De VAR en de scheidsrechter ook niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:27 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic vinden ze het geen penalty
Dat lijkt mij een juiste beslissingquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De VAR en de scheidsrechter ook niet.
Zonder meer.quote:
Geniet ervan maatquote:
Dan hebben ze er dus kijk op in het Feyenoord-topicquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De VAR en de scheidsrechter ook niet.
beschamelijk hoe inconsistent de VAR is. Een soort Amerikaanse politiek.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:27 schreef Bill_Hillie het volgende:
Oke dus nu kijkt de scheids wel, maar bij die vorige pingel niet? Schiet mij maar lek.
Rotterdammers staan dan ook bekend als zeer verstandige mensen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan hebben ze er dus kijk op in het Feyenoord-topic
Eens! Het kan een nuttige toevoeging zijn, maar het wordt slecht gebruikt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:30 schreef Origami94 het volgende:
[..]
beschamelijk hoe inconsistent de VAR is. Een soort Amerikaanse politiek.
Oke ik denk het wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Bij Liverpool - PSG denk ik niet dat weg aan verlengen
Welke wegquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Klopt, het asfalt is op.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Nu kun je ook overdrijvenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Rotterdammers staan dan ook bekend als zeer verstandige mensen.
hahahahahahahhahahahahaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Rotterdammers staan dan ook bekend als zeer verstandige mensen.
Dit is gewoon een flater als de regie het zelfs ziet dat de penalty van Inter er geen een was.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:31 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Eens! Het kan een nuttige toevoeging zijn, maar het wordt slecht gebruikt.
Ja die geeft zn visitekaartje af.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:35 schreef -XOR- het volgende:
MacAlister laat vandaag wel even zien dat hij bij de beste middenvelders in de PL hoort.
Wat een verschil met die veegpartij vorige weekquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:36 schreef tong80 het volgende:
Oe wat een heerlijke wedstrijd bij Liverpool
Maar wel eentje die er plots één in kan schieten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
Hahahaha Nunez, als ik Slot was had ik hem gelijk weer gewisseld. Wat een idioot.
Of koppen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar wel eentje die er plots één in kan schieten.
Voetbaltrainers die druk aanwezig zijn, dat zie je niet vaak zegquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:54 schreef Zorro het volgende:
Wat is die Enrique een irritant druk figuur
Die zijn dan ook meestal irritant. Geef mij Slot maar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voetbaltrainers die druk aanwezig zijn, dat zie je niet vaak zeg
Morgen genieten van de rust zelve, Simeone.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:54 schreef Zorro het volgende:
Wat is die Enrique een irritant druk figuur
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voetbaltrainers die druk aanwezig zijn, dat zie je niet vaak zeg
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zijn dan ook meestal irritant. Geef mij Slot maar.
Nog zo'n clown ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Morgen genieten van de rust zelve, Simeone.
Het gaat erom dat Enrique (en ook Simeone ja) constant aan een stuk door druk doet. NOOIT een moment van rust.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Die nog vaker geel of rood pakt dan Lucho.
Wat is daar vervelend aan? Waarom zit dat je zo dwars?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Enrique (en ook Simeone ja) constant aan een stuk door druk doet. NOOIT een moment van rust.
Als mijn baas zo deed ging ik vandaag nog op zoek naar ander werk. Stapelgek word je ervan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is daar vervelend aan? Waarom zit dat je zo dwars?
Ik wil je uit de droom helpen: er zijn weinig mensen zoals Ancelotti die voor 90 procent van de tijd calm and composed blijven. Voetbal is emotie, voetbal is adrenaline, voetbal is hedendaags continue stress.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als mijn baas zo deed ging ik vandaag nog op zoek naar ander werk. Stapelgek word je ervan.
Ik zie Bosz zo niet de hele wedstrijd bezig. Ook Farioli niet. Van Persie maakt zich ook niet zo druk. Om er maar een paar te noemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wil je uit de droom helpen: er zijn weinig mensen zoals Ancelotti die voor 90 procent van de tijd calm and composed blijven. Voetbal is emotie, voetbal is adrenaline, voetbal is hedendaags continue stress.
Schijnt dat je een Ancelotti dan maar moet afvallen omdat hij kauwgum eet of zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wil je uit de droom helpen: er zijn weinig mensen zoals Ancelotti die voor 90 procent van de tijd calm and composed blijven. Voetbal is emotie, voetbal is adrenaline, voetbal is hedendaags continue stress.
Hoorde dat die dan weer zijn hele familie van baantjes voorziet bij Real Ancelotti Madrid.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nog zo'n clown ja.
Ook daar is de ander een heel stuk beter. Ancelotti
Willem.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, worden het misschien toch geen strafschoppenquote:
Gaat Virgil straks een strafschop nemen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nederlanders brengen voor de penaltyserie.
Is Arne een fraud?2
@DeeBee zit al klaar om de bal te vangenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gaat Virgil straks een strafschop nemen?
Na deze post hoop ik dat je flink moet persen met aambeien als gevolg.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:11 schreef leolinedance het volgende:
Moet Kluivert uit de selectie zetten maar heb FOMO
Om kwart over elf schijtenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:11 schreef leolinedance het volgende:
Moet Kluivert uit de selectie zetten maar heb FOMO
Haha, wat. Farioli is continu bezig met alles langs de lijn, terwijl Bosz om de zoveel tijd als een proleet in de media loopt te jammeren over de media.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie Bosz zo niet de hele wedstrijd bezig. Ook Farioli niet. Van Persie maakt zich ook niet zo druk. Om er maar een paar te noemen.
nou nou nouquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Na deze post hoop ik dat je flink moet persen met aambeien als gevolg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |