SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Daggemiddelde van 16.003 x 7 is niet zo heel lastig om te berekenenquote:
Gekarameliseerd?quote:
Oh ja, dat is altijd lekkerquote:
Die periode heb ik gelukkig al een tijdje achter me gelatenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja prima, maar met regelmaat is het niet goed genoeg. Cut yourself some slack….
Ik zie die rekenmachine nu nog voor mij.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daggemiddelde van 16.003 x 7 is niet zo heel lastig om te berekenen
denk t niet want staat niet op de verpakkingquote:
quote:Oh ja, dat is altijd lekker
Was het zo'n traumatische ervaring?quote:Op maandag 10 maart 2025 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie die rekenmachine nu nog voor mij.
Nee, als het niet op de verpakking staat dan zal het wel nietquote:Op maandag 10 maart 2025 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk t niet want staat niet op de verpakking
[..]
Ja, iewl.. onverwachte cijfertjes in mn gezichtsveld.quote:
Als je bijna 13000 niet genoeg vind twijfel ik daar over.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die periode heb ik gelukkig al een tijdje achter me gelaten
Heb nergens gezegd dat dat niet genoeg isquote:Op maandag 10 maart 2025 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je bijna 13000 niet genoeg vind twijfel ik daar over.
quote:Op maandag 10 maart 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nergens gezegd dat dat niet genoeg is
Dan begrijp ik je niet. En dat is ook prima.quote:
Morgen ga ik weer over je aantal heenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nergens gezegd dat dat niet genoeg is
quote:F1 Fantasy 2025 will begin 11am GMT Tuesday 11th March
Dat is niet te weinig, maar het zijn er minder in vergelijk met 4Equote:Op maandag 10 maart 2025 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Dan begrijp ik je niet. En dat is ook prima.
*Bombastic side eyequote:
ik was van plan om het te doen maar recent was er een mod nogal door van de leg... en ik heb morgen wel behoefte aan vers gelegde eierenquote:Op maandag 10 maart 2025 22:00 schreef Koen66 het volgende:
door de jaren heen hebben er zat lieden deze chat renamed naar [TSC #12345] etc. Volgens mij is ook @:damart daar al eens schuldig aan geweest
OCDquote:Op maandag 10 maart 2025 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Dan begrijp ik je niet. En dat is ook prima.
Wil je mij ook even analyseren ?quote:
Aspergerliefhebster en joie de vivre caviamoedertquote:Op maandag 10 maart 2025 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je mij ook even analyseren ?
*Popcorntquote:Op maandag 10 maart 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aspergerliefhebster en joie de vivre caviamoedert
O CD, tegenwoordig streamt iedereen toch allesquote:
gedverdamme!!quote:Op maandag 10 maart 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.jumbo.com/recepten/pannenkoekensoep-969655-7
Volgens mij hebben ze de dagbesteding een recept laten verzinnen
Dit kan toch niet serieus zijn?
quote:Op maandag 10 maart 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dacht dat de Allerhande rare recepten had, maar dit is echt heel raarquote:
Waarom moet je dit nou weer net voor bedtijd posten, wil je ons nachtmerries aanpratenquote:Op maandag 10 maart 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jij klikt op mijn linkjequote:Op maandag 10 maart 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom moet je dit nou weer net voor bedtijd posten, wil je ons nachtmerries aanpraten
De jumbo is ook wel een beetje voor speciaaltjesquote:Op maandag 10 maart 2025 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Allerhande rare recepten had, maar dit is echt heel raar
je kan de link zien en leest wat voor iets goors het isquote:
Ik kom daar eigenlijk nooit meer.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De jumbo is ook wel een beetje voor speciaaltjes
Al meerdere kerenquote:Op maandag 10 maart 2025 22:00 schreef Koen66 het volgende:
door de jaren heen hebben er zat lieden deze chat renamed naar [TSC #12345] etc. Volgens mij is ook @:damart daar al eens schuldig aan geweest
quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
TSC is gewoon de TheeSlowChat. Eerste vermelding daarvan was al in deel 609 en is nog meerdere keren teruggekomen. Er is ook wel eens een CSC (ChocomelSlowChat) of WSC (WhiskySlowChat) geweest in de reeks.
speciaaltjes van de febo waren wel erg lekkerquote:Op maandag 10 maart 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De jumbo is ook wel een beetje voor speciaaltjes
Ja nieuwsgierigheid is een gevaarlijke eigenschapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ben er geloof ik ook al jaren niet meer geweest, zou ook niet weten waarom ik daarheen zou gaanquote:Op maandag 10 maart 2025 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom daar eigenlijk nooit meer.
Weet ik ook niet, waarom jij niet naar de Jumbo zou gaan.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben er geloof ik ook al jaren niet meer geweest, zou ook niet weten waarom ik daarheen zou gaan
Ze hebben niks speciaals om er voor om te rijden, kan ik ook allemaal bij de AH halenquote:Op maandag 10 maart 2025 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, waarom jij niet naar de Jumbo zou gaan.
Vega worstenbroodjes!!quote:Op maandag 10 maart 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben niks speciaals om er voor om te rijden, kan ik ook allemaal bij de AH halen
Alleen andere smaken Charlie's, maar ik heb ook helemaal geen zin om daarvoor om te rijden. Dus dan doe ik het maar met de aanwezige smaken bij de AH.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben niks speciaals om er voor om te rijden, kan ik ook allemaal bij de AH halen
Hebben die wel een open kontje?quote:
Charliesquote:Op maandag 10 maart 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen andere smaken Charlie's, maar ik heb ook helemaal geen zin om daarvoor om te rijden. Dus dan doe ik het maar met de aanwezige smaken bij de AH.
..je bent opzoek naar een open kontjequote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 22:20 schreef Nizno het volgende:
Ik hoor iets roepen boven
het is mijn bedje
Gute Nacht Freunde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |