Ja Omtzigt heeft in no time -20 zetels voor elkaar gekregen ofzo maar de linkse druiven zijn weer zuur. Voor sommige users is er echt niks anders te zeggen dan links bad links bad links bad, ik ben niet rechts hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2025 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je je eigen posts dan lekker gaan observeren want het is echt niet veel inhoudelijker.
Begrijp ook niet wat er verder aan te onderbouwen valt. Sinds Omtzigt de oppositie uit is heeft hij zijn politieke ziel verkocht aan de PVV. En gegokt en verloren. Heeft weinig met zure druiven te maken, anders sla je de peilingen van de afgelopen pakweg 12 maanden er even op na
Het is sinds 22 november 23 letterlijk het enige wat je hoort. Zelfkritiek is er niet. Wat dan ook wel weer leuk is want dat is precies het verwijt wat ze bv Islam maken: Een gebrek aan zelfkritiekquote:Op woensdag 12 maart 2025 01:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja Omtzigt heeft in no time -20 zetels voor elkaar gekregen ofzo maar de linkse druiven zijn weer zuur. Voor sommige users is er echt niks anders te zeggen dan links bad links bad links bad, ik ben niet rechts hoor.
Er zat bij NSC nogal een verschil in de stemmers en het kader. De stemmers hebben hier deels niet zo’n moeite mee. Onder hun volksvertegenwoordigers en leden gaat dit anders aankomen…quote:Op woensdag 12 maart 2025 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral Omtzigt blijkt geen haar beter te zijn dan Wilders inderdaad. Kan me geen NSC-stemmer voorstellen die hem ook nog maar enigszins vertrouwt of serieus neemt
Omdat extreemrechts meer in de mode is dan centrumlinks.quote:Op woensdag 12 maart 2025 01:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je moet je afvragen waarom dat is.
Amerikaanse rechtse propaganda schildert ‘woke’ af als een existentiële bedreiging, terwijl ‘based’ wordt verheerlijkt als rebellie tegen progressieve waarden. Dit discours sijpelt door naar Europa via sociale media, waar het resoneert bij teleurgestelde kiezers.quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:31 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Omdat extreemrechts meer in de mode is dan centrumlinks.
Op buitenlanders kankeren doet het nu gewoon heel lekker…
De rechtsen zijn de weg al een tijd geleden kwijtgeraakt inderdaad, vandaar ook dat een verenigd links front zo belangrijk is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 01:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Tja VVD en NSC zagen PVV meer zitten dan PvdA.
De kleinburgerlijke boekhoudertjes snappen de internationale verhoudingen inderdaad niet helemaal.quote:
Voor hen is de landelijke politiek al heel groot en spannend.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De kleinburgerlijke boekhoudertjes snappen de internationale verhoudingen inderdaad niet helemaal.
Ik heb wel zoiets van; als we dit pad in gaan slaan, laten we het dan wel gewoon goed doen en het aanwenden voor meer dan defensie.quote:
Wat je bij de nu gewilligen ziet is ook alleen maar een angstreactie en niet iets dat voortkomt uit een goed ontwikkeld begrip van de wereld. Als dat het geval was, dan waren ze al veel eerder sceptisch geweest t.a.v. de VS, en hadden ze ergens in de afgelopen 80 jaar al een soortgelijk geluid laten horen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De kleinburgerlijke boekhoudertjes snappen de internationale verhoudingen inderdaad niet helemaal.
Dat zou je kunnen stellen, maar dan is men in ieder geval nog ten halve gekeerd.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:11 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wat je bij de nu gewilligen ziet is ook alleen maar een angstreactie en niet iets dat voortkomt uit een goed ontwikkeld begrip van de wereld. Als dat het geval was, dan hadden ze ergens in de afgelopen 80 jaar al een soortgelijk geluid laten horen.
Ik denk juist eerder dat dit niet slecht uit pakt voor Omtzigt. Geen gezamelijke schulden en hameren op die 3 en 60% waren de onderwerpen waar hij initieel zo populair mee werd dat de CDA leiding hem niet van de lijst kon krijgen. Als hij dat nu los liet, had hij helemaal niks eigens meer. Zijn uitleg is ook behoorlijk goed te begrijpen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:09 schreef capricia het volgende:
Er blijft niets meer over van NSC.
Hoe bekrompen kun je zijn.
Tja als de VVD slim is dan trekken ze nu de stekker uit deze shitshow, met een beetje intelligent campagne voeren moeten ze er nog winst uit kunnen halen ook.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:20 schreef capricia het volgende:
Ik vind het altijd interessant om te zien dat de fallout nu bij Omtzigt terecht komt. En niet bij de BBB ofzo. Die hetzelfde stemden, toch?
Dat wordt dan wel weer een soort nieuw Paars kabinet. Weet niet of ze daar zo om staan te springen. Maar goed, voor Nederland is alles beter dan de huidige incompetente shitshow.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:23 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja als de VVD slim is dan trekken ze nu de stekker uit deze shitshow, met een beetje intelligent campagne voeren moeten ze er nog winst uit kunnen halen ook.
Ja Heinen is ook zo'n typische centenneuker.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:32 schreef Hanca het volgende:
Het opvallende is: als je Heinen de afgelopen dagen beluistert, staat hij ook veel meer aan de kant van Omtzigt. Hij is altijd heel fel tegen eurobonds geweest.
Je bedoelt: iemand die liever geen diepere economische crisis ziet dan die tijdens de kredietcrisis, zeker niet op een moment dat je Oekraïne financieel wil steunen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja Heinen is ook zo'n typische centenneuker.
BBB heeft zich nooit echt geprofileerd rond dit type onderwerpen. Dat helpt nogal.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:20 schreef capricia het volgende:
Ik vind het altijd interessant om te zien dat de fallout nu bij Omtzigt terecht komt. En niet bij de BBB ofzo. Die hetzelfde stemden, toch?
Schoof gaat zich nu toch een paar dagen beraden hoe nu verder?quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:37 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je bedoelt: iemand die liever geen diepere economische crisis ziet dan die tijdens de kredietcrisis, zeker niet op een moment dat je Oekraïne financieel wil steunen.
Als er een zware economische crisis in Europa komt, heeft juist Oekraïne de eerste gevolgen: geen regering gaat extra bezuinigen om Oekraïne harder te helpen tijdens een crisis.
Ik denk dat hij wijzend op deze stemming gewoon tegen gaat stemmen in Brussel. Er is geen veto, dus dan komt het er alsnog. En binnen zijn kabinet is ook misschien wel de meerderheid tegen, dus daar komt het ook niet slecht uit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Schoof gaat zich nu toch een paar dagen beraden hoe nu verder?
Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk uit gaat komen. Want hij kan dit gewoon naast zich neerleggen. En dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |