SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door Ama op 12-03-2025 17:30:37 ]Your beauty never ever scared me.
Als er een keer iets anders staat doen mensen allemaal meteen zo dramatisch.quote:
Gaapcaaf hoort in de OPquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Als er een keer iets anders staat doen mensen allemaal meteen zo dramatisch.
Ja, maar dit is fokquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
AMENquote:
Why the fuck. staat dit ook in de OP in die spoiler ?quote:De Foquevilleband
Shiitake - keyboard
Ik wens wel een eigen icoontje Kwiwi dit keer. Ik weet alleen nog niet waar precies.
Tsja, en andere mensen doen dan weer dramatisch dat er altijd een gaapcaaf moet zijn. Cirkeltje rondquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien een filmpje of een foto van gemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wacht even.. heeft ie het gewoon toegegeven? Anders valt dat toch niet te bewijzen
er zijn twee eerdere voorvallen geweest waarbij hij dubieus gedrag vertoonde blijkbaar en hij heeft tegenstrijdige reacties gegeven. tegen die vrachtwagengozer iets anders dan tegen de agent.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wacht even.. heeft ie het gewoon toegegeven? Anders valt dat toch niet te bewijzen
Hmm. GC / [KSC #18059] Fanten-chatquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Why the fuck. staat dit ook in de OP in die spoiler ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. GC / [KSC #18059] Fanten-chat
Dit lijkt de eerste keer te zijn.
Mja, hij is hier ook zo vaakquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon zijj wens per ongleuk op een verkeerde plek gezet en niemand heeft het ooit opgepikt.
Heb je een tia gehad?quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon zijj wens per ongleuk op een verkeerde plek gezet en niemand heeft het ooit opgepikt.
hop naar buiten jij! lopen!quote:
Thuiswerkdagje, dan krijg je dit soort dingen.. maar goed.. moet nog een aantal dingetjes doen, dus ik heb goede hoop dat het iets meer wordtquote:
quote:
Nee, ik was tegelijk de plamuur van een modelletje aan het schuren en typte met m'n pink die nog schoon was.quote:
Vreetzakquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 2 madeleines op
VIESDIK @:dud0r
Dat is hoe ik rol (van de duin af)quote:
Grote waffel voor een FBBquote:
Meer dan 10.000 en ik heb niet eens gewerkt vandaagquote:
Shiitake - keyboardquote:
Juist als ik niet werk, haal ik dat ook moeiteloosquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Meer dan 10.000 en ik heb niet eens gewerkt vandaag
Tegen wie heb je het ?quote:
Alleen de koudwaterkraan open zetten. Opgelost.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin om 3 uur lang onder de douche te gaan staan, maar laten we dat maar niet doen
Iets met een gasprijs enz
Ik heet geen Wim Hof en ben geen aanhanger van zijn methode, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen de koudwaterkraan open zetten. Opgelost.
Donequote:Op woensdag 12 maart 2025 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Shiitake - keyboard
Ik wens wel een eigen icoontje Kwiwi dit keer. Ik weet alleen nog niet waar precies.
Maanvis - keyboard
Citizen.Erased - keyboard
die over icoontje van kwiwi
Hij heeft het wel goed bekeken, de parkfontein is gratis.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heet geen Wim Hof en ben geen aanhanger van zijn methode, dus dat gaat hem niet worden.
ga je ze ook water geven enzo?quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:36 schreef Nizno het volgende:
ik heb twee growbags bij de AaCeeTion gekocht zaterdag. 1 met cherrytomaatjes en 1 met aardbeitjes.
staan leuk bij de stekjes en kaarsjes op een dienblad. Zo lijkt het echt of ik groene vingers heb
tis een officiële feestdag maar niet ieder bedrijf of instelling geeft er een vrije dag voorquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Waarom vragen zoveel mensen of we vrij zijn op goede vrijdag, is er iets aangepast?
quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet. Zijn we vrij op goede vrijdag?
ja anders is het alleen een jute zakje aarde met cherrytomatenzaadjes en een jute zakje aarde me aardbeienzaadjes.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga je ze ook water geven enzo?ik ga strak naar de aldi voor tuinplantspul, hoop dat ze het nog hebben
klopt, maar dit werk wel. Dat is echt nooit anders geweest, daarom verbaas ik me er een beetje over. Of weten mensen niet (meer) dat het een feestdag is?quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis een officiële feestdag maar niet ieder bedrijf of instelling geeft er een vrije dag voor
denk dat het voor mensen idd ook niet altijd meer duidelijk is of het echt een feestdag is of gewoon een dag als witte donderdag, aswoensdag, stille zaterdag, zwarte zaterdag, roze woensdag, roze maandag en roze zaterdagquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
klopt, maar dit werk wel. Dat is echt nooit anders geweest, daarom verbaas ik me er een beetje over. Of weten mensen niet (meer) dat het een feestdag is?
want, dan doen mensen iets?quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat het voor mensen idd ook niet altijd meer duidelijk is of het echt een feestdag is of gewoon een dag als witte donderdag, aswoensdag, stille zaterdag, zwarte zaterdag, roze woensdag, roze maandag en roze zaterdag
misschien wel als jullie open zouden zijnquote:
En Derde Kerstdag.quote:
dat zijn we, want zijn geen feestdagenquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wel als jullie open zouden zijn
die bestaat nietquote:
Ik download altijd maar de vrije dagen kalender op het werk, anders heb ik ook geen idee wat nou vrije dagen zijn of niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat het voor mensen idd ook niet altijd meer duidelijk is of het echt een feestdag is of gewoon een dag als witte donderdag, aswoensdag, stille zaterdag, zwarte zaterdag, roze woensdag, roze maandag en roze zaterdag
goede vrijdag is een feestdag!quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zijn we, want zijn geen feestdagen
[..]
die bestaat niet
ja dat dusquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik download altijd maar de vrije dagen kalender op het werk, anders heb ik ook geen idee wat nou vrije dagen zijn of niet.
das dit jaar ook een wel-feestdagquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:45 schreef Crack_ het volgende:
De enige niet-feestdag die we wel vrij zijn is bevrijdingsdag
Ohhh ja maar die dag is ook best bekend, omdat vrije dag gok ik. Dacht dat je het over die andere dagen hadquote:
maar jullie zijn dus gewoon open. dus onduidelijkheid.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh ja maar die dag is ook best bekend, omdat vrije dag gok ik. Dacht dat je het over die andere dagen had
quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar jullie zijn dus gewoon open. dus onduidelijkheid.
nope maandagquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en valt dan uiteraard weer in het weekend
Nou ja. Ik heb dan wel automatisch een vrije dag.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zijn we, want zijn geen feestdagen
[..]
die bestaat niet
Maandag! Lang weekend!quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en valt dan uiteraard weer in het weekend
ohhhh, oke ik weet niet meer hoe een kalender werkt maar dat is oprecht wel een fijne dag!quote:
Hier niet, want geen feestdagquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Ik heb dan wel automatisch een vrije dag.
neequote:Op woensdag 12 maart 2025 17:51 schreef kwiwi het volgende:
Weten jullie dan ook waarom je vrij hebt? Ik heb de helft van de tijd geen idee, behalve dat het meestal iets met jezus te maken heeft
Ja precies, zo gaat het hier ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neeik vraag het vaak wel op die dag zelf, vind het ergens wel interessant.. Om het daarna weer te vergeten en jaar later weer te vragen
Ik vind de uitleg vaak te belachelijk voor woorden, zodat ik het nooit onthoud.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:51 schreef kwiwi het volgende:
Weten jullie dan ook waarom je vrij hebt? Ik heb de helft van de tijd geen idee, behalve dat het meestal iets met jezus te maken heeft
ik heb de kok wel horen fluiten maar weet niet waar de lepel hangt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:51 schreef kwiwi het volgende:
Toch maar de bijbel pakken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de kok wel horen fluiten maar weet niet waar de lepel hangt.
zelfs na het kijken van de Pasion is het niet echt blijven hangen allemaal
Ja. Ooit braaf katholiek opgevoed.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:51 schreef kwiwi het volgende:
neujquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch maar de bijbel pakken.
Het is het meest waarschijnlijk dat de kruisiging voltrokken is op 3 april van het jaar 33 rond 15 uur. Er zou een zandstorm en aardbeving hebben plaatsgevonden op deze dag.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar waarom vieren we wel altijd de geboorte van Jezus op 25 december, maar weten we niet op welke dag hij uit de dood zou zijn opgestaan...
Waarom is het dan ieder jaar op een andere dag pasen?? Soms begin April en soms pas eind aprilquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het is het meest waarschijnlijk dat de kruisiging voltrokken is op 3 april van het jaar 33 rond 15 uur. Er zou een zandstorm en aardbeving hebben plaatsgevonden op deze dag.
das witte donderdag dan.
3 dagen later is het paaszondag
we weten zelfs dat ie absoluut niet op 25 december is geboren, maar yolo want zo vredelievend dit datquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar waarom vieren we wel altijd de geboorte van Jezus op 25 december, maar weten we niet op welke dag hij uit de dood zou zijn opgestaan...
iets met de maan en zoveel dagen na carnaval en voor hemelvaart en weet ik veel wat ze er allemaal aan vast hebben gekoppeldquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom is het dan ieder jaar op een andere dag pasen?? Soms begin April en soms pas eind april
we hebben het over goeie vrijdag en dus Pasenquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom praten we weer over de winter? Net weer lekker weer!
Dat heb ik ook ooit gelezen ja. Sowieso vind ik veel wat in de bijbel staat ongeloofwaardig, maar dat zal wel aan mij liggen...quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
we weten zelfs dat ie absoluut niet op 25 december is geboren, maar yolo want zo vredelievend dit dat
bedenk zelf maar iets leuksquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
iets met de maan en zoveel dagen na carnaval en voor hemelvaart en weet ik veel wat ze er allemaal aan vast hebben gekoppeld
maar blijkbaar is het met die hele rekensom altijd een zondag tussen 22 maart en 25 april
de bijbel en jezus als persoon zijn twee verschillende dingen. Er is heel weinig tot zo goed als geen twijfel dat jezus niet zou hebben bestaanquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gelezen ja. Sowieso vind ik veel wat in de bijbel staat ongeloofwaardig, maar dat zal wel aan mij liggen...
Een volwassen man met 12 vrienden. Fictie!quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gelezen ja. Sowieso vind ik veel wat in de bijbel staat ongeloofwaardig, maar dat zal wel aan mij liggen...
waarom gebruik je deze sc laatste tijd als onz?quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een volwassen man met 12 vrienden. Fictie!
quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een volwassen man met 12 vrienden. Fictie!
Omdat de datum van pasen ooit geprikt is volgens de logica van de joodse kalender (het hele gedoetje vindt plaats tijdens pesach) die anders loopt dan de onze, en de datum van kerst ooit geprikt is door de romeinen volgens hun kalender, waar de onze op is gebaseerd.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom is het dan ieder jaar op een andere dag pasen?? Soms begin April en soms pas eind april
Alsof die feestdagen niet veel meer betekenen dan een dagje vrij, respectloosquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een beter idee voor feestdagen.. elke 3e maandag - woensdag van December vrij, elke vrijdag in de 2e week van mei en maandag erna. Dan heb je nooit dat iets in het weekend valt
ohhh, hebben die ook een eigen kalenderquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat de datum van pasen ooit geprikt is volgens de logica van de joodse kalender (het hele gedoetje vindt plaats tijdens pesach) die anders loopt dan de onze, en de datum van kerst ooit geprikt is door de romeinen volgens hun kalender, waar de onze op is gebaseerd.
Als we nou gewoon de kerstvakantie doortrekken tot aan de kerstvakantie.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een beter idee voor feestdagen.. elke 3e maandag - woensdag van December vrij, elke vrijdag in de 2e week van mei en maandag erna. Dan heb je nooit dat iets in het weekend valt
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom gebruik je deze sc laatste tijd als onz?
!
Elk geloof toch?quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, hebben die ook een eigen kalender
hoeveel geloven hebben een eigen kalender
Denk een hoop oudere geloven en bevolkingsgroepen wel. Je moest toch iets afspreken met elkaar. En de gemeenschap was al snel een gedeeld geloof. We hadden toen natuurlijk niet echt globale afspraken over datum en tijd.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, hebben die ook een eigen kalender
hoeveel geloven hebben een eigen kalender
ik weet niet hoe ik dit anders moet vragen, maar nvm danquote:
Is dat zo?quote:
Wanneer hebben de spaghetti monsters dan vrij??quote:
Als de gehaktballen in de aanbieding zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wanneer hebben de spaghetti monsters dan vrij??![]()
Voor een groot deel van de wereld is het nu het jaar 1433, maar die lopen sowieso erg ver achter qua ontwikkeling en beschaving.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk een hoop oudere geloven en bevolkingsgroepen wel. Je moest toch iets afspreken met elkaar. En de gemeenschap was al snel een gedeeld geloof. We hadden toen natuurlijk niet echt globale afspraken over datum en tijd.
Tot nu toe had elk geloof waar ik mee te maken heb gehad eigen feestdagen, dus daar ging ik wel vanuit. Christendom, Jodendom, Islam, Hindoeïsme, Boeddhisme, de chinese religies.. allemaal eigen kalender.quote:
oei, dat is in de tijd waarin steeds meer vegaballen worden gegeten geen goed teken. Of tellen die ook mee?quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als de gehaktballen in de aanbieding zijn.
Nee.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oei, dat is in de tijd waarin steeds meer vegaballen worden gegeten geen goed teken. Of tellen die ook mee?
Het is een bijzondere drang om ieder interessant gesprek om te willen buigen tot gebagger. Niet heel nuttig. Of wenselijk. Wel bijzonder.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een groot deel van de wereld is het nu het jaar 1433, maar die lopen sowieso erg ver achter qua ontwikkeling en beschaving.
Of de tomatensaus. En het nieuwe jaar wordt ingeluid met een combiaanbiedingquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als de gehaktballen in de aanbieding zijn.
Zou ook raar zijn als het Christendom de dag van de heilige olifant met tien armen zou vieren.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tot nu toe had elk geloof waar ik mee te maken heb gehad eigen feestdagen, dus daar ging ik wel vanuit. Christendom, Jodendom, Islam, Hindoeïsme, Boeddhisme, de chinese religies.. allemaal eigen kalender.
Draait er geen film?quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een bijzondere drang om ieder interessant gesprek om te willen buigen tot gebagger. Niet heel nuttig. Of wenselijk. Wel bijzonder.
Nooit meer werkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als we nou gewoon de kerstvakantie doortrekken tot aan de kerstvakantie.
Ohquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tot nu toe had elk geloof waar ik mee te maken heb gehad eigen feestdagen, dus daar ging ik wel vanuit. Christendom, Jodendom, Islam, Hindoeïsme, Boeddhisme, de chinese religies.. allemaal eigen kalender.
Ai, doei vrije dagenquote:
Dat komt omdat hij gelukkig is, en jij nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een bijzondere drang om ieder interessant gesprek om te willen buigen tot gebagger. Niet heel nuttig. Of wenselijk. Wel bijzonder.
Leef, alsof het je laatste dag isquote:
ik vind dit oprecht een onwijs vrolijk (leuk) nummerquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leef, alsof het je laatste dag is
Meestal verga je dan van de pijn en poep en kots je alles onder terwijl je geliefden met groot verdriet om je heen staan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leef, alsof het je laatste dag is
... Je moet alleen wel zelf de slingers ophangen.quote:
....alsof de morgen niet bestaatquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... Je moet alleen wel zelf de slingers ophangen.
het level is een frikandel. je moet hem zelf speciaal maken. Met uitjes, mayo en KETCHUPquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
kessjupquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
het level is een frikandel. je moet hem zelf speciaal maken. Met uitjes, mayo en KETCHUP
Met de lente duin rollen? Icm eten? Nou ja eerst duin rollen, dan eten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is hoe ik rol (van de duin af)
Jijquote:
Ook daar voorziet het liedje in, massaal aanheffen met de familie in een gezamenlijk: ga, ga, ga, ga, GAAAAAAAAAA!quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal verga je dan van de pijn en poep en kots je alles onder terwijl je geliefden met groot verdriet om je heen staan.
Ik stiekem ook welquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind dit oprecht een onwijs vrolijk (leuk) nummer
'pak alles wat je kan'quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook daar voorziet het liedje in, massaal aanheffen met de familie in een gezamenlijk: ga, ga, ga, ga, GAAAAAAAAAA!
quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij gelukkig is, en jij niet.
*Raakt verstrikt in de slingers en valt van trapjequote:Op woensdag 12 maart 2025 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga even eten zoeken, zoek je mee? Gaan we op padzoekzoek
quote:
Nee, jijquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met de lente duin rollen? Icm eten? Nou ja eerst duin rollen, dan eten.
[..]
Jij
Is goed. Zoeken kan ik wel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga even eten zoeken, zoek je mee? Gaan we op padzoekzoek
.. Alsof het je laatste dag is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Raakt verstrikt in de slingers en valt van trapje
Jij zegt, zeg jij. Dus dat doe ikquote:
Kom vechten dan stink katquote:
quote:
Dud0rquote:
Essiequote:
Dat mag alleen @4EverBlackEyedquote:
eetsequote:Op woensdag 12 maart 2025 18:39 schreef Crack_ het volgende:
Het is gelukt, ik heb tomaatjes, een paaseitje en een lemoncurd iets
Random
Met jouw stofwisseling kan dat prima.quote:
DAAAAAAAAGquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:41 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kakhiel.nl/po(...)d-gesmeerd-5-screens
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ehmmmmmmmmmquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jouw stofwisseling kan dat prima.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Essie
Begin juli kom ik weer jouw kant op. Gaan we dan weer eten?
[..]
Dat mag alleen @:4everblackeyed
zelf heeft ze de anderen nog geen feedback gegeven maar wil wel alles al ontvangen zodat ze dat kan gebruiken in de feedback die zij gaat geven zeker.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:41 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kakhiel.nl/po(...)d-gesmeerd-5-screens
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste antwoord dat ik kan geven is denk ik afreageren van struggles uit het privéleven.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik dit anders moet vragen, maar nvm dan![]()
[..]
Is dat zo?
Waarom verontschuldig je jezelf?quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beste antwoord dat ik kan geven is denk ik afreageren van struggles uit het privéleven.
Zulke figuren heb je altijd.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelf heeft ze de anderen nog geen feedback gegeven maar wil wel alles al ontvangen zodat ze dat kan gebruiken in de feedback die zij gaat geven zeker.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beste antwoord dat ik kan geven is denk ik afreageren van struggles uit het privéleven.
watquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom verontschuldig je jezelf?
We zijn mannen, geen kruiperige naaktslakken.
Dat.quote:
Ik mag het van @4EverBlackEyed ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Essie
Begin juli kom ik weer jouw kant op. Gaan we dan weer eten?
[..]
Dat mag alleen @:4everblackeyed
pardonquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow haha
Moest hier te hard om lachen
dat antwoord duurde lang, was je nog opzoek?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, ik ben beter in dingen maken dan dingen vinden. Geldt ook voor eten denk ik.
Jawel, stukje bij beetje.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]meh, dat klinkt niet chill. Hoop dat het snel wat beter gaat
Ik geloof hier niks vanquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mag het van @:4EverBlackEyed ook
Ja, maar heb het uiteindelijk maar gewoon gemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat antwoord duurde lang, was je nog opzoek?
quote:Ik denk dat ik dit eten heb weggekaapt bij mensen die maar eventjes wegwaren. Oeps![]()
verbaasde me al dat alles nog openstond
nope. dik gesneden oerbroodquote:
pas als je goede cijfers hebt op die tentamensquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
Van dat gepraat over eten zoeken en vinden krijg ik zin om uit eten te gaan. Binnenkort maar eens iets leuks uitzoeken. Als de tentamens over zijn.
Oh dat is wel fijn, dat je weet dat het beter gaat wordenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, stukje bij beetje.
Moet nog even contact opnemen met de sloop, want die mailen maar niet. En dinsdag is er uitvaart.
Daarna werken we weer omhoog.
quote:
wat heb je gemaaktquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar heb het uiteindelijk maar gewoon gemaakt.
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
Van dat gepraat over eten zoeken en vinden krijg ik zin om uit eten te gaan. Binnenkort maar eens iets leuks uitzoeken. Als de tentamens over zijn.
is mijn etenquote:
even de @Ama's vermalen en als Drentse kruidenmix in de markt zettenquote:
Misschien gaat het wel een succes worden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de @:Ama's vermalen en als Drentse kruidenmix in de markt zetten
ingredienten: suiker, zout.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel een succes worden.
Ik moet over 2 weken bij zo'n hip restaurant gaan eten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
Wat is eigenlijk je lievelingseten/keuken?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
@4EverBlackEyed melden en verantwoorden!quote:
Hou daar ook niet van. Doe mij maar een goede schnitzelquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet over 2 weken bij zo'n hip restaurant gaan eten.
Allemaal liflafjes.
Ben te simpel hiervoor.
* Nizno doet stukje hete kroket in die open mondquote:
viesdikke grmblquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb net weer een creatieve stamppot gemaakt van spekjes, sperzieboontjes, andijvie, zoete aardappel en uienchutney
nom nom nomquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
* Nizno doet stukje hete kroket in die open mond
GEEN KAAS VAN ETENquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou daar ook niet van. Doe mij maar een goede schnitzel
Allemaal groentjes hoorquote:
pep?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoeveel gram pep gebruik jij per dag?
quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
om je lul stijf te houden en lekker te kunnen door pompen
Ik trek dat meestal wel goed. Maar ik vind al snel dingen interessant.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet over 2 weken bij zo'n hip restaurant gaan eten.
Allemaal liflafjes.
Ben te simpel hiervoor.
Echt één rotsvaste favoriet heb ik niet. Vind de Sichuanese keuken wel erg leuk. De laatste tijd probeer ik wel eens iets Koreaans. Thuis ben ik wel gelimiteerd tot wat geaccepteerd wordt als ik het mijn moeder voorschotel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk je lievelingseten/keuken?
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan Vietnamees eten
kennedey zat er wel aan hoor, die moest drie vrouwtjes per dag hebben om aan zijn behoefte voorzienquote:
Is hoofd ontploffen een bijeffect van pep?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
kennedey zat er wel aan hoor, die moest drie vrouwtjes per dag hebben om aan zijn behoefte voorzien
niet dat ik weetquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is hoofd ontploffen een bijeffect van pep?
quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik trek dat meestal wel goed. Maar ik vind al snel dingen interessant.
welk verhaalquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
geloof dat hele verhaal van die vlinder ook niet meer
dies ook alweer ruim 8 jaar kassiewijlequote:
dan lees je erover heenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
geloof dat hele verhaal van die vlinder ook niet meer
groot acteurquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dies ook alweer ruim 8 jaar kassiewijle
Ik ken alleen Szechuan chicken. Is dat ook onderdeel van de Sichuanese keuken?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Echt één rotsvaste favoriet heb ik niet. Vind de Sichuanese keuken wel erg leuk. De laatste tijd probeer ik wel eens iets Koreaans. Thuis ben ik wel gelimiteerd tot wat geaccepteerd wordt als ik het mijn moeder voorschotel.
Ik hoorde laatst ook van een Perzisch restaurant dat me werd aangeraden, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
Oh echt? Wist ik helemaal niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dies ook alweer ruim 8 jaar kassiewijle
ik kon het me vaag ergens herinneren... moest wel even zoeken voor hoe langquote:
Er is wel een verschil tussen "van lekker eten houden" en culinaire creativiteit waarderen en ervan kunnen genieten. Ik hou ook van lekker eten, maar een sterrenrestaurant met 7+ gangen aan creativiteit hoef je me niet neer te zetten. Ik eet het wel, maar doe je me verder niet echt een plezier mee zeg maar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:44 schreef Karzai het volgende:
ik houd ook wel van lekker hoor, dus zou ook weleens in een drie steren restaurant willen eten![]()
Heb het idee dat die Szechuan chicken bij de Amerikaanse chinese restaurants altijd een beetje is wat hier de babi pangang isquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken alleen Szechuan chicken. Is dat ook onderdeel van de Sichuanese keuken?![]()
Heb ooit 1x in een perzisch restaurant gegeten, was best smakelijk. Althans, herinner me niet dat ik dacht "blegh, nooit meer"
Ja dat zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het idee dat die Szechuan chicken bij de Amerikaanse chinese restaurants altijd een beetje is wat hier de babi pangang is
Vast wel. Kan zijn dat ze iets als laziji bedoelen daarmee of zo. Of in ieder geval iets geïnspireerd door de typische smaken daar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken alleen Szechuan chicken. Is dat ook onderdeel van de Sichuanese keuken?![]()
Ik ben benieuwd. Ik weet er weinig van.quote:Heb ooit 1x in een perzisch restaurant gegeten, was best smakelijk. Althans, herinner me niet dat ik dacht "blegh, nooit meer"
Ik ben ook een paar keer naar zo'n restaurant geweest. M'n broer en z'n vriendin vinden het fantastisch en hebben ons een paar keer meegenomen. "Als je dit hebt gehad wil je nooit meer Mac!"quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen "van lekker eten houden" en culinaire creativiteit waarderen en ervan kunnen genieten. Ik hou ook van lekker eten, maar een sterrenrestaurant met 7+ gangen aan creativiteit hoef je me niet neer te zetten. Ik eet het wel, maar doe je me verder niet echt een plezier mee zeg maar.
dat geldt idd ook voor mijquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen "van lekker eten houden" en culinaire creativiteit waarderen en ervan kunnen genieten. Ik hou ook van lekker eten, maar een sterrenrestaurant met 7+ gangen aan creativiteit hoef je me niet neer te zetten. Ik eet het wel, maar doe je me verder niet echt een plezier mee zeg maar.
Bleek gekookte plofkip met zoete behanglijm.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het idee dat die Szechuan chicken bij de Amerikaanse chinese restaurants altijd een beetje is wat hier de babi pangang is
ik heb het nooit gedaan dus ik weet het nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
Huh de Aldi heeft die perzik fuze tea smaak.
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Kunnen we je pre-birthday party al starten?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:47 schreef CherryLips het volgende:
Hear No Evil zo vaak gezien als kind
Ja je maakt mij ook blijer met gewoon een normaal restaurant of zelfs een rijsstafel dan van dat sterren geneuzelquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ze willen dat je ze allemaal 4x over doet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg op eens allemaal juffen in de date app. Het algoritme probeert mij wat te vertellen volgens mij.
Dat je bijles kan gebruiken?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg op eens allemaal juffen in de date app. Het algoritme probeert mij wat te vertellen volgens mij.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ze willen dat je ze allemaal 4x over doet.
Je wilt graag strafles van de strenge juf?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Veel te klein.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
ik vind dat tapas ook helemaal niet boeiend.
Ik vind het wel lekker.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
Bij een borrel vind ik dat nog wel ok.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
De kunst van het mooie rijke leven is als je van het hele spectrum kunt genieten van een broodje kroket naar een Franse bisque of ortolaan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook een paar keer naar zo'n restaurant geweest. M'n broer en z'n vriendin vinden het fantastisch en hebben ons een paar keer meegenomen. "Als je dit hebt gehad wil je nooit meer Mac!"
Noem me maar een cultuurbarbaar.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:49 schreef Nattekat het volgende:
lekker welquote:
Veeg.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]met de krijtbordwisser.
Heeft dat ding eigenlijk een naam? Dat houten blok met vilt?
bedoelde dan ook meer een tapasrestaurant, dat je een ipad krijgt om maar te moeten bestellenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij een borrel vind ik dat nog wel ok.
@loveislikeakiss deze mevrouw kan nog wat lerenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker wel
maar als je in 1 bestelling 3 dingen kiest die een beetje bij elkaar passen krijg je bordje 1 al en moet je dan nog 10min wachten op bordje 3
context?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Wat is een deelmensje? Een soort halfje?
Oh dat ken ik niet, maar dat je via een ipad moet bestellen in plaats van een persoon vind ik al niksquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
bedoelde dan ook meer een tapasrestaurant, dat je een ipad krijgt om maar te moeten bestellen
als het eten je minder boeit, doe je dan gewoon wat makkelijks ofzo?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik maar met tenminste 1 leuk persoon ben, ben ik happy.
Het eten boeit dan niet zo.
nee deze vrouw is gewoon veel blijerder als ze een kaart krijgt en dan een voorgerecht, hoofdgerecht kan bestellenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
@:loveislikeakiss deze mevrouw kan nog wat leren
Iemand die alleen armemensencola drinkt en dan een mening heeft over een fles Louis Roederer Cristal.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Wat is een deelmensje? Een soort halfje?
ow die lees ik nooitquote:
ohhh, ja dan moet je dat doenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee deze vrouw is gewoon veel blijerder als ze een kaart krijgt en dan een voorgerecht, hoofdgerecht kan bestellen
en daarna een dessertkaart voor een lekker zoete nagerecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
kfcquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als het eten je minder boeit, doe je dan gewoon wat makkelijks ofzo?anders lijkt het me zo zonde van je geld
of die ander moet er wel van genieten
Wazig lulverhaal zonder iets zinnigs te zeggen dusquote:
ik eet geen kip maar maccie is heerlijkquote:
Hmm, ik ben een saai en beperkt deelmensje. Dans niet op de bar in New Yorkquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kunst van het mooie rijke leven is als je van het hele spectrum kunt genieten van een broodje kroket naar een Franse bisque of ortolaan.
De meeste mensen leven ook maar voor die paar procent die hen aanstaat of goed ligt, als je evenveel geniet van dansen in New York op de bar als van fluitende vogels met een kopje thee in de tuin dan ben je pas een rijk leuk mens, anders ben je slechts een saai en beperkt deelmensje.
Hmm. Als ik iemand mee zou moeten nemen zou ik bijna niet meer uit eten kunnen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn gewoon van die AYCE restaurants waar je telkens per 'ronde' een paar gerechtjes kunt bestellen. Vroeger moest je dan op een papiertje een paar gerechten aanvinken, tegenwoordig krijg je een tablet waar je het op aan kunt vinkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet, maar dat je via een ipad moet bestellen in plaats van een persoon vind ik al niks
Ik laat meestal de ander kiezen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als het eten je minder boeit, doe je dan gewoon wat makkelijks ofzo?anders lijkt het me zo zonde van je geld
of die ander moet er wel van genieten
@CherryLips we hebben iemand gevonden waar we ons eten kunnen dumpen als we het niet lekker vinden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
en jij wilde de meet organiseren? Nou dat wordt gezelquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Als ik iemand mee zou moeten nemen zou ik bijna niet meer uit eten kunnen.
Eet die alles op dan?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Als ik iemand mee zou moeten nemen zou ik bijna niet meer uit eten kunnen.
Dans je ook niet af en toe stiekem in je eentje of met zijn tweetjes door het huis heen, als er verder niemand kijkt?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, ik ben een saai en beperkt deelmensje. Dans niet op de bar in New York
ahh. Ach, als het maar niet vies isquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat meestal de ander kiezen.
Dat hippe tentje van over 2 weken heb ik ook niet gekozen, maar ik schik me wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |