SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Begrijpelijkquote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor, kan het toch niet allemaal alleen opeten
de oude Kever van Ome Joop is betrouwbaarder en beter inzetbaarquote:Op maandag 10 maart 2025 12:12 schreef UitStraling het volgende:
Schwarzwälder Kirschtaart is een beetje de Ferrari onder de taarten terwijl appeltaart de oude Kever is van Ome Joop.
Ja helemaal eens, dat heeft dan zo'n overheersende smaakquote:Op maandag 10 maart 2025 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Alleen heb ik ze vaak geproefd dat er in verhouding veel te veel kirsch in zat, dat je nauwelijks de chocola en kersen zelf proefde. Alleen maar alcohol.
Jaquote:Op maandag 10 maart 2025 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja helemaal eens, dat heeft dan zo'n overheersende smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Jaaaaquote:Op maandag 10 maart 2025 12:21 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht dat het vandaag flink zou afkoelen maar het is echt nog heerlijk buiten
Hij zegt bij mij voor komende dagen dat het 7 - 9 graden wordt, minder zonnig en wat regenquote:Op maandag 10 maart 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JaaaaWeet ook niet of het komende week vooral weer wat koeler wordt of ook minder zonnig?
quote:Op maandag 10 maart 2025 12:21 schreef Crack_ het volgende:
Er zit standaard boter op de broodjes die je besteld bij de cateraar van werk. Ik snap dat niet, waarom niet een deel zonder boter? Niet iedereen lust toch boter. Scheelt nog werk ook
Ik hoef ook geen boter erop neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dan maar weer Vitamine D-pillen slikken.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zegt bij mij voor komende dagen dat het 7 - 9 graden wordt, minder zonnig en wat regen
Oh mehquote:Op maandag 10 maart 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zegt bij mij voor komende dagen dat het 7 - 9 graden wordt, minder zonnig en wat regen
Hoop altijd dat er dan maar één kant is besmeerdquote:
Ik doe mee!quote:Op maandag 10 maart 2025 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
lunchgenot @:haags
bammetjes a la @:kwiwi
Ja gisteren ook best veel gedaan.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit weer is wel ideaal om actief te zijn.
quote:Op maandag 10 maart 2025 12:21 schreef Crack_ het volgende:
Er zit standaard boter op de broodjes die je besteld bij de cateraar van werk. Ik snap dat niet, waarom niet een deel zonder boter? Niet iedereen lust toch boter. Scheelt nog werk ook
Niks mis met boterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
amapalomablancaquote:Op maandag 10 maart 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja gisteren ook best veel gedaan.Je kan zelfs weer door de ramen kijken hier (nee grapje zo vies waren ze gelukkig ook nog niet).
Vanaf zonkracht 3 zou je met een kwartier tot half uur zon voldoende D binnen moeten krijgen.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan maar weer Vitamine D-pillen slikken.
Voldoende boter en alles smaakt hetzelfdequote:Op maandag 10 maart 2025 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En met dingen eten die je niet lekker vindt?
Je schrijft satesaus verkeerdquote:Op maandag 10 maart 2025 12:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voldoende boter en alles smaakt hetzelfde
En jij ketchupquote:
We zitten nog geen eens op 2quote:Op maandag 10 maart 2025 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Vanaf zonkracht 3 zou je met een kwartier tot half uur zon voldoende D binnen moeten krijgen.
quote:Op maandag 10 maart 2025 12:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voldoende boter en alles smaakt hetzelfde
Zal jou eens erotisch.quote:
Oehhhhquote:
Useless without pics natuurlijkquote:Op maandag 10 maart 2025 12:55 schreef Crack_ het volgende:
Er komt hier af en toe zo'n lekker iemand voorbij, ik ga hem zoeken
Wat nou man, je ziet niks. Wat erwtjes en donkerbruine dwep.quote:
snorrenvoedselquote:Op maandag 10 maart 2025 13:02 schreef essnhills het volgende:
Geroosterd brood met hummus en zacht gekookt ei
Ik doe denk ik wraps met kiepdij en sperzieboontjesquote:Op maandag 10 maart 2025 12:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo ook maar bedenken wat ik vanavond ga eten
Ik heb geen snorquote:
Zo zo, dat is bijzonder.quote:Oekraïne was goed voor 8,8 procent van de wapenimport, een stijging van maar liefst 9627 procent ten opzichte van de periode 2015-2019.
Ik heb nog aardappelschijfjes liggen en een pot Aardappel anders en zie dat die lekkere moussaka weer in de bonus isquote:Op maandag 10 maart 2025 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe denk ik wraps met kiepdij en sperzieboontjes
Met kerrie denk ik
Moussakaquote:Op maandag 10 maart 2025 13:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog aardappelschijfjes liggen en een pot Aardappel anders en zie dat die lekkere moussaka weer in de bonus is
Nu maak je ons nieuwsgierig.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:55 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2025 12:55 schreef Crack_ het volgende:
Was het Buda?quote:
Dat zien we straks wel op de foto die krek gaat postenquote:
Oh jeej Tsunami.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
schijnbaar hadden we hier vanmorgen 'in de buurt' een aardbeving![]()
3.6
[ afbeelding ]
En dan verleng je hem niet?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag is de laatste dag dat mijn rijbewijs nog geldig is
Verder dus ook niets van gemerkt>?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof dat dat hier in de golf niet kan omdat het niet groot genoeg is
quote:Op maandag 10 maart 2025 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag is de laatste dag dat mijn rijbewijs nog geldig is
Dat is accepteren dat je oud wordtquote:Op maandag 10 maart 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan verleng je hem niet?
Moet altijd wel genieten van jouw kattengifjes.quote:
Handigquote:Op maandag 10 maart 2025 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is accepteren dat je oud wordt
Nee, ik was het helemaal vergeten en het is toch even wat geregel waar ik afgelopen week geen tijd voor had. Toen ik die brief kreeg, dacht ik dat het online kon.
Ja, fout, het enige wat niet hoeft is een afspraak bij het gemeentehuis
Je maag knorde?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
schijnbaar hadden we hier vanmorgen 'in de buurt' een aardbeving![]()
3.6
[ afbeelding ]
Op een terras zitten mensen kijkenquote:
Favo bezigheid in de stadquote:Op maandag 10 maart 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op een terras zitten mensen kijken
Maar goed dat ik die schade niet reed na het verlopenquote:
Gister op het terras ook na het sporten. Kwamen nog even wat mensen bijzitten zelfs omdat we plek overhadden, dus was gezel.nl.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Favo bezigheid in de stadNou ja niet hier, hier ziet iedereen er saai en hetzelfde uit
Maar in Budapest, Konstanz en Stuttgart kijk ik m'n ogen uit
Oh, gezellie mozarellie is uit, gezel.nl is in?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gister op het terras ook na het sporten. Kwamen nog even wat mensen bijzitten zelfs omdat we plek overhadden, dus was gezel.nl.
Ik heb geen idee. Dimmy had ons hier kunnen helpen.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, gezellie mozarellie is uit, gezel.nl is in?
Mensen die aan het werk zijn is ook heerlijkquote:Op maandag 10 maart 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op een terras zitten mensen kijken
Ik kijk toch!! Kijk dan hoe ik kijk!!quote:
O ja die zit nog in de cel.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dimmy had ons hier kunnen helpen.
quote:Op maandag 10 maart 2025 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar goed dat ik die schade niet reed na het verlopen
Nee, ben niet zo stom om nu te rijden.
Trump vragen om pardonquote:Op maandag 10 maart 2025 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je haar niet vervroegd vrijlaten
Kan toch stiekemquote:Op maandag 10 maart 2025 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
nvm, ik deed gewoon stoer. Ben hier te onzeker voor
quote:Op maandag 10 maart 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kijk toch!! Kijk dan hoe ik kijk!!
Dear President Trump,quote:
Volgend jaar? lolquote:
Ja ga je die nu mailen ?quote:Op maandag 10 maart 2025 14:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dear President Trump,
I write to you today to humbly bring to your attention the matter of an individual known as dimmy, a user of the FOK!forum.
Foqueville serves as a digital town square where free speech, debate, and the American ideal of open discourse thrives. Unfortunately, dimmy has found herself banned, deprived of her voice in a space that once welcomed her contributions. As someone who has always championed free speech (or.. well, anywho..), I believe you would appreciate the significance of this injustice.
I kindly ask that you extend your influence, where possible, to advocate for the pardon and reinstatement of dimmy on the FOK!forum. Her return would not only restore balance to this digital community but also serve as a testament to the very freedoms that make Foqueville great.
Groetjens,
kwiwi & friends
Je moet ook nog "thank you" zeggen. Anders sturen ze je weg.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dear President Trump,
I write to you today to humbly bring to your attention the matter of an individual known as dimmy, a user of the FOK!forum.
Foqueville serves as a digital town square where free speech, debate, and the American ideal of open discourse thrives. Unfortunately, dimmy has found herself banned, deprived of her voice in a space that once welcomed her contributions. As someone who has always championed free speech (or.. well, anywho..), I believe you would appreciate the significance of this injustice.
I kindly ask that you extend your influence, where possible, to advocate for the pardon and reinstatement of dimmy on the FOK!forum. Her return would not only restore balance to this digital community but also serve as a testament to the very freedoms that make Foqueville great.
Groetjens,
kwiwi & friends
quote:Op maandag 10 maart 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, net gemaild naar MakeEmailGreatAgain@maga.usa
Oh shit, je hebt gelijkquote:Op maandag 10 maart 2025 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ook nog "thank you" zeggen. Anders sturen ze je weg.
Ik hoop het voor hem haar!quote:
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die gast is altijd gewoon een leuke toevoeg
Ik ben nog niet zo'n stalker dat ik precies weet waar hij op welk moment is, ik ben thuis hequote:
Zo'n verschil met jou.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die meid is altijd gewoon een leuke toevoeg
quote:
🤨quote:
Deurbelcamera, de uitvinding voor de voyeuristische buur.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo'n stalker dat ik precies weet waar hij op welk moment is, ik ben thuis he
anders zou ik uiteraard een foto maken en deze met jullie delen!![]()
Ohh, ik dacht dat het over een collega ging die steeds langsliepquote:Op maandag 10 maart 2025 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo'n stalker dat ik precies weet waar hij op welk moment is, ik ben thuis he
anders zou ik uiteraard een foto maken en deze met jullie delen!![]()
Ja opmerkelijk hequote:Op maandag 10 maart 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
Blijf me wel verbazen over mensen die het leuk vinden om een mongool te zijnoprecht interessant
Negatieve aandacht is voor sommigen beter dan geen aandacht.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
Blijf me wel verbazen over mensen die het leuk vinden om een mongool te zijnoprecht interessant
Wie dan 🧐quote:Op maandag 10 maart 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2025 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Deurbelcamera, de uitvinding voor de voyeuristische buur.
Vooral ook makkelijker. Wel aandacht willen, maar niet de moeite willen doen om leuk gevonden te worden.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is voor sommigen beter dan geen aandacht.
Hallo maatquote:
helaas nietquote:Op maandag 10 maart 2025 14:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht dat het over een collega ging die steeds langsliep
quote:
quote:
Laten we daar dan eens mee stoppen. Ik moet nog ergens een CSS hebben waarmee je blauwen kunt blocken.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vooral ook makkelijker. Wel aandacht willen, maar niet de moeite willen doen om leuk gevonden te worden.
Mja, het is eigenlijk oprecht ook wel zielig. Is nooit een uiting van gelukquote:Op maandag 10 maart 2025 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is voor sommigen beter dan geen aandacht.
lees deze sc eens, dan heb je het antwoordquote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we daar dan eens mee stoppen. Ik moet nog ergens een CSS hebben waarmee je blauwen kunt blocken.
Hoezo? Je loopt te haten om niks. Alsof dat je iets beter maakt broquote:Op maandag 10 maart 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, het is eigenlijk oprecht ook wel zielig. Is nooit een uiting van gelukmaar het is te veel 'heb je zelf in de hand'
quote:Op maandag 10 maart 2025 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Je loopt te haten om niks. Alsof dat je iets beter maakt bro
quote:Op maandag 10 maart 2025 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oke, dus niets thuis laten bezorgen tenzij het eten is.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lees deze sc eens, dan heb je het antwoord
haal ik meestal ook afquote:Op maandag 10 maart 2025 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, dus niets thuis laten bezorgen tenzij het eten is.
Nou lijkt het net of ik heel dom benquote:Op maandag 10 maart 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lees deze sc eens, dan heb je het antwoord
of vraag dit aan jezelf, dan heb je het antwoord ook denk ik
Alles laten thuis bezorgenquote:Op maandag 10 maart 2025 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, dus niets thuis laten bezorgen tenzij het eten is.
Waarom voel je je aangesproken? Jij bent toch het liefste zonnestraaltje van deze sc?quote:Op maandag 10 maart 2025 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🤨 ik gooi geen haat. Is gewoon een grap naar m’n Mattie. Die kan er zelf gewoon om lachen hoor 🙂quote:
Man die in bier van anderen pist noemt commentaar op zijn acties asociaal gezeik.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet jij toch weten, misschien vind je het leuk om je zo te ergeren aan het wachten op pakketjesquote:Op maandag 10 maart 2025 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou lijkt het net of ik heel dom ben![]()
Zeg nergens dat ik me aangesproken voel maar vraag alleen waarom het nodig om haat te gooien.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken? Jij bent toch het liefste zonnestraaltje van deze sc?
Ergeren? Doe ik NOOOOOOITquote:Op maandag 10 maart 2025 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet jij toch weten, misschien vind je het leuk om je zo te ergeren aan het wachten op pakketjes
Alles op kantoor laten bezorgenquote:
Je wordt aangesproken op een kutopmerking. Meer niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeg nergens dat ik me aangesproken voel maar vraag alleen waarom het nodig om haat te gooien.
Hoezo? Je snapt het niet. Ik gooi gewoon een joke en je ziet het als haat. Terwijl dat niet zo bedoeld is.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Man die in bier van anderen pist noemt commentaar op zijn acties asociaal gezeik.
Kattenvoer en kattenbakgrit mee naar huis nemen vanuit werk is een beetje zwaar als je geen auto hebt.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles op kantoor laten bezorgen
Moet je alleen niet per ongeluk factuur- en verzendadres omdraaien
Dat is een uitdaging ja. Überhaupt wel als je geen auto hebt.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kattenvoer en kattenbakgrit mee naar huis nemen vanuit werk is een beetje zwaar als je geen auto hebt.
Vandaag weer een struggle met mezelf. Zoals meestal eigenlijkquote:Op maandag 10 maart 2025 14:34 schreef Crack_ het volgende:
Vandaag is zo'n struggle met eten![]()
![]()
![]()
we houden vol met godverdufkcinglajkljaka
Aanspreken hoef je niet meteen te scheldenquote:Op maandag 10 maart 2025 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wordt aangesproken op een kutopmerking. Meer niet.
I know.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een uitdaging ja. Überhaupt wel als je geen auto hebt.
morgen een betere dag bosquote:Op maandag 10 maart 2025 14:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaag weer een struggle met mezelf. Zoals meestal eigenlijk
Maken we zelf wel uit.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aanspreken hoef je niet meteen te schelden
Ik pak lasagne. Misschien bak ik er wel een eitje overheen of zoquote:Op maandag 10 maart 2025 14:34 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
we houden vol maar godverdufkcinglajkljaka
Waarom doet ons hoofd niet gewoon wat we willen, is toch míjn hoofd?!?!quote:Op maandag 10 maart 2025 14:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is ook gewoon een basisskill op FOK!, met zoveel mongooltjes.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:34 schreef Crack_ het volgende:
Dat negeren van mongooltjes gaat wel goed, gesprek kun je daar toch niet mee voeren joh
Lasagnequote:Op maandag 10 maart 2025 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pak lasagne. Misschien bak ik er wel een eitje overheen of zo
Morgen krijg ik meer te horen over een eventuele volgende woonplek. Kan positief zijn, maar ook stress veroorzakenquote:
Preciesquote:Op maandag 10 maart 2025 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom doet ons hoofd niet gewoon wat we willen, is toch míjn hoofd?!?!
Damn bro.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 14:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is een kunst om de niet-mongooltjes eruit te pikken.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook gewoon een basisskill op FOK!, met zoveel mongooltjes.
Sterktequote:Op maandag 10 maart 2025 14:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen krijg ik meer te horen over een eventuele volgende woonplek. Kan positief zijn, maar ook stress veroorzaken
Ik moet nog drie uur volhouden, daarna komt het wel goedquote:Op maandag 10 maart 2025 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pak lasagne. Misschien bak ik er wel een eitje overheen of zo
Misschien is het een testquote:Op maandag 10 maart 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook gewoon een basisskill op FOK!, met zoveel mongooltjes.
quote:Op maandag 10 maart 2025 14:39 schreef Crack_ het volgende:
En lekker, wilde vragen of het zelfgemaakt is maar die kans lijkt me niet zo groot?
oh das wel spannend ja. Zijn er al geruchten of heb je nog geen enkel idee wat je te horen krijgt?quote:Op maandag 10 maart 2025 14:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen krijg ik meer te horen over een eventuele volgende woonplek. Kan positief zijn, maar ook stress veroorzaken
Ja gesprek is in de middag. Ik heb het vandaag al tegen werk gezegd en ik denk dat ik het morgen probeer om rustig aan te doen. Meestal begrijpen ze dat welquote:Op maandag 10 maart 2025 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Wanneer was het nu dat je meer hoort over de verhuizing? Morgen?
Hopen op het beste. Wel fijn dat je wat meer duidelijkheid krijgt en weet waar je aan toe bent, kun je ergens naar toe werkenquote:Op maandag 10 maart 2025 14:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:
Ik heb geen idee. Ik weet wel een beetje wat ik wel en niet wil, maar niet wat er mogelijk is.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das wel spannend ja. Zijn er al geruchten of heb je nog geen enkel idee wat je te horen krijgt?
Eens. De mongooltjes eruit pikken is like finding a needle in a needle stack.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een kunst om de niet-mongooltjes eruit te pikken.
Mag je eigenlijk ook 'nee' zeggen op een aangeboden woning? Of wordt er echt in overleg wat gekozen, of heb je meerdere opties normaal zeg maar?quote:Op maandag 10 maart 2025 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik weet wel een beetje wat ik wel en niet wil, maar niet wat er mogelijk is.
Chips alsjeblieft.quote:
Ik zal voor je duimen dat het goed uitpaktquote:Op maandag 10 maart 2025 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik weet wel een beetje wat ik wel en niet wil, maar niet wat er mogelijk is.
Als ik iets echt niet wil, gaat het ook niet door, maar in september houdt het hier op, dus kan ik niet zomaar overal nee op zeggenquote:Op maandag 10 maart 2025 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk ook 'nee' zeggen op een aangeboden woning? Of wordt er echt in overleg wat gekozen, of heb je meerdere opties normaal zeg maar?
Iglo Ping & Klaar. Ze hebben ook lasagnette met boontjes trouwens. Die heb ik ook weleens.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]Welke koop je dan?
ik kocht vroegah wel eens die lasagne van de lidl, die hadden een kaas-variant. Verkopen ze volgens mij niet meer
boontjes met lasagne is best een goed ideequote:Op maandag 10 maart 2025 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iglo Ping & Klaar. Ze hebben ook lasagnette met boontjes trouwens. Die heb ik ook weleens.
Wat voor woning?quote:Op maandag 10 maart 2025 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik ben op nr 5 geloot bij een woning. Frustrerend dichtbij maar toch zo ver weg.
Kan van alles gebeuren!quote:Op maandag 10 maart 2025 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik ben op nr 5 geloot bij een woning. Frustrerend dichtbij maar toch zo ver weg.
🥺quote:Op maandag 10 maart 2025 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
Dat is hoogquote:Op maandag 10 maart 2025 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is echt puur een loting waarbij inschrijfduur niet uitmaakt?quote:Op maandag 10 maart 2025 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
En, zit er een leuk iemand tussen?quote:Op maandag 10 maart 2025 14:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb 2,50 betaald om te zien wie me leuk vindtdat is toch eigenlijk zo kansloos he
Tsja dat is business hèquote:Op maandag 10 maart 2025 14:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb 2,50 betaald om te zien wie me leuk vindtdat is toch eigenlijk zo kansloos he
Correct. Daar zit ik al snel op 150 of veel slechter. Gemiddeld zo'n 10% beter dan halverwege.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is echt puur een loting waarbij inschrijfduur niet uitmaakt?
Jij hebt er misschien nog wat aan. Ik zou het beter aan het goede doel kunnen doneren.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat ik al lang een leuke partner heb weggeswiped, en hier zitten ook wel leuke mensen bij. Of dat lijkt het want het is wat tekst en foto's.quote:
Wat is de struggle?quote:Op maandag 10 maart 2025 14:34 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
we houden vol maar godverdufkcinglajkljaka
Moeten we die andere 4 even informeren dat er alleen maar criminelen in die flat wonen waar explosieven bij voor de deur gelegd worden @DeZwabber?quote:
Ik was 12e bij mijn huidige huis.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
om niet toe te geven aan de drang om alles op eten wat los en vast zitquote:
Watquote:
3 jaar terug. Toen was het absoluut al kansloos.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Vraag me af of het met de huidige hoge huizennood nog zo kansrijk is.
Is meestal ook zoquote:Op maandag 10 maart 2025 15:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WatIk dacht dus echt dat je alleen kans maakt als je nummer 1 of 2 bent. Hoezo zeggen 44 mensen nee
Oeh nachokaassnacks met Jalapeños ook?quote:Op maandag 10 maart 2025 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
boontjes met lasagne is best een goed idee![]()
ik ga vanavond ook makkelijk eten. Ik mix wat salades door elkaar + gekruide aardappeltjes uit de oven + nachokaassnacks en
Neen, dezequote:Op maandag 10 maart 2025 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh nachokaassnacks met Jalapeños ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt zoooo lekker
Baby darling doll face honey
Ik wil al vet lang nachos met kaas enz uit de oven maken maar vergeet het altijd.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh nachokaassnacks met Jalapeños ook?
Opschrijven.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil al vet lang nachos met kaas enz uit de oven maken maar vergeet het altijd.
quote:Op maandag 10 maart 2025 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, deze
[ afbeelding ]
Ik vind die echt heel lekkeren verwerkt in een avondmaaltijd is het nog een beetje gezond oké
Aha dat lijkt wel een beetje gezond uit de verte jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt zoooo lekker
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
en dan eet ik er driequote:Op maandag 10 maart 2025 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aha dat lijkt wel een beetje gezond uit de verte ja
Ze heeft het net hier opgeschrevenquote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, deze
[ afbeelding ]
Ik vind die echt heel lekkeren verwerkt in een avondmaaltijd is het nog een beetje gezond oké
O, dat doe ik ook weleens, zo’n Bieze-dingetje mixen met een zakje rauwkostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt zoooo lekker![]()
Blijft echt een bangertje van onze held Freddy hèquote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijft echt een bangertje van onze held Freddy hè
Niet te vroeg hoorquote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat doe ik ook weleens, zo’n Bieze-dingetje mixen met een zakje rauwkost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu heb ik voorlopig wel genoeg voetbalshirts (met nog 1 op komst over 3 maanden, want abo )"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Wordt wel wennen. Even @EttovanBelgie waarschuwenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:02 schreef Ama het volgende:
Hmm misschien een nieuwe UI. Even aankijken.
AARGH een nieuwequote:Op maandag 10 maart 2025 16:02 schreef Ama het volgende:
Hmm misschien een nieuwe UI. Even aankijken.
Oh huhquote:
Bohemian?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren weer eens die film gekeken.
Die film was gewoon echt goed.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 16:04 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Kan best een leuke rubriek worden dit. @:liesje1979 @:airwin @:nattekat
Ben er klaar meequote:Op maandag 10 maart 2025 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ hoevel was je nog gekomen met Stardew Valley?
Ja, vond dat zelf ook niet denderend. Maar leuke gratis update was het ooit.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben er klaar mee. Ben nog naar Ginger Island gegaan maar vond dat niet meer spannend genoeg.
Heb het uiteindelijk 100+ uur gespeeld, weet niet hoever in de 100. Het was een fijne piek
Zekerquote:Op maandag 10 maart 2025 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, vond dat zelf ook niet denderend. Maar leuke gratis update was het ooit.
100 uur is meer dan prima voor zo'n goedkoop spel toch?
Nice.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben er klaar mee. Ben nog naar Ginger Island gegaan maar vond dat niet meer spannend genoeg.
Heb het uiteindelijk 100+ uur gespeeld, weet niet hoever in de 100. Het was een fijne piek
Had je al iets nieuws gevonden om te spelen?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ZekerMeer uur was leuk geweest want dan kon ik mezelf langer vermaken
Bij twijfel: altijd terugvallen op RCTquote:Op maandag 10 maart 2025 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je al iets nieuws gevonden om te spelen?
en terecht. tijd om te stoppen met werkenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik probeer wat te werken, gaat de kater mijn werkplek overnemen.
Ja, ook al een paar keer gedronken paar jaar terug. Best lekker.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Komkommerfrisdrank. Lekkerder dan ik had verwacht.
ja gisteren al bekend geworden... 3 bekenden van de plieziequote:Op maandag 10 maart 2025 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
Wut, die brand in Arnhem was aangestoken.
Hmm, heb Skyrim, Crash Bandicoot en Rayman gedownload maar daar kan ik me niet zo in verliezenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je al iets nieuws gevonden om te spelen?
braafquote:Op maandag 10 maart 2025 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
Klaar met school. Nog even huiswerk maken en eten bestellen in het restaurantje bij de bios voor ik naar de films ga.
Met koolzuur? Hmmquote:Op maandag 10 maart 2025 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Komkommerfrisdrank. Lekkerder dan ik had verwacht.
en de lelijke weggevenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
ik heb mn citroengeranium gestekt.
drie stekjes in de aarde en 6 in water. Kijken welke het mooiste worden.
Speel je op steam, playstation, switch of xbox?quote:Op maandag 10 maart 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, heb Skyrim, Crash Bandicoot en Rayman gedownload maar daar kan ik me niet zo in verliezen. Opzich oke voor de tijd van het jaar, heb nu genoeg om mezelf mee te vermaken. In de winter vind ik dat lastiger
[..]
braaf
Hehehe, truequote:Op maandag 10 maart 2025 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
Van de week ook al die Oreo-cola geprobeerd. Niet verkeerd.
Zoals alles waar Oreo's in zit: lekker dan daadwerkelijk Oreo's.
Playstationquote:Op maandag 10 maart 2025 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Speel je op steam, playstation, switch of xbox?
JE VERWACHT HET NIET!quote:Op maandag 10 maart 2025 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja gisteren al bekend geworden... 3 bekenden van de pliezie
als jij ze wilquote:Op maandag 10 maart 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met koolzuur? Hmm
[..]
en de lelijke weggeven
ahh, dat kan uiteraard ookquote:Op maandag 10 maart 2025 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij ze wil![]()
maar nee was van plan ze gewoon allemaal in huis te houden. Ik houd wel van kneusjes
Rayman is wel comfy.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, heb Skyrim, Crash Bandicoot en Rayman gedownload maar daar kan ik me niet zo in verliezen. Opzich oke voor de tijd van het jaar, heb nu genoeg om mezelf mee te vermaken. In de winter vind ik dat lastiger
[..]
braaf
Ik heb ze alle 4, maar steamdeck gebruik ik het meest.quote:
Ik vind bitterkoekjes zelf ook nog wel lekker, maar ben er wel heel snel weer klaar mee.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe, true. Ik heb dat ook met bitterkoekjes, die smaak is heerlijk maar een bitterkoekje opzichzelf? Nah
@LTVDK en ik vinden het naar (verbeterde) vanille cola smaken.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
Van de week ook al die Oreo-cola geprobeerd. Niet verkeerd.
Zoals alles waar Oreo's in zit: lekker dan daadwerkelijk Oreo's.
Misschien ga ik hem alsnog wel keer proberen als ik hem zie.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alles beter dan die tutti frutti fanta
Ewl.quote:
Wel comfy ja, half uurtje spelen en dan is het okequote:Op maandag 10 maart 2025 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rayman is wel comfy.
Had je geen interesse in Hogwarts Legacy? Schijnt wel leuk te zijn.
damnquote:Op maandag 10 maart 2025 17:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 4, maar steamdeck gebruik ik het meest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |