SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
Mag ik ook in de bus? Ik zie dat er nog een plekje vrij is naast @nostra .quote:Op woensdag 11 september 2024 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Je hebt de lapo laten lopen @:bitterbal
Zie dat we de westerse mentaliteit van op tijd zijn al achter ons gelaten hebben?
Wie ben jij?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:23 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Mag ik ook in de bus? Ik zie dat er nog een plekje vrij is naast @:nostra .
Niels Nicolaas van der Bijl .quote:
In jouw geval:quote:Op woensdag 11 september 2024 11:27 schreef UitStraling het volgende:
@:4EverBlackEyed wat kunnen we voor avondeten bestellen alvast?
Ja en rijstepap ookquote:Op woensdag 11 september 2024 11:29 schreef Ama het volgende:
Kom maar haten maar griesmeelpudding is lekker.
Ja nee, lijkt me werkelijk overheerlijkquote:Op woensdag 11 september 2024 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In jouw geval:
Grijze carpaccio uit de magnetron
Stiek met clotted cream en frambozen (en broccoli) 🥦
Als toetje; griesmeelpudding, want iedereen hier is oud
😐quote:Op woensdag 11 september 2024 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat überhaupt ooit heb gehad.
Dank je. Amarentha is het toch? Groeten aan iedereen hier. Ik wil het niet verpesten.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:24 schreef Ama het volgende:
Krijg idee dat Niels verdwaald is en eigenlijk de users zoekt in: GC / [GRTD] #6 Wielrennen heeft niks met sport te maken
quote:Op woensdag 11 september 2024 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nee, lijkt me werkelijk overheerlijk [ link | afbeelding ]
Kreeg dat thuis sowieso nooit. Wel altijd brinta als ontbijt. Heb er nu een lichtelijke trauma aan.quote:
Ga je lekker Niels?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Dank je. Amarentha is het toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |