SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
Mag ik ook in de bus? Ik zie dat er nog een plekje vrij is naast @nostra .quote:Op woensdag 11 september 2024 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Je hebt de lapo laten lopen @:bitterbal
Zie dat we de westerse mentaliteit van op tijd zijn al achter ons gelaten hebben?
Wie ben jij?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:23 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Mag ik ook in de bus? Ik zie dat er nog een plekje vrij is naast @:nostra .
Niels Nicolaas van der Bijl .quote:
In jouw geval:quote:Op woensdag 11 september 2024 11:27 schreef UitStraling het volgende:
@:4EverBlackEyed wat kunnen we voor avondeten bestellen alvast?
Ja en rijstepap ookquote:Op woensdag 11 september 2024 11:29 schreef Ama het volgende:
Kom maar haten maar griesmeelpudding is lekker.
Ja nee, lijkt me werkelijk overheerlijkquote:Op woensdag 11 september 2024 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In jouw geval:
Grijze carpaccio uit de magnetron
Stiek met clotted cream en frambozen (en broccoli) 🥦
Als toetje; griesmeelpudding, want iedereen hier is oud
😐quote:Op woensdag 11 september 2024 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat überhaupt ooit heb gehad.
Dank je. Amarentha is het toch? Groeten aan iedereen hier. Ik wil het niet verpesten.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:24 schreef Ama het volgende:
Krijg idee dat Niels verdwaald is en eigenlijk de users zoekt in: GC / [GRTD] #6 Wielrennen heeft niks met sport te maken
quote:Op woensdag 11 september 2024 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nee, lijkt me werkelijk overheerlijk [ link | afbeelding ]
Kreeg dat thuis sowieso nooit. Wel altijd brinta als ontbijt. Heb er nu een lichtelijke trauma aan.quote:
Ga je lekker Niels?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Dank je. Amarentha is het toch?
Pas op dat je niet gaat briesen en hinniken.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ben nu mn overnight oats aan het weghappen
Ook overheerlijk
Meh. Wat klachten, maar is uit te houden. Met jou? Ik ben wat boos tegen je geweest, maar dat wil ik achter me laten. Zand erover graag.quote:
Nee, maar het is heden ten dage gewoon te koop in de winkel enzquote:Op woensdag 11 september 2024 11:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Kreeg dat thuis sowieso nooit. Wel altijd brinta als ontbijt. Heb er nu een lichtelijke trauma aan.
Doe ik alquote:Op woensdag 11 september 2024 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pas op dat je niet gaat briesen en hinniken.
Karpers lusten wel Brinta.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Brinta is echt helemaal kots, dat lusten Afrikaanse baby's nog niet, of hyena's of wormen.
Van de week was ik nog in de weer met Kandinsky, maar weet niet meer in welk verband.quote:
sorry. Ger was er dus helemaal vergetenquote:Op woensdag 11 september 2024 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Je hebt de lapo laten lopen @:bitterbal
Zie dat we de westerse mentaliteit van op tijd zijn al achter ons gelaten hebben?
nopequote:Op woensdag 11 september 2024 11:58 schreef essnhills het volgende:
Heeft er iemand ervaring met chiffon strijken?
Ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Mogguhquote:
middagquote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ouders ook nietik snap die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Als je dat ook nog weet na wat biertjes dan is het oke.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik ben wat boos tegen je geweest, maar dat wil ik achter me laten. Zand erover graag.
Mijn computer/hobbykamertje koelt meteen weer hard af.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:08 schreef Nizno het volgende:
heb een dikke trui uit de kast van mn pa gegapt..... tis koud!
Voor iemand die vrijwilligerswerk doet bij een koffiebranderij kan je ik je bijzonder weinig vertellen over koffie.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:10 schreef Crack_ het volgende:
Wat is het verschil in koffie met rood, dark roast en intense
de mate waarin de bonen zijn gebrandquote:Op woensdag 11 september 2024 12:10 schreef Crack_ het volgende:
ja hier ook weer morgenquote:
hier scheen de zon even, dat is dan meteen weer warm. Ik zeg dit niet snel maar wat mij betreft mag het klaar zijn met dit wisselvallige weer en doe maar gewoon koudquote:Op woensdag 11 september 2024 12:08 schreef Nizno het volgende:
heb een dikke trui uit de kast van mn pa gegapt..... tis koud!
geen, tis allemaal ranzigquote:Op woensdag 11 september 2024 12:10 schreef Crack_ het volgende:
Jammerrrquote:Op woensdag 11 september 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor iemand die vrijwilligerswerk doet bij een koffiebranderij kan je ik je bijzonder weinig vertellen over koffie.
En wat levert dat op?quote:Op woensdag 11 september 2024 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de mate waarin de bonen zijn gebrand
quote:Op woensdag 11 september 2024 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn computer/hobbykamertje koelt meteen weer hard af.Rest van het huis valt gelukkig wel mee maar daar heb ik ook geen plat dak en heb ik buren om mij heen.
er was hier net een keiharde regenbui met een rommeltjedebommeltje onweer er bijquote:Op woensdag 11 september 2024 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hier ook weer morgen
[..]
hier scheen de zon even, dat is dan meteen weer warm. Ik zeg dit niet snel maar wat mij betreft mag het klaar zijn met dit wisselvallige weer en doe maar gewoon koud
Beste zou zijn geleidelijk afkoelen zodat we nog even kunnen genieten en wennen maarja, hè
Oeh lekker, onweerquote:Op woensdag 11 september 2024 12:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
er was hier net een keiharde regenbui met een rommeltjedebommeltje onweer er bij
plus als de zon schijnt wordt het hier niet zo warm helaas
De langst gebrande boon heeft de sterktste smaakquote:Op woensdag 11 september 2024 12:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jammerrr
[..]
En wat levert dat op?Want intensiteit is bij alledrie hetzelfde, of wat wordt daarmee bedoeld?
want ergens denk ik 'is intensiteit niet afhankelijk van hoeveel je gebruikt
'
Misschien een keer een proeverijtje doenik weet niks
niet zo lekker als afgelopen dagen...quote:Op woensdag 11 september 2024 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh lekker, onweer![]()
Binnen ook niet warm?
Ballista Barriebalquote:Op woensdag 11 september 2024 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De langst gebrande boon heeft de sterktste smaak
Gelukkig is het wel beter vol te houden nu ik dubbelglas heb. Moest voorheen in de winter ook altijd eerst een uur ofzo raam openzetten in deze kamer omdat het vocht echt over de ramen liep.quote:
Ik ga ze allebei eens halenquote:Op woensdag 11 september 2024 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De langst gebrande boon heeft de sterktste smaak
Ja en langer branden kost nu eenmaal meer tijd, dus meer gas en dus............tromgeroffel, meer centjes.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:15 schreef bitterbal het volgende:
Starbucks gebruikt bv bonen die zolang zijn gebrand dat het bijna verkoold is![]()
Omdat ze zoveel andere dingen bij de koffie gooien en toch een 'goede' koffie smaak in hun drankjes willen hebben
ze hebben er ook normale koffie. het is even zoeken, maar ze hebben het welquote:Op woensdag 11 september 2024 12:15 schreef bitterbal het volgende:
Starbucks gebruikt bv bonen die zolang zijn gebrand dat het bijna verkoold is![]()
Omdat ze zoveel andere dingen bij de koffie gooien en toch een 'goede' koffie smaak in hun drankjes willen hebben
Gewoon maling aan hebben.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet of het de juiste maling heeft, ik vind die informatie vaak niet terug op verpakkingen
Gewoon die blikjes bonen Illy Classico normale branding kopen, zit je altijd wel goed mee.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet of het de juiste maling heeft, ik vind die informatie vaak niet terug op verpakkingen
Waarom welquote:Op woensdag 11 september 2024 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom stuurt iemand een cc aan zichzelf?
Ja, dat is de vraagquote:
omdat die te lui is om de mail in zijn verzonden items te markeren als belangrijk en alleen via de inbox kan werkenquote:Op woensdag 11 september 2024 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom stuurt iemand een cc aan zichzelf?
Krijg je toch alleen maar meer mail van?quote:Op woensdag 11 september 2024 12:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat die te lui is om de mail in zijn verzonden items te markeren als belangrijk en alleen via de inbox kan werken
jaquote:Op woensdag 11 september 2024 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je toch alleen maar meer mail van?
quote:Op woensdag 11 september 2024 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon maling aan hebben.
ik gebruik voor alles hetzelfdequote:Op woensdag 11 september 2024 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit staat op de achterkant van de verpakking van de koffie. Maar dit roept vragen op bij mij omdat koffie voor zo'n filtermachine een andere maling heeft dan koffie voor een koffiemaker? Toch? @:bitterbal help
nee deze betekent dat je deze verpakking voor al die manieren kan gebruikenquote:Op woensdag 11 september 2024 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit staat op de achterkant van de verpakking van de koffie. Maar dit roept vragen op bij mij omdat koffie voor zo'n filtermachine een andere maling heeft dan koffie voor een koffiemaker? Toch? @:bitterbal help
dat kanquote:Op woensdag 11 september 2024 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik gebruik voor alles hetzelfde
maar dat is niet zoquote:Op woensdag 11 september 2024 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee deze betekent dat je deze verpakking voor al die manieren kan gebruiken
Is niet handig voor luie mensen, want meer werkquote:
quote:
Omdat je een andere maling gebruikt per koffiezetmethodequote:
Yes, maar de malinggraad is anders per zetmethodequote:Op woensdag 11 september 2024 12:33 schreef bitterbal het volgende:
voor de linker, middelste en rechtste gebruik je gemalen koffie
Eeuhm, slechte bonen branden ze langer om de slechte kwaliteit te verdoezelen. Die zijn meestal goedkoper dus.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en langer branden kost nu eenmaal meer tijd, dus meer gas en dus............tromgeroffel, meer centjes.
ja als je echte koffie nerd bent maar voor de huis en tuin koffiezetter kan je dit voor die 3 dingen gebruikenquote:Op woensdag 11 september 2024 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat je een andere maling gebruikt per koffiezetmethode
[..]
Yes, maar de malinggraad is anders per zetmethode
quote:Op woensdag 11 september 2024 12:37 schreef bitterbal het volgende:
maar goed sta je nou bij het schap te kijken wat je moet kopen crack ?
Klopt maar ik ben nu op zoek naar antwoorden op 'wat drink ik eigenlijk, wat is het beste, proef ik verschil' blabla. Maar ga daar met deze koffie niet uitkomenquote:Op woensdag 11 september 2024 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als je echte koffie nerd bent maar voor de huis en tuin koffiezetter kan je dit voor die 3 dingen gebruiken
nee ik ben thuis, koffie aan het drinkenquote:Op woensdag 11 september 2024 12:37 schreef bitterbal het volgende:
maar goed sta je nou bij het schap te kijken wat je moet kopen crack ?
Heb je dit in de supermarkt gekocht?quote:Op woensdag 11 september 2024 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben nu op zoek naar antwoorden op 'wat drink ik eigenlijk, wat is het beste, proef ik verschil' blabla. Maar ga daar met deze koffie niet uitkomende 'proef ik verschil' wil ik nog wel meenemen als ik koffie heb met een juiste maling, even kijken of ik dat verschil ook echt proef
Koffie, goed plan.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:38 schreef Crack_ het volgende:
nee ik ben thuis, koffie aan het drinken
https://www.simonlevelt.nl/smaakvraag-verschillende-roastsquote:Op woensdag 11 september 2024 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben nu op zoek naar antwoorden op 'wat drink ik eigenlijk, wat is het beste, proef ik verschil' blabla. Maar ga daar met deze koffie niet uitkomende 'proef ik verschil' wil ik nog wel meenemen als ik koffie heb met een juiste maling, even kijken of ik dat verschil ook echt proef
Ja, en de aldi dus ehm jaquote:Op woensdag 11 september 2024 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je dit in de supermarkt gekocht?
Er zat vroeger in de passage in den haag een zaak waar ze bonen verkocht en die kon je dan op de gewenste maling laten grinden. Misschien zit die er nog.
geluksmomentjesquote:
DIe hebben we hier een uur geleden gehad...quote:Op woensdag 11 september 2024 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een moessonnetje met wat onweer.
die heb ik hier al gehad, hebben hier weer zonquote:Op woensdag 11 september 2024 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een moessonnetje met wat onweer.
gezelliequote:Op woensdag 11 september 2024 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Code geel voor onweer voor het hele land. De rest van de dag. En aan de kust morgen ook nog. De hele dag.
begrijpend lezen is niet je sterkste kantquote:Op woensdag 11 september 2024 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Maar dit is toch zo simpel als de kont van elke moeder, op de verpakking staat geschikt voor welke bereidingswijze, en welk apparaat, in de handleiding van het apparaat staat weer welke instellingen voor de bonen je dient te gebruiken.
Als dit al ingewikkeld is of een levensvraag mag je eigenlijk geen rijbewijs hebben, of een bibliotheekpasje.
quote:Op woensdag 11 september 2024 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Code geel voor onweer voor het hele land. De rest van de dag. En aan de kust morgen ook nog. De hele dag.
Juist wel, ik begrijp vaak zelfs dingen die minder dan 1 procent van de wereldbevolking snapt, dat is zowel een vloek als een zegen.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
begrijpend lezen is niet je sterkste kant
zonder begrijpend ook al nietquote:Op woensdag 11 september 2024 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
begrijpend lezen is niet je sterkste kant
Goed. Ik zal het nog maar eens uitleggen.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Van de week was ik nog in de weer met Kandinsky, maar weet niet meer in welk verband.
@:Niels0Korsakow
O0O0O0O0O0quote:Op woensdag 11 september 2024 12:53 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Goed. Ik zal het nog maar eens uitleggen.
Voornaam is Niels. Die nul erachter komt van mijn italiaanse tak binnen de familie. Mannennamen daar eindigen op een O en ik speel altijd de eerste viool. Het is dus geen Niels1 of 2. Nul dus gekozen. Kurovski is een stripheld uit de serie Beatifica Bleus en Samba Bugatti. Een Leitz 7000 android model.
Derhalve: Niels0kurovski
Ik heb dit al eerder gemeld hier overigens. Beter opletten is mijn devies.
Past bij mij.quote:
Ben ik dan ultra normaal?quote:Op woensdag 11 september 2024 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die niet 100 procent in orde zijn denken altijd dat normale mensen niet in orde zijn maar dat is juist niet.
Ik had hem net naar GRTD weten te krijgen.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog zo'n kansenparel, we zaten net zonder.
quote:Op woensdag 11 september 2024 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog zo'n kansenparel, we zaten net zonder.
Giga tenminste.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik dan ultra normaal?
Venster koffie staat nog open.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had hem net naar GRTD weten te krijgen.
Zieke burnquote:Op woensdag 11 september 2024 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]denken dat je dat zelf niet bent*
*geldt voor ons allemaal
quote:Op woensdag 11 september 2024 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik dan ultra normaal?
Is het dan giga normaal of ultra giga normaal?quote:
quote:
Oh, ik had het waarschijnlijk verkeerd begrepen. Ik dacht dat Taylor Swift haar steun gaf aan Harris, maar blijkbaar doet ze nu zelf mee?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:01 schreef UitStraling het volgende:
Op CNN zag ik net een androgyne neger met lippenstift uitleggen waarom hij op Taylor Swift gaat stemmen aankomende Amerikaanse presidentsverkiezingen.
* Stapt in zijn ruimteschip op weg naar Trantor IV
Is misschien maar beter ook.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik had het waarschijnlijk verkeerd begrepen. Ik dacht dat Taylor Swift haar steun gaf aan Harris, maar blijkbaar doet ze nu zelf mee?
Je bent zelf een oude bangerquote:Op woensdag 11 september 2024 13:06 schreef Ama het volgende:
Ohja moet nieuwe album van Sum 41 nog steeds luisteren.Gelukkig bestaat de setlist toch uit veel oude bangers.
Ik voel me iig wel oud als ik 3 bandjes lang daar moet staan.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een oude banger
Bartje Bagger en de zingende naaktslaken.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een oude banger
Extreem normaal maar dan.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het dan giga normaal of ultra giga normaal?
en, is het goed/leuk/positief?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:04 schreef Ama het volgende:
Oke dit is dus 1 van de 2 openingsacts voor Sum 41 volgende maand.
Ja weet niet heb alleen dit liedje geluisterd. Het klinkt erg emo maar goed daar mag ik eigenlijk niks van zeggenquote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 13:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Extreem normaal maar dan.
Mij ook maar we gaan met de auto en zij wil graag zelf rijden dus top.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Het lijkt me opzich ook wel leuk maar brabanthallen staat me zo tegen
Zou niet kijkenquote:Op woensdag 11 september 2024 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bartje Bagger en de zingende naaktslaken.
Bedoelde ook dit nummer als openingsnummer en wat je daarvan vondquote:Op woensdag 11 september 2024 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet heb alleen dit liedje geluisterd. Het klinkt erg emo maar goed daar mag ik eigenlijk niks van zeggenik geef het een 7 denk ik.
Oh afstand vind ik niet zo interessant maar sfeer en geluid blabla welquote:Op woensdag 11 september 2024 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Mij ook maar we gaan met de auto en zij wil graag zelf rijden dus top.
Oh echt? Hmm ben er nog nooit geweest.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:12 schreef Crack_ het volgende:
Oh afstand vind ik niet zo interessant maar sfeer en geluid blabla wel
Dat extreme heb je geen antwoord op. Venster sluiten. Fijne avond.quote:
Ik ben er alleen geweest voor een beurs volgens mij, dus ik baseer het niet op mijn eigen ervaringen maar vooral op.. mijn gedachtes en verwachtingen van een concert daarzoquote:Op woensdag 11 september 2024 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh echt? Hmm ben er nog nooit geweest.Tot nu toe kwam ik steeds in Tilburg uit als ik die kant op moest voor een concert.
Ben benieuwd. Maar volgens mij zeiden mensen dit toen ook tegen mij over de Ziggo Dome maar vond ik ook prima.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben er alleen geweest voor een beurs volgens mij, dus ik baseer het niet op mijn eigen ervaringen maar vooral op.. mijn gedachtes en verwachtingen van een concert daarzoen die is niet positief maar! kan net zo goed wel positief zijn in het echt!
Ok bedankt voor de T&T die ik al een week geleden heb gehadquote:Goedemorgen, bedankt voor uw bericht. Hierbij de track and trace waarmee u het pakket kunt volgen. Wanneer die bij ons is opgehaald gaat de track and trace lopen. Zojuist heb ik aan het magazijn gevraagd wanneer deze opgehaald wordt.
Jij snapt zelfs dingen die logischerwijs onmogelijk zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist wel, ik begrijp vaak zelfs dingen die minder dan 1 procent van de wereldbevolking snapt, dat is zowel een vloek als een zegen.
Naaktslakken.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist wel, ik begrijp vaak zelfs dingen die minder dan 1 procent van de wereldbevolking snapt, dat is zowel een vloek als een zegen.
Hoezo associeer je jezelf met naaktslakken?quote:
Misschien kun je daar lekker brood van bakken.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had mijn waterschoenen even in een emmer heet water en bakingsoda gelegd.
Nu heb ik oersoep
Heb echt een fobie gekregen voor naaktslakken sinds een tijdje.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo associeer je jezelf met naaktslakken?
Met een vulling van naaktslakken.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je daar lekker brood van bakken.
Waarom?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb echt een fobie gekregen voor naaktslakken sinds een tijdje.
Kreeg laatst al 1 op mijn broek tijdens het fietsen, sindsdien ben ik er echt klaar mee.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok bedankt voor de T&T die ik al een week geleden heb gehad
Nouja ik zeg dus niet dat het kut is want geen ideequote:Op woensdag 11 september 2024 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Maar volgens mij zeiden mensen dit toen ook tegen mij over de Ziggo Dome maar vond ik ook prima.
Hoe hard fiets jij?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Kreeg laatst al 1 op mijn broek tijdens het fietsen, sindsdien ben ik er echt klaar mee.
quote:Op woensdag 11 september 2024 13:16 schreef Ama het volgende:
Maar ben ook wel snel tevreden als ik maar een leuke avond heb.
5 knopen?quote:
Verhelderendquote:
Gewoon? Over algemeen iets harder dan de meeste mensen maar dan nog.quote:
Ja, bijzonderquote:Op woensdag 11 september 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon? Over algemeen iets harder dan de meeste mensen maar dan nog.
Zal de Mental Image die ik nu heb maar niet vertellenquote:Op woensdag 11 september 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
En als ik metal of hardcore luister tijdens het fietsen trap ik helemaal goed door.
Ja nou en tijdje geleden dus ook 1 helemaal vastgeplakt aan de zijkant van mijn schoen (die blokjes schoenen dus bleef je zienquote:
Nee doe maar niet.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal de Mental Image die ik nu heb maar niet vertellen
Dat gaat over naaktslakken
Heb wel eens gelezen dat naaktslakken soms bij mensen naar binnen kruipen als ze liggen te slapen.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
En als ik metal of hardcore luister tijdens het fietsen trap ik helemaal goed door.
Eerst even met de stoomwals eroverheenquote:Op woensdag 11 september 2024 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee doe maar niet.Ben mij nu al mentaal weer aan het voorbereiden om morgen over dat fietspad te gaan.
quote:Op woensdag 11 september 2024 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel eens gelezen dat naaktslakken soms bij mensen naar binnen kruipen als ze liggen te slapen.
* Start de Tiger I Panzerkampfwagen VI Ausführung E.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerst even met de stoomwals eroverheen
quote:Op woensdag 11 september 2024 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* Start de Tiger I Panzerkampfwagen VI Ausführung E.
?! wat dan, staat het je niet meer zo aan?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik steeds minder eigenlijk maar komt meer door de smaak.
Iewlquote:Op woensdag 11 september 2024 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel eens gelezen dat naaktslakken soms bij mensen naar binnen kruipen als ze liggen te slapen.
? sinds wanneerquote:Op woensdag 11 september 2024 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind harde dingen in mijn mond niet prettig.
Had laatst een zak chips meegenomen uit Duitsland en dat was zoveel lekkerder.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
?! wat dan, staat het je niet meer zo aan?
kan mij niet voorstellen dat wij een speciale smaak chips hebben, een andere zak oke, andere chips ? mehquote:Op woensdag 11 september 2024 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Had laatst een zak chips meegenomen uit Duitsland en dat was zoveel lekkerder.
quote:Op woensdag 11 september 2024 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Had laatst een zak chips meegenomen uit Duitsland en dat was zoveel lekkerder.
Hoezo ben jij zo geobsedeerd door naaktslakken?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh is dit de reden?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind harde dingen in mijn mond niet prettig.
Chips houdt ook zoveel van jou.quote:
Echte liefdequote:Op woensdag 11 september 2024 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chips houdt ook zoveel van jou.
Uit liefdequote:
Ja, er was iets met de olie waarin chips worden gebakkenquote:Op woensdag 11 september 2024 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
kan mij niet voorstellen dat wij een speciale smaak chips hebben, een andere zak oke, andere chips ? meh
Het is gewoon een erg intieme knuffelquote:
ohhhhquote:Op woensdag 11 september 2024 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, er was iets met de olie waarin chips worden gebakken
Dat verschilt per land
Had ik gelezen in het chipstopic in CUL
denk jequote:Op woensdag 11 september 2024 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chips houdt ook zoveel van jou.
Voor je het weet, zit je in Duitslandquote:Op woensdag 11 september 2024 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhhh
*houdt zichzelf in om nu chips te gaan onderzoeken
[..]
denk je
Maar dan met de binnenkant van je lichaam.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is gewoon een erg intieme knuffel
Wel een aparte manier om seks te omschrijven, maar okequote:Op woensdag 11 september 2024 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar dan met de binnenkant van je lichaam.
appie om de hoek is ook goed hoorquote:Op woensdag 11 september 2024 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor je het weet, zit je in Duitsland
Alle zakken chips te 'bestuderen.'![]()
Ja, weet ik zeker
Zo denken die naaktslakken ook.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar dan met de binnenkant van je lichaam.
Haha ja dacht vraag gewoon iemand die wel verstand heeft van koffie.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:38 schreef Crack_ het volgende:
Ondertussen is Ama aan het werk voor mijn koffievragen![]()
Ik ben zelf daar nog niet klaar voorquote:Zigg o: je factuur staat klaar
Het is wat het is essn.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel een aparte manier om seks te omschrijven, maar oke
Snel tevredenquote:Op woensdag 11 september 2024 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
appie om de hoek is ook goed hoor
opleggenquote:zodat ze contact kunnen opleggen
Is dit het thema van vandaag?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo denken die naaktslakken ook.
Ga jij maar chips essenquote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit het thema van vandaag?
Naaktslakken?
Als je die in de frituur gooit, heb je dan naaktslakkenchips?
In het plaatsje Essen?quote:
ik zat net even te kijken naar machines en je hebt echt super leuke mooie maar dat staat niet bij mijn pauperkeuken dus nu moet ik een huis kopen zodat daar een koffiemachine mooi kan shinenquote:Op woensdag 11 september 2024 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ja dacht vraag gewoon iemand die wel verstand heeft van koffie.
wisselt die factuur bij jou? en is dat niet automatische incasso?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben zelf daar nog niet klaar voor
Ga maar weer weg.
quote:Op woensdag 11 september 2024 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zat net even te kijken naar machines en je hebt echt super leuke mooie maar dat staat niet bij mijn pauperkeuken dus nu moet ik een huis kopen zodat daar een koffiemachine mooi kan shinen
Dit loopt uit de hand
Ja daar hebben ze goede chips lees ik net. Met andere olie gebakkenquote:
Nee en jaquote:Op woensdag 11 september 2024 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wisselt die factuur bij jou? en is dat niet automatische incasso?
Oh, waar lees je die wijsheid?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze goede chips lees ik net. Met andere olie gebakken
Het gaat over liefdequote:
The bare minimumquote:
is eigenlijk wel apart nu je het zegt jaquote:Op woensdag 11 september 2024 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee en ja
Dus geen idee waarom ik dat bericht krijg
Wat denk je zelf ?quote:
In de KSC natuurlijk. Daar haal ik al mijn feiten en wijsheid vandaanquote:Op woensdag 11 september 2024 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, waar lees je die wijsheid?
HALLON ZIGG Oquote:Op woensdag 11 september 2024 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is eigenlijk wel apart nu je het zegt jaMisschien moet het vermeld worden
Oh ja, die plek waar soms niet boeiende dingen gepost wordenquote:Op woensdag 11 september 2024 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
In de KSC natuurlijk. Daar haal ik al mijn feiten en wijsheid vandaan
doenquote:Op woensdag 11 september 2024 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HALLON ZIGG O
WAAROM KRIJG IK DIT BERICHT VAN JULLIE ?
GR GR 4E
Succes verzekerdquote:
ik had duo een bericht gestuurdquote:
De kunst is om daar doorheen te prikkenquote:Op woensdag 11 september 2024 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, die plek waar soms niet boeiende dingen gepost worden
Oh hier al harde regen, hagel, hoosbui, gewone regen, zon en een verdwaalde onweersklap gehadquote:Op woensdag 11 september 2024 13:55 schreef Crack_ het volgende:
De zon schijnt nog steeds, het zou de hele dag gaan regenen
Oh, ja even een totaal random berichtje over Den Haag, maar ik was laatst op het strand en dat was zo fijnquote:Op woensdag 11 september 2024 13:55 schreef Crack_ het volgende:
De zon schijnt nog steeds, het zou de hele dag gaan regenen
Wat bijzonder flauw en HBO bestaat idd niet in die contextquote:Op woensdag 11 september 2024 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had duo een bericht gestuurd
Halloooo, waarom staat er op mijn diploma HBO? Mag dit aub aangepast worden naar hbo want HBO is niks. xoxoxoxo crack
antwoord: nee
&%^$%#
quote:Op woensdag 11 september 2024 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor mezelf 'dagdag' als afsluiting van een telefoongesprek zeggen
Dus ik ga mezelf even uit het raam wurmen![]()
Wtf
Doei eigen risicoquote:Op woensdag 11 september 2024 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard, dat hooronderzoek en bezoekje aan de KNO-arts kostte ruim 400 euro.
Ik zei tenminste niet 'tot ziens..."quote:
Met een lans?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
De kunst is om daar doorheen te prikken
Wat kan ik nog meer laten doen dit jaar? Niet veel want overal wachttijden van 3+ maanden. En dan telt de tandarts niet eens meequote:
Nou ja, ik had ongeveer hetzelfde, dus ik ga nu maar een nieuw knarsbitje laten aanmeten, want yoloquote:Op woensdag 11 september 2024 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat kan ik nog meer laten doen dit jaar? Niet veel want overal wachttijden van 3+ maanden. En dan telt de tandarts niet eens mee
Scammersquote:Op woensdag 11 september 2024 14:00 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb een rare voicemail met een of andere robotstem dat er geld van mijn rekening wordt geschreven en dat ik een keuzemenu moet doorlopen om het terug te draaien. Ja oké, doei.
Op kantoor warrn nog een paar dames met mijn voornaam. En 2 daarvan werkten op dezelfde afdeling.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wtf
Die gaat niet mee met het eigen risicoquote:Op woensdag 11 september 2024 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ho wacht even, waarom telt de tandarts niet mee ?
ik heb gisteren nog chips op. komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het gaat over liefde
De liefde voor chips
de dagelijkse klaag van @Nattekat @Nizno die hem nog even gaat stangen erover, besprekingen over thailand, eten, eten, eten,quote:
oke dagdagquote:Op woensdag 11 september 2024 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wtf
Heb je daar al uitslag van?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard, dat hooronderzoek en bezoekje aan de KNO-arts kostte ruim 400 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik heb ook zo'n lekkere alledaagse voor- en achternaamquote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op kantoor warrn nog een paar dames met mijn voornaam. En 2 daarvan werkten op dezelfde afdeling.
In het tijdperk dat we nog vaste telefoons hadden moest ik 1 van hen hebben. De ander nam op
Dat resulteerde in het volgende briljante gesprek:
"Hoi essn, met essn, ik was op zoek naar essn"
Leverde wel leuke gezichten om mij heen op
quote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je daar al uitslag van?Ik word doof en mag naar het audiologisch centrum voor verder onderzoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
wat zeggiequote:Op woensdag 11 september 2024 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word doof en mag naar het audiologisch centrum voor verder onderzoek.
Ohquote:Op woensdag 11 september 2024 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word doof en mag naar het audiologisch centrum voor verder onderzoek.
quote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef essnhills het volgende:
Dat resulteerde in het volgende briljante gesprek:
"Hoi essn, met essn, ik was op zoek naar essn"
quote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gaat niet mee met het eigen risicoDus daar moest ik ook 350 euro voor betalen
We hebben het ook over naaktslakken gehadquote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb gisteren nog chips op. komt wel dichtbij zo.
[..]
de dagelijkse klaag van @:nattekat @:nizno die hem nog even gaat stangen erover, besprekingen over thailand, eten, eten, eten,
Even de tv afstoffenquote:
Ik ga denk ik naar de Mac want heb een code van 7,50 korting. Kan ik een patatje van kopen.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben het ook over naaktslakken gehad
@:uitstraling
Het weer is ook al besproken
Alleen nog niet wat iedereen gaat eten vandaag, behalve essn
Maar hoezo wordt de tandarts niet meegenomen in het eigen risico ?quote:Op woensdag 11 september 2024 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou het was 600+ dus dat pakt de verzekering wel deels op.
Die Mac wordt er ook niet goedkoper op, hallelujaquote:Op woensdag 11 september 2024 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga denk ik naar de Mac want heb een code van 7,50 korting. Kan ik een patatje van kopen.
#viesdik
quote:Op woensdag 11 september 2024 14:06 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb gisteren gesport en daarna popcorn gegeten.
Vanavond eten we flammkuchen.
Ik heb geen zin meer.
/einde rant
Jaquote:Op woensdag 11 september 2024 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar hoezo wordt de tandarts niet meegenomen in het eigen risico ?
Dan betaal je toch harstikke veel nu ?
Ik dacht altijd dat het tot 385 euro was en daarna werden er dingen wel vergoed?
quote:
ik weet ook nog niet wat ik ga eten. het is geen pizzawoensdag dus even wat anders bedenken.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben het ook over naaktslakken gehad
@:uitstraling
Het weer is ook al besproken
Alleen nog niet wat iedereen gaat eten vandaag, behalve essn
ja met zo'n oude beeldbuis heb je dat er stof op komtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |