SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wat heerlie de peerlie zegquote:Op maandag 10 maart 2025 07:45 schreef kwiwi het volgende: Zomaar een dagje vrij vandaag. Geen idee waarom het bedrijf gesloten is, maar zal me ook een bifiworstje wezen
![]()
Vandaag wordt het liedje van Zwitserland voor het ESF bekend gemaaktquote:Op maandag 10 maart 2025 07:45 schreef kwiwi het volgende:
Zomaar een dagje vrij vandaag. Geen idee waarom het bedrijf gesloten is, maar zal me ook een bifiworstje wezen
Niet?quote:
Tammiequote:
Bevalt primaquote:Op maandag 10 maart 2025 08:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe bevalt het samenwonen en het huis?
Goed om te horenquote:Op maandag 10 maart 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bevalt prima
De trap wordt nu gerenoveerd
quote:
Elk cadeau heeft toch waarde, je moet nooit een paard in de kont kijken.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ik weet toch pas wat een cadeau is wanneer ik die heb uitgepakt. En dan weet ik toch ook pas of het leuk is
quote:Op maandag 10 maart 2025 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Kan je het plastic van een BiFi worstje eten?
U denkt te logischquote:Op maandag 10 maart 2025 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ik weet toch pas wat een cadeau is wanneer ik die heb uitgepakt. En dan weet ik toch ook pas of het leuk is
quote:,,Dit is mijn thuis, maar je voelt je veilig in een inclusieve samenleving en we zien keer op keer dat die er niet is. Infiltratie in gebedshuizen en onderzoeken specifiek naar moslims zijn aan de orde van de dag. Het is een optelsom van dingen die moslims buitenspel zetten in de samenleving. Wat betekent dat voor onze kinderen?”
sorry maar hierom moet ik toch echt gniffelen.quote:De goedopgeleide Yigit is zelf niet van plan terug te gaan naar Turkije, al is van ‘teruggaan’ sowieso geen sprake, want hij is hier geboren. ,,Als ik op vakantie ben, mis ik Rotterdam. Maar in een Islamitisch land kan ik meer mezelf zijn. Dubai of Qatar, dat zijn wel opties.”
oke doeiquote:Op maandag 10 maart 2025 09:18 schreef Nizno het volgende:
Moslimjongeren overwegen te emigreren: ‘Houden meer van Nederland dan ze terugkrijgen’
[..]
[..]
sorry maar hierom moet ik toch echt gniffelen.
ja dat was idd ook wat ik dacht alleen om de titel...quote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 09:18 schreef Nizno het volgende:
Moslimjongeren overwegen te emigreren: ‘Houden meer van Nederland dan ze terugkrijgen’
[..]
[..]
sorry maar hierom moet ik toch echt gniffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |