SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
ik ook denk ikquote:Op maandag 10 maart 2025 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien ga ik hem alsnog wel keer proberen als ik hem zie.
De smaak vind ik wel lekker, de structuur mehhhquote:Op maandag 10 maart 2025 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind bitterkoekjes zelf ook nog wel lekker, maar ben er wel heel snel weer klaar mee.
oh dat klinkt al beterquote:Op maandag 10 maart 2025 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Blijkbaar zit er druivensap, citroensap, en komkommerextract in.
Jij mag de mijne hebben.quote:
Ik zal Wattenschijfje even laten bezorgen.quote:
Dat is nog best rap voor een caafje. Zit je er achter aan met een zweepje?quote:Op maandag 10 maart 2025 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal Wattenschijfje even laten bezorgen.
Ze is er over 3 dagen.
oh gelukkigquote:Op maandag 10 maart 2025 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:Budapestenaar approves this message.
Nouujohquote:Op maandag 10 maart 2025 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speel zelf momenteel Baldurs Gate 3, en the Quarry ook even opgestart op te kijken.
Bg3 is wel vetjes tot nu toe. Je kunt in de character creation zelfs kiezen uit meerdere soorten piemels en vaginas. Besneden, niet besneden. Schaamhaar of niet.
Vrouw met piemel? Kan.
Speel je dat spel naakt ofzo, dat dat wat uitmaakt?quote:Op maandag 10 maart 2025 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speel zelf momenteel Baldurs Gate 3, en the Quarry ook even opgestart op te kijken.
Bg3 is wel vetjes tot nu toe. Je kunt in de character creation zelfs kiezen uit meerdere soorten piemels en vaginas. Besneden, niet besneden. Schaamhaar of niet.
Vrouw met piemel? Kan.
Alleen als het erg warm is.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Speel je dat spel naakt ofzo, dat dat wat uitmaakt?
Woke!quote:
Ik weet dat er een seksscene in zit met een druïde die in een beer verandert.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Speel je dat spel naakt ofzo, dat dat wat uitmaakt?
Sterktequote:Op maandag 10 maart 2025 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn hamburger kwam te snel. Nu ben ik al klaar met eten en heb ik nog meer dan een uur te gaan voor de eerste film begint.
Rondje wandelen? Het is nog heerlijk weer buitenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn hamburger kwam te snel. Nu ben ik al klaar met eten en heb ik nog meer dan een uur te gaan voor de eerste film begint.
Het zijn moeilijke tijden.quote:
Oeh. Ik ga nog even verder met huiswerk. Maar van te voren nog even een half uurtje lopen is geen slecht idee. Ga al lang genoeg zitten.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rondje wandelen? Het is nog heerlijk weer buiten. Mits je geen last meer hebt van je voeten natuurlijk
Goed voor op je tinder of grindr. 0% mensen ontevreden!quote:Op maandag 10 maart 2025 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog geen klachten ontvangen.
Ohja, dit zijn opzich de betere huiswerktijden. Als je toch tijd 'over' hebt. Lekker bezigquote:Op maandag 10 maart 2025 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zijn moeilijke tijden.
[..]
Oeh. Ik ga nog even verder met huiswerk. Maar van te voren nog even een half uurtje lopen is geen slecht idee. Ga al lang genoeg zitten.
0% ontevreden, komt in bulkverpakking, zacht, warm, handig met dingen en zoquote:Op maandag 10 maart 2025 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed voor op je tinder of grindr. 0% mensen ontevreden!
Heeft concentratie om naar ellenlange saaie films te kijken, dus luistert ook naar je verhalen zonder punt.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
0% ontevreden, komt in bulkverpakking, zacht, warm, handig met dingen en zo
enjoyquote:Op maandag 10 maart 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, ik stap maar eens op het fietsje voor gameavond met de boys.
Tot morgen.
Dit is wel mijn lot vaak. Maar dat is niet erg. Als mensen het willen of niet luid genoeg protesteren kan ik ook best enthousiast praten over wat ik doe.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft concentratie om naar ellenlange saaie films te kijken, dus luistert ook naar je verhalen zonder punt.
quote:Op maandag 10 maart 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is nog best rap voor een caafje. Zit je er achter aan met een zweepje?
[..]
oh gelukkig
[..]
Nouujoh. Ik heb persoonlijk uberhaupt niet zoveel met die poppetjes maken, geef mij maar gewoon standaard poppetje
Dat is iets meer info dan wat ik mij kan wensen.quote:
Geen zorgen. Ik heb dat spel nog niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is iets meer info dan wat ik mij kan wensen.
Fjieuwquote:Op maandag 10 maart 2025 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik heb dat spel nog niet.
Classic.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
Patat
En appelmoes
Moet gelijk aan kinderfeestjes denkenquote:
Zit je in de gevangenis of zo?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Patat
En appelmoes
Eet je het ook verspreid op tafel op enkel een tafelkleed?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk aan kinderfeestjes denken
quote:Welkom bij de algemene Visdeurbel livestream. Geniet van het onderwaterleven van de stad Utrecht!
Let op, je kunt hier NIET op de bel drukken. Als je WEL aan wilt bellen bij de Visdeurbel ga dan naar de website www.visdeurbel.nl.
Nu zin in gegrilde kip. Die ik uiteraard niet meer kan halenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Patat
En appelmoes
Moet ik hier op antwoorden?quote:
Nee, netjes op een bordquote:Op maandag 10 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eet je het ook verspreid op tafel op enkel een tafelkleed?
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu zin in gegrilde kip. Die ik uiteraard niet meer kan halen
Ja, even vragenquote:
Utrechtse pis.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[..]![]()
Wat een troebel water, lol
Zou mij niets verbazenquote:
HELAquote:Op maandag 10 maart 2025 16:33 schreef Ama het volgende:
Oke laatste snap ik wel met bluetooth maar alle jezus wat kut.
Crackieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 10 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe eens rustigquote:Op maandag 10 maart 2025 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Crackieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Fijn dat het na tienen isquote:Op maandag 10 maart 2025 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ze eigenlijk gewoon een camera in de afvoerbuis van een urinoir gehangen hebben
Zou ze niet gewoon op een stoel gaan zitten denk je?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ik daar ineens verspreid in stukjes aan het eten benquote:Op maandag 10 maart 2025 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou ze niet gewoon op een stoel gaan zitten denk je?
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens rustig
*bombastic side eye
quote:
Gewoon armen en benen gestrekt door de appelmoes op tafel rollend.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ik daar ineens verspreid in stukjes aan het eten ben
Op sommige dagen zou mij dat best leuk lijkenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon armen en benen gestrekt door de appelmoes op tafel rollend.
Must.. not.. kinkshame..quote:Op maandag 10 maart 2025 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon armen en benen gestrekt door de appelmoes op tafel rollend.
Af en toe een dikke bruine poepvis die aanbelt.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ze eigenlijk gewoon een camera in de afvoerbuis van een urinoir gehangen hebben
Tilapiaquote:Op maandag 10 maart 2025 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe een dikke bruine poepvis die aanbelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik denk ook je wil om te leven...quote:Op maandag 10 maart 2025 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las vanmorgen dat je zelfs hersenfuncties kwijtraakt als je tilapia eet.
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
Is mijn nieuwe UI goedgekeurd @:ettovanbelgie ?Ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit roze inOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Dat je in de spiegel kijkt met een bruin mondje en denkt nou zo hoeft het van mij niet meer hoor.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk ook je wil om te leven...
Ik denk dat het precies zo voelt nadat je tilapia hebt gegetenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je in de spiegel kijkt met een bruin mondje en denkt nou zo hoeft het van mij niet meer hoor.
zit al in de naamquote:Op maandag 10 maart 2025 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat het precies zo voelt nadat je tilapia hebt gegeten
Poepvisquote:Op maandag 10 maart 2025 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las vanmorgen dat je zelfs hersenfuncties kwijtraakt als je tilapia eet.
quote:
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die is vastgebonden maar ze vergat het safeword.
Verkeerde SCquote:Op maandag 10 maart 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
JDVancehihihiquote:Op maandag 10 maart 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tot 20 maart een ban heeft. Als mijn vermoeden klopt dat ze een maandban heeft.quote:
roze oortjes... en neusjequote:
wow... dan heeft ze het wel heul bont gemaaktquote:Op maandag 10 maart 2025 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tot 20 maart een ban heeft.
Nee, iets met koffie enzoquote:
ja ik neem nog een bakkie theequote:
Kheequote:
Gelukkig welquote:
T ZZquote:
Tja na een halve dag weer een ban als je twee weken een ban had daarvoor.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wow... dan heeft ze het wel heul bont gemaakt
quote:
Ik mis de spekjes.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stamppot boerenkool met rookworst gegeten.
Die zaten er ook doorheen. Dat hoort bij de stamppot.quote:
Wel met jus toch?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zaten er ook doorheen. Dat hoort bij de stamppot.
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zaten er ook doorheen. Dat hoort bij de stamppot.
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik eet al heel lang geen jus meer.
Jus drink je toch?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik eet al heel lang geen jus meer.
Ieeeehhhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat het dan een soort puddingachtige consistentie heeftquote:
En dan een kwartiertje gorgelen.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat het dan een soort puddingachtige consistentie heeft
Ook lekker met zuurkoolsapquote:Op maandag 10 maart 2025 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan een kwartiertje gorgelen.
Zo'n lekker vliesje bovenop.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat het dan een soort puddingachtige consistentie heeft
Gelukkig heb ik al gegeten.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo'n lekker vliesje bovenop.
Misschien kan je daar wel een vlaai van makenquote:
Dit klinkt uber chillquote:Op maandag 10 maart 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Nou het dakterras op de aanbouw begint vorm aan te nemen, twee ligbedjes, 4 bomen, een bistro tafel en stoelen, gezellige lampjes
Dit is walgelijker dan walgelijkquote:Op maandag 10 maart 2025 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien kan je daar wel een vlaai van maken
Dikke zuurkooljus-vlaai meej slagroom
Ik zat ook al te denken aan gurkensap met karamelsaus o.i.d.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mission accomplished
Volgens mij kan het echt nog veel walgelijker
@:uitstraling
probeer us?
Peutert stukje oude kip van zaterdag tussen zijn tanden vandaan en stopt dat stiekem in de vlaai.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mission accomplished
Volgens mij kan het echt nog veel walgelijker
@:uitstraling
probeer us?
Is het ookquote:
Gezellie de pelliequote:Op maandag 10 maart 2025 19:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het ookAls je eens in de buurt bent ben je van harte uitgenodigd in kwiwi's bistro. Ik bied koffie, cocktails en hapjes aan
![]()
[ afbeelding ]
Koffie moet zwart zijn anders is het geen koffie maar drank waar koffie in verwerkt zitquote:Op maandag 10 maart 2025 19:05 schreef kwiwi het volgende:
O ja alleen koffie zonder melkschuim, moet nog oefenen met schuimen
goudklompen in de plantenbakken...quote:Op maandag 10 maart 2025 19:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het ookAls je eens in de buurt bent ben je van harte uitgenodigd in kwiwi's bistro. Ik bied koffie, cocktails en hapjes aan
![]()
[ afbeelding ]
Ooooh oooh oooh!quote:Op maandag 10 maart 2025 19:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2025 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
goudklompen in de plantenbakken...
La Suisse
Ok, geen verwenkoffie voor 4ebe danquote:Op maandag 10 maart 2025 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Koffie moet zwart zijn anders is het geen koffie maar drank waar koffie in verwerkt zit![]()
Oh die hebben we hier bij het lokale tuincentrum gekocht, zal morgen even kijken welk merk het is. Maar die dingen zijn leeg loeizwaar, zijn met een kraan op het terras gezetquote:Op maandag 10 maart 2025 19:11 schreef Ygritte het volgende:
Waar koop je die plantenbak units? Ik zoek nog grote grote grote.
Ik heb geen dakterras dus dat scheelt.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh die hebben we hier bij het lokale tuincentrum gekocht, zal morgen even kijken welk merk het is. Maar die dingen zijn leeg loeizwaar, zijn met een kraan op het terras gezet
Ik ‘lust’ geen cappuccinoquote:Op maandag 10 maart 2025 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Koffie moet zwart zijn anders is het geen koffie maar drank waar koffie in verwerkt zit![]()
*Zet grote beker ijskoude melk neerquote:
Ik ben van de uitersten, of gitzwarte sterke espresso of een macchiatoquote:Op maandag 10 maart 2025 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
essiiiiiiiiiie,essieeeeeeeeeequote:Op maandag 10 maart 2025 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Zet grote beker ijskoude melk neer
Morgen ff kijkenquote:Op maandag 10 maart 2025 19:16 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer vond de week in oneliners beetje mwah afgelopen keer.
zou wel een koelkast willen met meerdere temperatuur zones, zodat ik echt ijskoude melk kan hebben maar niet de rest ook zowat bevriestquote:Op maandag 10 maart 2025 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lust ik ook wel ja.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Etto Amaretto Kroketto!!quote:
Oeh dat klinkt wel goedquote:Op maandag 10 maart 2025 19:39 schreef mschol het volgende:
[..]
zou wel een koelkast willen met meerdere temperatuur zones, zodat ik echt ijskoude melk kan hebben maar niet de rest ook zowat bevriest
quote:
Ik drink theequote:Op maandag 10 maart 2025 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben van de uitersten, of gitzwarte sterke espresso of een macchiato
0 graden lades zijnquote:Op maandag 10 maart 2025 19:39 schreef mschol het volgende:
[..]
zou wel een koelkast willen met meerdere temperatuur zones, zodat ik echt ijskoude melk kan hebben maar niet de rest ook zowat bevriest
Ik nu ook, koffie is voor 's ochtends, thee is voor 's avondsquote:
Thee is voor 's ochtendsquote:Op maandag 10 maart 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik nu ook, koffie is voor 's ochtends, thee is voor 's avonds
Ja vanmiddag heb ik ook nog een kopje thee opquote:Op maandag 10 maart 2025 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thee is voor 's ochtends
's middags
En 's avonds
Thee is voor altijd
Wat een toevalquote:Op maandag 10 maart 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vanmiddag heb ik ook nog een kopje thee op
Jij snapt hetquote:Op maandag 10 maart 2025 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thee is voor 's ochtends
's middags
En 's avonds
Thee is voor altijd
Goed ideequote:Op maandag 10 maart 2025 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Ik gang even de waterkoker aanzetten.
Maar jij drink ongeveer 38 liter thee op een dag, zou het verrassender vinden als jij geen thee zou hebbenquote:
Staat die niet in de keuken?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Ik gang even de waterkoker aanzetten.
Ik had vannacht geen thee?quote:Op maandag 10 maart 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij drink ongeveer 38 liter thee op een dag, zou het verrassender vinden als jij geen thee zou hebben
quote:
Heb je niet eens een thee-infuusquote:
Nee, dan moet ik steeds plassenquote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had laatst weer een kop thee. Ik was gestressed geraakt door een situatie hier in de woonvorm...
Daar hebben ze ook afvoerslangetjes voor hoorquote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook afvoerslangetjes voor hoor
quote:Hurra! NATTJASMIN is weer op voorraad bij IKEA
Wel vervelendquote:Op maandag 10 maart 2025 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar mijn autocorrectie wist dat blijkbaar niet.
Natte Jasmijn?quote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Hoorde je nou morgen meer over se toekomst?
uhu, en ik weet dat het wel bestaat, maar ja, ¤¤¤¤quote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
0 graden lades zijnGroente/vlees bewaar ik +/- 3 dagen langer dan daarvoor.
quote:Op maandag 10 maart 2025 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je nog een katheeter overwegen.
quote:
Spannend Bosjequote:
Ja ik verzin die namen nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja. Ik zal niet definitief mijn nieuwe woonplek te horen krijgen, maar wel de opties...quote:
Beetje alsof je wasmiddel zit te drinkenquote:Op maandag 10 maart 2025 20:19 schreef essnhills het volgende:
Thee met jasmijn vind ik wel echt niet te drinken
Met een beetje moeite smaakt allesquote:Op maandag 10 maart 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje alsof je wasmiddel zit te drinken
Nee, dit was echt autocorrectiequote:Op maandag 10 maart 2025 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel vervelend
Heb je al last van typtyfus, moet je ook nog iedere keer op zoek naar je inboedel omdat die iedere keer automatisch mee verandert
quote:Op maandag 10 maart 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik verzin die namen nietduur manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Comfort mag wat kostenquote:
Moet je zeker elke dag verschonenquote:
Ja vind dat katoensatijn echt lekker liggen, past zich ook fijn aan de temperatuur aanquote:Op maandag 10 maart 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, goede lakens van een fijne stof doen wonderen voor je slaap
Elke dag verschonen? Ik ben geen hotel ofzoquote:Op maandag 10 maart 2025 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je zeker elke dag verschonen
elke dag benen scheren
dingen
Bij mij gaat dan het dekbed zelf daarin schuiven en dan heb je allemaal van die stukken leve overtrekquote:Op maandag 10 maart 2025 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vind dat katoensatijn echt lekker liggen, past zich ook fijn aan de temperatuur aan
quote:Op maandag 10 maart 2025 20:19 schreef essnhills het volgende:
Thee met jasmijn vind ik wel echt niet te drinken
Oh dat heb ik bij die dus helemaal nietquote:Op maandag 10 maart 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij gaat dan het dekbed zelf daarin schuiven en dan heb je allemaal van die stukken leve overtrek
Wordt jij de nieuwe dokter van Foqueville?quote:
Ik heb overtrekken met lusjes aan de binnenkant, die doe je om de knoopjes van je 4-seizoenen dekbed. Tadaaaa, nooit meer zakkenquote:Op maandag 10 maart 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij gaat dan het dekbed zelf daarin schuiven en dan heb je allemaal van die stukken leve overtrek
Dit klinkt ideaalquote:Op maandag 10 maart 2025 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb overtrekken met lusjes aan de binnenkant, die doe je om de knoopjes van je 4-seizoenen dekbed. Tadaaaa, nooit meer zakken
Ik heb dat soms wel eens. Maar volgens mij slaap ik gewoon incorrect oid.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij wel?quote:
Fancyquote:Op maandag 10 maart 2025 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb overtrekken met lusjes aan de binnenkant, die doe je om de knoopjes van je 4-seizoenen dekbed. Tadaaaa, nooit meer zakken
Witte thee met jasmijnquote:
Ohja dat klinkt wel plausibelquote:Op maandag 10 maart 2025 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb dat soms wel eens. Maar volgens mij slaap ik gewoon incorrect oid.
quote:
Jaa dit is echt ideaal. Ik heb in elke hoek 2 losse touwtjes en doe ze dan met een strikje om de hoeken van het dekbed.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien gaat het fout omdat je het eigenlijk met z'n tweeën moet doen.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat klinkt wel plausibel
Ik kan het ook niet ofzo denk ik
quote:Op maandag 10 maart 2025 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien gaat het fout omdat je het eigenlijk met z'n tweeën moet doen.
Vroeger heb ik wel eens zo'n overtrek gehad waar dan aan de bovenkant aan de zijkanten een kleine opening zat waar je het dekbed netjes in de hoekjes kon stoppen, dat was op zich ook best handigquote:Op maandag 10 maart 2025 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dus in Kronen ipv Euro's?quote:
Misschien moet je er wat meer op oefenenquote:Op maandag 10 maart 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat klinkt wel plausibel
Ik kan het ook niet ofzo denk ik
Ja oke, jezus, ik blijf wel alleen. Niet meteen met het grof geschut op tafel graag.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon bij moeders in bed kruipen, net als vroeger.
Ik heb deze al een tijdje op het lijstje staan, maar die prijs vind ik echt nergens over gaanquote:Op maandag 10 maart 2025 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger heb ik wel eens zo'n overtrek gehad waar dan aan de bovenkant aan de zijkanten een kleine opening zat waar je het dekbed netjes in de hoekjes kon stoppen, dat was op zich ook best handig
Ja met dit verschil dat de wisselkoers niet zo veel met de koopkracht te maken heeft.quote:
Volgens mij had Ikea die. Zo eentje had ik als student ook. Dus kan eigenlijk alleen een hele goedkope van de Hema of Ikea zijn geweestquote:Op maandag 10 maart 2025 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger heb ik wel eens zo'n overtrek gehad waar dan aan de bovenkant aan de zijkanten een kleine opening zat waar je het dekbed netjes in de hoekjes kon stoppen, dat was op zich ook best handig
Oh. * kwiwi zet grof geschut weer onder de tafelquote:Op maandag 10 maart 2025 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja oke, jezus, ik blijf wel alleen. Niet meteen met het grof geschut op tafel graag.
quote:
Gewoon wat langer in bed liggen?quote:Op maandag 10 maart 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je er wat meer op oefenen
360 euro voor een dekbedovertrek, doe even normaal hoorquote:Op maandag 10 maart 2025 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb deze al een tijdje op het lijstje staan, maar die prijs vind ik echt nergens over gaan
https://www.yumeko.nl/ove(...)bray-140x220-1-60x70
Ja denk dat het bij mij ook een goedkope van de Ikea was van toen ik nog thuis woondequote:Op maandag 10 maart 2025 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij had Ikea die. Zo eentje had ik als student ook. Dus kan eigenlijk alleen een hele goedkope van de Hema of Ikea zijn geweest
Heb vorig jaar 2x 260 euro betaald voor 2 eenpersoonsovertrekken en 2 kussenslopen. Eerst een half jaar over getwijfeld natuurlijk, maar heb nog nooit zo lekker geslapenquote:Op maandag 10 maart 2025 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb deze al een tijdje op het lijstje staan, maar die prijs vind ik echt nergens over gaan
https://www.yumeko.nl/ove(...)bray-140x220-1-60x70
Ja of anders, of je bed verplaatsen, of weet ik hetquote:
Doneer maar aan Oekraïnequote:Op maandag 10 maart 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh. * kwiwi zet grof geschut weer onder de tafel
Dat zou hier dan 2x 229 zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
360 euro voor een dekbedovertrek, doe even normaal hoor
Heb het net van de berg geduwd. Nu maar hopen dat alle criminele oost-europeanen nog in Nederland zitten, anders komt het nooit aanquote:
Rechts gaan liggen ipv links?quote:Op maandag 10 maart 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of anders, of je bed verplaatsen, of weet ik het
En dan was fles net al helemaal in shock met mijn overtrekje van 70quote:Op maandag 10 maart 2025 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat zou hier dan 2x 229 zijn.
Doeiiiiii doeiiiiiiii
Ja doe eens gekquote:
ja hihi haha die fles toch domme manquote:Op maandag 10 maart 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan was fles net al helemaal in shock met mijn overtrekje van 70
Ik draai alle kanten op, diagonaal valt wel mee, dat heb ik meestal alleen in het weekend als ik nog even een uurtje langer wil blijven liggenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Slapen jullie ook altijd diagonaal in bed?
Ik wil gewoon niet eens weten wat mijn hele bed bij elkaar kost. Kan er ook een auto voor kopen denk ik. Maar ik lig wel lekker. In de winter lekker warm, in de zo er lekker koel, plat omhoog dit dat.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb vorig jaar 2x 260 euro betaald voor 2 eenpersoonsovertrekken en 2 kussenslopen. Eerst een half jaar over getwijfeld natuurlijk, maar heb nog nooit zo lekker geslapenWas het echt waard. Uiteindelijk lig je toch heel wat uren per dag in bed.
nee ik slaap op de helft waar de elektrische deken ligtquote:Op maandag 10 maart 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Als Fles van al z'n biljetjes een dekbedovertrek zou maken, zou het misschien wel één van de duurste ter wereld zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan was fles net al helemaal in shock met mijn overtrekje van 70
Volgens mij kan je mij zo in de kist leggenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Nou dan kan een lekkere overtrek er ook nog wel vanaf hèquote:Op maandag 10 maart 2025 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet eens weten wat mijn hele bed bij elkaar kost. Kan er ook een auto voor kopen denk ik. Maar ik lig wel lekker. In de winter lekker warm, in de zo er lekker koel, plat omhoog dit dat.
quote:Op maandag 10 maart 2025 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij kan je mij zo in de kist leggen
Ja… iets met prioriteiten. T’is nou niet dat ik geen goede overtrekken heb.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan kan een lekkere overtrek er ook nog wel vanaf hè
Zou die wel ruzie krijgen denk ik, biljetjes aan elkaar vast- naaien en plakkenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als Fles van al z'n biljetjes een dekbedovertrek zou maken, zou het misschien wel één van de duurste ter wereld zijn.
mooie tuintafel en stoelen?quote:Op maandag 10 maart 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
Ik ga dit voorjaar mijn lelijke tuintafel en stoelen maar eens vervangen voor iets anders.
Lekker loungesetje en dan lekker chillen met hedwig naast je in de tuin.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
Ik ga dit voorjaar mijn lelijke tuintafel en stoelen maar eens vervangen voor iets anders.
quote:
Eh wat ?quote:Op maandag 10 maart 2025 21:25 schreef Koen66 het volgende:
wat moeten we met deze chat als koffie onbetaalbaar wordt
thee drinkenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:25 schreef Koen66 het volgende:
wat moeten we met deze chat als koffie onbetaalbaar wordt
En dat op een maandagquote:Op maandag 10 maart 2025 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
410 kcal verbrand net
Even snel eraan eten met een bakje Tresor brownie
+ een slaaptheetje
Tevens: 18.014 stapjes
Dus ik mag hapjes
T ZZquote:
TSCquote:
Ja, hoe is het mogelijk he ?quote:
uhuh... en vooral meer winsten voor de DE's op de wereldquote:
Op dit moment heb ik wel thee, want ik heb geen zin in koffie en normaal gesproken drink ik ook geen koffie in de avond. Tenzij ik uit eten / op vakantie ben.quote:
Oh.. nou ... er is altijd wel een excuus om prijzen omhoog te gooien.quote:
Ik zit maar op 12.904quote:
Met kantoordagen gaat het mij makkelijker af en ik ben nu te pootjes naar de sportschool gegaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Kan best, lekker op safari door Afrikaquote:Op maandag 10 maart 2025 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh.. nou ... er is altijd wel een excuus om prijzen omhoog te gooien.
Ik kan die koffieplantages toch niet zelf controleren, dus het zal wel
Ik wil niet naar Afrikaquote:Op maandag 10 maart 2025 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan best, lekker op safari door Afrika
wat hebben die Afrikanen jou misdaan?quote:
Lekker mensen laten doenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:35 schreef Ygritte het volgende:
Wat is die rare obsessie met hoeveelheid stappen toch.
Gewoon lekker bewegen, naar buiten en zorgen dat je lekker in je vel zit.
Nog nietsquote:
ik vind het altijd wel leuk dat ze het delen, dan weet ik hoeveel stappen ik niet gezet heb vandaagquote:Op maandag 10 maart 2025 21:35 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2025 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met kantoordagen gaat het mij makkelijker af en ik ben nu te pootjes naar de sportschool gegaan.
Morgen en overmorgen thuiswerken en dan gaan de stapjes maken wat moeilijker
Vorige week 112.021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja dat ding van jou die verzint er nogal enthousiast stapjes bijquote:Op maandag 10 maart 2025 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fitbit sloeg wel even op hol en dacht dat ik er 23.069 had gemaakt, daarna had hij zichzelf weer gecorrigeerd.
Glas halfvolquote:Op maandag 10 maart 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel leuk dat ze het delen, dan weet ik hoeveel stappen ik niet gezet heb vandaag
limonadequote:Op maandag 10 maart 2025 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Glas halfvol![]()
Vast een glas met thee.
Welke smaak?quote:
Meer stapjes = meer hapjes, en meer hapjes is altijd goedquote:Op maandag 10 maart 2025 21:35 schreef Ygritte het volgende:
Heb je dat nu zelf berekend?quote:
Ja prima, maar met regelmaat is het niet goed genoeg. Cut yourself some slack….quote:Op maandag 10 maart 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel leuk dat ze het delen, dan weet ik hoeveel stappen ik niet gezet heb vandaag
peerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |