SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dacht, geef het een kans.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De Australische schijnt wel grappig te zijnquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar is iedereen ondersteboven van?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
De Australische schijnt wel grappig te zijn![]()
Daar zijn ze niet allemaal half bejaardquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar is iedereen ondersteboven van?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Leeftijdsdiscriminatie.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar zijn ze niet allemaal half bejaard
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat scheelt al een hoopquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar zijn ze niet allemaal half bejaard![]()
![]()
Dat weet je niet altijd van te vorenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je geen kans gevenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja jaquote:
Dat is ook een reden om de helft van de NL
Programma’s te skippen
Al die bejaarden
Dan had je het mij even moeten vragenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat weet je niet altijd van te voren![]()
![]()
Ik vind yvon wel een leuk mensWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb geen idee want kijk het voor het eerstquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hele andere opzet dit jaar.
Niet op vooruitgegaan..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
3 delig pakquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:23 schreef KoningWouter het volgende:
Wat zal ik aantrekken tijdens de meet?
Die leren broek zonder kontstukkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:23 schreef KoningWouter het volgende:
Wat zal ik aantrekken tijdens de meet?![]()
![]()
Zellufquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er worden weleens typvouten gemaakt
Zo iets inddquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Omdat je altijd in mijn gedachte zit?![]()
![]()
Zelfs in je stoutste dromen hihi![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Een onesiequote:Op woensdag 12 maart 2025 19:23 schreef KoningWouter het volgende:
Wat zal ik aantrekken tijdens de meet?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
is nog ver wegquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:23 schreef KoningWouter het volgende:
Wat zal ik aantrekken tijdens de meet?Smile, it's free therapy.![]()
we hebben geen dresscodequote:Op woensdag 12 maart 2025 19:23 schreef KoningWouter het volgende:
Wat zal ik aantrekken tijdens de meet?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zelfs de presentatoren zijn inmiddels bejaard.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ja
Dat is ook een reden om de helft van de NL
Programma’s te skippen
Al die bejaarden
Waar jij je het fijnst in voelt?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:23 schreef KoningWouter het volgende:
Wat zal ik aantrekken tijdens de meet?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik vind je een hond!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hihiquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo iets indd![]()
Zelfs in je stoutste dromen hihi![]()
![]()
![]()
Oh ik heb 3 body problem wel geprobeerd!quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jaspers bedoel je? Ja leuke vrouw.
Maar het was zo gruwelijk vanaf de start, maar weer gestoptTrust nobody![]()
Gruwelijk ja? Dan moet ik die kijken!quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh ik heb 3 body problem wel geprobeerd!
Maar het was zo gruwelijk vanaf de start, maar weer gestopt![]()
Oh dan wil ik het zienquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh ik heb 3 body problem wel geprobeerd!
Maar het was zo gruwelijk vanaf de start, maar weer gestoptWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:23 schreef KoningWouter het volgende:
Wat zal ik aantrekken tijdens de meet?
Kijk ze!quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gruwelijk ja? Dan moet ik die kijken!Trust nobody![]()
Sok tochquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je even een tissue pakken![]()
![]()
Ja niet nu.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ga je anders niet?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een beetje is mooiquote:
Maar dit is zooooooooo bleghhhh
Weet zeker dat het mij goed zou staanquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
blehhhh
vind daar niks aan
maar jij wel dus![]()
![]()
Jij kan dat hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet zeker dat het mij goed zou staan![]()
Mwoah dat is echt veel te gespierdquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet zeker dat het mij goed zou staan
Smile, it's free therapy.![]()
Doe maar nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet zeker dat het mij goed zou staan
Meestal leven die mensen niet heel gezondThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die eten de hele dag witte snickersquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doe maar niet
Meestal leven die mensen niet heel gezond@ToT @MizzezAmy
![]()
dud0r wil graag witte reeses piecesquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die eten de hele dag witte snickers@:ToT @:MizzezAmy
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Meestal slikken of spuiten die ietsquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat niet heel goed is voor je geestestoestandThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hou 'm niet tegenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dud0r wil graag witte reeses pieces![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een beetje is mooi
Maar dit is zooooooooo bleghhhh
Read between the lines!
En je leven vaak ook niet verlengtquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meestal slikken of spuiten die iets
Wat niet heel goed is voor je geestestoestand![]()
Echt viesquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Read between the lines!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mooie billenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Read between the lines!![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:39 schreef KoningWouter het volgende:
Heb gisterenavond trouwens de tutorial van Civilization 6 gedaan.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik wel, al het snoep verstop ik voor m, is niet veiligquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
WaaaT is datquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
vandaag nog een stash met eieren aangelegd
heb de neiging er meer te halen want anders weer een jaar wachtenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
geen likes voor mijn mooie eitjes tho, heel verdrietig nuquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
trolli eieren, marshmallow achtig, citroenachtige vloeibare vulling, vreselijk lekkerquote:
maar ik ga altijd al ontzettend goed op het witte gedeelte van snoepjes dus dit is een droomHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Owwww jawelquote:
Maar da geef nie
We overleven het welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
life is goodquote:
life is fine
life is everything we loath it's so unkindHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat voor kittenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
trolli eieren, marshmallow achtig, citroenachtige vloeibare vulling, vreselijk lekker
maar ik ga altijd al ontzettend goed op het witte gedeelte van snoepjes dus dit is een droom
Ik hou wel van goed en liefquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
life is good
life is fine
life is everything we loath it's so unkind
they say death is cruelquote:
but death unwinds
It comes naturally to all us here aliveHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Iedereen gaat een keer doodquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
they say death is cruel
but death unwinds
It comes naturally to all us here aliveThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vaak welquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben echt niet altijd goed en lief![]()
![]()
Waar heb je die eitjes gekocht?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
euhm
ik heb een inpak kitten?
[ link | afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:58 schreef Moonlight het volgende:
Heerlijk gedoucht en wel op de bank breaking bad![]()
![]()
![]()
Leuk om te kijkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:58 schreef Moonlight het volgende:
Heerlijk gedoucht en wel op de bank breaking badSmile, it's free therapy.![]()
Goed goed!!quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met jou lieve moon?![]()
hoe is het met lieve birtie![]()
![]()
Fijn om te lezen dat het goed met je gaatquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goed goed!!![]()
hoe is het met lieve birtie![]()
![]()
Hier ook goed
Smile, it's free therapy.![]()
Ik dacht heel even dat ze achter een piano zatenquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze gozer zoekt op de verkeerde plek.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat het goed met je gaat![]()
![]()
Hier ook goed![]()
![]()
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gecondoleerdquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
M’n t ante is vannacht eraan overleden.![]()
![]()
1 dag en het doosje is leegquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ga zo mn boerenkool stampen
Misschien nu meteen maar, het staat al even op het gas
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
je bedoelt @Stokpaterquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet waar!
Ben te slowpoke daarvoor@:Fogel
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
wij hadden ravioli met pesto en sugarsnaps
Ook lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga zo mn boerenkool stampen
Misschien nu meteen maar, het staat al even op het gas![]()
![]()
is wel waarom fogelzoon koos voor die naam, heel het fokstok topic in de war op een zonnige dag in zeeuws vlaanderenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fogelson!quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is wel waarom fogelzoon koos voor die naam, heel het fokstok topic in de war op een zonnige dag in zeeuws vlaanderenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Stampen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Alleen als je het gekocht hetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Wel voor zilver?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:26 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga voor geen goud in een luchtballon![]()
Lijkt me best cool een keerquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:26 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga voor geen goud in een luchtballon![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:26 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga voor geen goud in een luchtballonProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Neem de tijdquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken.![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet eens op een keukentrapje durf te klimmen?![]()
![]()
nee das geen goed ideequote:Op woensdag 12 maart 2025 20:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat gaat niet goed met mijn hoogtevrees![]()
![]()
Ja wel engquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doodeng, in zo'n bakje aan een touwtje.
Ik vind de skilift al engmaar ook cool
![]()
![]()
Heb een keer in de skilift zo'n hoogtevrees aanval gekregen. Wilde er bijna uitspringen. Ben bang dat ik dat in zo'n bakje aan zo'n ballon ook heb.![]()
Nou ja, is wel open hè. Als je ‘ie te hoog gaat kan je er zo uitspringen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet eens op een keukentrapje durf te klimmen?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat is precies waar ik dus bang voor ben dat ik dat ga doen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou ja, is wel open hè. Als je ‘ie te hoog gaat kan je er zo uitspringen.![]()
![]()
Ja hoi
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Nou, Mini-ToT heeft weer een hobby gevonden hoor!![]()
God Of War III.
"Papa? We moeten die meneer in die kooi bevrijden; dat is lief om te doen!"
Ja, maar in dat spel verbrand je die vent uiteindelijk levend. (Nou ja, levend: het is in Hades, de hel in het oude Griekenland. Hij was dus feitelijk al dood.)
![]()
quote:quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
O, dat zou kunnen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat de kleine aan het blèren is!How can I make this topic about me?![]()
Ah ja dat is natuurlijk ook een optiequote:Op woensdag 12 maart 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat de kleine aan het blèren is!![]()
![]()
Ervaring mee?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat de kleine aan het blèren is!How can I make this topic about me?![]()
Met mij welquote:Dat is juist en tevens correctquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat de kleine aan het blèren is!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
er zit nog een ballonnetje boven hequote:Op woensdag 12 maart 2025 20:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doodeng, in zo'n bakje aan een touwtje.
Ik vind de skilift al eng![]()
![]()
Ze wil voeding.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Met mij wel
[..]
Dat is juist en tevens correctHow can I make this topic about me?![]()
ik dacht een keer; nou ga ik ECHT ECHT ECHT een keer van de hoge duikplank.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:29 schreef KoningWouter het volgende:
Heb een keer in de skilift zo'n hoogtevrees aanval gekregen. Wilde er bijna uitspringen. Ben bang dat ik dat in zo'n bakje aan zo'n ballon ook heb.
stond ik boven ..... toch maar niet ....
heb er heel lang over gedaan om naar beneden te klimmen![]()
![]()
Tussen 17 en 23u schijnen ze actief te zijn. Ik moet zeggen: klopt welTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb driekwart jaar op de koude tegelvloer naast zijn bed gelegen tot hij slaperig genoeg was zodat ik voorzichtig weg kon sluipen.quote:![]()
![]()
echt wel geschikt om nog ff te doen na sesamstraatquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:36 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, Mini-ToT heeft weer een hobby gevonden hoor!![]()
God Of War III.
"Papa? We moeten die meneer in die kooi bevrijden; dat is lief om te doen!"
Ja, maar in dat spel verbrand je die vent uiteindelijk levend. (Nou ja, levend: het is in Hades, de hel in het oude Griekenland. Hij was dus feitelijk al dood.)
![]()
![]()
Hahaha ja en dan je dan helemaal vastklampen aan dat trappetje.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
ik dacht een keer; nou ga ik ECHT ECHT ECHT een keer van de hoge duikplank.
stond ik boven ..... toch maar niet ....
heb er heel lang over gedaan om naar beneden te klimmen![]()
Echt, manneke kwam terug van het spelen bij een schoolgenootje: "Papa, ik wil naar de buren toe!" (Die hebben een PS/4.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
echt wel geschikt om nog ff te doen na sesamstraat)
![]()
gelukkig horen we dat niet hierquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat de kleine aan het blèren is!![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja en dan je dan helemaal vastklampen aan dat trappetje.
How can I make this topic about me?![]()
Zou kunnen, al is de laatste voeding krap 2 uur terug en is ze al ff aan het jengelen. Tussendoor gekeken had ze volle luier maar het was niet goed. Nu geeft vrouwlief flesje dus hopelijk zo filmtijd met hapjesquote:
Ja joh het is lastig in te schatten wat er precies is als ze huilt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zou kunnen, al is de laatste voeding krap 2 uur terug en is ze al ff aan het jengelen. Tussendoor gekeken had ze volle luier maar het was niet goed. Nu geeft vrouwlief flesje dus hopelijk zo filmtijd met hapjesHow can I make this topic about me?![]()
en jij: ik wil ook naar de buren, die hebben Palinkaquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, manneke kwam terug van het spelen bij een schoolgenootje: "Papa, ik wil naar de buren toe!" (Die hebben een PS/4.)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie wil er geen aandacht....quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
of een schone broek
of er zit een boer vast
of gewoon aAnDaChT
of lekker cocoonen bij papa/mama
Klopt, vanochtend was ook even een ramp van 2 uur. Na voeding, 3 schone luiers en andere kleertjes wilde ze geborgenheid bij papaquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja joh het is lastig in te schatten wat er precies is als ze huilt.
Even Gegoogled waar jullie het dan over hebben....quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
en jij: ik wil ook naar de buren, die hebben Palinka![]()
![]()
![]()
Dat is inmiddels op!quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
en jij: ik wil ook naar de buren, die hebben Palinka![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
awwwwquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, vanochtend was ook even een ramp van 2 uur. Na voeding, 3 schone luiers en andere kleertjes wilde ze geborgenheid bij papa
maar hé we gaan er zo ontzettend van genieten hequote:Op woensdag 12 maart 2025 20:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, vanochtend was ook even een ramp van 2 uur. Na voeding, 3 schone luiers en andere kleertjes wilde ze geborgenheid bij papa![]()
![]()
Dat dus. Het zoeken is nog lastig, des te leuker het te vinden. Maar vrouwlief en ik communiceren goedquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
of een schone broek
of er zit een boer vast
of gewoon aAnDaChT
of lekker cocoonen bij papa/mama
Vooral de 'nu is het jouw beurt'?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat dus. Het zoeken is nog lastig, des te leuker het te vinden. Maar vrouwlief en ik communiceren goed![]()
Zo liefquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, vanochtend was ook even een ramp van 2 uur. Na voeding, 3 schone luiers en andere kleertjes wilde ze geborgenheid bij papa![]()
![]()
Sow en hoe!quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:47 schreef maily het volgende:
[..]
maar hé we gaan er zo ontzettend van genieten heTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik las ooit een verhaal van iemand en die baby bleef ook maar krijsen zogauw hij in bed gelegd werd.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat dus. Het zoeken is nog lastig, des te leuker het te vinden. Maar vrouwlief en ik communiceren goed
niks hielp.
bleek de slaapzak net te klein te zijn; kind kon zich niet fatsoenlijk uitrekken![]()
![]()
Oh. Ja hoe kom je daar achter....quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
ik las ooit een verhaal van iemand en die baby bleef ook maar krijsen zogauw hij in bed gelegd werd.
niks hielp.
bleek de slaapzak net te klein te zijn; kind kon zich niet fatsoenlijk uitrekkenHow can I make this topic about me?![]()
De nacht is voor mij, de ochtend voor haar, middag en avond om en om, beide 4x per dagquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vooral de 'nu is het jouw beurt'?![]()
https://toddcopeland.com/(...)g-hazards/index.htmlquote:
Vast ook wel op eBay, maar ik weet niet of dat allemaal te vertrouwen is qua chemicaliën en veiligheid enzi.![]()
![]()
dat duurde ffquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh. Ja hoe kom je daar achter....![]()
![]()
Ik hoop dat jullie ook veel foto's maken? Of filmpjes? Deze babytijd vliegt voorbij.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De nacht is voor mij, de ochtend voor haar, middag en avond om en om, beide 4x per dagHow can I make this topic about me?![]()
Je zou denken dat zie je, of je gaat dingen proberen in bed als blijkbaar daar het probleem speeltquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
ik las ooit een verhaal van iemand en die baby bleef ook maar krijsen zogauw hij in bed gelegd werd.
niks hielp.
bleek de slaapzak net te klein te zijn; kind kon zich niet fatsoenlijk uitrekkenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:50 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Die met die snor is epic![]()
![]()
Dit idd!quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie ook veel foto's maken? Of filmpjes? Deze babytijd vliegt voorbij.![]()
![]()
Ja, elke dag wel 10-20, we willen ook een fysiek fotoboek (echt zo'n ouderwetse met dat dunne papier ertussen) en handgeschreven omschrijving.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie ook veel foto's maken? Of filmpjes? Deze babytijd vliegt voorbij.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
je denkt eerst aan buikpijn, of een vieze luier, of een boer, of whatever ....quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je zou denken dat zie je, of je gaat dingen proberen in bed als blijkbaar daar het probleem speelt
en als dat allemaal niet helpt en je bent al 20 keer naar boven gelopen .....
dan kom je er misschien achter ....![]()
Precies....quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, elke dag wel 10-20, we willen ook een fysiek fotoboek (echt zo'n ouderwetse met dat dunne papier ertussen) en handgeschreven omschrijving.
Hoe deden ze dat eigenlijk voordat er luiers en doeken en zo waren?
Lieten ze de baby dan gewoon sproeien?![]()
Dit is de eerste keer donker op HAAR kamer ipv bij ons, dus dat kan ze merken. Als voeding niet helpt gaat ze naar onze kamer en proberen we het morgen weerquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:52 schreef maily het volgende:
[..]
je denkt eerst aan buikpijn, of een vieze luier, of een boer, of whatever ....
en als dat allemaal niet helpt en je bent al 20 keer naar boven gelopen .....
dan kom je er misschien achter ....
Dat! Heb er al 20 af laten drukkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:53 schreef ToT het volgende:
Die geprinte fotoboeken vind ik gewoon net niet echt wat.
Echte foto's!
yepquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:53 schreef KoningWouter het volgende:
Lieten ze de baby dan gewoon sproeien?
die waren echt heel vroeg zindelijk hoor!![]()
![]()
![]()
nee natuurlijk niet.
in de oertijd kregen die konijnenvelletjes om. dat hield wel eea tegen.
en later gewoon heel veel lappen.![]()
Ja, het is wat uitproberen en improviseren. De routine komt vanzelf.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer donker op HAAR kamer ipv bij ons, dus dat kan ze merken. Als voeding niet helpt gaat ze naar onze kamer en proberen we het morgen weer
je vraagt je ook af wat de maker van die albums (hema bv) met die foto's doet .....quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:53 schreef ToT het volgende:
Die geprinte fotoboeken vind ik gewoon net niet echt wat.
Echte foto's!![]()
Tetradoeken met veiligheidsspeldenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:53 schreef KoningWouter het volgende:
Lieten ze de baby dan gewoon sproeien?Werewolf![]()
Hmm interessant, wist ik niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
yep
![]()
![]()
nee natuurlijk niet.
en later gewoon heel veel lappen.![]()
beetje als maandverband, voor we dat hadden was het improviseren met lappenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
yep
![]()
![]()
nee natuurlijk niet.
en later gewoon heel veel lappen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Er was ook een tijd dat dat er nog niet was.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Tetradoeken met veiligheidsspelden![]()
daar werden ze ook voor gebruiktquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje als maandverband, voor we dat hadden was het improviseren met lappen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: