SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door Ama op 12-03-2025 17:30:37 ]Your beauty never ever scared me.
Als er een keer iets anders staat doen mensen allemaal meteen zo dramatisch.quote:
Gaapcaaf hoort in de OPquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Als er een keer iets anders staat doen mensen allemaal meteen zo dramatisch.
Ja, maar dit is fokquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
AMENquote:
Why the fuck. staat dit ook in de OP in die spoiler ?quote:De Foquevilleband
Shiitake - keyboard
Ik wens wel een eigen icoontje Kwiwi dit keer. Ik weet alleen nog niet waar precies.
Tsja, en andere mensen doen dan weer dramatisch dat er altijd een gaapcaaf moet zijn. Cirkeltje rondquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien een filmpje of een foto van gemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wacht even.. heeft ie het gewoon toegegeven? Anders valt dat toch niet te bewijzen
er zijn twee eerdere voorvallen geweest waarbij hij dubieus gedrag vertoonde blijkbaar en hij heeft tegenstrijdige reacties gegeven. tegen die vrachtwagengozer iets anders dan tegen de agent.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wacht even.. heeft ie het gewoon toegegeven? Anders valt dat toch niet te bewijzen
Hmm. GC / [KSC #18059] Fanten-chatquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Why the fuck. staat dit ook in de OP in die spoiler ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. GC / [KSC #18059] Fanten-chat
Dit lijkt de eerste keer te zijn.
Mja, hij is hier ook zo vaakquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon zijj wens per ongleuk op een verkeerde plek gezet en niemand heeft het ooit opgepikt.
Heb je een tia gehad?quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon zijj wens per ongleuk op een verkeerde plek gezet en niemand heeft het ooit opgepikt.
hop naar buiten jij! lopen!quote:
Thuiswerkdagje, dan krijg je dit soort dingen.. maar goed.. moet nog een aantal dingetjes doen, dus ik heb goede hoop dat het iets meer wordtquote:
quote:
Nee, ik was tegelijk de plamuur van een modelletje aan het schuren en typte met m'n pink die nog schoon was.quote:
Vreetzakquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 2 madeleines op
VIESDIK @:dud0r
Dat is hoe ik rol (van de duin af)quote:
Grote waffel voor een FBBquote:
Meer dan 10.000 en ik heb niet eens gewerkt vandaagquote:
Shiitake - keyboardquote:
Juist als ik niet werk, haal ik dat ook moeiteloosquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Meer dan 10.000 en ik heb niet eens gewerkt vandaag
Tegen wie heb je het ?quote:
Alleen de koudwaterkraan open zetten. Opgelost.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin om 3 uur lang onder de douche te gaan staan, maar laten we dat maar niet doen
Iets met een gasprijs enz
Ik heet geen Wim Hof en ben geen aanhanger van zijn methode, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen de koudwaterkraan open zetten. Opgelost.
Donequote:Op woensdag 12 maart 2025 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Shiitake - keyboard
Ik wens wel een eigen icoontje Kwiwi dit keer. Ik weet alleen nog niet waar precies.
Maanvis - keyboard
Citizen.Erased - keyboard
die over icoontje van kwiwi
Hij heeft het wel goed bekeken, de parkfontein is gratis.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heet geen Wim Hof en ben geen aanhanger van zijn methode, dus dat gaat hem niet worden.
ga je ze ook water geven enzo?quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:36 schreef Nizno het volgende:
ik heb twee growbags bij de AaCeeTion gekocht zaterdag. 1 met cherrytomaatjes en 1 met aardbeitjes.
staan leuk bij de stekjes en kaarsjes op een dienblad. Zo lijkt het echt of ik groene vingers heb
tis een officiële feestdag maar niet ieder bedrijf of instelling geeft er een vrije dag voorquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Waarom vragen zoveel mensen of we vrij zijn op goede vrijdag, is er iets aangepast?
quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet. Zijn we vrij op goede vrijdag?
ja anders is het alleen een jute zakje aarde met cherrytomatenzaadjes en een jute zakje aarde me aardbeienzaadjes.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga je ze ook water geven enzo?ik ga strak naar de aldi voor tuinplantspul, hoop dat ze het nog hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |