SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Daggemiddelde van 16.003 x 7 is niet zo heel lastig om te berekenenquote:
Gekarameliseerd?quote:
Oh ja, dat is altijd lekkerquote:
Die periode heb ik gelukkig al een tijdje achter me gelatenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja prima, maar met regelmaat is het niet goed genoeg. Cut yourself some slack….
Ik zie die rekenmachine nu nog voor mij.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daggemiddelde van 16.003 x 7 is niet zo heel lastig om te berekenen
denk t niet want staat niet op de verpakkingquote:
quote:Oh ja, dat is altijd lekker
Was het zo'n traumatische ervaring?quote:Op maandag 10 maart 2025 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie die rekenmachine nu nog voor mij.
Nee, als het niet op de verpakking staat dan zal het wel nietquote:Op maandag 10 maart 2025 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk t niet want staat niet op de verpakking
[..]
Ja, iewl.. onverwachte cijfertjes in mn gezichtsveld.quote:
Als je bijna 13000 niet genoeg vind twijfel ik daar over.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die periode heb ik gelukkig al een tijdje achter me gelaten
Heb nergens gezegd dat dat niet genoeg isquote:Op maandag 10 maart 2025 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je bijna 13000 niet genoeg vind twijfel ik daar over.
quote:Op maandag 10 maart 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nergens gezegd dat dat niet genoeg is
Dan begrijp ik je niet. En dat is ook prima.quote:
Morgen ga ik weer over je aantal heenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nergens gezegd dat dat niet genoeg is
quote:F1 Fantasy 2025 will begin 11am GMT Tuesday 11th March
Dat is niet te weinig, maar het zijn er minder in vergelijk met 4Equote:Op maandag 10 maart 2025 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Dan begrijp ik je niet. En dat is ook prima.
*Bombastic side eyequote:
ik was van plan om het te doen maar recent was er een mod nogal door van de leg... en ik heb morgen wel behoefte aan vers gelegde eierenquote:Op maandag 10 maart 2025 22:00 schreef Koen66 het volgende:
door de jaren heen hebben er zat lieden deze chat renamed naar [TSC #12345] etc. Volgens mij is ook @:damart daar al eens schuldig aan geweest
OCDquote:Op maandag 10 maart 2025 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Dan begrijp ik je niet. En dat is ook prima.
Wil je mij ook even analyseren ?quote:
Aspergerliefhebster en joie de vivre caviamoedertquote:Op maandag 10 maart 2025 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je mij ook even analyseren ?
*Popcorntquote:Op maandag 10 maart 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aspergerliefhebster en joie de vivre caviamoedert
O CD, tegenwoordig streamt iedereen toch allesquote:
gedverdamme!!quote:Op maandag 10 maart 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.jumbo.com/recepten/pannenkoekensoep-969655-7
Volgens mij hebben ze de dagbesteding een recept laten verzinnen
Dit kan toch niet serieus zijn?
quote:Op maandag 10 maart 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dacht dat de Allerhande rare recepten had, maar dit is echt heel raarquote:
Waarom moet je dit nou weer net voor bedtijd posten, wil je ons nachtmerries aanpratenquote:Op maandag 10 maart 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jij klikt op mijn linkjequote:Op maandag 10 maart 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom moet je dit nou weer net voor bedtijd posten, wil je ons nachtmerries aanpraten
De jumbo is ook wel een beetje voor speciaaltjesquote:Op maandag 10 maart 2025 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Allerhande rare recepten had, maar dit is echt heel raar
je kan de link zien en leest wat voor iets goors het isquote:
Ik kom daar eigenlijk nooit meer.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De jumbo is ook wel een beetje voor speciaaltjes
Al meerdere kerenquote:Op maandag 10 maart 2025 22:00 schreef Koen66 het volgende:
door de jaren heen hebben er zat lieden deze chat renamed naar [TSC #12345] etc. Volgens mij is ook @:damart daar al eens schuldig aan geweest
quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
TSC is gewoon de TheeSlowChat. Eerste vermelding daarvan was al in deel 609 en is nog meerdere keren teruggekomen. Er is ook wel eens een CSC (ChocomelSlowChat) of WSC (WhiskySlowChat) geweest in de reeks.
speciaaltjes van de febo waren wel erg lekkerquote:Op maandag 10 maart 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De jumbo is ook wel een beetje voor speciaaltjes
Ja nieuwsgierigheid is een gevaarlijke eigenschapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ben er geloof ik ook al jaren niet meer geweest, zou ook niet weten waarom ik daarheen zou gaanquote:Op maandag 10 maart 2025 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom daar eigenlijk nooit meer.
Weet ik ook niet, waarom jij niet naar de Jumbo zou gaan.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben er geloof ik ook al jaren niet meer geweest, zou ook niet weten waarom ik daarheen zou gaan
Ze hebben niks speciaals om er voor om te rijden, kan ik ook allemaal bij de AH halenquote:Op maandag 10 maart 2025 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, waarom jij niet naar de Jumbo zou gaan.
Vega worstenbroodjes!!quote:Op maandag 10 maart 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben niks speciaals om er voor om te rijden, kan ik ook allemaal bij de AH halen
Alleen andere smaken Charlie's, maar ik heb ook helemaal geen zin om daarvoor om te rijden. Dus dan doe ik het maar met de aanwezige smaken bij de AH.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben niks speciaals om er voor om te rijden, kan ik ook allemaal bij de AH halen
Hebben die wel een open kontje?quote:
Charliesquote:Op maandag 10 maart 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen andere smaken Charlie's, maar ik heb ook helemaal geen zin om daarvoor om te rijden. Dus dan doe ik het maar met de aanwezige smaken bij de AH.
..je bent opzoek naar een open kontjequote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 22:20 schreef Nizno het volgende:
Ik hoor iets roepen boven
het is mijn bedje
Gute Nacht Freunde
Mja, of ik moet vragen of ze de blikjes ook per tray verkopenquote:
Nee een worstenbroodje met open kontjesquote:
https://www.ah.nl/product(...)-water-lemon-12-packquote:Op maandag 10 maart 2025 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, of ik moet vragen of ze de blikjes ook per tray verkopen
Ja, maar dan moet ik dat laten bezorgen ofzo?quote:Op maandag 10 maart 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)-water-lemon-12-pack
Ohh, dat weet ik nietquote:Op maandag 10 maart 2025 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee een worstenbroodje met open kontjes
Kan, je kunt ook gewoon bij de infobalie vragen of ze hem voor je willen bestellen, kun je het vaak de dag er na wel ophalenquote:Op maandag 10 maart 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik dat laten bezorgen ofzo?
Chillquote:Op maandag 10 maart 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan, je kunt ook gewoon bij de infobalie vragen of ze hem voor je willen bestellen, kun je het vaak de dag er na wel ophalen
quote:Op maandag 10 maart 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan, je kunt ook gewoon bij de infobalie vragen of ze hem voor je willen bestellen, kun je het vaak de dag er na wel ophalen
Jij propt ze gewoon zonder te bekijken naar binnen?quote:
Ik let daar inderdaad niet zo op. De worstenbroodjesetiquette is langs me heen gegaan denk ikquote:Op maandag 10 maart 2025 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij propt ze gewoon zonder te bekijken naar binnen?
Dit klinkt heel chiquequote:Op maandag 10 maart 2025 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik let daar inderdaad niet zo op. De worstenbroodjesetiquette is langs me heen gegaan denk ik
Als die smaken op de AH site staan dan kunnen ze die gewoon bestellenquote:Op maandag 10 maart 2025 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik zal het binnenkort even vragen, wist niet dat het mogelijk was, maar klinkt ergens ook wel logisch.![]()
Kan ik gelijk even vragen of ze ook andere smaken kunnen bestellen.
Ik ga gewoon eigenwijs zijn en vragen of ze smaken kunnen bestellen die niet op de website staanquote:Op maandag 10 maart 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die smaken op de AH site staan dan kunnen ze die gewoon bestellenHeb dat hier ook wel eens dat ik iets bestel wat ze niet in het assortiment hebben als het in de bonus is.
Als het niet kan zul je het ook wel horenquote:Op maandag 10 maart 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga gewoon eigenwijs zijn en vragen of ze smaken kunnen bestellen die niet op de website staan
Ja.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik zoek een restaurant want we gaan uiteten voor iemand zn verjaardag. Diegene wil vooral veel vlees, 2 van de 4 eten uberhaupt geen vlees en ééntje daarvan is een moeilijke eter. Die laatste kunnen we nog wel een kindermenuutje geven maar weet even niet waarop ik moet zoeken. Denk gewoon maar beetje leuke restaurants die google geeft afgaan ofzo
Precies en dan is de smaak citroen ook wel goedquote:Op maandag 10 maart 2025 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als het niet kan zul je het ook wel horen
Doen ze dat straks speciaal voor jouquote:Op maandag 10 maart 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga gewoon eigenwijs zijn en vragen of ze smaken kunnen bestellen die niet op de website staan
'ja mevrouw leuk dat ze die bij de jumbo wel hebben, maar wij kunnen ze in het systeem niet bestellen'quote:Op maandag 10 maart 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar jij wil toch gewoon veel vlees?quote:Op maandag 10 maart 2025 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb zo'n beetje heel mn vakanties via google gedaan
*stampvoetquote:Op maandag 10 maart 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ja mevrouw leuk dat ze die bij de jumbo wel hebben, maar wij kunnen ze in het systeem niet bestellen'
Ja of naja wat mooier en meer een geheel.quote:
Na ik vind een tuintafel en stoelen handiger maar die kat chillt hem ook wel gewoon op de tuintafel.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker loungesetje en dan lekker chillen met hedwig naast je in de tuin.
Jazeker.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar jij wil toch gewoon veel vlees?
Was eigenlijk ook geen vraag.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik weet alleen niet waarom deze vraag relevant is?
quote:Op maandag 10 maart 2025 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb zo'n beetje heel mn vakanties via google gedaan
Ik was in de war door het vraagteken in je zin.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was eigenlijk ook geen vraag.
Ja, dat klopt welquote:Op maandag 10 maart 2025 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]nadeel is soms dat je oneinding kan blijven zoeken
Goedkoper dan slotenmakerquote:Op maandag 10 maart 2025 22:42 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, begin van de avond was de bovenbuurman schijnbaar zn sleutel vergeten en toen bedacht die vriend van de buurman dat het een super goed idee is om het raam boven de voordeur kapot te slaan..
...
.....................![]()
![]()
dude what the fuck? Politie gebeld en die hebben notitie gemaakt, ze vonden het zelf echt doodnormaal
Zou het? Ik heb echt geen idee hoe veel je kwijt bent bij zoiets eigenlijkquote:
Als je er acuut een nodig hebt dan willen ze nog wel eens flink wat geld vragen. Hier ook een die ooit een deur gesloopt heeft en daar de hoofdprijs voor wilde hebbenquote:Op maandag 10 maart 2025 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou het? Ik heb echt geen idee hoe veel je kwijt bent bij zoiets eigenlijk
En nu?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:30 schreef bitterbal het volgende:
Thaise les gaat niet door omdat er een kokosnoot op de achterruit van de auto van de lerares is gevallen. Die ruit ligt er nu uit
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga straks weer badmintonnen [ afbeelding ]
Heeft hij ze ook allemaal afgeslacht?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:07 schreef bitterbal het volgende:
Filipijnse oud-president Duterte opgepakt op verzoek Internationaal Strafhof
Deel dit artikel
De voormalige Filipijnse president Duterte is gearresteerd op de internationale luchthaven van Manilla. Er loopt een zaak tegen hem wegens misdaden tegen de menselijkheid vanwege de keiharde drugsoorlog die hij voerde.
"Wij hebben drie miljoen drugsverslaafden. Ik verheug me erop ze allemaal af te slachten", redeneerde Duterte over zijn meedogenloze beleid. "Duitsland had Hitler. De Filipijnen hebben mij." Het doel heiligde voor hem de middelen: "Ik red de volgende generatie van mijn land."
https://nos.nl/artikel/25(...)ernationaal-strafhof
Veel mensen wel jaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft hij ze ook allemaal afgeslacht?
Met wat erbij?quote:
116.848quote:
quote:
Mijn weekrecord staat al 2 jaar op 89.346. Dit jaar nog niet verder gekomen dan 87.118.quote:
Ja, maar goed, dat geeft toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn weekrecord staat al 2 jaar op 89.346. Dit jaar nog niet verder gekomen dan 87.118.
#rookienumbers
Is goed voor 'm.quote:
Date met Faxie?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:25 schreef bitterbal het volgende:
misschien ooit![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
quote:
Dat terwijl je je broekje omhoog probeert te houden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:25 schreef bitterbal het volgende:
misschien ooit![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat terwijl je je broekje omhoog probeert te houden.
Is deze pagina gesponsord door Tilburg?quote:
Met je obsessiequote:
Kom vechtenquote:
Nee kan niet, moet werkenquote:
Gewoon bang om te verliezenquote:
Dat sowieso, anders ben ik straks mijn enkels kwijtquote:
Dit hoor ik graagquote:
Ga je dan je username eer aan doen?quote:
Ja, maar dan bij anderen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je dan je username eer aan doen?
Dat gaat snel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga thee met honing pakken, want blijkbaar ben ik stervende![]()
![]()
Alvast even mn testament opmaken, brb.
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Als je fun hebt.quote:
Ja, dankquote:
Als je vandaag nog naar de Plus wilt, daar hebben ze die Charlie's in de aanbieding https://www.plus.nl/aanbiedingen/4227-19quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Oh thanks!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je vandaag nog naar de Plus wilt, daar hebben ze die Charlie's in de aanbieding https://www.plus.nl/aanbiedingen/4227-19
N'aww, Hedwig-UI?quote:
Kom ook vechten?quote:
Oh.quote:
Kom danquote:
Die was toch gestoptquote:
Tammiequote:
Gaat stoppen dacht ik.quote:
Oh kan ook. Klok-klepel enzo.quote:
Misschien was dat Wereldgozer z'n grap welquote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vind Rico wel een sympathieke kerel.
Zijn wassenbeeld vond ik best indrukwekkendquote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vind Rico wel een sympathieke kerel.
Ja, z'n bouw gecombineerd met lengte is gewoon GROOT. Dat valt vaak niet zo enorm (hahaa) op als 'ie naast andere heavyweights staat.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn wassenbeeld vond ik best indrukwekkend
Valt toch best mee?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voor zover ik kan zien gaat het in de nacht ook weer enkele graden vriezen, dus ja.
Sowieso tot en met maandagquote:
het was inderdaad wat frisser dan gedacht,naja jammer danquote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn weerapp zegt dat er een gevoelstemperatuur is van -/-1.
Ja, mijn (normale) lamp staat ook nog aanquote:
Ik hoop nog steeds op natuurijs te schaatsenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
het was inderdaad wat frisser dan gedacht,naja jammer dan
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op natuurijs te schaatsen
Een mens mag dromen hebben![]()
En ja, ik weet wel dat het niet realistisch is
Kan vast wel in Noorwegen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op natuurijs te schaatsen
Een mens mag dromen hebben![]()
En ja, ik weet wel dat het niet realistisch is
Soms komt er nog weleens wat verstandigs uit.quote:
Ja maar, daar ben ik nietquote:
Hier uiteraard weer wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:06 schreef Recce het volgende:
Zo te zien staat er geen druppel regen op het programma de komende twee weken. Dat valt dan weer mee.
Dit is zo herkenbaarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh. Stik. Ik had vanmiddag misschien een rondje willen hardlopen, maar m'n fijne sportbh ligt in de was.
Misschien toch maar eentje bij halen.
Ik ben er weer een beetje in aan het raken, dus m'n rondjes beginnen ook weer een béétje ergens op te lijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is zo herkenbaar![]()
Minus het: "ik wil een rondje hardlopen"
Morgen en overmorgen toch.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:06 schreef Recce het volgende:
Zo te zien staat er geen druppel regen op het programma de komende twee weken. Dat valt dan weer mee.
Nou snel nog even wassen dan. Dan kan je die vanmiddag weer gebruiken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh. Stik. Ik had vanmiddag misschien een rondje willen hardlopen, maar m'n fijne sportbh ligt in de was.
Dat gaat niet, want ik zit op werk en sportbh ligt thuis.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou snel nog even wassen dan. Dan kan je die vanmiddag weer gebruiken.
Wees blij. Dat is bescherming tegen verschrikkelijke hitte in de zomer. Hier begint het uitdrogen al.quote:
Dat klinkt wel als een uitdaging jaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gaat niet, want ik zit op werk en sportbh ligt thuis.
Ducttape?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan even in de lunchpauze een nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gaat niet, want ik zit op werk en sportbh ligt thuis.
Grapjas.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan even in de lunchpauze een nieuwe kopen.
Wel gelijk gratis ontharing.quote:
Wat staat er bij jou op plek 83 in die lijst?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Sport BH staat niet in mijn favoriete top 100 sexy woordjes.
Tierelantijntje.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat staat er bij jou op plek 83 in die lijst?
Volgens mij is dat net zoveel werk als het uitzoeken van een nieuwe PC.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan even in de lunchpauze een nieuwe kopen.
Hij staat hopelijk wel boven hangtieten?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Sport BH staat niet in mijn favoriete top 100 sexy woordjes.
* springt weer terug in bed.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij staat hopelijk wel boven hangtieten?
Dat komt niet eens in de buurt bij alle viezigheid hierquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loert streng doch rechtvaardig naar de klok.
Het scheelt al dat IJs weet, welke ze wilquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is dat net zoveel werk als het uitzoeken van een nieuwe PC.
Zou jij liever Pc's verkopen of sport Bh's?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog niet uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het scheelt al dat IJs weet, welke ze wil
Sportbh's, want of je hebt heel veel van hetzelfde ķf je moet meten en de goede maat uit het rek pakken. PC is meer gezeik.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou jij liever Pc's verkopen of sport Bh's?
Net zo duur ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Welke heb je besteld?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja.![]()
Grootste gedoe is altijd de juiste maat, want die is vaak net niet op voorraad. Maar goed, net een besteld, daar heb ik vandaag wel niets meer aan, maar het voorkomt dit hopelijk een volgende keer.
https://all4running.nl/pu(...)-bra-dames-0095-2000quote:
Ik ben zo breed qua postuur dat ik m'n bh's op internet moet bestellen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben zo smal qua postuur dat ik mijn bh's op internet moet bestellen.
65B ook nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben zo breed qua postuur dat ik m'n bh's op internet moet bestellen.90B is geen handige maat yo.
kok-lepel verhaal dusquote:
Ja, maar dan is natuurlijk juist die niet meer verkrijgbaar. Zo gaat het met PC-onderdelen ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het scheelt al dat IJs weet, welke ze wil
Ik heb de kok horen luiden, maar weet niet waar de lepel hangt?quote:
Is wel zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar dan is natuurlijk juist die niet meer verkrijgbaar. Zo gaat het met PC-onderdelen ook.
de kok horen fluiten maar weet niet waar de lepel hangtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb de kok horen luiden, maar weet niet waar de lepel hangt?
Nee, dat klinkt niet juist.
Why not both?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou jij liever Pc's verkopen of sport Bh's?
Die doet je naam eer aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
de kok horen fluiten maar weet niet waar de lepel hangt
uiteraardquote:
Same.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben zo breed qua postuur dat ik m'n bh's op internet moet bestellen.90B is geen handige maat yo.
Als ze zo onnatuurlijk met dr stokkie zwaait moet ze sowieso soppen met die sportquote:De atlete die de klap uitdeelde reageert bij WayNews10. ,,Niemand gaat het geloven, want ik snap dat het op de video er zo uitziet, maar ik ken mijn intenties en ik zou nooit iemand bewust slaan.”
Niznoquote:
Dat je aan jezelf gaat twijfelen van "goh, heb ik ze dan eigenlijk wel nodig dan?" maar als je dan een keertje een rondje gaat fietsen zonder, is het spijt.quote:
Voor welke GPU ga ik veels te veel betalen? Er is zoveel keuze.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
De 5090.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor welke GPU ga ik veels te veel betalen? Er is zoveel keuze.
Eerst loopt ze normaal en zodra ze ingehaald wordt, 'loopt' ze 'opeens' anders en 'slaat' haar inhaalster 'per ongeluk' op het achterhoofd. uhu, ja, dat verdient wel het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:36 schreef Nizno het volgende:
https://www.ad.nl/andere-(...)t-in-shock~a2be06a5/
[..]
Als ze zo onnatuurlijk met dr stokkie zwaait moet ze sowieso soppen met die sport
Ja nou dat inderdaad dus de hele aerodynamica is ineens wegquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst loopt ze normaal en zodra ze ingehaald wordt, 'loopt' ze 'opeens' anders en 'slaat' haar inhaalster 'per ongeluk' op het achterhoofd. uhu, ja, dat verdient wel het voordeel van de twijfel.![]()
hopelijk wordt 4000 series goedkoperquote:
ik zit nog op de 1060quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, ik ben toen voor de 4080 gegaan en daar doe ik het maar een paar jaar mee.
dat ziet er meer uit als een wachtwoord dan een pincodequote:
en waarom grijpt de politie niet in dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:45 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/show/in(...)tiktok-wel~a76d0a8d/
Ik had dit filmpje ook langs zien komen op TikTok en er was ook nog een andere influencer bij wie er thuis werd aangebeld door een kerel met z'n dochter die met die influencer op de foto wilde. En dan zijn er mensen dit dit doodnormaal vinden en zeggen dat die meiden zich aanstellenIk ken die influencers niet, maar dit is toch niet tof?
Ik heb een 3070, dus zowel de 40 als 50 serie is een upgradequote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
hopelijk wordt 4000 series goedkoper
De politie is wel bekend met de video. Daarin is volgens een woordvoerder geen sprake van een strafbaar feit. ‘Vooralsnog zien we geen aanleiding hier actie in te ondernemen’, zegt de politie.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
en waarom grijpt de politie niet in dan?
Ik ben dus de loser op GPU gebiedquote:
hmm..... ow ja... het had iets gevaarlijkers dan water moeten zijn om strafbaar te zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De politie is wel bekend met de video. Daarin is volgens een woordvoerder geen sprake van een strafbaar feit. ‘Vooralsnog zien we geen aanleiding hier actie in te ondernemen’, zegt de politie.
of vasterquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben dus de losser op GPU gebied
Ze is toch nat gespoten met een waterpistool?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De politie is wel bekend met de video. Daarin is volgens een woordvoerder geen sprake van een strafbaar feit. ‘Vooralsnog zien we geen aanleiding hier actie in te ondernemen’, zegt de politie.
Doom Eternal op Powerpoint snelheidquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
970
M'n laptopkaart is wel wat moderner en beter gelukkig.
God, ik weet dat ik weet waar die foto genomen is en nu zit ik in een "waaaaaar de fuck is het".quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:45 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/show/in(...)tiktok-wel~a76d0a8d/
Ik had dit filmpje ook langs zien komen op TikTok en er was ook nog een andere influencer bij wie er thuis werd aangebeld door een kerel met z'n dochter die met die influencer op de foto wilde. En dan zijn er mensen dit dit doodnormaal vinden en zeggen dat die meiden zich aanstellenIk ken die influencers niet, maar dit is toch niet tof?
jaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze is toch nat gespoten met een waterpistool?
Dat mag gewoon.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze is toch nat gespoten met een waterpistool?
Dat is dus debiel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben wel biased tegen influencers
Heb je dan ook per definitie een hekel aan tv-presentatoren?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben wel biased tegen influencers
Ik vind het gewoon niks. Ze voegen niks toe. Doen alles voor de views. En iedereen slikt het als zoete koek, ook als wat ze verspreiden fout is. Nee, daar worden we beter van.quote:
Autoverkopers vind ik ook kut, die zijn altijd dom, opdringerig en simpel, beetje de te lang gekookte spruitjes van de mensheid.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je dan ook per definitie een hekel aan tv-presentatoren?
Er zitten wel informatieve influencers tussen, maar de meesten zijn van kijk hoe fantastisch leven ik heb types.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niks. Ze voegen niks toe. Doen alles voor de views. En iedereen slikt het als zoete koek, ook als wat ze verspreiden fout is. Nee, daar worden we beter van.
Social media is een ziekte en influencers zijn de virussen.
My 2 cents.
Nee, want daar zit nogal wat verschil tussen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je dan ook per definitie een hekel aan tv-presentatoren?
Die zullen er best zijn ja. Maar het gros doet dit omdat ze geen fatsoenlijk ander werk kunnen vinden. Dan vraag ik me af hoe dat op latere leeftijd moet gaan als hun populariteit daalt. Want zoveel geld zullen ze echt niet verdienen/overhouden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er zitten wel informatieve influencers tussen, maar de meesten zijn van kijk hoe fantastisch leven ik heb types.
Maar dat doet er nu toe helemaal niet toe? Daarnaast doen ze gewoon hun werk waarvoor ze betaald worden. Dat hoef jij ook niet leuk te vinden. Dan volg je ze niet. Je kent ze niet, je bent hun doelgroep niet, scrol door en leid je leven.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niks. Ze voegen niks toe. Doen alles voor de views. En iedereen slikt het als zoete koek, ook als wat ze verspreiden fout is. Nee, daar worden we beter van.
My 2 cents.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat doet er nu toe helemaal niet toe? Daarnaast doen ze gewoon hun werk waarvoor ze betaald worden. Dat hoef jij ook niet leuk te vinden. Dan volg je ze niet. Je kent ze niet, je bent hun doelgroep niet, scrol door en leid je leven.
Ik plaats hier een verhaal over een influencer die thuis wordt opgewacht (twee influencers zelfs) en dan zeg jij 'maar ik vind influencers stom'. Dat doet er toch niet toeAlsof je het oké vindt.
Met je mening.
zeg het meid.quote:
Ja allemaal thuis opwachten en besproeien en lastigvallen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Autoverkopers vind ik ook kut, die zijn altijd dom, opdringerig en simpel, beetje de te lang gekookte spruitjes van de mensheid.
Kort lontje iddquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat doet er nu toe helemaal niet toe? Daarnaast doen ze gewoon hun werk waarvoor ze betaald worden. Dat hoef jij ook niet leuk te vinden. Dan volg je ze niet. Je kent ze niet, je bent hun doelgroep niet, scrol door en leid je leven.
Ik plaats hier een verhaal over een influencer die thuis wordt opgewacht (twee influencers zelfs) en dan zeg jij 'maar ik vind influencers stom'. Dat doet er toch niet toeAlsof je het oké vindt.
Met je mening.
Brittquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, want daar zit nogal wat verschil tussen.
Behalve die Britt Dekker
Er is vraag naar ze, daar spelen een aantal goed op in. Ik vind een hoop influencers niet perse van een ander niveau dan bijvoorbeeld de lui die overdag op TMF te zien waren.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, want daar zit nogal wat verschil tussen.
Behalve die Britt Dekker
Ja maar daar ging mijn bericht helemaal niet overquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kort lontje idd
Jij post hier een bericht dat iedereen kan lezen. Dan mag ik daar best op reageren. En daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn.
Nou zegquote:
Was ze zo'n slechte docent dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja allemaal thuis opwachten en besproeien en lastigvallen.
Leiers.
Mijn tante was vroeger docent en werd weleens thuis opgewacht door kwade ouders en leerlingen. Gewoon terecht natuurlijk.
RPM houdt wel veel geld over met zijn patreon.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zullen er best zijn ja. Maar het gros doet dit omdat ze geen fatsoenlijk ander werk kunnen vinden. Dan vraag ik me af hoe dat op latere leeftijd moet gaan als hun populariteit daalt. Want zoveel geld zullen ze echt niet verdienen/overhouden.
Niets dan feiten in deze post.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
My 2 cents.
Grapjas, dan passen ze de content gewoon aan de doelgroep aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
RPM houdt wel veel geld over met zijn patreon.
Alleen als die influencers rond 40 zijn, dan zijn niet meer jong en knap en kunnen ze niks meer verkopen via hun kanalen. Dan komen ze weer terecht in de echte wereld, waar ze echt iets moeten doen voor hun geld.
TMF keek ik vroeger nooit. Ik weet alleen dat er een van de politiek is in gegaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is vraag naar ze, daar spelen een aantal goed op in. Ik vind een hoop influencers niet perse van een ander niveau dan bijvoorbeeld de lui die overdag op TMF te zien waren.
ja maar dan noem je ook wel een dieptepuntquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is vraag naar ze, daar spelen een aantal goed op in. Ik vind een hoop influencers niet perse van een ander niveau dan bijvoorbeeld de lui die overdag op TMF te zien waren.
Of de omakalenders.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grapjas, dan passen ze de content gewoon aan de doelgroep aan.
Vergis je niet in de hel die mamavloggers heet.
De wat normaleren zijn zich daar ook daadwerkelijk bewust van en denken vooruit. Die ambiëren best vaak in de richting van entertainment, geloof het of nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zullen er best zijn ja. Maar het gros doet dit omdat ze geen fatsoenlijk ander werk kunnen vinden. Dan vraag ik me af hoe dat op latere leeftijd moet gaan als hun populariteit daalt. Want zoveel geld zullen ze echt niet verdienen/overhouden.
De paar die ik volg hebben een achtergrond/opleiding in marketing. Als hun populariteit daalt, vinden ze wel iets anders of gaan ze een nieuwe opleiding volgen. Net zoals al die andere mensen die om de een of andere reden ander werk moeten vinden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sst, breng ze niet op ideeën.quote:
Ik kijk die ook niet. Ik heb er een clip van gezien en ik vond hem verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
RPM houdt wel veel geld over met zijn patreon.
Alleen als die influencers rond 40 zijn, dan zijn niet meer jong en knap en kunnen ze niks meer verkopen via hun kanalen. Dan komen ze weer terecht in de echte wereld, waar ze echt iets moeten doen voor hun geld.
Hoezo een dieptepunt? Omdat het jouw kopje thee niet was?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dan noem je ook wel een dieptepunt![]()
hoewel de meesten beter terecht zijn gekomen dan de 'presentatoren' van callTV
Betekend toch niet dat jan en alleman, ondanks dat jij ze niet volgt, maar aangevallen moet worden op straat of gestalkt moet worden? Alleen omdat jij het een dom beroep vindt??!?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
TMF keek ik vroeger nooit. Ik weet alleen dat er een van de politiek is in gegaan.
Dat er vraag naar is en op ingespeeld wordt snap ik best.
nee de type presentatoren van TMFquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo een dieptepunt? Omdat het jouw kopje thee niet was?
Ah, dus een soort eeuwige student.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De paar die ik volg hebben een achtergrond/opleiding in marketing. Als hun populariteit daalt, vinden ze wel iets anders of gaan ze een nieuwe opleiding volgen. Net zoals al die andere mensen die om de een of andere reden ander werk moeten vinden.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Betekend toch niet dat jan en alleman, ondanks dat jij ze niet volgt, maar aangevallen moet worden op straat of gestalkt moet worden? Alleen omdat jij het een dom beroep vindt??!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |