quote:BARNEVELD - Twee pakketbezorgers zijn dinsdagavond frontaal op elkaar gebotst na een conflict. De bestuurders, beiden werkzaam voor hetzelfde bedrijf, kregen ruzie. De een reed vervolgens op de ander in. Na de botsing trok een van de bestuurders een mes.
Op de Oldenbarnevelderweg in Barneveld kregen de twee collega's het met elkaar aan de stok.
"We kregen een melding van een botsing tussen twee bestelbusjes van een pakketdienst. Na de botsing stapte één persoon uit een busje en toonde een mes", aldus de politie. De bestuurder die het mes tevoorschijn haalde, ging er kort daarop ervandoor.
Zijn collega, een 27-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats, is door ambulancepersoneel gecontroleerd. Hij had geen verwondingen, meldt de politie. Het mes is in beslag genomen. Beide busjes zijn weggesleept.
Ze zijn bij de pakketdiensten niet zo kieskeurig. Verklaart wel de kwaliteit van hun dienstverlening.quote:Zijn collega, een 27-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats
Kijk eens wat een mooi mes! Gisteren gekregen van Temu. Hoog kwaliteits staal. Wat ik het meest waardeer aan dit mes is de vlijmscherpe snede. Het mes glijdt moeiteloos door verschillende ingrediënten, of het nu gaat om het snijden van groenten, vlees of vis. Ik heb nog nooit zo’n soepel snijdend mes ervaren. Het maakt mijn kookervaring echt plezierig en efficiënt.quote:...en toonde een mes.
Dit kwam ook in een ander politiefilmpje voor, waarbij de pakketbezorger de bus op het fietspad parkeerde en doodleuk boodschappen ging bij AH. Toen hij op de bon geslingerd werd, weigerde hij zijn adres te geven en zijn identiteit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Zijn collega, een 27-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats
Trucje om moeilijker vindbaar te zijn voor schuldeisers.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:48 schreef Chinless het volgende:
Wacht ff…pakketbezorger maar geen vaste woon of verblijfplaats?? Sliep die in de bus? Of 24/7 bezorger?
En ook nog eens zelf afgeleverd aan…mijzelfquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kijk eens wat een mooi mes! Gisteren gekregen van Temu. Hoog kwaliteits staal. Wat ik het meest waardeer aan dit mes is de vlijmscherpe snede. Het mes glijdt moeiteloos door verschillende ingrediënten, of het nu gaat om het snijden van groenten, vlees of vis. Ik heb nog nooit zo’n soepel snijdend mes ervaren. Het maakt mijn kookervaring echt plezierig en efficiënt.
Zo behulpzaam, wollahquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:51 schreef Abrikozentaart het volgende:
Misschien had hij een mes bij zich om mensen te helpen met het openmaken van de pakketjes
Van iemand die in zijn bus slaapt wil je natuurlijk niet dat die op een vaste plek blijft. Zo komen je pakketjes nooit aanquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ze zijn bij de pakketdiensten niet zo kieskeurig. Verklaart wel de kwaliteit van hun dienstverlening.
Hallo we hebben arbeidsmigranten gewoon nodigquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ze zijn bij de pakketdiensten niet zo kieskeurig. Verklaart wel de kwaliteit van hun dienstverlening.
24 maanden?quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:28 schreef Straatcommando. het volgende:
ik wil mijn goedkope zooi wel binnen 24 thuis hebben
In 24 maanden krijgt een olifant een kind, gek!quote:
Bel de klantenservice maar.quote:
Nog altijd beter dan Kieviet of Roodborstjequote:
Niet ingeschreven op een adres.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:48 schreef Chinless het volgende:
Wacht ff…pakketbezorger maar geen vaste woon of verblijfplaats?? Sliep die in de bus? Of 24/7 bezorger?
Maar ook echt. Ben je klaar mee zoveel schadequote:Op woensdag 12 maart 2025 11:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ben je als bedrijf mooi klaar mee. Goedkoop is duurkoop zeggen ze weleens.
Gaat de garantietermijn in bij de bevruchting of geboorte van dat kind?quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In 24 maanden krijgt een olifant een kind, gek!
Dat ligt er aan, pro-choice of pro-life?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gaat de garantietermijn in bij de bevruchting of geboorte van dat kind?
Moet ik gaan kiezen ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, pro-choice of pro-life?
Ik scrollde voor deze post. WTF?quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |