april is statistisch gezien zelfs de droogste maand van het jaarquote:
Maart/april/mei zijn volgens mij elk droger dan juni/juli/augustus, dus inderdaad helemaal niet vreemd. De verdamping in de zomer is natuurlijk hoger en de neerslag zal daar vaker met heftige buien omlaag komen. Maar puur kijkend naar het aantal mm is het voorjaar een stuk droger. Dus een paar weken geen of amper regen kan niet heel bijzonder zijn nee.quote:
Stond idd ook op NOS van de week. Zonniger vond ik wel opvallend.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maart/april/mei zijn volgens mij elk droger dan juni/juli/augustus, dus inderdaad helemaal niet vreemd. De verdamping in de zomer is natuurlijk hoger en de neerslag zal daar vaker met heftige buien omlaag komen. Maar puur kijkend naar het aantal mm is het voorjaar een stuk droger. Dus een paar weken geen of amper regen kan niet heel bijzonder zijn nee.
Klopt, en vorig jaar regende het bijna elke dag in april.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
april is statistisch gezien zelfs de droogste maand van het jaar
Die tijd komt ook vast wel weer, ja.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt, en vorig jaar regende het bijna elke dag in april.
Dus laten we vooral genieten van de droge periodes en zon, het kan zo weer anders zijn.
Ja? Jij verwarmt anders?quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:51 schreef RamboDirk het volgende:
Centrale verwaming kan ook wel het huis uitnutteloos apparaat geworden.
Heerlijk en je kunt je centjes uitgeven aan zinnigere dingen dan stoken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Al tijden niet meer aan gehad door het lekkere weer. (huis op het zuiden)
Warme dikke beer gespot.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Al tijden niet meer aan gehad door het lekkere weer.
Zoals een Gaastra windjack zeker?quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heerlijk en je kunt je centjes uitgeven aan zinnigere dingen dan stoken.
Is altijd donker danquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:22 schreef MissHobje het volgende:
Man man elke ochtend gordijnen open doen genot![]()
Heb ik helaas niet, zoveel zonlicht in huis. Vanochtend was het 15 graden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nice!quote:
Kan echt veel verschil maken ja. Zomers vaak weer nadelig als je in zo'n bakoven woont. Tussenseizoenen is het 'energietechnisch' gunstig.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb ik helaas niet, zoveel zonlicht in huis. Vanochtend was het 15 graden.
Is je huis dan al tijden binnen boven de 20? Dat kan toch niet. Of vind jij het met 13 graden al lekker in huis?quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heb ze nooit dicht, maar heerlijk wakker worden met de blauwe lucht buiten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:22 schreef MissHobje het volgende:
Man man elke ochtend gordijnen open doen genot![]()
s'ochtends vroeg de deur uitquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is je huis dan al tijden binnen boven de 20? Dat kan toch niet. Of vind jij het met 13 graden al lekker in huis?
Ja dan zou ik al moeite hebben als het koud is om mijn bed uit te komen en me aan te kleden. Zet altijd de verwarming aan en ga dan nog een half uur terug voor ik dat doe. Maar ja, jij bent ook zo'n bikkel.quote:
elke gek heb zijn gebrek wijffiequote:Op donderdag 20 maart 2025 13:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dan zou ik al moeite hebben als het koud is om mijn bed uit te komen en me aan te kleden. Zet altijd de verwarming aan en ga dan nog een half uur terug voor ik dat doe. Maar ja, jij bent ook zo'n bikkel.
Tijd voor een app zo te horen. Kun je het instellen of vanuit bed bedienen. Hoef je er niet uitquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dan zou ik al moeite hebben als het koud is om mijn bed uit te komen en me aan te kleden. Zet altijd de verwarming aan en ga dan nog een half uur terug voor ik dat doe. Maar ja, jij bent ook zo'n bikkel.
Ja die heb ik zelfs. Maar ga toch altijd graag even naar beneden om het te doen. Dan ben ik een beetje wakker en is het extra lekker om nog een half uurtje te doezelen. En vast een glaasje drinken pakken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tijd voor een app zo te horen. Kun je het instellen of vanuit bed bedienen. Hoef je er niet uit
Wou zeggen, mijn woning wordt nog niet zo warm. In de ochtend zet ik 'm niet aan omdat ik dan toch naar werk ga en er maar even ben, maar in de avond als het bij thuiskomst een graad of 16 is, dan gaat de verwarming nog wel aan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is je huis dan al tijden binnen boven de 20? Dat kan toch niet. Of vind jij het met 13 graden al lekker in huis?
Trui aan of knus naar bedquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wou zeggen, mijn woning wordt nog niet zo warm. In de ochtend zet ik 'm niet aan omdat ik dan toch naar werk ga en er maar even ben, maar in de avond als het bij thuiskomst een graad of 16 is, dan gaat de verwarming nog wel aan.
Elke dag?quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
stiekem ook echt zoquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke dag?
Nu klink je wel echt als een paardrijprinses
Als wij al 2 uur op zijn ontwaakt ze. De leven.quote:
De Bilt moet morgen ook effe die 20c pakkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Net geen 20 graden vandaag.
19.9 in het zuiden.![]()
Morgen mogelijk 22 in Limburg..
Het was vrij fris op de fiets vanochtendquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:23 schreef Frutsel het volgende:
Toch nog weer mensen met handschoenen aan
zonder jas prima te doenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het was vrij fris op de fiets vanochtend
Heel vroeg was het 4-6 graden, dan vind ik dat niet zo raar. Moeten ze trouwens ook helemaal zelf weten. Er lopen ook gekken in een korte broek als het vriestquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:23 schreef Frutsel het volgende:
Toch nog weer mensen met handschoenen aan
als niet iedereen een elektrische fiets zou hebben dan fiets je jezelf wel warmquote:
Laat iedereen dat lekker zelf uitmaken, zo typisch Nederlands ditquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als niet iedereen een elektrische fiets zou hebben dan fiets je jezelf wel warm
En prima als je met 5-6 graden een jas aan hebt maar handschoenen?
Ok handschoenenhenkiequote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Laat iedereen dat lekker zelf uitmaken, zo typisch Nederlands dit
Die staan vaak op een steiger met keiharde muziek aan te bouwen enzoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heel vroeg was het 4-6 graden, dan vind ik dat niet zo raar. Moeten ze trouwens ook helemaal zelf weten. Er lopen ook gekken in een korte broek als het vriest
Veel plezier met onze woestijnlucht!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:37 schreef INViCTuS het volgende:
Stoffig
https://x.com/Stormchaser(...)Y4Y3vSgFfgJ3zUQ&s=19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |