quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker ook lekker
Alleen oppassen voor Sheldon
Kan degene die ik gebruikte niet meer vindenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:02 schreef RedShoe het volgende:
Echte pure chocolade.
Moet je niet teveel van eten..
Ik had bij de Ekoplaza laatst 100+ cacao chocolade gezien. Ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:02 schreef RedShoe het volgende:
Echte pure chocolade.
Moet je niet teveel van eten..
Net zoals 40+ maar dan van chocolade.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had bij de Ekoplaza laatst 100+ cacao chocolade gezien. Ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen
Het schijnt gezond te zijn..quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had bij de Ekoplaza laatst 100+ cacao chocolade gezien. Ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen
Dat geloof ik zekerquote:
Had je je zooi niet opgeruimd?quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien de heks in: Hans en Grietje
Dat klopt, het heeft op veel punten een positieve werking.quote:
Dat doe ik nooit. Het is hier een teringbendequote:Op [/quote]
[quote]woensdag 12 maart 2025 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je je zooi niet opgeruimd?
Ik ben daar zojuist even gaan kijken.quote:
En zo dicht bij de oppervlakte.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
Toch bijzonder dat ze dat soort dingen vinden, jaar of 500 oud
Wat Gaaf !!quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik nooit. Het is hier een teringbende
[..]
Ik ben daar zojuist even gaan kijken.
Een foto door het hek heen:
[ afbeelding ]
Waarom niet eerder gevonden idd.quote:
Leuk initiatief, maar ik zou hem restaureren in volle glorie een eeuwenoude waterput op het plein.. dat is toch geweldig!quote:Het gat van de waterput wordt binnen een paar weken weer bedekt met zand. Jammer, vindt Bakker. Ze zou het zonde vinden het bestaan van de waterput wordt vergeten. Ze gaat zich er hard voor maken dat de put bovengronds wordt gesymboliseerd. "Misschien kunnen we op de bestrating iets reconstrueren."
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat Gaaf !!
En zo vlak onder de grond doet me denken aan de "Mudflood" theorie![]()
Volgens mij is dat de waterput die genoemd werd.quote:Ik zie ook iets van een gewelf of begraven portaal.
Ik vond het al hol klinkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dat de waterput die genoemd werd.
Het grappige is: bij de wandelmeet zijn we daar overheen gelopen
Was dat dat plein met die mooie blibliotheek met absurde gevel bekleding?quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dat de waterput die genoemd werd.
Het grappige is: bij de wandelmeet zijn we daar overheen gelopen
Ja, dat zou mooi zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Uit het artikel:
[..]
Leuk initiatief, maar ik zou hem restaureren in volle glorie een eeuwenoude waterput op het plein.. dat is toch geweldig!
Helemaal correctquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat dat plein met die mooie blibliotheek met absurde gevel bekleding?
Was dat wel een bieb? Ik bedoel dat mooie gebouw waar we ook binnen geweest zijn.
Zet er dan wel een groot hek omheen,quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Leuk initiatief, maar ik zou hem restaureren in volle glorie een eeuwenoude waterput op het plein.. dat is toch geweldig!
Werkende antieke waterpompen!quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat zou mooi zijn.
Maar er zijn er meer bewaard gebleven: er zijn nog vier oude waterpompen.
Er staat al een groot hek omheenquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zet er dan wel een groot hek omheen,
zo'n ding wordt tegenwoordig veels te snel gesloopt
Ook weer waar.. dat zou in deze tijd in een stad of dorp met meer dan 17 inwoners niet meer werken helaasquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zet er dan wel een groot hek omheen,
zo'n ding wordt tegenwoordig veels te snel gesloopt
5894 muggen liken dit bericht.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Werkende antieke waterpompen!![]()
Maar putten.. waar je nog omlaag kunt kijken en water zien... die winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |