SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik had "bros"Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
bros bros bros bros bros bros bros bros bros bros..........quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Het ging over water. En aangezien ze dat zei de dag nadat 't uit was (en dat alles vertellend was over hoe ze dealde met emotionele dingen) vond ik 't wel een toepasselijke anekdote.quote:Op woensdag 12 maart 2025 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jouw ex weer? Ging net zo goed
Maar.
Je hebt gelijkSorry
Well, life can be a riot
Hosquote:Well, life can be a riot
Ik zie haar zo zitten in het bad.....quote:Op woensdag 12 maart 2025 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
bros bros bros bros bros bros bros bros bros bros..........![]()
![]()
Nee, Mikkie ook.quote:Op woensdag 12 maart 2025 00:54 schreef devzero het volgende:
Uiteindelijk geven er maar 2 mensen in deze reeks om de punten.
• justin k en hij gaat toch winnen
• mario en die maakt zijn pc kapot als hij een vergeet te posten terwijl er niemand isOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik las nog mee vanuit eerder deze avond.quote:Op woensdag 12 maart 2025 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
En jij springt er bovenop uit het niets
Er zijn nog zoveel posts waar ik wel op wil(de) reageren (zoals dat over DJ's), maar deze sprong er even bovenuit.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jaquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Geweldigquote:
Well, life can be a riot
Slaap lekker!quote:Well, life can be a riot
Tuurlijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 00:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik las nog mee vanuit eerder deze avond.
Er zijn nog zoveel posts waar ik wel op wil(de) reageren (zoals dat over DJ's), maar deze sprong er even bovenuit.
Die discussie over DJs heb ik maar snel overgeslagen. Dan blijf je bezigquote:Op woensdag 12 maart 2025 00:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik las nog mee vanuit eerder deze avond.
Er zijn nog zoveel posts waar ik wel op wil(de) reageren (zoals dat over DJ's), maar deze sprong er even bovenuit.![]()
Dat is echt vechten tegen de bierkaaiquote:Op woensdag 12 maart 2025 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Die discussie over DJs heb ik maar snel overgeslagen. Dan blijf je bezigWell, life can be a riot
Oh, heb ze even gekopieerd en geparkeerd hoor.quote:
Moet ik ze posten?
Kan hoor!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Boeie drama queen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 00:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, heb ze even gekopieerd en geparkeerd hoor.
Moet ik ze posten?
Kan hoor!
Dames. Liefdoen. Vanavond écht al teveel gezeik en woordendiarree aan moeten horen
Well, life can be a riot
Daar heb je zelf ook woordendiarree aan toegevoegd hoor...quote:Op woensdag 12 maart 2025 01:02 schreef Grotetijd het volgende:
Dames. Liefdoen. Vanavond écht al teveel gezeik en woordendiarree aan moeten horen![]()
![]()
Dat like systeem mag ook wel op de schop, of afgeschaft
Dat is correct. Maar was toch echt niet zó extreem.quote:Op woensdag 12 maart 2025 01:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Daar heb je zelf ook woordendiarree aan toegevoegd hoor...
Maar dacht dat nu vooral het gezeik wel klaar was en we weer normaal konden doenGaat Soury aanvallend lopen te doen te zijn te wezen. Hou het ff leuk.
Speelkwartier is wel voorbij
De hoofdpersoon is waarschijnlijk toch met z'n hoofd op 't toetsenbord in slaap gemieterd.Well, life can be a riot
Ik weet het ik ben aanvallend bezig, en er komt iemand binnen en begint willekeurig (oeps) te miepen. Maar dat was toevalquote:Op woensdag 12 maart 2025 01:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar was toch echt niet zó extreem.
Maar dacht dat nu vooral het gezeik wel klaar was en we weer normaal konden doenGaat Soury aanvallend lopen te doen te zijn te wezen. Hou het ff leuk.
De hoofdpersoon is waarschijnlijk toch met z'n hoofd op 't toetsenbord in slaap gemieterd.
Bolkquote:Op woensdag 12 maart 2025 01:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar was toch echt niet zó extreem.
De hoofdpersoon is waarschijnlijk toch met z'n hoofd op 't toetsenbord in slaap gemieterd.![]()
Laat de boeren toch boeren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je vorige onderschrift was zo gek nog nietquote:Iedereen is een kutlultrut
Wie is er niet met melk grootgebrachtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Koude melk
Well, life can be a riot
Beetje lang wel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vorige onderschrift was zo gek nog niet![]()
Joris Driepinterquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik kan dat niet meer drinken schijterij van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is toch niet belangrijk om te drinkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kan dat niet meer drinken schijterij van.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jammer met een kater is dat wel iets wat je zo uit de koelkast aan je mond zet, tip: (check houdbaarheid datum)quote:Op woensdag 12 maart 2025 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kan dat niet meer drinken schijterij van.Iedereen is een kutlultrut
Gelukkig niet vaak een kater.quote:Op woensdag 12 maart 2025 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer met een kater is dat wel iets wat je zo uit de koelkast aan je mond zet, tip: (check houdbaarheid datum)They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh dat heb ik gekocht een paar van die pakjes kokosmelk en een pakje voor koh thai soepquote:
Slaap lekker
Well, life can be a riot
Nee ik ook niet meer, stukje gewenningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolk
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
MehThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Goh verrassendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zuur welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De poes maakt mij wakkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zit de hele tijd met z’n poot op m’n kop te tikkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daarom mag mijn huidige kat ook niet meer de slaapkamer in als ik slaap. Mijn vorige kat maakte me op dezelfde manier wakker om 5 uur als ze wilde etenquote:Op woensdag 12 maart 2025 02:06 schreef Moeraskat het volgende:
Zit de hele tijd met z’n poot op m’n kop te tikken![]()
Hehe gekolft is dat toch.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Ja bah iddThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze breken gewoon inquote:Op woensdag 12 maart 2025 02:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom mag mijn huidige kat ook niet meer de slaapkamer in als ik slaap. Mijn vorige kat maakte me op dezelfde manier wakker om 5 uur als ze wilde etenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Koud buitenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De ph van melk is net iets minder dan 7, dus goed beschouwd is melk licht zurig. Niet dat je dat zou proeven.quote:![]()
Mijn kater is niet de slimste, dus die miauwt wat voor de deur, maar pas als hij hoort dat ik wakker ben. Mijn vorige kat kon mijn deur openen.quote:![]()
Ook van moedermelk....quote:Op woensdag 12 maart 2025 02:15 schreef devzero het volgende:
[..]
De ph van melk is net iets minder dan 7, dus goed beschouwd is melk licht zurig. Niet dat je dat zou proeven.
🤔🤔🤔Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Liverpool uitgeschakeldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oud nieuws.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja hier dus ook. Alle drie. Ze openen zelfs deuren waarvan de klink omhoog zit. Schuifdeuren openen ze ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kater is niet de slimste, dus die miauwt wat voor de deur, maar pas als hij hoort dat ik wakker ben. Mijn vorige kat kon mijn deur openen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar melk sowieso
En voor de mens niet eens meer goed nadat hij er als baby groot mee is geworden![]()
Óók niet voor de Calcium.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb het nooit gemeten, maar volgens wikipedia heeft moedermelk een pH van 7,2. Dus niet zuurquote:![]()
Moedermelk is niet zuur neeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vind het lekker. Gewoon puur, of in een cappuccino of als (zelfgemaakte) yoghurt. Maar kennelijk ben ik de enige hier die van melk houdtquote:Op woensdag 12 maart 2025 02:20 schreef Sally het volgende:
Maar melk sowieso
En voor de mens niet eens meer goed nadat hij er als baby groot mee is geworden![]()
Óók niet voor de Calcium.![]()
![]()
Tenzij chocolademelkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In mijn cappu/latte buiten de deur gaat meestal wel gewone melk ja.quote:Op woensdag 12 maart 2025 02:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het lekker. Gewoon puur, of in een cappuccino of als (zelfgemaakte) yoghurt. Maar kennelijk ben ik de enige hier die van melk houdt
Maar anders kokosmelk en volvette (ongezoete) slagroom.
Of anders yoghurt & kaas. Gefermenteerde melk, dus. Beter voor de spijsvertering.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Gewoon melk drinken vind ik gewoon niks. Ik moest dat vroeger verplicht bij het eten. Nú aversieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vleugelsquote:Op woensdag 12 maart 2025 02:23 schreef _UserName_ het volgende:
Ja hey, kan de kleine moeilijk red Bull gevenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1866 / +172 / +0 / 4519 / 4985
2. KoningWouter / 520 / +188 / +0 / 1561 / 1817
3. KillemWieft / 415 / +16 / +0 / 291 / 432
4. devzero / 307 / +7 / +2 / 235 / 304
5. hemarookworst / 264 / +7 / +0 / 907 / 1075
6. _UserName_ / 243 / +1 / +0 / 461 / 584
7. Moeraskat / 223 / +5 / +18 / 2023 / 2177
8. Bally-b / 207 / +0 / +0 / 42 / 77
9. kree / 200 / +5 / +0 / 924 / 1032
10. Lovely / 190 / +22 / +0 / 979 / 1133
11. gebrokenglas / 175 / +5 / +0 / 1205 / 1351
12. Grotetijd / 164 / +27 / +1 / 742 / 850
13. sp3c / 164 / +2 / +0 / 380 / 449
14. mario390 / 153 / +30 / +0 / 150 / 226
15. HappyCharly / 137 / +3 / +0 / 994 / 1106
16. Dr.Mikey / 135 / +31 / +6 / 368 / 445
17. maily / 124 / +10 / +0 / 1268 / 1398
18. AardappelSchotel / 122 / +33 / +0 / 808 / 893
19. Pinnenmutske / 121 / +9 / +0 / 260 / 351
20. Moonlight / 117 / +16 / +0 / 483 / 563SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik heb het altijd lekker gevonden, dus ik heb nooit tegenzin opgebouwd omdat het verplicht was.quote:Op woensdag 12 maart 2025 02:29 schreef Moeraskat het volgende:
Gewoon melk drinken vind ik gewoon niks. Ik moest dat vroeger verplicht bij het eten. Nú aversieIk maak al jaren zelf yoghurt en heb al een paar jaar mijn moeder-cultuur niet hoeven bij te vullen. Dus ik kan zeggen dat ik "dev-yoghurt" eet; hoewel dat een beetje schunnig klinktquote:Op woensdag 12 maart 2025 02:27 schreef Sally het volgende:
Of anders yoghurt & kaas. Gefermenteerde melk, dus.![]()
![]()
Hoe maak jij yoghurtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier ook verplicht bij het eten (terwijl het niet eens bij alle voedingsmiddelen tegelijk moet want anders hindert het een de opname van iets anders...).quote:Op woensdag 12 maart 2025 02:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het altijd lekker gevonden, dus ik heb nooit tegenzin opgebouwd omdat het verplicht was.
[..]
Ik maak al jaren zelf yoghurt en heb al een paar jaar mijn moeder-cultuur niet hoeven bij te vullen. Dus ik kan zeggen dat ik "dev-yoghurt" eet; hoewel dat een beetje schunnig klinkt
Maar de enige keer dat ik dan melk wél lekker vond, was bij.. pannenkoeken eten!
Daar ging natuurlijk al melk in het beslag. En dan vonden mijn hersenen het blijkbaar heerlijk om een grote beker melk te drinken bij het eten!
Eigenlijk is wat te drinken bij het eten (en al helemaal melk) niet goed voor het verteringsproces![]()
Dus ik drink nog maar zelden wat bij het eten (wel lullige situaties in restaurants...)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Em lekker hoor! Zelfgemaakte yoghurt!
Welke cultuur gebruik jij? Wil het een keer zelf proberen, heb een stand hier op de oven zitten..Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Maar dan met andere culturen, neem ik aan?quote:Op woensdag 12 maart 2025 02:35 schreef devzero het volgende:
Ik maak ook kefir. Erg lekker en ook gefermenteerde melkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Met fruit en deeg?quote:Op woensdag 12 maart 2025 02:35 schreef devzero het volgende:
Ik maak ook kefir. Erg lekker en ook gefermenteerde melkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik had ooit een zakje met (waarschijnlijk gevriesdroogde) culturen gekocht. Daarna nog wel eens een organische yoghurt samen met mijn eigen moeder-cultuur gebruikt. Maar nu is het al een tijd mijn eigen cultuur (dus als de yoghurt klaar is met fermenteren een klein beetje bewaren in een steriel potje).quote:Op woensdag 12 maart 2025 02:35 schreef Sally het volgende:
Em lekker hoor! Zelfgemaakte yoghurt!
Welke cultuur gebruik jij? Wil het een keer zelf proberen, heb een stand hier op de oven zitten..
Ik gebruik mijn oven niet. Gewoon melk opwarmen in een grote pot, afkoelen, cultuur erbij en de pot in een kleed voor een paar uur warm houden.![]()
Ja, dat is een totale andere cultuur. Kefir "granen" lijken een beetje op hersenen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 02:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan met andere culturen, neem ik aan?![]()
Hey Pinnie, ik las je verhaal terug...quote:
Knuffel voor je
Ja triest verhaal. Ook hoe ze haar telefoon gestolen hadden door zich voor te doen als politie.quote:Op woensdag 12 maart 2025 02:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey Pinnie, ik las je verhaal terug...
Knuffel voor je![]()
Ehm, dat verhaal lag toch anders, @Pinnenmutske ?quote:Op woensdag 12 maart 2025 02:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja triest verhaal. Ook hoe ze haar telefoon gestolen hadden door zich voor te doen als politie.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb echter niet precies het begin-begin kunnen achterhalen of vinden... Dus of het al op vakantie was gebeurd.
Dat zou wel heel zuur zijn nl.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh, dat had ik begrepen. Dat oplichters zich hadden voorgedaan als politie en zo haar portemonnee en telefoon hadden gekregenquote:Op woensdag 12 maart 2025 02:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, dat verhaal lag toch anders, @:pinnenmutske ?![]()
Pinnenmutske in ONZ / [ronde 79 Het Dodetopicspel #18043] WE ZIJN WEER THUIS!!!
(het punt van de verwarring):
+ 1 verderquote:Op zondag 9 maart 2025 18:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
wacht even opnieuw. er zijn verdachte personen aangehouden met mijn gegevens in een notaboekje.
daardoor is de politie aan mijn gegevens gekomen. mijn ouders zitten nu op het politiebureau.
blijkbaar is mijn bankkaart gekopieerdOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Stink head!quote:Op woensdag 12 maart 2025 02:40 schreef devzero het volgende:
fermentatieIk maak ook af en toe kimchi als kool in de aanbieding is in de supermarkt
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Enkel bankkaarten en gsm want in enveloppe.quote:Op woensdag 12 maart 2025 02:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dat had ik begrepen. Dat oplichters zich hadden voorgedaan als politie en zo haar portemonnee en telefoon hadden gekregenWerewolf![]()
In eerste instantie leek het of de politie die telefoon had, maarquote:Op woensdag 12 maart 2025 02:51 schreef Sally het volgende:
(het punt van de verwarring):
+ 1 verder
[..]quote:Op maandag 10 maart 2025 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Wie heeft je telefoon dan? De politie of waren het oplichters?quote:![]()
Neequote:Op woensdag 12 maart 2025 02:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, dat verhaal lag toch anders, @:pinnenmutske ?Werewolf![]()
Ah ok. Klote. Maar je hebt alweer een nieuwe GSM?quote:Op woensdag 12 maart 2025 02:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Enkel bankkaarten en gsm want in enveloppe.![]()
Oh.quote:
Dus het waren wél nepagenten die jou hebben opgelicht en je telefoon en bankpas mee hebben genomen?![]()
![]()
Anders zat ik hier niet en gelukkig was ik zo slim om sd kaart uit het toestel te halen. Waardevol volgns meneer de fcking oplichter.quote:Op woensdag 12 maart 2025 02:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ah ok. Klote. Maar je hebt alweer een nieuwe GSM?Werewolf![]()
Poeh... dus het was nog eens een "lieve, meedenkende" oplichter ook nog, die zo "slim" was te bedenken dat jij je foto's wel wilde houden...quote:Op woensdag 12 maart 2025 02:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Anders zat ik hier niet en gelukkig was ik zo slim om sd kaart uit het toestel te halen. Waardevol volgns meneer de fcking oplichter.![]()
Grof schandaal ergens.... Maar wel ontzettende mazzel aan de andere kant???Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh, en je kon toch via een laptop of desktop computer nu op internet zitten - eventueel?quote:Op woensdag 12 maart 2025 02:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Anders zat ik hier niet en gelukkig was ik zo slim om sd kaart uit het toestel te halen. Waardevol volgns meneer de fcking oplichter.
Ouders vonden wel dat ik een nieuwe gsm nodig had.quote:Op woensdag 12 maart 2025 02:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, en je kon toch via een laptop of desktop computer nu op internet zitten - eventueel?Werewolf![]()
Maar ik gazzzzzzzzzzz doen.
Beschermglas verwijderd want daardoor kwamen de letterkes niet op gang. Wow wat een verbetering
Werewolf![]()
Read the roomThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zei bradge tegen Kree eerder vanavondquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ironie?quote:Op woensdag 12 maart 2025 03:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zei bradge tegen Kree eerder vanavondProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee, kree weet gewoon niet wanneer hij moet stoppen ook al heeft iedereen er een beetje genoeg vanquote:![]()
Wel grappig van wie hij dat advies krijgt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 03:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, kree weet gewoon niet wanneer hij moet stoppen ook al heeft iedereen er een beetje genoeg vanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vandaar mijn reactie.quote:Op woensdag 12 maart 2025 03:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel grappig van wie hij dat advies krijgt.
Maarre, heb je genoten van de wedstrijd? Trots op de jongens?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Trots wel moest ze nog verdedigen tegen mister sword fight die het vergeleek met psv.quote:Op woensdag 12 maart 2025 03:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vandaar mijn reactie.
Maarre, heb je genoten van de wedstrijd? Trots op de jongens?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Want ja met je volledig selectie met 7-1 thuis weg gespeeld te worden is vergelijkbaar met als je uit 2-1 verliest terwijl je 15 afwezige spelers hebt.
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Trots wel moest ze nog verdedigen tegen mister sword fight die het vergeleek met psv.
![]()
trusten
R.I.P DTS.![]()
Maar als Robin nog één keer na een nederlaag voor de camera zegt dat ‘ie trots is op z’n spelers, dan flikker ik hem hoogstpersoonlijk in de Nieuwe Maas!quote:Op woensdag 12 maart 2025 03:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Want ja met je volledig selectie met 7-1 thuis weg gespeeld te worden is vergelijkbaar met als je uit 2-1 verliest terwijl je 15 afwezige spelers hebt.
Meedoen is toch belangrijker dan winnen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 03:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar als Robin nog één keer na een nederlaag voor de camera zegt dat ‘ie trots is op z’n spelers, dan flikker ik hem hoogstpersoonlijk in de Nieuwe Maas!![]()
Ze doen niet echt mee ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 03:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Meedoen is toch belangrijker dan winnen?![]()
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Netjes Marioquote:Op woensdag 12 maart 2025 06:26 schreef mario390 het volgende:
bijna 50 punten va 14 op 10 ,en erst nach 5 00 gespeltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig heb je je foto's nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey GG
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee van Koksijde 2022quote:Op woensdag 12 maart 2025 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van vorige week, dat je aan het strand was?Werewolf![]()
Morguh Jussie
Dottiequote:
gggquote:Op woensdag 12 maart 2025 06:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh Dot en Mutske en Justin is er ook al.![]()
![]()
![]()
Ja die is ook altijd van de vroegequote:Op woensdag 12 maart 2025 06:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh Dot en Mutske en Justin is er ook al.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 12 maart 2025 00:15 schreef Fogel het volgende:
Oeh, wie had me me ook alweer rousseau chocolade aanbevolen? Was het de fogelkisser @:kissingbird ?
Hoe dan ook, goedkoop is het niet maar nondeju, wat lekker!Ja die had ik je aanbevolen
![]()
Inderdaad niet goedkoop maar wel heerlijk!!Smile, it's free therapy.![]()
Hey Birdie
quote:Op woensdag 12 maart 2025 06:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ja die had ik je aanbevolen
![]()
Inderdaad niet goedkoop maar wel heerlijk!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 06:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Dott!
[..]
Goedemorgen JuStInKKKKKKK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey BB fanquote:Op woensdag 12 maart 2025 06:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Dott!
[..]
Goedemorgen JuStInKKKKKKK![]()
![]()
Hey Assie
Zijn we weer.. kleine meid erg onrustig, 3 luiers verschoond vanaf 5 uur, gevoed, bijgevoed, andere kleertjes aan gedaan en lekker bij papa in slaap vallen. De rust is wedergekeerd
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
UserTquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
Zijn we weer.. kleine meid erg onrustig, 3 luiers verschoond vanaf 5 uur, gevoed, bijgevoed, andere kleertjes aan gedaan en lekker bij papa in slaap vallen. De rust is wedergekeerd![]()
#papalife![]()
JustinnerT!quote:
Sow, echt wel.. vandaag naar gemeentehuis, haar naam vastleggen. Omdat ik de naam van mijn vrouw heb aangenomen, had ik voor geboorte nasmsbepaling moeten doen, omdat we zijn getrouwd krijgt Jyske mijn geslachtsnaam maar dat willen we niet. Dus moeten we beiden naar gemeentehuis om het vast te leggen. Fijn dat we dat van tevoren wisten..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Deze papa hequote:Op woensdag 12 maart 2025 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
Zijn we weer.. kleine meid erg onrustig, 3 luiers verschoond vanaf 5 uur, gevoed, bijgevoed, andere kleertjes aan gedaan en lekker bij papa in slaap vallen. De rust is wedergekeerd![]()
![]()
Oh dat moet je idd maar net wetenquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
JustinnerT!
Sow, echt wel.. vandaag naar gemeentehuis, haar naam vastleggen. Omdat ik de naam van mijn vrouw heb aangenomen, had ik voor geboorte nasmsbepaling moeten doen, omdat we zijn getrouwd krijgt Jyske mijn geslachtsnaam maar dat willen we niet. Dus moeten we beiden naar gemeentehuis om het vast te leggen. Fijn dat we dat van tevoren wisten..![]()
Idd, komt ook niet veel voor dat de man de naam van de vrouw aanneemt, is sinds een paar jaar pas mogelijk. Erg jammer dat je online niet de achternaam kan kiezen als getrouwd stel, daar loopt het dan toch op achter.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
A gossie het kleine meiske. Fijn dat ze bij jou in slaap is gevallenquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
Zijn we weer.. kleine meid erg onrustig, 3 luiers verschoond vanaf 5 uur, gevoed, bijgevoed, andere kleertjes aan gedaan en lekker bij papa in slaap vallen. De rust is wedergekeerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:25 schreef _UserName_ het volgende:
Oja, deze drop ik maar even
https://frontpage.fok.nl/(...)een-nieuw-leven.html![]()
Zo even lezen![]()
![]()
Ja, in het begin zijn ze moeilijk te begrijpen maar ze zocht dus geborgenheid. Je moet het maar vindenquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gossie het kleine meiske. Fijn dat ze bij jou in slaap is gevallen
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-03-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1886 / +172 / +20 / 4528 / 5000
2. KoningWouter / 520 / +188 / +0 / 1561 / 1817
3. KillemWieft / 427 / +16 / +12 / 297 / 445
4. devzero / 316 / +7 / +11 / 246 / 319
5. Bally-b / 266 / +0 / +59 / 43 / 82
6. hemarookworst / 264 / +7 / +0 / 907 / 1075
7. _UserName_ / 247 / +1 / +4 / 463 / 589
8. Moeraskat / 227 / +5 / +22 / 2027 / 2184
9. mario390 / 202 / +30 / +49 / 152 / 238
10. kree / 200 / +5 / +0 / 924 / 1032
11. Lovely / 190 / +22 / +0 / 979 / 1133
12. gebrokenglas / 186 / +5 / +11 / 1207 / 1356
13. sp3c / 167 / +2 / +3 / 380 / 450
14. Grotetijd / 164 / +27 / +1 / 742 / 850
15. Pinnenmutske / 154 / +9 / +33 / 269 / 367
16. Dr.Mikey / 140 / +31 / +11 / 372 / 452
17. HappyCharly / 137 / +3 / +0 / 994 / 1106
18. AardappelSchotel / 124 / +33 / +2 / 810 / 896
19. maily / 124 / +10 / +0 / 1268 / 1398
20. Moonlight / 117 / +16 / +0 / 483 / 563SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ik werd jou afdichten hoorquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze hebben je laten laufen, straks gaat DTS weer dicht![]()
Zo rollen wijquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hèhè, lief dat jullie aan haar denken![]()
![]()
Hoe is het nu met de kleine?quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hèhè, lief dat jullie aan haar denkenWerewolf![]()
Jazeker, vanavond gaan we voor de shoarmakapsalon. Aardappelen, groenten en vlees. Portie kibbeling erbij en een halve liter kwark. Groeit ze goed vanquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Gozer!De kleine eet goed, lees ik? De hele schijf van vijf enzo?
quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Rustig, ze slaapt nu en eet goed
Btw kleine is vlaamsWerewolf![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jazeker, vanavond gaan we voor de shoarmakapsalon. Aardappelen, groenten en vlees. Portie kibbeling erbij en een halve liter kwark. Groeit ze goed vanKijk, zo hoort het!
![]()
IkEn knoflooksausquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jazeker, vanavond gaan we voor de shoarmakapsalon. Aardappelen, groenten en vlees. Portie kibbeling erbij en een halve liter kwark. Groeit ze goed van![]()
Hihiquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jazeker, vanavond gaan we voor de shoarmakapsalon. Aardappelen, groenten en vlees. Portie kibbeling erbij en een halve liter kwark. Groeit ze goed vanWerewolf![]()
Zelfde context, ik was al bang voor een "poepen situatie"quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, helaas zit er geen gebruiksaanwijzing bij een babyquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, in het begin zijn ze moeilijk te begrijpen maar ze zocht dus geborgenheid. Je moet het maar vinden
Je leert alles gaandeweg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeft ze veel haartjes? Ben echt zo benieuwd naar haar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Rustig, ze slaapt nu en eet goed
Zoveel verhalen al over de kleine meid gehoord.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: