SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Begrijpelijkquote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor, kan het toch niet allemaal alleen opeten
de oude Kever van Ome Joop is betrouwbaarder en beter inzetbaarquote:Op maandag 10 maart 2025 12:12 schreef UitStraling het volgende:
Schwarzwälder Kirschtaart is een beetje de Ferrari onder de taarten terwijl appeltaart de oude Kever is van Ome Joop.
Ja helemaal eens, dat heeft dan zo'n overheersende smaakquote:Op maandag 10 maart 2025 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Alleen heb ik ze vaak geproefd dat er in verhouding veel te veel kirsch in zat, dat je nauwelijks de chocola en kersen zelf proefde. Alleen maar alcohol.
Jaquote:Op maandag 10 maart 2025 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja helemaal eens, dat heeft dan zo'n overheersende smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Jaaaaquote:Op maandag 10 maart 2025 12:21 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht dat het vandaag flink zou afkoelen maar het is echt nog heerlijk buiten
Hij zegt bij mij voor komende dagen dat het 7 - 9 graden wordt, minder zonnig en wat regenquote:Op maandag 10 maart 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JaaaaWeet ook niet of het komende week vooral weer wat koeler wordt of ook minder zonnig?
quote:Op maandag 10 maart 2025 12:21 schreef Crack_ het volgende:
Er zit standaard boter op de broodjes die je besteld bij de cateraar van werk. Ik snap dat niet, waarom niet een deel zonder boter? Niet iedereen lust toch boter. Scheelt nog werk ook
Ik hoef ook geen boter erop neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dan maar weer Vitamine D-pillen slikken.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zegt bij mij voor komende dagen dat het 7 - 9 graden wordt, minder zonnig en wat regen
Oh mehquote:Op maandag 10 maart 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zegt bij mij voor komende dagen dat het 7 - 9 graden wordt, minder zonnig en wat regen
Hoop altijd dat er dan maar één kant is besmeerdquote:
Ik doe mee!quote:Op maandag 10 maart 2025 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
lunchgenot @:haags
bammetjes a la @:kwiwi
Ja gisteren ook best veel gedaan.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit weer is wel ideaal om actief te zijn.
quote:Op maandag 10 maart 2025 12:21 schreef Crack_ het volgende:
Er zit standaard boter op de broodjes die je besteld bij de cateraar van werk. Ik snap dat niet, waarom niet een deel zonder boter? Niet iedereen lust toch boter. Scheelt nog werk ook
Niks mis met boterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
amapalomablancaquote:Op maandag 10 maart 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja gisteren ook best veel gedaan.Je kan zelfs weer door de ramen kijken hier (nee grapje zo vies waren ze gelukkig ook nog niet).
Vanaf zonkracht 3 zou je met een kwartier tot half uur zon voldoende D binnen moeten krijgen.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan maar weer Vitamine D-pillen slikken.
Voldoende boter en alles smaakt hetzelfdequote:Op maandag 10 maart 2025 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En met dingen eten die je niet lekker vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |