SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar je moet ook de ruimte kunnen lezen. Als mensen al een gesprek hebben, of er is een discussie gaande en jij komt stampvoetend binnen "NU GAAT HET OVER TRUMP WANT DOOR AI IS MIJN KATWIJKSE MAGNETRON KAPOTGEVALLEN IN DE WC VERDOMME" gaan mensen daar negatief op reageren.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie dat, maar met name die zelf nooit iets van onderwerp brengen. Niet allemaal btw.
En vaak kom ik hier en lees ik 40 bolk achtige of niks zeggende en ja dan wil ik nog wel eens gewoon iets erin gooien. Tis niet slecht bedoeld he?
Maar als niet doe, saai.
Je hoeft niet altijd een gesprek aan te snijden om maar mee te doen aan een gesprek.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Stomme slotjesI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Trusten totquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:36 schreef ToT het volgende: Mja, morgen weer op tijd opstaan hier.
fijne avond mensen, voor zover dat mogelijk is!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
hoop hier durven ook niet echt eigen menig te geven en vervallen in ontwijkende reacties. is conclusie.
naja niet om mezelf te verdedigen waarom ik soms er beetje kritisch wat in zet. meer om van ja mss komt er dan nog eens wat leuks uit.
En is vaak ook, maar hangt wel beetje van af, ben ook niet in dezelfde bui altijd om wereldpolitiek erin te gooien, maar dat is meestal wat iedereen wel kent.
maar tip begrepen, zal dat er wat meer uit houden, maar heb wel meer dan nog.
Do what you love, love what you do!![]()
En ik heb gewonnen 🤣quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:38 schreef HappyCharly het volgende:
Gewoon allebei de modjes door t slotjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
is mooi liedjequote:
komt allemaal goed
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Cohen - Suzanne
Pure magie
De cover met Nick Cave is nóg magischer.. en da’s best veel voor iemand die een hekel aan covers heeftI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heb je leuke collega’s?quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
komt allemaal goedquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
waar en gesprek geef ik altijd ruimte, maar aantal bolk enzo of diverse zie ik niet als gesprek en ga ik er zo doorheenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar je moet ook de ruimte kunnen lezen. Als mensen al een gesprek hebben, of er is een discussie gaande en jij komt stampvoetend binnen "NU GAAT HET OVER TRUMP WANT DOOR AI IS MIJN KATWIJKSE MAGNETRON KAPOTGEVALLEN IN DE WC VERDOMME" gaan mensen daar negatief op reageren.
Je hoeft niet altijd een gesprek aan te snijden om maar mee te doen aan een gesprek.
Do what you love, love what you do!![]()
altijd
allesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
geloven is gratisOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wel!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Blablablaaaa busWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: