Vanaf het weekend wat toenemende kansen. Dus nog ff stof happen de komende dagen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:06 schreef PzKpfw het volgende:
Lekker weertje wel maar inmiddels zou enige serieuze regen tussendoor ook wel welkom zijn. Het begint behoorlijk af te drogen namelijk.
Jankstraalquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:06 schreef PzKpfw het volgende:
Lekker weertje wel maar inmiddels zou enige serieuze regen tussendoor ook wel welkom zijn. Het begint behoorlijk af te drogen namelijk.
Waar jank ik precies? Ik zeg toch dat het een lekker weertje is? Maar voor mijn tuin en de nieuwe planten zou een beetje regen best welkom zijn.quote:
Nadeel is dat de kans groter is dan we weer kletsnatte maanden april/mei krijgen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:29 schreef INViCTuS het volgende:
Serieus, dat gejank over droogte![]()
. De grond is echt nog nat zat. De toplaag is wat droger, maar steek de schep er maar eens door en het is gelijk vochtig. Paar centimeter drogere grond is echt niet erg. Maandenlang zeiknat geweest. Er is ook nog niet veel verdamping.
Eens.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waar jank ik precies? Ik zeg toch dat het een lekker weertje is? Maar voor mijn tuin en de nieuwe planten zou een beetje regen best welkom zijn.
Spanje en Nederland hebben best vaak tegengesteld weer.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:44 schreef dick_laurent het volgende:
De actuele kaart met de rv is ook wel veelzeggend.
Groetjes vanuit de Costa del Vochtig![]()
[ afbeelding ]
Dat is toch niet zo bijzonderquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Spanje en Nederland hebben best vaak tegengesteld weer.
Daar heb ik ook wel last van. Valt niet tegen te smeren buiten.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:46 schreef Slobeend het volgende:
Mijn droge handen hebben naarstig behoefte aan vochtige lucht, hup vochtige lucht.
Heb je geen gieter, of een tuinslang?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waar jank ik precies? Ik zeg toch dat het een lekker weertje is? Maar voor mijn tuin en de nieuwe planten zou een beetje regen best welkom zijn.
Omdat het een kutmedium is waar alleen losers nog op zitten.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:56 schreef INViCTuS het volgende:
Vanochtend wel fris
https://x.com/weermanrobe(...)9Ea_E84-kGKBNvw&s=19
Waarom doen die berichten van X zo moeilijk?
Ik vond het een geweldig medium.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat het een kutmedium is waar alleen losers nog op zitten.
Maar als de zon echt zijn werk gaat doen, dan kan het snel gaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:29 schreef INViCTuS het volgende:
Serieus, dat gejank over droogte![]()
. De grond is echt nog nat zat. De toplaag is wat droger, maar steek de schep er maar eens door en het is gelijk vochtig. Paar centimeter drogere grond is echt niet erg. Maandenlang zeiknat geweest. Er is ook nog niet veel verdamping.
Hahahaa!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:21 schreef Evangelion het volgende:
Redelijke zon maar ook een gure hoerenwind.
Het park lijkt voorzichtig wat groener te worden.
Er lag een vrouw in bikini te zonnen aan het water. Tja die bezuinigingen op de GGZ he.![]()
/liefdagboek
Volgens mij was het weer dezelfde als in deze post van mij 1,5 jaar geledenquote:
Ik woon vlakbij een kou-fetishist of zoquote:Op woensdag 22 november 2023 13:26 schreef Evangelion het volgende:
Vond mezelf al heel wat bij 7 graden in korte broek hardlopen, zie ik twee dames in bikini in het kanaal springen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |