Is gewoon correct: https://www.vandale.nl/gr(...)/betekenis/stoplichtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:48 schreef BIGGI het volgende:
Stoplicht, ook al weet ik dat het incorrect is
Je zou verwachten dat ze bij RWS spreken over een VRI, een verkeersregelinstallatie.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:11 schreef mvdejong het volgende:
Ik heb ongeveer een derde van mijn IT-carriere bij RWS gedetacheerd gezeten, en het is een verkeerslicht
Mand!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:52 schreef Tjoent het volgende:
Stoplicht omdat het twee lettergrepen is en verkeerslicht drie![]()
Beetje pragmatisch doen graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Rood, geel, groen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
En welke drie kleuren heeft een verkeerslicht?
Rood, oranje, groen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:58 schreef ACT-F het volgende:
![]()
[..]
Rood, geel, groen.
En wie oranje zegt is een oen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
En welke drie kleuren heeft een verkeerslicht?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Rood, geel, groen.
En wie oranje zegt is een oen.
De meeste verkeerslichten zijn gewoon ZWART.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:28 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Rood, oranje, groen.
En als je zegt geel,
dan ben je kleurenscheel.
EN (bijna altijd) rood, oranje of groen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:45 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
[..]
De meeste verkeerslichten zijn gewoon ZWART.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |