SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wat heerlie de peerlie zegquote:Op maandag 10 maart 2025 07:45 schreef kwiwi het volgende: Zomaar een dagje vrij vandaag. Geen idee waarom het bedrijf gesloten is, maar zal me ook een bifiworstje wezen
![]()
Vandaag wordt het liedje van Zwitserland voor het ESF bekend gemaaktquote:Op maandag 10 maart 2025 07:45 schreef kwiwi het volgende:
Zomaar een dagje vrij vandaag. Geen idee waarom het bedrijf gesloten is, maar zal me ook een bifiworstje wezen
Niet?quote:
Tammiequote:
Bevalt primaquote:Op maandag 10 maart 2025 08:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe bevalt het samenwonen en het huis?
Goed om te horenquote:Op maandag 10 maart 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bevalt prima
De trap wordt nu gerenoveerd
quote:
Elk cadeau heeft toch waarde, je moet nooit een paard in de kont kijken.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ik weet toch pas wat een cadeau is wanneer ik die heb uitgepakt. En dan weet ik toch ook pas of het leuk is
quote:Op maandag 10 maart 2025 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Kan je het plastic van een BiFi worstje eten?
U denkt te logischquote:Op maandag 10 maart 2025 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ik weet toch pas wat een cadeau is wanneer ik die heb uitgepakt. En dan weet ik toch ook pas of het leuk is
quote:,,Dit is mijn thuis, maar je voelt je veilig in een inclusieve samenleving en we zien keer op keer dat die er niet is. Infiltratie in gebedshuizen en onderzoeken specifiek naar moslims zijn aan de orde van de dag. Het is een optelsom van dingen die moslims buitenspel zetten in de samenleving. Wat betekent dat voor onze kinderen?”
sorry maar hierom moet ik toch echt gniffelen.quote:De goedopgeleide Yigit is zelf niet van plan terug te gaan naar Turkije, al is van ‘teruggaan’ sowieso geen sprake, want hij is hier geboren. ,,Als ik op vakantie ben, mis ik Rotterdam. Maar in een Islamitisch land kan ik meer mezelf zijn. Dubai of Qatar, dat zijn wel opties.”
oke doeiquote:Op maandag 10 maart 2025 09:18 schreef Nizno het volgende:
Moslimjongeren overwegen te emigreren: ‘Houden meer van Nederland dan ze terugkrijgen’
[..]
[..]
sorry maar hierom moet ik toch echt gniffelen.
ja dat was idd ook wat ik dacht alleen om de titel...quote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 09:18 schreef Nizno het volgende:
Moslimjongeren overwegen te emigreren: ‘Houden meer van Nederland dan ze terugkrijgen’
[..]
[..]
ut ging mij om de mooie uitspraak. Nederland is niet inclusief.quote:
ja voor hun moslim hobbies is dat wel een betere plekquote:Op maandag 10 maart 2025 09:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ut ging mij om de mooie uitspraak. Nederland is niet inclusief.
En als alternatief dan Dubai of Qatar zien.
jah, maar ze doen het onder de noemer, inclusief.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor hun moslim hobbies is dat wel een betere plek
Teveel instincten, hanenballen en lage driften om in vrijheid te kunnen leven.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn moslim hobbies?quote:Op maandag 10 maart 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor hun moslim hobbies is dat wel een betere plek
quote:Op maandag 10 maart 2025 09:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet meer nodig hoor.quote:Picknicken in het park, sporten in de buitenlucht of een drankje doen op een terras: zo bracht een groot deel van Nederland de afgelopen, zonovergoten dagen door. We kregen een voorproefje van wat ons hopelijk te wachten staat in de lente. De komende week worden we weer geconfronteerd met winterweer.
onder anderequote:Op maandag 10 maart 2025 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zijn moslim hobbies?
Boem doen, vrouwtje tikken, sissen en cocaïne verhandelen?
Eens.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:28 schreef Nizno het volgende:
Lenteweer van korte duur: maandag nog zon, daarna fris en bewolkt
[..]
Dat is niet meer nodig hoor.
En daarna naar bed.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:32 schreef bitterbal het volgende:
langzaam kruipen we richting het avond eten
ik zou gewoon gaan lopen, das beter voor je knieënquote:Op maandag 10 maart 2025 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Heb je een puntquote:Op maandag 10 maart 2025 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou gewoon gaan lopen, das beter voor je knieën
Wel bizar en veelzeggend voor de psychologische staat van het land dat we temperaturen van 8 tot 10 graden winterweer noemen.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:28 schreef Nizno het volgende:
Lenteweer van korte duur: maandag nog zon, daarna fris en bewolkt
[..]
Dat is niet meer nodig hoor.
Is het middagschranzen al achter de rug?quote:Op maandag 10 maart 2025 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Jaquote:Op maandag 10 maart 2025 09:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het middagschranzen al achter de rug? [ afbeelding ]
ja ik zeg soms best eens wijze dingen en ben erg inclusiefquote:
Puntige knieënquote:
Vanwege het kitesurfen?quote:Op maandag 10 maart 2025 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja![]()
en mag van mezelf geen snacks meer
quote:Op maandag 10 maart 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
Omdat ik bij EVA air een stoel heb gekozen kan ik niet online de vlucht wijzigen
ik doe niets verkeerdsquote:Op maandag 10 maart 2025 09:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopen dat Faber dan niet op Schiphol staat.
ja maar hoezo zeg ja maar op mijn reactie dat ik vadsig benquote:Op maandag 10 maart 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat je vadsig bent.Daar hadden we het toch over?
omdat het morgen weer winters weer wordtquote:Op maandag 10 maart 2025 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom staat de verwarming hier op kantoor op standje 5 (van de 5).
ik ben gewoon nederlander hoorquote:Op maandag 10 maart 2025 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor de zekerheid jezelf wit schminken.
quote:Op maandag 10 maart 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hoezo zeg ja maar op mijn reactie dat ik vadsig ben
ik snap het nietquote:
Wat mij betreft kan toch dan ook morgen . Dat hoeft vandaag nog niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat het morgen weer winters weer wordt
het kantoor is zich aan het voorbereiden
quote:Op maandag 10 maart 2025 09:44 schreef Nizno het volgende:
ik denk dat ik straks maar eens even ga lunchen met twee bruine boerenboterhammen met kroketjes
Zucht ... Ik snap het ook niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik snap het niet
ik: mag geen snack meer
jij: vanwege het kitesurfen?
ik: nee omdat ik vadsig ben
:ja maar dan valt dan meer op
Een wortel dan. Of iets anders qua fruit.quote:
soms is de KSC net een doolhofquote:
heb ik ook niet. Mai meequote:Op maandag 10 maart 2025 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een wortel dan. Of iets anders qua fruit.
Denk dat ik niet met het kitesurfen had moeten beginnen want nu wil ik het elke dag doen en is het weer elke keer niet goedquote:
ga weg met je mayo bij een kroketquote:Op maandag 10 maart 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
lekker broodje kroket met mayo... oh man
Toen je steeds naar het strand wilde, was het weer ook elke keer niet goed. Misschien moet je gewoon heel hard binnen willen smurfen.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ik niet met het kitesurfen had moeten beginnen want nu wil ik het elke dag doen en is het weer elke keer niet goed
punnikenquote:Op maandag 10 maart 2025 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen je steeds naar het strand wilde, was het weer ook elke keer niet goed. Misschien moet je gewoon heel hard binnen willen smurfen.
ja heb hier nog nooit zoveel slecht weer gehadquote:Op maandag 10 maart 2025 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen je steeds naar het strand wilde, was het weer ook elke keer niet goed. Misschien moet je gewoon heel hard binnen willen smurfen.
Kun je je vlucht naar Nederland nog annuleren?quote:Op maandag 10 maart 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb hier nog nooit zoveel slecht weer gehad
misschien is het een teken van boven
ze komt bijna terugquote:Op maandag 10 maart 2025 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
[Newsflash]
Ze is al een tijd weg!
[/Newsflash]
neequote:Op maandag 10 maart 2025 09:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je je vlucht naar Nederland nog annuleren?
met of zonder mosterd?quote:Op maandag 10 maart 2025 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu ook wel zin in een broodje kroket.
Heel fijn dat dat tegenwoordig ook vanaf de zolderkamer kan.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
Wat een mooi cadeautje deze laatste lentedag om lekker te lunchen, shoppen, kwebbelkousen en te zwierezwaaien.
Kan beter afvallenquote:
zonder is ook lekkerquote:Op maandag 10 maart 2025 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zonder. Ik houd niet van mosterd.
Amaquote:
Laatste lentedag? De lente is net aangebrokenquote:Op maandag 10 maart 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
Wat een mooi cadeautje deze laatste lentedag om lekker te lunchen, shoppen, kwebbelkousen en te zwierezwaaien.
Oorlog hè?quote:Op maandag 10 maart 2025 10:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatste lentedag? De lente is net aangebroken
Na vandaag regen tot oktober.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatste lentedag? De lente is net aangebroken
Bijna top 2000.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach ja, is ook zo voorbij. Het is tenslotte alweer bijna kerst eigenlijk
Deze week nog nachtvorstquote:
Optimist.quote:
Het heeft vannacht gevroren hier.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze week nog nachtvorst
Zou de kast dan wel nog op een kiertje laten staan, voor de zekerheid.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:26 schreef CherryLips het volgende:
M'n daglichtlamp kan al wel weer in de kast he?
Ja. Niet meer nodig tot oktober.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:26 schreef CherryLips het volgende:
M'n daglichtlamp kan al wel weer in de kast he?
awhquote:Op maandag 10 maart 2025 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Omdat jij het bent.
Komt door al dat gepraat hier o er broodjes kroket.quote:
Dat scheelt dan hoef ik de olijfboom nog niet te snoeienquote:Op maandag 10 maart 2025 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze week nog nachtvorst
Ohh heb je een olijfboom? Buiten?quote:Op maandag 10 maart 2025 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dat scheelt dan hoef ik de olijfboom nog niet te snoeien
Kroketquote:Op maandag 10 maart 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt door al dat gepraat hier o er broodjes kroket.
quote:Op maandag 10 maart 2025 10:30 schreef Recce het volgende:
Volgens mij heb ik gisteren alle pollen uit het bos opgesnoven. Bij mijn weten heb ik niet echt hooikoorts, maar mijn neus was lek net, terwijl ik me echt niet verkouden voel.
Hebben ze daar rookworst?quote:Op maandag 10 maart 2025 10:31 schreef bitterbal het volgende:
ik eet alleen vanaaf dus ga denk ik stamppot met worst etenhet weer is er goed voor
quote:Op maandag 10 maart 2025 10:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]Alle mensen met hooikoorts bedanken je.
Ik liep zaterdag te janken en te snotteren buitenquote:Op maandag 10 maart 2025 10:30 schreef Recce het volgende:
Volgens mij heb ik gisteren alle pollen uit het bos opgesnoven. Bij mijn weten heb ik niet echt hooikoorts, maar mijn neus was lek net, terwijl ik me echt niet verkouden voel.
Wel sappig?quote:Op maandag 10 maart 2025 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ze hebben een bepaald merk varkensworst
Dirk heeft komende week die shoarma frikandellen voor een probeerprijsje, misschien toch eens proberen.quote:
Is het niet dat saharazand misschien dan?quote:Op maandag 10 maart 2025 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep zaterdag te janken en te snotteren buitenEn 's avond was het ineens over.
Ben benieuwdquote:Op maandag 10 maart 2025 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Dirk heeft komende week die shoarma frikandellen voor een probeerprijsje, misschien toch eens proberen.
Ik denk dat die shoarma frikandellen wel oke zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Erger dan de nasi-eitjes kan gelukkig niet.
Als je de S met een Z verwisselt wel.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Erger dan de nasi-eitjes kan gelukkig niet.
Shoarma is altijd ok.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat die shoarma frikandellen wel oke zijn.
Hebben ze dat bij dat restaurant waar ze ook oliebollen hadden?quote:Op maandag 10 maart 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en die puree recceen met veel jus
![]()
echt blij dat ik heb ontdekt
Ja 2 struiken en een boompje. Ik doe er niets aan qua bescherming oid in de winter en elke lente bloeien ze weer mooi op!quote:Op maandag 10 maart 2025 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh heb je een olijfboom? Buiten?Wilde er ook eentje maar dacht dat die de winter buiten niet zou overleven.
Nee de stamppot hebben ze toevallig bij een irish pub . het komt met doperwtjes. Oh en ze hebben daar ook die warme appeltaartquote:Op maandag 10 maart 2025 10:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben ze dat bij dat restaurant waar ze ook oliebollen hadden?
Asperges met shoarma.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah kan genoeg dingen noemen waarbij shoarma niet oke is.
quote:Op maandag 10 maart 2025 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee de stamppot hebben ze toevallig bij een irish pub . het komt met doperwtjes. Oh en ze hebben daar ook die warme appeltaart
Ja, gooi het niet door de paaseitjes.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah kan genoeg dingen noemen waarbij shoarma niet oke is.
Breng Jamin nou niet op ideeën.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, gooi het niet door de paaseitjes.
Nee dat heb ik dus vorige keer gedaan he, die appeltaart. Man dat lag zwaar op de maag. Hele nacht last van gehadquote:Op maandag 10 maart 2025 10:40 schreef Recce het volgende:
[..]Neem je die na? En wat neem je erbij?
Het zou wel mooi zijn als de rijdende rechter nu bij meneer Mr. Visser aan de deur komt met gedupeerden. Kijken of hij dan rustig blijft.quote:Het Commissariaat voor de Media onderzoekt klachten over Mr. Frank Visser doet uitspraak. Het onderzoek volgt na een artikel van het AD waarin deelnemers zich kritisch uitlaten over het SBS-programma.
Had je er slagroom op?quote:Op maandag 10 maart 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat heb ik dus vorige keer gedaan he, die appeltaart. Man dat lag zwaar op de maag. Hele nacht last van gehad
jij houdt ook van stamppot?
Hmm, ja, maar kan zijn dat als je die appeltaart ziet, je je toch niet kan beheersen natuurlijk.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat heb ik dus vorige keer gedaan he, die appeltaart. Man dat lag zwaar op de maag. Hele nacht last van gehad
jij houdt ook van stamppot?
Vast wel. Het gaat meer over de manier waarop sbs die mensen weergeeft in het programma. Maar dat weet je toch ook als je dat programma een keer hebt gezien?quote:Op maandag 10 maart 2025 10:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn als de rijdende rechter nu bij meneer Mr. Visser aan de deur komt met gedupeerden. Kijken of hij dan rustig blijft.
ik zit met oogkleppen op zoals paardenquote:Op maandag 10 maart 2025 10:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, maar kan zijn dat als je die appeltaart ziet, je je toch niet kan beheersen natuurlijk.
Ja, af en toe stamppot is wel heel lekker.
Misschien had je last van de slagroomquote:Op maandag 10 maart 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en er zat ijs bij. Het was echt een super lekkere appeltaart
Nee het met mijn maagklachten dat het dan zo zwaar valt.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien had je last van de slagroomHeb ik ook weleens.
@jaminquote:
Ik wil gewoon dat Mr. Visser ook een keer door het lint gaat.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vast wel. Het gaat meer over de manier waarop sbs die mensen weergeeft in het programma. Maar dat weet je toch ook als je dat programma een keer hebt gezien?
Maar slagroom kan vrij vet zijn dus dat helpt niet. Misschien dat het zonder slagroom beter gaat.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het met mijn maagklachten dat het dan zo zwaar valt.
nee ik trap hier niet inquote:Op maandag 10 maart 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar slagroom kan vrij vet zijn dus dat helpt niet. Misschien dat het zonder slagroom beter gaat.
Veel klachten.quote:
Mr. Visser Flipt.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat Mr. Visser ook een keer door het lint gaat.
Moet ik maar eens proberen!quote:Op maandag 10 maart 2025 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)del-4-x-70g-672360DS
Het lijkt wel drive to survivequote:Op maandag 10 maart 2025 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vast wel. Het gaat meer over de manier waarop sbs die mensen weergeeft in het programma.
Eens. Net als zonder rozijnen.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
al is appeltaart zonder slagroom ook niet compleet
quote:Op maandag 10 maart 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Net als zonder rozijnen.
quote:Op maandag 10 maart 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Net als zonder rozijnen.
Sow.quote:Op maandag 10 maart 2025 11:02 schreef TaMieke het volgende:
Appeltaart is gewoon overhyped. Niets speciaals aan.
Het is maandag.quote:Op maandag 10 maart 2025 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Wat wordt hier allemaal gezegd vandaag?
quote:Op maandag 10 maart 2025 11:02 schreef TaMieke het volgende:
Ja die warmteklagers gaan we dit jaar flink aanpakkenquote:Op maandag 10 maart 2025 11:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nog meer waar we over kunnen klagen?
2 dagen boven de 25 graden is geen hete zomer!
hehehehehehquote:Op maandag 10 maart 2025 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die warmteklagers gaan we dit jaar flink aanpakken
quote:Op maandag 10 maart 2025 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
uhmmmmmquote:Op maandag 10 maart 2025 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gaan gewoon pinguïns, ijsberen, narwallen en sneeuwkonijnen loslaten op dat kuteiland.
Ik wil deze week appeltaart makenquote:Op maandag 10 maart 2025 11:02 schreef TaMieke het volgende:
Wat ik vind van te hete zomers zijn geen klachten, maar gewoon de waarheidquote:Op maandag 10 maart 2025 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Screensquote:Op maandag 10 maart 2025 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat ik vind van te hete zomers zijn geen klachten, maar gewoon de waarheid
Dan zeggen we nog niet zoveel nee.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat ik vind van te hete zomers zijn geen klachten, maar gewoon de waarheid
Speklapjesquote:Op maandag 10 maart 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoort al het gesis en geknetter van mijn verbrande huidje?
Smeer je beter in!quote:Op maandag 10 maart 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest ik anderhalve week geleden al omdat er iemand zat te kloten.quote:Op maandag 10 maart 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat
We moeten uit onze F1 winterslaap komen ivm raceweek
[ afbeelding ]
He mus not be named?quote:Op maandag 10 maart 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moest ik anderhalve week geleden al omdat er iemand zat te kloten.
Ik zat vorige week al met een zonnehoed buitenquote:Op maandag 10 maart 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh goed om te weten, dan ga ik het ook eens proberenquote:Op maandag 10 maart 2025 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ja 2 struiken en een boompje. Ik doe er niets aan qua bescherming oid in de winter en elke lente bloeien ze weer mooi op!
Ze zijn nu alweer mooi groen eigenlijk.
Niet met vaseline in ieder geval.quote:Op maandag 10 maart 2025 11:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje boter of olijfolie. Sizzle sizzle.
KSSSSSSSTquote:
Zegquote:
Dit klinkt erotischquote:Op maandag 10 maart 2025 11:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje boter of olijfolie. Sizzle sizzle.
Kan echt niet wachtenquote:
Alleen bij de mensen die willenquote:
Maar ik wil ook heul geen hittegolvenquote:
En toch, zooooo veel meer energiequote:Op maandag 10 maart 2025 11:51 schreef Ama het volgende:
Ja leuk die hitte. Snachts weer lekker beroerd slapen.
Kom hier wonen danquote:Op maandag 10 maart 2025 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik wil ook heul geen hittegolven
Oh echt? Tot iets van 20-25 graden wel ja, daarna gaat het hier hard bergafwaarts met de energie.quote:
Vast wel, ergens op een bergquote:Op maandag 10 maart 2025 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat er nog een kavel te koop om huisje te bouwen?
Dan ben jij zeker de uitzondering?quote:Op maandag 10 maart 2025 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Hitte is leuk voor luie mensen die geen kont te doen hebben.
Oh dat doe ik nu al zonder de hittequote:Op maandag 10 maart 2025 11:51 schreef Ama het volgende:
Ja leuk die hitte. Snachts weer lekker beroerd slapen.
quote:Op maandag 10 maart 2025 11:02 schreef TaMieke het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2025 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Of voor mensen die een zwemparadijs in hun achtertuin hebbenquote:Op maandag 10 maart 2025 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan hooguit een teiltje water op het balkon zettenquote:Op maandag 10 maart 2025 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of voor mensen die een zwemparadijs in hun achtertuin hebben
Dat is een noodzakelijk kwaad met die tropische zomers van tegenwoordig.quote:Op maandag 10 maart 2025 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je niet uitgenodigd op het verjaardagsfeestje van US deze zomer? Ik weet niet precies wat we gaan doen, maar op de uitnodiging stond dat we zwemkleding mee moesten nemen.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan hooguit een teiltje water op het balkon zetten
*Huisje bij @kwiwi in de tuin bouwtquote:
Krijgen we dan ook een snoepzakje mee naar huis?quote:Op maandag 10 maart 2025 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je niet uitgenodigd op het verjaardagsfeestje van US deze zomer? Ik weet niet precies wat we gaan doen, maar op de uitnodiging stond dat we zwemkleding mee moesten nemen.
Heb er ook over nagedacht, maar heb de jacuzzi al weggedaan omdat het teveel onderhoud was, denk dat een zwembad helemaal niks wordtquote:Op maandag 10 maart 2025 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een noodzakelijk kwaad met die tropische zomers van tegenwoordig.
Ga je nou pal voor mijn mobiele bospod bouwen?quote:Op maandag 10 maart 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Huisje bij @:kwiwi in de tuin bouwt
Kun je gezellie naast @Budapestenaar wonenquote:Op maandag 10 maart 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Huisje bij @:kwiwi in de tuin bouwt
Hoop het welquote:Op maandag 10 maart 2025 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook een snoepzakje mee naar huis?
Onderhoudscontractje afsluiten bij een bedrijf waar mooie mensen werken.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb er ook over nagedacht, maar heb de jacuzzi al weggedaan omdat het teveel onderhoud was, denk dat een zwembad helemaal niks wordt
En worden we thuisgebracht?quote:Op maandag 10 maart 2025 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook een snoepzakje mee naar huis?
Jij inmiddels toch?quote:Op maandag 10 maart 2025 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rol je 'm toch een stukje naar rechts?quote:Op maandag 10 maart 2025 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je nou pal voor mijn mobiele bospod bouwen?
* schikt een beetje inquote:Op maandag 10 maart 2025 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je gezellie naast @:budapestenaar wonen
Ik ben niet zo moeilijk, aan welke kant heb je het minste last van mij?quote:Op maandag 10 maart 2025 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je nou pal voor mijn mobiele bospod bouwen?
Rol ik straks van je berg afquote:Op maandag 10 maart 2025 12:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rol je 'm toch een stukje naar rechts?
Dat zweetquote:Op maandag 10 maart 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoooo lamlendig van de warmte, zweet uit alle kieren, gewoon zooo ongemakkelijk
Ik ga echt goed op 25+quote:Op maandag 10 maart 2025 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh echt? Tot iets van 20-25 graden wel ja, daarna gaat het hier hard bergafwaarts met de energie.
Moet je in een zwembad niet ook elke paar dagen de ph levels meten en chemicaliën erin gooien? Werd daar helemaal gestoord van.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onderhoudscontractje afsluiten bij een bedrijf waar mooie mensen werken.
Dit weer is wel ideaal om actief te zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah ik ben actiever als het minder warm is.
Naast de bospod is primaquote:Op maandag 10 maart 2025 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk, aan welke kant heb je het minste last van mij?
quote:Op maandag 10 maart 2025 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je niet uitgenodigd op het verjaardagsfeestje van US deze zomer? Ik weet niet precies wat we gaan doen, maar op de uitnodiging stond dat we zwemkleding mee moesten nemen.
quote:Op maandag 10 maart 2025 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je tot stilstand voor Ama's drugspaleis.
Okequote:
maar die laatste, deel je het met de buren?!quote:Op maandag 10 maart 2025 12:06 schreef essnhills het volgende:
Ik ben wel een prettige buur
Ik maak geen lawaai, luister geen harde muziek, lig het grootste deel op de bank/tuinstoel en ik bak taarten
Schwarzwalder?quote:Op maandag 10 maart 2025 12:06 schreef essnhills het volgende:
Ik maak geen lawaai, luister geen harde muziek, lig het grootste deel op de bank/tuinstoel en ik bak taarten
Ja hoor, kan het toch niet allemaal alleen opetenquote:Op maandag 10 maart 2025 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar die laatste, deel je het met de buren?!
Kan allemaal computergestuurd worden, mocht er onverhoopt iets mis zijn dan krijgt het onderhoudsmannetje een berichtje en springt hij op zijn fietsje.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je in een zwembad niet ook elke paar dagen de ph levels meten en chemicaliën erin gooien? Werd daar helemaal gestoord van.
Lekkere taartquote:Op maandag 10 maart 2025 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor, kan het toch niet allemaal alleen opeten
Dat heb ik weleens gemaaktquote:
Voordat je ineens een ijselijke kreet hoortquote:Op maandag 10 maart 2025 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal even een hekje neerzetten voor de zekerheid
Hmm, dat is op zich nog wel te doen dan.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan allemaal computergestuurd worden, mocht er onverhoopt iets mis zijn dan krijgt het onderhoudsmannetje een berichtje en springt hij op zijn fietsje.
Dat laatste lijkt me vrij kut als je honger hebt.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:06 schreef essnhills het volgende:
* kwiwi maakt direct stukje grond klaar voor essn's huisjequote:Op maandag 10 maart 2025 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens gemaakt
Die was toen heel goed gelukt
* zwaait hek uitnodigend openquote:Op maandag 10 maart 2025 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens gemaakt
Die was toen heel goed gelukt
quote:Op maandag 10 maart 2025 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi maakt direct stukje grond klaar voor essn's huisje
quote:
Is één van mijn lievelingstaartenquote:Op maandag 10 maart 2025 12:08 schreef essnhills het volgende:
Dat was voor mijn vaders verjaardag een keer
"Heb je een voorkeur voor een taatt voor je verjaardag?"
"Eentje die je nog niet eerder hebt gemaakt"
"Schwarzwalder Kirschtorte it is!"
ranzigquote:Op maandag 10 maart 2025 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Soms doe ik er wel mayo op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |