Neh. Nazi's worden veel te sympathiek gevonden de laatste tijd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:02 schreef Questular het volgende:
Tijd voor AC D-Day beetje nazi's steathkillen.
Strot doorsnijden en:
[ afbeelding ]
Volgens mij is er niemand die nazi's sympathiek vindquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Nazi's worden veel te sympathiek gevonden de laatste tijd.
Dus dit gaan ze nooit doen.
In principe heeft iedereen die autonomie wel, maar inmiddels is dat wel achterhaald. Dit soort grapjassen bepalen namelijk voor een groot deel de markt en verpesten het daarmee voor de andere consument. Games zijn half af en/of draaien voor geen meter, maar omdat Barry ieder jaar dezelfde FIFA koopt of Starfield een Day One purchase maakt wordt het universeel steeds meer geaccepteerd om als developer troep te publiceren.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:32 schreef Kickinalfa het volgende:
AC is net als Fifa. Iedereen keer meer van hetzelfde met een mooi marketingverhaal eromheen en iedereen koopt het.
En als iemand het leuk vindt prima toch.
Waarom zou je je er druk over maken, je kunt het spel ook gewoon links laten liggen.
elon_salute.gifquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand die nazi's sympathiek vind
Recent, net voor KCD2, toch heel veel nazi's de keel doorgesnedenquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Nazi's worden veel te sympathiek gevonden de laatste tijd.
Dus dit gaan ze nooit doen.
Steamworkshopquote:
Nu Baldur’s Gate 3 want die game is, op de aankomende patch 8 na, af. KCD2 krijgt dit hele jaar nog (betaalde) content.quote:
Split Fiction met een maatjequote:
Best beoordeelde game van t jaar toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee sorry niet goed genoeg:P je moet kiezen tussen die 2
Wat deed je als eerste playthrough?quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:03 schreef Drankster het volgende:
Ik zit momenteel balls deep in m’n Dark Urge Monk playtrough en het werd vannacht weer 02:00 terwijl om 07:30 de wekker ging.nog 5 trophies voor de plat.
Good guy Ranger. Best saaie class an sich. Echt een class waarmee ik moest multiclassen om gevechten leuk te houden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat deed je als eerste playthrough?
Ja, 5E ranger is niet zo leuk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Good guy Ranger. Best saaie class an sich. Echt een class waarmee ik moest multiclassen om gevechten leuk te houden.
Ik ben tijdens m’n maandelijks DnD sessies nu een monk. Way of the Kensei, een subclass die niet in BG3 zit dus heb nu Way of the Hand. Lekker gasten onderuit trappen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, 5E ranger is niet zo leuk.
Ik doe mijn eerste run met een monk. Moet nog even kijken hoe precies alles werkt, want nog nooit monk gedaan.
Kensei zegt me niks. Vond druid of spores zeer tof. En Rune knight.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik ben tijdens m’n maandelijks DnD sessies nu een monk. Way of the Kensei, een subclass die niet in BG3 zit dus heb nu Way of the Hand. Lekker gasten onderuit trappen.Tactician difficulty valt niet tegen btw.
Lame echt iedereen zit op die Trilogy te wachtenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:46 schreef Drankster het volgende:
Geen God of War fan maar dit is hoe een anniversary aanpakt.
Celebrate God of War’s 20th anniversary with God of War Ragnarök Dark Odyssey Collection
Klopt, had het moeilijker verwacht. M’n eerste playtrough als ranger heeft 200 uur in gezeten dus heb de mechanics wel onder de knie nu. Veel meer gebruik maken van stealth en surprised condition helpt wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kensei zegt me niks. Vond druid of spores zeer tof. En Rune knight.
Niet tegen qua moeilijkheid? Denk dat je build wel stevig moet zijn en je veel kennis moet hebben van de riskante gevechten.
Eventueel kan er nog een aankondiging volgende week komen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lame echt iedereen zit op die Trilogy te wachten
Nee. Het enige verschil is dat je tijdens de Miller questline een extra missie krijgt voor na de bruiloft. Die kan je nog doen ook als je met de smith gaat. Iets met een boek.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:29 schreef StateOfMind het volgende:
@:Drankster
Ik kan nu zowel de Blacksmith als de Miller naar de bruiloft.
Maakt het nog verschil voor later welk van de 2 je kiest?
Daar ben ik in het begin al geweestquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:23 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ga zeker bij de blacksmith langs, je kan ook gewoon zijn quest doen en dan later beslissen ga ik via de.miller of de blacksmith.
Blacksmith quest is ook tof en je leert wat
Aja cool cool dan met de Miller verder die gekke gast heeft ook een paar toffe questsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar ben ik in het begin al geweest
Spoiler:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Die ben ik nog niet tegengekomen, zo'n dungeon met skeletten. Maar je hebt een companion, Shadowheart, die daar goed is lijkt me.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:10 schreef StateOfMind het volgende:
Met Baldur's Gate 3 had ik volgens mij een warrior.
Was vrij vroeg volledig vastgelopen in een dungeon met skeletons en werd telkens kansloos afgemaakt.
Toen op een gegeven moment mee gestopt.
Misschien een keer een nieuwe playthrough beginnen.
Is zo'n Druid Cult of the Moon iets voor een leek?
En is het een krachtige build?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Spoiler:Ik beroep mij op mijn zwijgrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Dat meisje dat je in het begin ten dans vraagt heeft mijn drankje aangelengd met iets waardoor ik het bewustzijn verloor en ze misbruik van me maakte op de zolder daarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik beroep mij op mijn zwijgrecht
Spiderstep boots heb je al? DoS heb je ook veel gespeeld - net als in die game kun je in BG3 vrij makkelijk vijanden de tent uitlokken met één character om ze vervolgens te belagen door de drie andere, nog niet in combat mode verkerende teamgenoten. Koppel één van je teamgenoten los (liefst tanky char) en laat de overige 3 ff verderop wachten. Zodra de eerste (paar) phase spider(s) aanvallen kun je gaan nadenken over hoe je je overige 3 characters het beste het gevecht kunt laten joinen (liefst natuurlijk met een vernietigende aanval). Dit is voor mij altijd, in werkelijk iedere situatie in zowel DoS1, DoS2 en BG3, veruit de makkelijkste manier geweest om een moeilijke encounter te overwinnen. Kijk ook naar hun weaknesses en zorg evt. voor poison resistance.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben al de hele ochtend bezig met proberen eieren van phase spiders te slopen. Tot op heden, geen succes.
Het lukt me ten eerste niet om verstopt te blijven, en ten tweede zie ik geen flikker doordat het zo donker is.
Dus ik opzoeken op youtube wat ik fout doe, maar daar worden we niet wijzer van. Ja, ik heb de laarzen gevonden, ja ik probeer ranged aan te vallen. Hoe bedoel je, om iedereen heen sneaken? Er is geen andere weg wtf
Pas laterquote:Op zondag 16 maart 2025 10:25 schreef StateOfMind het volgende:
Ga je na de bruiloft naar het 2e gebied of blijf je dan nog gewoon in het 1e gebied?
Mooi, dan hoef ik me voorlopig geen zorgen te maken over die bug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |