Dan nog , doe dat als ze ergens op kan reageren niet laf nu ze afgesloten van alles zit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zulke berichten gaan er ook idd de ronde iets met kleding stelen enz.
Dat deed Milena ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:22 schreef Kissingbird het volgende:
Wauw Matthie zit rauwe pasta te eten want hij heeft honger![]()
Zou BB ze niet voorbereiden op dit soort ontwikkelingen? Lijkt me heel gek dat ze haar onwetend naar huis laten gaanquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:21 schreef Verity het volgende:
Misschien is het voor Jane, wel fijner/beter als ze vrijdag naar huis gaat. Ik denk dat ze het nog niet weet. Hij zegt dat hij het 5 weken geleden heeft beëindigd, maar Jane zit langer in BB.
Om daar nog weken een paar weken te zitten, om er dan pas achter te komen is wel echt erg.
Ja mee eensquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan nog , doe dat als ze ergens op kan reageren niet laf nu ze afgesloten van alles zit.
Dat zou wel mogen onderhand , Mattie ook verbroken relatie , dat overkomt je en je weet het niet eens , bizarrquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:23 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zou BB ze niet voorbereiden op dit soort ontwikkelingen? Lijkt me heel gek dat ze haar onwetend naar huis laten gaan
Dat vraag ik me ook af, hoop voor haar van wel. Vooral omdat ze een aantal weken terug had gezegd, dat ze kindjes wilde met Jordy. Wanneer ze naar huis gaat is dit echt een enorme klap.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:23 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zou BB ze niet voorbereiden op dit soort ontwikkelingen? Lijkt me heel gek dat ze haar onwetend naar huis laten gaan
We mogen helaas niet horen wat Mattie er echt van vind van het verdriet van Jane.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:25 schreef Kissingbird het volgende:
ging op de slaapkamer net over Jane, dat ze weer wat oke leek en in het zonnetje was buiten.
Mattheus zijn vriendin support Jane in ieder geval nog wel. Zij vraagt op IG om op haar te stemmenquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
We mogen helaas niet horen wat Mattie er echt van vind van het verdriet van Jane.
Hij was heel begaan en vind het heel rot om haar zo te zien, heeft heel lief een glaasje melk met honing en suiker voor haar gemaakt.
Van wat ik begrijp is het echt waar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
En is het honderd procent dat hij dit is een geen fake????
Had het idee dat hij wel oprecht was toen hij haar vroeg hoe het met haar ging.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
We mogen helaas niet horen wat Mattie er echt van vind van het verdriet van Jane.
Hij was heel begaan en vind het heel rot om haar zo te zien, heeft heel lief een glaasje melk met honing en suiker voor haar gemaakt.
Nee dit is Jorda zijn IG accountquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
En is het honderd procent dat hij dit is een geen fake????
Ja dit dus. Dankjewel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:27 schreef Danny het volgende:
[..]
Jordy denkt alleen aan zichzelf. Letterlijk alles wat hij anderen verwijt doet hij zelf tien keer erger. Misselijk figuur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |