SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Zo laat je het wel klinken. CL komt met het verhaal over stalking ed en jij zegt "ja ik vind het domme mensen". Alsof dat het stalken en aanvallen goed praat....quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
omdat het merendeel van de soaps werd weg gehaald omdat ze populair waren en looks hadden.quote:
Ja dit is het dus, ik plaats een bericht dat ik dat eng vind en dat er mensen zijn die het normaal vinden, en dan komt er zo'n bassie even mijn punt bewijzen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:07 schreef Nizno het volgende:
ik vind het ook nogal wat dat een persoon (ongeacht wie) die bekender is dan anderen even wordt opgewacht met een waterpistool om met die beelden online te zetten kliks en dus centjes te verdienen.
En dat je dan je kijkers het volgende slachtoffer laat kiezen.
Laat je ze ook kiezen dat je een toekomstige keer bleek bij het water doet?
en samen hebben bassie en adriaan hier de fipo en sepo te pakkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit is het dus, ik plaats een bericht dat ik dat eng vind en dat er mensen zijn die het normaal vinden, en dan komt er zo'n bassie even mijn punt bewijzen.
Dan lees je dat toch echt verkeerd. Het is nooit ok om mensen thuis op te wachten en lastig te vallen. Maar het is niet zo dat er mensen met hooivorken en fakkels voor haar deur stonden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo laat je het wel klinken. CL komt met het verhaal over stalking ed en jij zegt "ja ik vind het domme mensen". Alsof dat het stalken en aanvallen goed praat....
nee dus het moet idd eerst een gevaarlijkere stof worden dan water voor het erg is.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan lees je dat toch echt verkeerd. Het is nooit ok om mensen thuis op te wachten en lastig te vallen. Maar het is niet zo dat er mensen met hooivorken en fakkels voor haar deur stonden.
Gast...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan lees je dat toch echt verkeerd. Het is nooit ok om mensen thuis op te wachten en lastig te vallen. Maar het is niet zo dat er mensen met hooivorken en fakkels voor haar deur stonden.
Zie de tweede zin van mijn postquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dus het moet idd eerst een gevaarlijkere stof worden dan water voor het erg is.
Toch draaide het (zeker pre-wijdverspreid internet) als een tiet, dus ze deden wat goed daar. En da's m'n punt, juiste soort poppetjes (ook al is het slechts om naar te kijken) om zooi aan elkaar te babbelen = profit.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat het merendeel van de soaps werd weg gehaald omdat ze populair waren en looks hadden.
Had 0 met presenteren te maken
Dan nog slaat je "ik ben biased jegens influencers" als een tang op een varken natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
dat valt weg door je woordje Maar die je neerzet waarmee je laat weten dat je het helemaal niet zo erg vind want het was maar waterquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie de tweede zin van mijn post
Zelfs als ze met zuur was overgoten waren er opmerkingen geweest dat ze er zelf om had gevraagd als influencer.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dus het moet idd eerst een gevaarlijkere stof worden dan water voor het erg is.
Dat die mamavloggers druk op mods uitvoeren om wat aan die topics over mamavloggers te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grapjas, dan passen ze de content gewoon aan de doelgroep aan.
Vergis je niet in de hel die mamavloggers heet.
Oh God no.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat die mamavloggers druk op mods uitvoeren om wat aan die topics over mamavloggers te doen.
Dat is op het Vivaforum gebeurd.quote:
Wacht, wat?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat die mamavloggers druk op mods uitvoeren om wat aan die topics over mamavloggers te doen.
Oh, maar da's ook niets nieuws. Ik weet nog goed dat de SC waar ik in postte gezeik kreeg omdat we aan het etteren waren over een beautyvlogger. Was het netjes wat we deden? Nee, maar het kwam ook het topic voor zover ik weet niet uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De teringquote:
Some say...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denken dat je op mij druk kan uitoefenen
Op de laag boven je dus wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op de laag boven je dus wel.
Ik weet de bans nog goed.
I am trying voor @TheStigsDutchCousing aan de F1 mod team toe te voegen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bad girl jij.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op de laag boven je dus wel.
Ik weet de bans nog goed.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
I am trying voor @:TheStigsDutchCousing aan de F1 mod team toe te voegen.
Ik ben nooit geband geweest.quote:
Onbevlekt jij dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nooit geband geweest.
Ik heb niet eens notes.
DragonCat Z!quote:
My sweet summerchildquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nooit geband geweest.
Ik heb niet eens notes.
Oh God no.quote:
0 Usernotes per 08-03-2025 10:26quote:
Las dit op het AD ja, wat een showquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Kennelijk is het nu ook illegaal om geen Tesla te kopen. Gelukkig koopt Trump wel een Tesla! Want Elon is zielig.
Ik ben zojuist een paar hersencellen verloren.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Kennelijk is het nu ook illegaal om geen Tesla te kopen. Gelukkig koopt Trump wel een Tesla! Want Elon is zielig.
Gelukkig heb je daar geen tekort aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben zojuist een paar hersencellen verloren.
En een paar jaar geleden mocht je geen Tesla kopen want die elektrische auto's waren voor de linkse gekkies. Nog een grotere kontendraaier dan een caafquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je daarvoor mij onder druk zetten?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
I am trying voor @:TheStigsDutchCousing aan de F1 mod team toe te voegen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je daarvoor mij onder druk zetten?
De bosjes naast de sportschool snoeienquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je daarvoor mij onder druk zetten?
Esf heeft het rare idee dat iemand anders laten dealen met Voldemort iets is wat ik niet uit mezelf zou willen.quote:
Stig mag dealen met Voldemort, dan kunnen wij relaxenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Esf heeft het rare idee dat iemand anders laten dealen met Voldemort iets is wat ik niet uit mezelf zou willen.
Ik kijk geen Harry Potter dus dit ontgaat me.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Esf heeft het rare idee dat iemand anders laten dealen met Voldemort iets is wat ik niet uit mezelf zou willen.
Kleine moeite:quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stig mag dealen met Voldemort, dan kunnen wij relaxen
Stig to rescuequote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kleine moeite:
[ afbeelding ]
Een echte vriend die Trump.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Zwaar teleurgesteld nuquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk geen Harry Potter dus dit ontgaat me.
Sorryquote:
Ik roep ook altijd boe! als een Tesla mij inhaalt op de weg.quote:
Dat doen koeien ookquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik roep ook altijd boe! als een Tesla mij inhaalt op de weg.
Tesla's kunnen niet zo hard heb ik gemerktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt omdat de meesten daarvan net zo debiel rijden als mensen in Lynk&Co en ander soortige leasebakkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
(lol)quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben in dubio of hij moet heel snel de films en/of de boeken lezen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu wil je hem zeker meteen niet meer?
Het is ook niet alsof ze het horen, want ik zit zelf ook in mijn auto.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
Zou wel lachen zijn als zijn sales er echt onder lijden. Maar goed als iemand echt zo’n ding wil hebben zeg ik ga er lekker voor.
Al zijn er genoeg andere leuke elektrische auto’s
Mogen de 18+ versies ook?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben in dubio of hij moet heel snel de films en/of de boeken lezen.
Speklapjesquote:
Dit klinkt echt heel goor.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mogen de 18+ versies ook?
Erwtjesquote:
HET IS FRIET!quote:
Deze vrouw weetquote:
Zolang het onder de 30 blijft is het prima.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang het onder de 30 blijft is het prima.
Het is appelmoes, geen wijnquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
Thais lijkt een beetje op scrabbelen met iemand die Alzheimer heeft.
"Aanbieding."quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Deze week zijn de grote dozen dolce gusto in de aanbieding bij ah.
Mijn excuus, ik bedoelde:quote:
"Tesela"quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als iets waarmee je de wc schoonmaakt.quote:
Heb je net alles opgeruimd, valt het zonnetje er precies op. Of dat je een mooie streep hebt ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:40 schreef Ama het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben die altijd wel een vies stuk(je) over het hoofd ziet tijdens het schoonmaken van de ramen.
Die strepen, grrrrquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je net alles opgeruimd, valt het zonnetje er precies op. Of dat je een mooie streep hebt ofzo.
Het leek wel alsof ik blind de binnenkant van mijn keukenraam had schoongemaakt.quote:
Hehehehequote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Het leek wel alsof ik blind de binnenkant van mijn keukenraam had schoongemaakt.
Ik kon het niet meer aanzien.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heheheheik wacht nog even, hoorde weer iets over saharazand
Dat zijn de betere vergaderingen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Vergadering 1 was met 6 minuten achter de rug. Om half vier nog eentje
Er is maar één goede vergadering en dat is een geannuleerde.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn de betere vergaderingen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is maar één goede vergadering en dat is een geannuleerde.
Dat is heerlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Vergadering 1 was met 6 minuten achter de rug. Om half vier nog eentje
Ramen lappen is dankbaar werk wat dat betreftquote:
Dit is waarom ik m'n ramen te weinig lap.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja ik moet m'n slaapkamerramen weer eens wassen.
Het staat me zo tegen want ik moet eerst dertig fucking plantjes verplaatsen en daadwerkelijk ergens kwijt kunnen voor ze open kunnen.
Kun je het raam nog wel kiepen? Of leef je daar zonder frisse lucht?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja ik moet m'n slaapkamerramen weer eens wassen.
Het staat me zo tegen want ik moet eerst dertig fucking plantjes verplaatsen en daadwerkelijk ergens kwijt kunnen voor ze open kunnen.
Ik heb echt niks voor de ramen staan, zodat ze altijd open kunnen. Maar nu voel ik me raarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is waarom ik m'n ramen te weinig lap.
Je bent juist normaal.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb echt niks voor de ramen staan, zodat ze altijd open kunnen. Maar nu voel ik me raar
De ramen beneden staat veel zooi voor (lees: plantjes, decoratie), maar die kunnen sowieso niet open. Andere kant zelfde verhaal, maar da's KIEEEEEEEPraam.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb echt niks voor de ramen staan, zodat ze altijd open kunnen. Maar nu voel ik me raar
Ventilatierooster staat sowieso altijd open. Geen kiep, maar in de zomer af en toe wel kier. Meestal laat ik m'n deur gewoon open staan, en staat het dakraam op de overloop open.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je het raam nog wel kiepen? Of leef je daar zonder frisse lucht?
Denk dat dat ook een beetje de bouwgeneratie is hier? Appartementen is al helemaal een verhaal apart natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niet zoveel ramen die open kunnen.
Ik heb eigenlijk alleen op de slaapkamer een klein raampje dat open kan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat dat ook een beetje de bouwgeneratie is hier? Appartementen is al helemaal een verhaal apart natuurlijk.
Dat is ook maar weinigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen op de slaapkamer een klein raampje dat open kan.
nu nog 5 klepraampjes, als ze klaar zijn nog 4quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik ook, even lekker frisse lucht door het huis laten waaien 's ochtends vroegquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:22 schreef UitStraling het volgende:
Eerste wat ik iedere ochtend doe is alle ramen en deuren openzetten, sowieso het slaapkamerraam altijd wijdopen (behalve bij stormregen)
Je hebt een achterdeur en frans balkon op de gallerij? Of begrijp ik het nu verkeerdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:25 schreef CherryLips het volgende:
In de woonkamer heb ik dan de achterdeur en in de tweede slaapkamer een Frans balkon, maar die deuren gebruik ik nooit want daar zit de galerij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat klinkt wel als een logische indeling van een appartementquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:25 schreef CherryLips het volgende:
In de woonkamer heb ik dan de achterdeur en in de tweede slaapkamer een Frans balkon, maar die deuren gebruik ik nooit want daar zit de galerij!
Nee, voordeur en Frans balkon op de galerij. Achterdeur komt uit op het balkonquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt een achterdeur en frans balkon op de gallerij? Of begrijp ik het nu verkeerd
Soort GRMBL keukenkraan idee dit.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een logische indeling van een appartement
Dat doe ik ook nog weleens. Heb gelukkig niet veel buren.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:29 schreef essnhills het volgende:
Is wel echt een hele verbetering dat er hier zoveel ramen en deuren open kunnen. Achterdeur, keukenraam, schuifpui, voorraam..
En boven ook alles raam
In mijn vorige huis had ik alleen een paar kleine raampjes die je op een kier kon zetten, meer niet.
En een voordeur, want achterdeur had ik niet.
Zomers had de hele galerij de hele avond de voordeur wagenwijd open staan
Ha! amateurquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:20 schreef CherryLips het volgende:
@:Bitterbal is terecht
https://www.telegraaf.nl/(...)amp-bij-poolse-grens
Ja, kan je proberenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als iets waarmee je de wc schoonmaakt.
Hier ook niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Oh nee, bij stormregen ook gewoon alles open zetten hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:22 schreef UitStraling het volgende:
Eerste wat ik iedere ochtend doe is alle ramen en deuren openzetten, sowieso het slaapkamerraam altijd wijdopen (behalve bij stormregen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Gewoon geen muren!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:29 schreef essnhills het volgende:
Is wel echt een hele verbetering dat er hier zoveel ramen en deuren open kunnen. Achterdeur, keukenraam, schuifpui, voorraam..
En boven ook alles raam
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, bij stormregen ook gewoon alles open zetten hoor
Inclusief de schoenGewoon hups vanuit bed door het raam dwars door een drie meter hoge sneeuwduin springenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Radslagen met een arabier flikflak erachter aan, kan gewoon om 6.00 uur.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon hups vanuit bed door het raam dwars door een drie meter hoge sneeuwduin springen
Stoer liedje zingen daarna in je kinderlijke pyjama, in de sneeuw met blauwe teentjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Radslagen met een arabier flikflak erachter aan, kan gewoon om 6.00 uur.
Ik ga even wat Madeleine cakejes halen, want ik heb nog trekquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stoer liedje zingen daarna in je kinderlijke pyjama, in de sneeuw met blauwe teentjes.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb trouwens geen pyjama.. en nu?
4EverBlackFlippedquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Radslagen met een arabier flikflak erachter aan, kan gewoon om 6.00 uur.
Naakt slapenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
Startklaar in galajurk gaan slapen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Partypooper.quote:
Incl. high heelsquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Startklaar in galajurk gaan slapen.
Precies, alleen maar raamquote:
Ik ook. Moest een keer in het ziekenhuis blijven slapen, en kreeg allemaal opmerkingen over m'n mooie pyjama met kerstboompjesquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel tien pyjama's, van die kinderlijke
quote:
quote:
Nee andersomquote:
xD Mascara op je voorhoofdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overal lippenstift, 40 armbanden en een tiara op.
Nee, bepaal ik zelf welquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, die cakejes zijn veel te lekker
quote:
Pyjama's en cakejes zijn levenquote:
Wat snap je niet?quote:
Ja, maar jij bent een beetje speciaal, gewoon.quote:
Is ie nou speciaal of gewoon?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een beetje speciaal, gewoon.
Ja.quote:
Dat is een manier om te zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu voel ik me zo'n vies kliederfrietje in zo'n plastic bakje, met overal ui, en teveel mayonaise en ketchup.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh laatste hapjequote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu voel ik me zo'n vies kliederfrietje in zo'n plastic bakje, met overal ui, en teveel mayonaise en ketchup.
...zo'n zompige?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu voel ik me zo'n vies kliederfrietje in zo'n plastic bakje, met overal ui, en teveel mayonaise en ketchup.
Wat er in de boekhouding gebeurt is met deze boekingen.quote:
Heb 2 weken geleden al een goede voorraad ingekocht voor het komende half jaarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn excuus, ik bedoelde:
@:ltvdk deze week heeft de Albert Heijn de grote dozen van Dolce Gusto in de bonus. Het lijkt op een leuk prijsje maar uiteindelijk worden we natuurlijk nog genaaid. Maar hey beter dan de volle mep betalen.
Ja toch, niet dan?
Oh, ja dat weet ik ook nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat er in de boekhouding gebeurt is met deze boekingen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat er in de boekhouding gebeurt is met deze boekingen.
Ja, zeg het eens.quote:
quote:
quote:
Brotha eww.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo eentje waar je achteraf mayonaise tot achter je oren terugvind.
Goeie omschrijving wel van US, een zompig kliederfrietjequote:
quote:
quote:
Gewoon als conditioner gebruikenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een rode met hartjesquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond weer pyjama aan
Welke zal het worden.
*logt weer uit om verder te werken en de economie van Nederland draaiende te houden*quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stiekem probeer je gewoon te schuilen voor rondslingerende mayonaisequote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*logt weer uit om verder te werken en de economie van Nederland draaiende te houden*
Ik kan het slechter treffen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goeie omschrijving wel van US, een zompig kliederfrietje
quote:
Zoals?quote:
Van die aangekoekte mayonaise die niet meer smeuīg is.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor als je met honger opstaat de volgende ochtend.
Even taggenquote:
Omdat Microsoft.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom is Excel altijd zo ongehoorzaam ?
AARGGGHHHquote:
Of een griesmeelpuddinkjequote:
Joepiequote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor als je met honger opstaat de volgende ochtend.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van die aangekoekte mayonaise die niet meer smeuīg is.
quote:
quote:
Een zompig kliederfrietje gevoerd aan een brasem of karper met dode ogen?quote:
* Dropkicktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit een spier vast in mijn rug, die voel ik als ik inadem.
Kan iemand mij even in mijn rug trappen?
Jezelf slap van de trap afgooien.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit een spier vast in mijn rug, die voel ik als ik inadem.
Kan iemand mij even in mijn rug trappen?
Zo'n vermalen Kukident tablet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cup-a-soup kerrie (zonder water)
Doe mij maar appelsausquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:19 schreef Karzai het volgende:
Fries sauce
Mayonnaise
Tomato ketchup
Curry ketchup
Satay sause
Sambal sauce
Joppie sauce
Piccalilly
Apple sauce
Special mix curry ketchup "with mayonnaise + onions"
Special mix tomato ketchup "with mayonnaise + onions"
Oorlog mix "with mayonnaise + satay sauce + onions"
[ [url=Belgian mayonnaise
Samurai sauce
American fries sauce
Tartar sauce
Andalouse sauce
Cocktail sauce
Garlic sauce
Mustard sauce
Spicy Ketchup sauce
Barbecue sauce]afbeelding[/url] ]
quote:
Ja, dankquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf slap van de trap afgooien.
Hoe werkt dit precies?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf slap van de trap afgooien.
Geen GOOR gonzolasaus?quote:
Anders dan jezelf gespannen van de trap afgooienquote:
Nee, dat zit al in de naamquote:
Groentesoep die 16 uur opgestaan heeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n vermalen Kukident tablet.
De cirkel is rond.quote:
De pisgele stofzuiger.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Groentesoep die 16 uur opgestaan heeft.
quote:
Toch fijn om weer eens een goorgonzolacirculatie te hebben afgerondquote:
Zeker.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch fijn om weer eens een goorgonzolacirculatie te hebben afgerond
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een koude kroket van eergisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Appelmoesquote:
quote:
Doe er wat aan.quote:
quote:
Schandaligquote:
Mijn favoriete manier is om het nooit in huis te halen en er zo ver mogelijk bij uit te buurt te blijvenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:27 schreef Karzai het volgende:
Ketchup heeft een verrassend oude en interessante geschiedenis. De oorsprong van ketchup gaat terug naar het oude China, waar het oorspronkelijk een gefermenteerde vissaus was, bekend als "ketsiap" of "ke-tsiap". Deze saus werd gemaakt van visingewanden, vleesbijproducten en sojabonen2. Britse handelaren brachten deze saus in de 18e eeuw naar Europa, waar het recept werd aangepast en geëxperimenteerd met verschillende ingrediënten zoals oesters, champignons en walnoten.
Pas in 1812 werd het eerste recept voor tomatenketchup ontwikkeld door James Mease, een wetenschapper uit Philadelphia. Hij gebruikte tomaten, die toen bekend stonden als "love apples", als hoofdingrediënt2. Het beroemde Heinz-bedrijf introduceerde zijn bekende formulering van tomatenketchup in 1876, die tomaten, gedistilleerde azijn, bruine suiker, zout en verschillende kruiden bevatte.
Ketchup heeft sindsdien een lange weg afgelegd en is nu een van de meest populaire sauzen ter wereld. Heb je een favoriete manier om ketchup te gebruiken? 🍅
quote:
Ja, ik zal zo eens opstaanquote:
Er zitten spatjes op mijn ramenquote:
mja soms kan het wel lekker zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn favoriete manier is om het nooit in huis te halen en er zo ver mogelijk bij uit te buurt te blijven
Ja ik zie hetquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een heeeeeel klein stipje op buienradar
Nee. Nu.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik zal zo eens opstaan
Neequote:
quote:
Oh ja, jij bent er allergisch voor, check.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Maar alles met tomaat is niet eetbaar
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Maar alles met tomaat is niet eetbaar
Mag jij die van mij hebbenquote:
Groot internet, klein internetquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Typisch, buienradar op m'n mobiel openen terwijl het op desktop openstaat
Yep.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Groot internet, klein internet
Vliegtuigtickets boeken gaat bij voorkeur wel op het grote internetquote:
Ontslag nemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet vandaag verdorie werken voor m'n geld, wat is deze.
Brotha ewwwquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je een beetje zou luisteren als mannen tegen je praten aub.
Schandaligquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet vandaag verdorie werken voor m'n geld, wat is deze.
Enige optie, ik weet het.quote:
Is Karzai vervangen door een AI?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:27 schreef Karzai het volgende:
Ketchup heeft een verrassend oude en interessante geschiedenis. De oorsprong van ketchup gaat terug naar het oude China, waar het oorspronkelijk een gefermenteerde vissaus was, bekend als "ketsiap" of "ke-tsiap". Deze saus werd gemaakt van visingewanden, vleesbijproducten en sojabonen2. Britse handelaren brachten deze saus in de 18e eeuw naar Europa, waar het recept werd aangepast en geëxperimenteerd met verschillende ingrediënten zoals oesters, champignons en walnoten.
Pas in 1812 werd het eerste recept voor tomatenketchup ontwikkeld door James Mease, een wetenschapper uit Philadelphia. Hij gebruikte tomaten, die toen bekend stonden als "love apples", als hoofdingrediënt2. Het beroemde Heinz-bedrijf introduceerde zijn bekende formulering van tomatenketchup in 1876, die tomaten, gedistilleerde azijn, bruine suiker, zout en verschillende kruiden bevatte.
Ketchup heeft sindsdien een lange weg afgelegd en is nu een van de meest populaire sauzen ter wereld. Heb je een favoriete manier om ketchup te gebruiken? 🍅
What's in a namequote:
quote:
Moeten er wel mannen tegen d'r praten.quote:
Wat staat hier allemaal?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je een beetje zou luisteren als mannen tegen je praten aub.
Je identificeert je als gevechtshelicopter?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moeten er wel mannen tegen d'r praten.
Wat loos gebrabbelquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je identificeert je als gevechtshelicopter?
Some say...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je identificeert je als gevechtshelicopter?
Hier ook ineensquote:
Have funquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier ook ineens
Ik ga toch nog maar ff een rondje lopen
Met al die Kirby's hier...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:42 schreef Karzai het volgende:
De huidige wereldkampioen frikandellen eten is de Belg Joachim Crape. Hij heeft het wereldrecord gevestigd door maar liefst 19,5 frikandellen te eten in 15 minuten. Dat is een indrukwekkende prestatie! Heb je ooit geprobeerd om aan een eetwedstrijd mee te doen? 🍴
Nou ja, het is niet echt meer een conversatie te noemen als mensen gewoon AI meuk gaan neerplempen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Handig toch scheelt weer boekenkasten vol met oud papier, ik omarm deze vooruitgang
Zelf nadenken is wel van die tijd. Want dat kan me ook niet meer.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet echt meer een conversatie te noemen als mensen gewoon AI meuk gaan neerplempen.
Wikipedia bestaat overigens al bijna 25 jaar. Online kennis is niet nieuw.
Niet nieuw maar wel verbeterdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet echt meer een conversatie te noemen als mensen gewoon AI meuk gaan neerplempen.
Wikipedia bestaat overigens al bijna 25 jaar. Online kennis is niet nieuw.
Zorgwekkend wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zelf nadenken is wel van die tijd. Want dat kan me ook niet meer.
In de afgelopen jaren is kunstmatige intelligentie (AI) steeds meer in staat om teksten te genereren die moeilijk te onderscheiden zijn van teksten geschreven door mensen. Deze technologie heeft vele toepassingen, van chatbots die klantenservice bieden tot systemen die nieuwsartikelen genereren. Ondanks de indrukwekkende vooruitgangen die zijn geboekt, is er een groeiende bezorgdheid over de irritatie die AI-gegenereerde teksten kunnen veroorzaken bij lezers. Deze teksten kunnen de kwaliteit van gesprekken negatief beīnvloeden en maken communicatie vaak minder prettig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |