SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door Ama op 12-03-2025 17:30:37 ]Your beauty never ever scared me.
Als er een keer iets anders staat doen mensen allemaal meteen zo dramatisch.quote:
Gaapcaaf hoort in de OPquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Als er een keer iets anders staat doen mensen allemaal meteen zo dramatisch.
Ja, maar dit is fokquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
AMENquote:
Why the fuck. staat dit ook in de OP in die spoiler ?quote:De Foquevilleband
Shiitake - keyboard
Ik wens wel een eigen icoontje Kwiwi dit keer. Ik weet alleen nog niet waar precies.
Tsja, en andere mensen doen dan weer dramatisch dat er altijd een gaapcaaf moet zijn. Cirkeltje rondquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien een filmpje of een foto van gemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wacht even.. heeft ie het gewoon toegegeven? Anders valt dat toch niet te bewijzen
er zijn twee eerdere voorvallen geweest waarbij hij dubieus gedrag vertoonde blijkbaar en hij heeft tegenstrijdige reacties gegeven. tegen die vrachtwagengozer iets anders dan tegen de agent.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wacht even.. heeft ie het gewoon toegegeven? Anders valt dat toch niet te bewijzen
Hmm. GC / [KSC #18059] Fanten-chatquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Why the fuck. staat dit ook in de OP in die spoiler ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. GC / [KSC #18059] Fanten-chat
Dit lijkt de eerste keer te zijn.
Mja, hij is hier ook zo vaakquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon zijj wens per ongleuk op een verkeerde plek gezet en niemand heeft het ooit opgepikt.
Heb je een tia gehad?quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon zijj wens per ongleuk op een verkeerde plek gezet en niemand heeft het ooit opgepikt.
hop naar buiten jij! lopen!quote:
Thuiswerkdagje, dan krijg je dit soort dingen.. maar goed.. moet nog een aantal dingetjes doen, dus ik heb goede hoop dat het iets meer wordtquote:
quote:
Nee, ik was tegelijk de plamuur van een modelletje aan het schuren en typte met m'n pink die nog schoon was.quote:
Vreetzakquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 2 madeleines op
VIESDIK @:dud0r
Dat is hoe ik rol (van de duin af)quote:
Grote waffel voor een FBBquote:
Meer dan 10.000 en ik heb niet eens gewerkt vandaagquote:
Shiitake - keyboardquote:
Juist als ik niet werk, haal ik dat ook moeiteloosquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Meer dan 10.000 en ik heb niet eens gewerkt vandaag
Tegen wie heb je het ?quote:
Alleen de koudwaterkraan open zetten. Opgelost.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin om 3 uur lang onder de douche te gaan staan, maar laten we dat maar niet doen
Iets met een gasprijs enz
Ik heet geen Wim Hof en ben geen aanhanger van zijn methode, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen de koudwaterkraan open zetten. Opgelost.
Donequote:Op woensdag 12 maart 2025 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Shiitake - keyboard
Ik wens wel een eigen icoontje Kwiwi dit keer. Ik weet alleen nog niet waar precies.
Maanvis - keyboard
Citizen.Erased - keyboard
die over icoontje van kwiwi
Hij heeft het wel goed bekeken, de parkfontein is gratis.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heet geen Wim Hof en ben geen aanhanger van zijn methode, dus dat gaat hem niet worden.
ga je ze ook water geven enzo?quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:36 schreef Nizno het volgende:
ik heb twee growbags bij de AaCeeTion gekocht zaterdag. 1 met cherrytomaatjes en 1 met aardbeitjes.
staan leuk bij de stekjes en kaarsjes op een dienblad. Zo lijkt het echt of ik groene vingers heb
tis een officiële feestdag maar niet ieder bedrijf of instelling geeft er een vrije dag voorquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Waarom vragen zoveel mensen of we vrij zijn op goede vrijdag, is er iets aangepast?
quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet. Zijn we vrij op goede vrijdag?
ja anders is het alleen een jute zakje aarde met cherrytomatenzaadjes en een jute zakje aarde me aardbeienzaadjes.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga je ze ook water geven enzo?ik ga strak naar de aldi voor tuinplantspul, hoop dat ze het nog hebben
klopt, maar dit werk wel. Dat is echt nooit anders geweest, daarom verbaas ik me er een beetje over. Of weten mensen niet (meer) dat het een feestdag is?quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis een officiële feestdag maar niet ieder bedrijf of instelling geeft er een vrije dag voor
denk dat het voor mensen idd ook niet altijd meer duidelijk is of het echt een feestdag is of gewoon een dag als witte donderdag, aswoensdag, stille zaterdag, zwarte zaterdag, roze woensdag, roze maandag en roze zaterdagquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
klopt, maar dit werk wel. Dat is echt nooit anders geweest, daarom verbaas ik me er een beetje over. Of weten mensen niet (meer) dat het een feestdag is?
want, dan doen mensen iets?quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat het voor mensen idd ook niet altijd meer duidelijk is of het echt een feestdag is of gewoon een dag als witte donderdag, aswoensdag, stille zaterdag, zwarte zaterdag, roze woensdag, roze maandag en roze zaterdag
misschien wel als jullie open zouden zijnquote:
En Derde Kerstdag.quote:
dat zijn we, want zijn geen feestdagenquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wel als jullie open zouden zijn
die bestaat nietquote:
Ik download altijd maar de vrije dagen kalender op het werk, anders heb ik ook geen idee wat nou vrije dagen zijn of niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat het voor mensen idd ook niet altijd meer duidelijk is of het echt een feestdag is of gewoon een dag als witte donderdag, aswoensdag, stille zaterdag, zwarte zaterdag, roze woensdag, roze maandag en roze zaterdag
goede vrijdag is een feestdag!quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zijn we, want zijn geen feestdagen
[..]
die bestaat niet
ja dat dusquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik download altijd maar de vrije dagen kalender op het werk, anders heb ik ook geen idee wat nou vrije dagen zijn of niet.
das dit jaar ook een wel-feestdagquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:45 schreef Crack_ het volgende:
De enige niet-feestdag die we wel vrij zijn is bevrijdingsdag
Ohhh ja maar die dag is ook best bekend, omdat vrije dag gok ik. Dacht dat je het over die andere dagen hadquote:
maar jullie zijn dus gewoon open. dus onduidelijkheid.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh ja maar die dag is ook best bekend, omdat vrije dag gok ik. Dacht dat je het over die andere dagen had
quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar jullie zijn dus gewoon open. dus onduidelijkheid.
nope maandagquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en valt dan uiteraard weer in het weekend
Nou ja. Ik heb dan wel automatisch een vrije dag.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zijn we, want zijn geen feestdagen
[..]
die bestaat niet
Maandag! Lang weekend!quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en valt dan uiteraard weer in het weekend
ohhhh, oke ik weet niet meer hoe een kalender werkt maar dat is oprecht wel een fijne dag!quote:
Hier niet, want geen feestdagquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Ik heb dan wel automatisch een vrije dag.
neequote:Op woensdag 12 maart 2025 17:51 schreef kwiwi het volgende:
Weten jullie dan ook waarom je vrij hebt? Ik heb de helft van de tijd geen idee, behalve dat het meestal iets met jezus te maken heeft
Ja precies, zo gaat het hier ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neeik vraag het vaak wel op die dag zelf, vind het ergens wel interessant.. Om het daarna weer te vergeten en jaar later weer te vragen
Ik vind de uitleg vaak te belachelijk voor woorden, zodat ik het nooit onthoud.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:51 schreef kwiwi het volgende:
Weten jullie dan ook waarom je vrij hebt? Ik heb de helft van de tijd geen idee, behalve dat het meestal iets met jezus te maken heeft
ik heb de kok wel horen fluiten maar weet niet waar de lepel hangt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:51 schreef kwiwi het volgende:
Toch maar de bijbel pakken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de kok wel horen fluiten maar weet niet waar de lepel hangt.
zelfs na het kijken van de Pasion is het niet echt blijven hangen allemaal
Ja. Ooit braaf katholiek opgevoed.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:51 schreef kwiwi het volgende:
neujquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch maar de bijbel pakken.
Het is het meest waarschijnlijk dat de kruisiging voltrokken is op 3 april van het jaar 33 rond 15 uur. Er zou een zandstorm en aardbeving hebben plaatsgevonden op deze dag.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar waarom vieren we wel altijd de geboorte van Jezus op 25 december, maar weten we niet op welke dag hij uit de dood zou zijn opgestaan...
Waarom is het dan ieder jaar op een andere dag pasen?? Soms begin April en soms pas eind aprilquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het is het meest waarschijnlijk dat de kruisiging voltrokken is op 3 april van het jaar 33 rond 15 uur. Er zou een zandstorm en aardbeving hebben plaatsgevonden op deze dag.
das witte donderdag dan.
3 dagen later is het paaszondag
we weten zelfs dat ie absoluut niet op 25 december is geboren, maar yolo want zo vredelievend dit datquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar waarom vieren we wel altijd de geboorte van Jezus op 25 december, maar weten we niet op welke dag hij uit de dood zou zijn opgestaan...
iets met de maan en zoveel dagen na carnaval en voor hemelvaart en weet ik veel wat ze er allemaal aan vast hebben gekoppeldquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom is het dan ieder jaar op een andere dag pasen?? Soms begin April en soms pas eind april
we hebben het over goeie vrijdag en dus Pasenquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom praten we weer over de winter? Net weer lekker weer!
Dat heb ik ook ooit gelezen ja. Sowieso vind ik veel wat in de bijbel staat ongeloofwaardig, maar dat zal wel aan mij liggen...quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
we weten zelfs dat ie absoluut niet op 25 december is geboren, maar yolo want zo vredelievend dit dat
bedenk zelf maar iets leuksquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
iets met de maan en zoveel dagen na carnaval en voor hemelvaart en weet ik veel wat ze er allemaal aan vast hebben gekoppeld
maar blijkbaar is het met die hele rekensom altijd een zondag tussen 22 maart en 25 april
de bijbel en jezus als persoon zijn twee verschillende dingen. Er is heel weinig tot zo goed als geen twijfel dat jezus niet zou hebben bestaanquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gelezen ja. Sowieso vind ik veel wat in de bijbel staat ongeloofwaardig, maar dat zal wel aan mij liggen...
Een volwassen man met 12 vrienden. Fictie!quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gelezen ja. Sowieso vind ik veel wat in de bijbel staat ongeloofwaardig, maar dat zal wel aan mij liggen...
waarom gebruik je deze sc laatste tijd als onz?quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een volwassen man met 12 vrienden. Fictie!
quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een volwassen man met 12 vrienden. Fictie!
Omdat de datum van pasen ooit geprikt is volgens de logica van de joodse kalender (het hele gedoetje vindt plaats tijdens pesach) die anders loopt dan de onze, en de datum van kerst ooit geprikt is door de romeinen volgens hun kalender, waar de onze op is gebaseerd.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom is het dan ieder jaar op een andere dag pasen?? Soms begin April en soms pas eind april
Alsof die feestdagen niet veel meer betekenen dan een dagje vrij, respectloosquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een beter idee voor feestdagen.. elke 3e maandag - woensdag van December vrij, elke vrijdag in de 2e week van mei en maandag erna. Dan heb je nooit dat iets in het weekend valt
ohhh, hebben die ook een eigen kalenderquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat de datum van pasen ooit geprikt is volgens de logica van de joodse kalender (het hele gedoetje vindt plaats tijdens pesach) die anders loopt dan de onze, en de datum van kerst ooit geprikt is door de romeinen volgens hun kalender, waar de onze op is gebaseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |