaald heeft dat alle EV opladers weg moeten bij overheidsgebouwen (dus ook het witte huis).
Dat scherm is de eerste paar keer even zoeken en daarna gaat dat vanzelf. Beetje vergelijkbaar als je weer voor het eerst sinds lange tijd in een schakelbak rijdt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niet klooien met een touchscreen voor basis bedieningselementen als je bijvoorbeeld naar achteren wil rijden terwijl mensen op je wachten?
Ik vraag me ook af of dit op basis van eigen ervaring is en dan bedoel ik ervaring. Niet 5 min er in gezeten hebben, of dat het puur geblaat is om anti te zijn en eigenlijk gewoon 0 ervaring er mee te hebben en dus ook helemaal niet weten waar je over praat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:01 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dat scherm is de eerste paar keer even zoeken en daarna gaat dat vanzelf. Beetje vergelijkbaar als je weer voor het eerst sinds lange tijd in een schakelbak rijdt.
Of eigenlijk wat je überhaupt met elke nieuwe auto hebt.
Blijkbaar geldt voor hem: Musk is kut en dus zijn zijn auto’s dat ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of dit op basis van eigen ervaring is en dan bedoel ik ervaring. Niet 5 min er in gezeten hebben, of dat het puur geblaat is om anti te zijn en eigenlijk gewoon 0 ervaring er mee te hebben en dus ook helemaal niet weten waar je over praat.
Ja en waar staat dan dat hij heeft gezegd dat het illegaal is om geen Tesla's te kopen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik doel op het feit dat jij het blijkbaar niet dreigend vindt als de president van je land zegt dat het illegaal is om geen Tesla te kopen. Ik ben benieuwd naar je creatieve uitleg hoe dat werkt.
Nee. Ik noem tweets doorgaans ook geen artikel. Zou het kunnen dat jij misschien wel een artikel hebt gepost en het een aanvulling daarop was?
quote:Tesla vreest dat heffingen van Trump kosten kunnen opdrijven
Autobouwer Tesla heeft gewaarschuwd dat de handelsoorlog van de Amerikaanse president Donald Trump het bedrijf kwetsbaar kan maken voor vergeldingstarieven. Ook kan het de productiekosten van in de Verenigde Staten gemaakte voertuigen opdrijven.
De fabrikant van elektrische auto's heeft hierover deze week een brief geschreven aan de Amerikaanse handelsgezant Jamieson Greer. Trumps rechterhand Elon Musk is de eigenaar van Tesla.
Het bedrijf stelt voorstander te zijn van eerlijke handel. Maar Tesla waarschuwt dat Amerikaanse exporteurs "onevenredig" geraakt kunnen worden wanneer andere landen reageren op het handelsbeleid van de onlangs aangetreden president.
Ik denk niet echt dat je kan stellen dat Musk eigenaar is van Tesla. Hij is aandeelhouder en CEO maar hij heeft met 12,8% geen meerderheid van de aandelen.quote:
Is het dan niet vreemd dat de overige 87.2% aandeelhouders geen maatregelen nemen om Elon een keuze te laten maken of je bemoeit je met politiek en levert je aandelen in of je gaat weer eens wat voor ons doen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat je kan stellen dat Musk eigenaar is van Tesla. Hij is aandeelhouder en CEO maar hij heeft met 12,8% geen meerderheid van de aandelen.
Dat zal pas gebeuren als de cijfers echt slecht worden en er onvrede komt, verwacht ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is het dan niet vreemd dat de overige 87.2% aandeelhouders geen maatregelen nemen om Elon een keuze te laten maken of je bemoeit je met politiek en levert je aandelen in of je gaat weer eens wat voor ons doen?
Wat @Glazenmaker hier zegt ben ik het niet eens. Ja, Trump noemt het illegaal. Dat is onzin. Maar zo lang er geen handhaving bij zit, nog niet eens de dreiging ter zake (kan ook helemaal niet), is het simpelweg de manier waarop Trump praat en moet je wel een rare kronkel hebben om te denken dat Trump alhier daadwerkelijk mensen die geen Tesla kopen bedreigt, laat staan dat ook maar iemand daadwerkelijk enige druk zal voelen om er nu een te kopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja en waar staat dan dat hij heeft gezegd dat het illegaal is om geen Tesla's te kopen?
@:VEM2012 dit is nog steeds geen goed antwoord toch?
En ik krijg nog steeds antwoord op je ridicule post over een persoonlijke aanval.
Het sentiment in de VS is wezenlijk anders dan in Europa. Ja, daar zijn ook mensen die Musk haten, maar ook heel veel mensen die hem steunen in zijn missie.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is het dan niet vreemd dat de overige 87.2% aandeelhouders geen maatregelen nemen om Elon een keuze te laten maken of je bemoeit je met politiek en levert je aandelen in of je gaat weer eens wat voor ons doen?
De uitvoerende macht die legale dingen illegaal verklaard: geen probleem. Idioot dat je daarin dreiging ziet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat @:Glazenmaker hier zegt ben ik het niet eens. Ja, Trump noemt het illegaal. Dat is onzin. Maar zo lang er geen handhaving bij zit, nog niet eens de dreiging ter zake (kan ook helemaal niet), is het simpelweg de manier waarop Trump praat en moet je wel een rare kronkel hebben om te denken dat Trump alhier daadwerkelijk mensen die geen Tesla kopen bedreigt, laat staan dat ook maar iemand daadwerkelijk enige druk zal voelen om er nu een te kopen.
Sterker nog: de ondemocraten die een hetze voeren proberen juist druk uit te oefenen zodat mensen geen Tesla meer durven te kopen...
Verder weet ik niet over welke post van mij je het hebt? Graag een verwijzing, dan wil ik je best antwoord geven... maar ik ben mij van geen kwaad bewust (wellicht dat je Glazenmaker bedoelt, dat kan natuurlijk ook).
Je bent nogal kinderachtig in je manier van posten, dus om je kinderhand te vullen heb je bij deze een reactie.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:19 schreef CoolGuy het volgende:
Zo, wij gaan/zijn onderweg. Juniper here we come![]()
![]()
Oh sorry ja dat was Glazenmaker. Hij zat in een hele rare streak gisteren. Begrijp de verwarring.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat @:Glazenmaker hier zegt ben ik het niet eens. Ja, Trump noemt het illegaal. Dat is onzin. Maar zo lang er geen handhaving bij zit, nog niet eens de dreiging ter zake (kan ook helemaal niet), is het simpelweg de manier waarop Trump praat en moet je wel een rare kronkel hebben om te denken dat Trump alhier daadwerkelijk mensen die geen Tesla kopen bedreigt, laat staan dat ook maar iemand daadwerkelijk enige druk zal voelen om er nu een te kopen.
Sterker nog: de ondemocraten die een hetze voeren proberen juist druk uit te oefenen zodat mensen geen Tesla meer durven te kopen...
Verder weet ik niet over welke post van mij je het hebt? Graag een verwijzing, dan wil ik je best antwoord geven... maar ik ben mij van geen kwaad bewust (wellicht dat je Glazenmaker bedoelt, dat kan natuurlijk ook).
Ik vind de manier van communiceren van Trump niet ok. Maar iets illegaal verklaren kan een president niet via social media.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De uitvoerende macht die legale dingen illegaal verklaard: geen probleem. Idioot dat je daarin dreiging ziet.
Leden van de oppositie partij die oproepen geen auto te kopen van iemand die politiek bedrijft waar ze het mee oneens zijn: ondemocraten.
Zoveel van de dingen die we niet serieus van Trump moesten nemen zijn toch aan het gebeuren. Mensen die nog steeds met het smoesje "zo praat hij gewoon" komen zijn niet bezig met een eerlijke discussie. De afgelopen maanden al zoveel Trump fans hetzelfde zien beweren en toen hij toch bijvoorbeeld Canada en Groenland wilde annexeren draaiden ze direct en was het opeens heel logisch en terecht.
En ja hij had het over mij.
Jij moest ook je ei kwijt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rare manier om Supercharger te spellen...
Trump maalt daar niet omquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind de manier van communiceren van Trump niet ok. Maar iets illegaal verklaren kan een president niet via social media.
Die hebben hem net een mega bonus gegeven, dus verwacht daar niet teveel van.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Eens, Musk is mede-eigenaar, grootaandeelhouder en geen eigenaarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat je kan stellen dat Musk eigenaar is van Tesla. Hij is aandeelhouder en CEO maar hij heeft met 12,8% geen meerderheid van de aandelen.
Hebben ze serieus de achteruit stand op het touchscreen zitten?quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er valt weinig te klooien aangezien die functie gewoon links op je scherm zit. Daar is niks klooien aan.
Om te beginnen selecteert de auto in beginsel zelf de juiste rijrichting. Verder is het op het scherm vrij intuïtief. En je kan ook nog buiten het scherm om selecteren op de middenconsole.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hebben ze serieus de achteruit stand op het touchscreen zitten?
Dat gaat mij ook te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |