SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
ik ook denk ikquote:Op maandag 10 maart 2025 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien ga ik hem alsnog wel keer proberen als ik hem zie.
De smaak vind ik wel lekker, de structuur mehhhquote:Op maandag 10 maart 2025 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind bitterkoekjes zelf ook nog wel lekker, maar ben er wel heel snel weer klaar mee.
oh dat klinkt al beterquote:Op maandag 10 maart 2025 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Blijkbaar zit er druivensap, citroensap, en komkommerextract in.
Jij mag de mijne hebben.quote:
Ik zal Wattenschijfje even laten bezorgen.quote:
Dat is nog best rap voor een caafje. Zit je er achter aan met een zweepje?quote:Op maandag 10 maart 2025 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal Wattenschijfje even laten bezorgen.
Ze is er over 3 dagen.
oh gelukkigquote:Op maandag 10 maart 2025 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:Budapestenaar approves this message.
Nouujohquote:Op maandag 10 maart 2025 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speel zelf momenteel Baldurs Gate 3, en the Quarry ook even opgestart op te kijken.
Bg3 is wel vetjes tot nu toe. Je kunt in de character creation zelfs kiezen uit meerdere soorten piemels en vaginas. Besneden, niet besneden. Schaamhaar of niet.
Vrouw met piemel? Kan.
Speel je dat spel naakt ofzo, dat dat wat uitmaakt?quote:Op maandag 10 maart 2025 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speel zelf momenteel Baldurs Gate 3, en the Quarry ook even opgestart op te kijken.
Bg3 is wel vetjes tot nu toe. Je kunt in de character creation zelfs kiezen uit meerdere soorten piemels en vaginas. Besneden, niet besneden. Schaamhaar of niet.
Vrouw met piemel? Kan.
Alleen als het erg warm is.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Speel je dat spel naakt ofzo, dat dat wat uitmaakt?
Woke!quote:
Ik weet dat er een seksscene in zit met een druïde die in een beer verandert.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Speel je dat spel naakt ofzo, dat dat wat uitmaakt?
Sterktequote:Op maandag 10 maart 2025 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn hamburger kwam te snel. Nu ben ik al klaar met eten en heb ik nog meer dan een uur te gaan voor de eerste film begint.
Rondje wandelen? Het is nog heerlijk weer buitenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn hamburger kwam te snel. Nu ben ik al klaar met eten en heb ik nog meer dan een uur te gaan voor de eerste film begint.
Het zijn moeilijke tijden.quote:
Oeh. Ik ga nog even verder met huiswerk. Maar van te voren nog even een half uurtje lopen is geen slecht idee. Ga al lang genoeg zitten.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rondje wandelen? Het is nog heerlijk weer buiten. Mits je geen last meer hebt van je voeten natuurlijk
Goed voor op je tinder of grindr. 0% mensen ontevreden!quote:Op maandag 10 maart 2025 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog geen klachten ontvangen.
Ohja, dit zijn opzich de betere huiswerktijden. Als je toch tijd 'over' hebt. Lekker bezigquote:Op maandag 10 maart 2025 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zijn moeilijke tijden.
[..]
Oeh. Ik ga nog even verder met huiswerk. Maar van te voren nog even een half uurtje lopen is geen slecht idee. Ga al lang genoeg zitten.
0% ontevreden, komt in bulkverpakking, zacht, warm, handig met dingen en zoquote:Op maandag 10 maart 2025 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed voor op je tinder of grindr. 0% mensen ontevreden!
Heeft concentratie om naar ellenlange saaie films te kijken, dus luistert ook naar je verhalen zonder punt.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
0% ontevreden, komt in bulkverpakking, zacht, warm, handig met dingen en zo
enjoyquote:Op maandag 10 maart 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, ik stap maar eens op het fietsje voor gameavond met de boys.
Tot morgen.
Dit is wel mijn lot vaak. Maar dat is niet erg. Als mensen het willen of niet luid genoeg protesteren kan ik ook best enthousiast praten over wat ik doe.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft concentratie om naar ellenlange saaie films te kijken, dus luistert ook naar je verhalen zonder punt.
quote:Op maandag 10 maart 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is nog best rap voor een caafje. Zit je er achter aan met een zweepje?
[..]
oh gelukkig
[..]
Nouujoh. Ik heb persoonlijk uberhaupt niet zoveel met die poppetjes maken, geef mij maar gewoon standaard poppetje
Dat is iets meer info dan wat ik mij kan wensen.quote:
Geen zorgen. Ik heb dat spel nog niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is iets meer info dan wat ik mij kan wensen.
Fjieuwquote:Op maandag 10 maart 2025 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik heb dat spel nog niet.
Classic.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
Patat
En appelmoes
Moet gelijk aan kinderfeestjes denkenquote:
Zit je in de gevangenis of zo?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Patat
En appelmoes
Eet je het ook verspreid op tafel op enkel een tafelkleed?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk aan kinderfeestjes denken
quote:Welkom bij de algemene Visdeurbel livestream. Geniet van het onderwaterleven van de stad Utrecht!
Let op, je kunt hier NIET op de bel drukken. Als je WEL aan wilt bellen bij de Visdeurbel ga dan naar de website www.visdeurbel.nl.
Nu zin in gegrilde kip. Die ik uiteraard niet meer kan halenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Patat
En appelmoes
Moet ik hier op antwoorden?quote:
Nee, netjes op een bordquote:Op maandag 10 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eet je het ook verspreid op tafel op enkel een tafelkleed?
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu zin in gegrilde kip. Die ik uiteraard niet meer kan halen
Ja, even vragenquote:
Utrechtse pis.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[..]![]()
Wat een troebel water, lol
Zou mij niets verbazenquote:
HELAquote:Op maandag 10 maart 2025 16:33 schreef Ama het volgende:
Oke laatste snap ik wel met bluetooth maar alle jezus wat kut.
Crackieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 10 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe eens rustigquote:Op maandag 10 maart 2025 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Crackieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Fijn dat het na tienen isquote:Op maandag 10 maart 2025 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ze eigenlijk gewoon een camera in de afvoerbuis van een urinoir gehangen hebben
Zou ze niet gewoon op een stoel gaan zitten denk je?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ik daar ineens verspreid in stukjes aan het eten benquote:Op maandag 10 maart 2025 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou ze niet gewoon op een stoel gaan zitten denk je?
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens rustig
*bombastic side eye
quote:
Gewoon armen en benen gestrekt door de appelmoes op tafel rollend.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ik daar ineens verspreid in stukjes aan het eten ben
Op sommige dagen zou mij dat best leuk lijkenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon armen en benen gestrekt door de appelmoes op tafel rollend.
Must.. not.. kinkshame..quote:Op maandag 10 maart 2025 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon armen en benen gestrekt door de appelmoes op tafel rollend.
Af en toe een dikke bruine poepvis die aanbelt.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ze eigenlijk gewoon een camera in de afvoerbuis van een urinoir gehangen hebben
Tilapiaquote:Op maandag 10 maart 2025 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe een dikke bruine poepvis die aanbelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik denk ook je wil om te leven...quote:Op maandag 10 maart 2025 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las vanmorgen dat je zelfs hersenfuncties kwijtraakt als je tilapia eet.
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
Is mijn nieuwe UI goedgekeurd @:ettovanbelgie ?Ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit roze inOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Dat je in de spiegel kijkt met een bruin mondje en denkt nou zo hoeft het van mij niet meer hoor.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk ook je wil om te leven...
Ik denk dat het precies zo voelt nadat je tilapia hebt gegetenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je in de spiegel kijkt met een bruin mondje en denkt nou zo hoeft het van mij niet meer hoor.
zit al in de naamquote:Op maandag 10 maart 2025 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat het precies zo voelt nadat je tilapia hebt gegeten
Poepvisquote:Op maandag 10 maart 2025 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las vanmorgen dat je zelfs hersenfuncties kwijtraakt als je tilapia eet.
quote:
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die is vastgebonden maar ze vergat het safeword.
Verkeerde SCquote:Op maandag 10 maart 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
JDVancehihihiquote:Op maandag 10 maart 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tot 20 maart een ban heeft. Als mijn vermoeden klopt dat ze een maandban heeft.quote:
roze oortjes... en neusjequote:
wow... dan heeft ze het wel heul bont gemaaktquote:Op maandag 10 maart 2025 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tot 20 maart een ban heeft.
Nee, iets met koffie enzoquote:
ja ik neem nog een bakkie theequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |