SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
Mag ik ook in de bus? Ik zie dat er nog een plekje vrij is naast @nostra .quote:Op woensdag 11 september 2024 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Je hebt de lapo laten lopen @:bitterbal
Zie dat we de westerse mentaliteit van op tijd zijn al achter ons gelaten hebben?
Wie ben jij?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:23 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Mag ik ook in de bus? Ik zie dat er nog een plekje vrij is naast @:nostra .
Niels Nicolaas van der Bijl .quote:
In jouw geval:quote:Op woensdag 11 september 2024 11:27 schreef UitStraling het volgende:
@:4EverBlackEyed wat kunnen we voor avondeten bestellen alvast?
Ja en rijstepap ookquote:Op woensdag 11 september 2024 11:29 schreef Ama het volgende:
Kom maar haten maar griesmeelpudding is lekker.
Ja nee, lijkt me werkelijk overheerlijkquote:Op woensdag 11 september 2024 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In jouw geval:
Grijze carpaccio uit de magnetron
Stiek met clotted cream en frambozen (en broccoli) 🥦
Als toetje; griesmeelpudding, want iedereen hier is oud
😐quote:Op woensdag 11 september 2024 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat überhaupt ooit heb gehad.
Dank je. Amarentha is het toch? Groeten aan iedereen hier. Ik wil het niet verpesten.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:24 schreef Ama het volgende:
Krijg idee dat Niels verdwaald is en eigenlijk de users zoekt in: GC / [GRTD] #6 Wielrennen heeft niks met sport te maken
quote:Op woensdag 11 september 2024 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nee, lijkt me werkelijk overheerlijk [ link | afbeelding ]
Kreeg dat thuis sowieso nooit. Wel altijd brinta als ontbijt. Heb er nu een lichtelijke trauma aan.quote:
Ga je lekker Niels?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Dank je. Amarentha is het toch?
Pas op dat je niet gaat briesen en hinniken.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ben nu mn overnight oats aan het weghappen
Ook overheerlijk
Meh. Wat klachten, maar is uit te houden. Met jou? Ik ben wat boos tegen je geweest, maar dat wil ik achter me laten. Zand erover graag.quote:
Nee, maar het is heden ten dage gewoon te koop in de winkel enzquote:Op woensdag 11 september 2024 11:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Kreeg dat thuis sowieso nooit. Wel altijd brinta als ontbijt. Heb er nu een lichtelijke trauma aan.
Doe ik alquote:Op woensdag 11 september 2024 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pas op dat je niet gaat briesen en hinniken.
Karpers lusten wel Brinta.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Brinta is echt helemaal kots, dat lusten Afrikaanse baby's nog niet, of hyena's of wormen.
Van de week was ik nog in de weer met Kandinsky, maar weet niet meer in welk verband.quote:
sorry. Ger was er dus helemaal vergetenquote:Op woensdag 11 september 2024 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Je hebt de lapo laten lopen @:bitterbal
Zie dat we de westerse mentaliteit van op tijd zijn al achter ons gelaten hebben?
nopequote:Op woensdag 11 september 2024 11:58 schreef essnhills het volgende:
Heeft er iemand ervaring met chiffon strijken?
Ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Mogguhquote:
middagquote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ouders ook nietik snap die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Als je dat ook nog weet na wat biertjes dan is het oke.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik ben wat boos tegen je geweest, maar dat wil ik achter me laten. Zand erover graag.
Mijn computer/hobbykamertje koelt meteen weer hard af.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:08 schreef Nizno het volgende:
heb een dikke trui uit de kast van mn pa gegapt..... tis koud!
Voor iemand die vrijwilligerswerk doet bij een koffiebranderij kan je ik je bijzonder weinig vertellen over koffie.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:10 schreef Crack_ het volgende:
Wat is het verschil in koffie met rood, dark roast en intense
de mate waarin de bonen zijn gebrandquote:Op woensdag 11 september 2024 12:10 schreef Crack_ het volgende:
ja hier ook weer morgenquote:
hier scheen de zon even, dat is dan meteen weer warm. Ik zeg dit niet snel maar wat mij betreft mag het klaar zijn met dit wisselvallige weer en doe maar gewoon koudquote:Op woensdag 11 september 2024 12:08 schreef Nizno het volgende:
heb een dikke trui uit de kast van mn pa gegapt..... tis koud!
geen, tis allemaal ranzigquote:Op woensdag 11 september 2024 12:10 schreef Crack_ het volgende:
Jammerrrquote:Op woensdag 11 september 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor iemand die vrijwilligerswerk doet bij een koffiebranderij kan je ik je bijzonder weinig vertellen over koffie.
En wat levert dat op?quote:Op woensdag 11 september 2024 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de mate waarin de bonen zijn gebrand
quote:Op woensdag 11 september 2024 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn computer/hobbykamertje koelt meteen weer hard af.Rest van het huis valt gelukkig wel mee maar daar heb ik ook geen plat dak en heb ik buren om mij heen.
er was hier net een keiharde regenbui met een rommeltjedebommeltje onweer er bijquote:Op woensdag 11 september 2024 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hier ook weer morgen
[..]
hier scheen de zon even, dat is dan meteen weer warm. Ik zeg dit niet snel maar wat mij betreft mag het klaar zijn met dit wisselvallige weer en doe maar gewoon koud
Beste zou zijn geleidelijk afkoelen zodat we nog even kunnen genieten en wennen maarja, hè
Oeh lekker, onweerquote:Op woensdag 11 september 2024 12:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
er was hier net een keiharde regenbui met een rommeltjedebommeltje onweer er bij
plus als de zon schijnt wordt het hier niet zo warm helaas
De langst gebrande boon heeft de sterktste smaakquote:Op woensdag 11 september 2024 12:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jammerrr
[..]
En wat levert dat op?Want intensiteit is bij alledrie hetzelfde, of wat wordt daarmee bedoeld?
want ergens denk ik 'is intensiteit niet afhankelijk van hoeveel je gebruikt
'
Misschien een keer een proeverijtje doenik weet niks
niet zo lekker als afgelopen dagen...quote:Op woensdag 11 september 2024 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh lekker, onweer![]()
Binnen ook niet warm?
Ballista Barriebalquote:Op woensdag 11 september 2024 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De langst gebrande boon heeft de sterktste smaak
Gelukkig is het wel beter vol te houden nu ik dubbelglas heb. Moest voorheen in de winter ook altijd eerst een uur ofzo raam openzetten in deze kamer omdat het vocht echt over de ramen liep.quote:
Ik ga ze allebei eens halenquote:Op woensdag 11 september 2024 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De langst gebrande boon heeft de sterktste smaak
Ja en langer branden kost nu eenmaal meer tijd, dus meer gas en dus............tromgeroffel, meer centjes.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:15 schreef bitterbal het volgende:
Starbucks gebruikt bv bonen die zolang zijn gebrand dat het bijna verkoold is![]()
Omdat ze zoveel andere dingen bij de koffie gooien en toch een 'goede' koffie smaak in hun drankjes willen hebben
ze hebben er ook normale koffie. het is even zoeken, maar ze hebben het welquote:Op woensdag 11 september 2024 12:15 schreef bitterbal het volgende:
Starbucks gebruikt bv bonen die zolang zijn gebrand dat het bijna verkoold is![]()
Omdat ze zoveel andere dingen bij de koffie gooien en toch een 'goede' koffie smaak in hun drankjes willen hebben
Gewoon maling aan hebben.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet of het de juiste maling heeft, ik vind die informatie vaak niet terug op verpakkingen
Gewoon die blikjes bonen Illy Classico normale branding kopen, zit je altijd wel goed mee.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet of het de juiste maling heeft, ik vind die informatie vaak niet terug op verpakkingen
Waarom welquote:Op woensdag 11 september 2024 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom stuurt iemand een cc aan zichzelf?
Ja, dat is de vraagquote:
omdat die te lui is om de mail in zijn verzonden items te markeren als belangrijk en alleen via de inbox kan werkenquote:Op woensdag 11 september 2024 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom stuurt iemand een cc aan zichzelf?
Krijg je toch alleen maar meer mail van?quote:Op woensdag 11 september 2024 12:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat die te lui is om de mail in zijn verzonden items te markeren als belangrijk en alleen via de inbox kan werken
jaquote:Op woensdag 11 september 2024 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je toch alleen maar meer mail van?
quote:Op woensdag 11 september 2024 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon maling aan hebben.
ik gebruik voor alles hetzelfdequote:Op woensdag 11 september 2024 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit staat op de achterkant van de verpakking van de koffie. Maar dit roept vragen op bij mij omdat koffie voor zo'n filtermachine een andere maling heeft dan koffie voor een koffiemaker? Toch? @:bitterbal help
nee deze betekent dat je deze verpakking voor al die manieren kan gebruikenquote:Op woensdag 11 september 2024 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit staat op de achterkant van de verpakking van de koffie. Maar dit roept vragen op bij mij omdat koffie voor zo'n filtermachine een andere maling heeft dan koffie voor een koffiemaker? Toch? @:bitterbal help
dat kanquote:Op woensdag 11 september 2024 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik gebruik voor alles hetzelfde
maar dat is niet zoquote:Op woensdag 11 september 2024 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee deze betekent dat je deze verpakking voor al die manieren kan gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |