Helemaal vergeten dat Nikonlover bij FvD zatquote:Op maandag 10 maart 2025 12:28 schreef ReplaR het volgende:
6. Origami94 "ik ga FOK! verlaten"
7. Starhopper van extreemrechts naar extreemlinks
Topic dicht in 3...2...1...quote:
Zit een goeie kop opquote:Op maandag 10 maart 2025 12:56 schreef Raw85 het volgende:
Ik ben een groot liefhebber van het werk van Bansheeboy. Hij kan leuk schrijven en mensen blijven ondanks z’n overduidelijke getroll maar happen
Veel mensen zaten bij radicaal-rechts en doen de switch naar radicaal-links. Die worden ouder en doen meer kennis op.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:28 schreef ReplaR het volgende:
MikeyttGODACTquote:Op maandag 10 maart 2025 13:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Veel mensen zaten bij radicaal-rechts en doen de switch naar radicaal-links. Die worden ouder en doen meer kennis op.
Ik zat vroeger ook bij radicaal-rechts (JOVD). Ben ik uit gegroeid.
Neoliberaal, ultra-kapitalistische slaven van het grootkapitaal.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:37 schreef Origami94 het volgende:
[..]
MikeyttGODACT
Wat is er radicaal rechts aan het oude VVD?
Ik zat overigens bij JS
quote:Op maandag 10 maart 2025 12:28 schreef ReplaR het volgende:
6. Origami94 "ik ga FOK! verlaten"
quote:
Ook geen leugens of negativiteit. Alleen maar sterke verhalen over de straat of zijn grote leuter.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:16 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens, al is het maar om hoe lang hij het volhoudt.
Word ik hier weggezet als act vriend?quote:Op maandag 10 maart 2025 15:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ook geen leugens of negativiteit. Alleen maar sterke verhalen over de straat of zijn grote leuter.
Mooi onder woorden gebr8!!quote:Op maandag 10 maart 2025 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh en de "hoerenhol"act van CharlesKinbote.
@:CharlesKinbote
Waren die investeringen nep?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dima was een van mijn favoriete acts. Prachtige verhalen typen op fok terwijl hij zogenaamd in de club was.
Praten over treinmeisje. Investeringen in crypto. Genieten.
quote:Op maandag 10 maart 2025 23:14 schreef Invisibli het volgende:
vreemd genoeg waren die onzin tops van abid en kluun ofzo wel eens geinig. Al is het maar om hoeveel reacties ze losmaakten.
Elk keer die bullshit over die tanden en die pakistaanse troll.
De enige acts die mij woest maken zijn acts die continu topics maken in serieuze subfora met overduidelijk verzonnen verhalen die dan niet gesloten worden want "ja het is verzonnen maar misschien heeft iemand anders er wel wat aan".quote:Op maandag 10 maart 2025 23:14 schreef Invisibli het volgende:
vreemd genoeg waren die onzin tops van abid en kluun ofzo wel eens geinig. Al is het maar om hoeveel reacties ze losmaakten.
Elk keer die bullshit over die tanden en die pakistaanse troll.
Doet mij denken aan @britneycheers al begon ze wel leuk meer dan 10 jaar geledenquote:Op maandag 10 maart 2025 23:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
De enige acts die mij woest maken zijn acts die continu topics maken in serieuze subfora met overduidelijk verzonnen verhalen die dan niet gesloten worden want "ja het is verzonnen maar misschien heeft iemand anders er wel wat aan".__!
Zeg dan gewoon eerlijk dat zulke ragebait goed is voor de post counts en advertenties.
En kluun was wel een irritant voorbeeld met zijn/haar LIF tandtopics. De KLB Abid topics vond ik nooit vervelend.
Heb Dima paar keer gemeet. Zijn struggles waren best real. Hij zei namelijk geen enkele woord, tegen niemand. Hij was er maar ook weer niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dima was een van mijn favoriete acts. Prachtige verhalen typen op fok terwijl hij zogenaamd in de club was.
Praten over treinmeisje. Investeringen in crypto. Genieten.
En uit jou!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:36 schreef DelanoMilano het volgende:
Heel fok bestaat uit 8 users die 4823 accounts hebben en lollig doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |