Als mijn baas zo deed ging ik vandaag nog op zoek naar ander werk. Stapelgek word je ervan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is daar vervelend aan? Waarom zit dat je zo dwars?
Ik wil je uit de droom helpen: er zijn weinig mensen zoals Ancelotti die voor 90 procent van de tijd calm and composed blijven. Voetbal is emotie, voetbal is adrenaline, voetbal is hedendaags continue stress.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als mijn baas zo deed ging ik vandaag nog op zoek naar ander werk. Stapelgek word je ervan.
Ik zie Bosz zo niet de hele wedstrijd bezig. Ook Farioli niet. Van Persie maakt zich ook niet zo druk. Om er maar een paar te noemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wil je uit de droom helpen: er zijn weinig mensen zoals Ancelotti die voor 90 procent van de tijd calm and composed blijven. Voetbal is emotie, voetbal is adrenaline, voetbal is hedendaags continue stress.
Schijnt dat je een Ancelotti dan maar moet afvallen omdat hij kauwgum eet of zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wil je uit de droom helpen: er zijn weinig mensen zoals Ancelotti die voor 90 procent van de tijd calm and composed blijven. Voetbal is emotie, voetbal is adrenaline, voetbal is hedendaags continue stress.
Hoorde dat die dan weer zijn hele familie van baantjes voorziet bij Real Ancelotti Madrid.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nog zo'n clown ja.
Ook daar is de ander een heel stuk beter. Ancelotti
Willem.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, worden het misschien toch geen strafschoppenquote:
Gaat Virgil straks een strafschop nemen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nederlanders brengen voor de penaltyserie.
Is Arne een fraud?2
@DeeBee zit al klaar om de bal te vangenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gaat Virgil straks een strafschop nemen?
Na deze post hoop ik dat je flink moet persen met aambeien als gevolg.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:11 schreef leolinedance het volgende:
Moet Kluivert uit de selectie zetten maar heb FOMO
Om kwart over elf schijtenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:11 schreef leolinedance het volgende:
Moet Kluivert uit de selectie zetten maar heb FOMO
Haha, wat. Farioli is continu bezig met alles langs de lijn, terwijl Bosz om de zoveel tijd als een proleet in de media loopt te jammeren over de media.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie Bosz zo niet de hele wedstrijd bezig. Ook Farioli niet. Van Persie maakt zich ook niet zo druk. Om er maar een paar te noemen.
nou nou nouquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Na deze post hoop ik dat je flink moet persen met aambeien als gevolg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |