Heeft hij haar gebracht naar BBhuis....of wilde hij toen al niks met BB vandoen hebben.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:28 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, hoop voor haar van wel. Vooral omdat ze een aantal weken terug had gezegd, dat ze kindjes wilde met Jordy. Wanneer ze naar huis gaat is dit echt een enorme klap.
Al kan het ook zo zijn, dat ze wist dat er iets speelde, maar dat ze nog wel bij elkaar waren. We weten het niet.
is toch helemaal niet relevant voor de streams van nu?quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft hij haar gebracht naar BBhuis....of wilde hij toen al niks met BB vandoen hebben.
hihahootjes ....quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:35 schreef Puzzie het volgende:
Pootje moet de rechterdouche pakken volgens Jordy
Denk ook dat hij altijd vooral voor vrouwen oprecht is. (maar dat is ook zijn valkuil)quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Had het idee dat hij wel oprecht was toen hij haar vroeg hoe het met haar ging.
Bij dat huilen werd het er wel bij gehaald....en voor mij nog wel even....quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:34 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch helemaal niet relevant voor de streams van nu?
quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Oef dat vind ik heel heftig. Ze heeft dus volgens hem de boel belazerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens hem en dan nog blijft het laf.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oef dat vind ik heel heftig. Ze heeft dus volgens hem de boel belazerd.
Dat zullen we nooit weten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:40 schreef Flow3r het volgende:
Zou Pootje zich aan zijn woord houden en de plaats van Sharice innemen als zij weg moet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |