-1, -3, -1, -4 en -2..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou nog even heel goed naar de weersvoorspelling kijken als ik jou was
Nee, daarna. De nacht van 19 op 20 maart is tot april de laatste keer dat er ook maar een kans op nachtvorst is.quote:
Daar heb ik het toch niet over..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, daarna. De nacht van 19 op 20 maart is tot april de laatste keer dat er ook maar een kans op nachtvorst is.
*zucht* laat maarquote:
Gaat niet kei hard vriezen ofzo, dus je kan vrijwel alles wel doen. De meeste planten en struiken kunnen een lichte nachtvorst prima hebben. Los van dat kan het de hele maand april ook nog makkelijk vriezen, dus als je echt wil wachten, dan mag je nog ff wachten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:20 schreef PzKpfw het volgende:
Als die nachtvorsten nu eens weg zijn kan ik de rest van de tuin ook eindelijk gereedmaken.
Met kleine 6 graden wel wat frisquote:
Toch nietquote:Op zondag 16 maart 2025 07:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Foutje lijkt me gezien de rest.
Ah, apart. De stations eromheen waren groen, vandaar.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Toch niet
Tijdens de afgelopen nacht heeft het vooral in het noordwestelijk duingebied en in het noorden pittig gevroren. Diverse locaties rapporteerden matige vorst. Wijster, Leeuwarden en Nieuw Beerta registreerden –5,1, Wijk aan Zee –6,4 en Eelde –6,7°.
Het is een zwaar leven daar bij jou in de Atacama woestijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
Van de week maar de sproeiers aan in de moestuin.. wordt me teveel alles met de hand.
Genotsweertje wel hoor
Zwoegen, zweten en hopen op tijd weer een waterbron te vindenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het is een zwaar leven daar bij jou in de Atacama woestijn.
Als het huidige weer funest was voor de plantjes, waren ze al miljoenen jaren geleden uitgestorven.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar zonder gekheid, de bovenlaag is kurkdroog. Daar zitten nu net alle zaadjes / uien / aardappels / kleine plantjes met hun wortels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |