We zijn dan ook al aan het bewateren op de moestuinquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Het ziet er kurkdroog uit voor de komende twee weken.
Lijkt op een extreem lang blikje redbullquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stand afgelopen zondag De Bilt
Ik was deze week voor een werk uitje paar dagen in Bilbao (noord Spanje) wat eigenlijk een vergelijkbaar klimaat heeft als Nederland, zij het iets warmer in over het gehele jaar gemeten. Maar veel regen ja, ook daar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:46 schreef INViCTuS het volgende:
@:dick_laurent, jouw omgeving weer redelijk droog, hè. Veel gebieden best weer vochtig.
[ x ]
Bilbao is wel toffe stad, toch?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik was deze week voor een werk uitje paar dagen in Bilbao (noord Spanje) wat eigenlijk een vergelijkbaar klimaat heeft als Nederland, zij het iets warmer in over het gehele jaar gemeten. Maar veel regen ja, ook daar.
Hier was het precies in de dagen dat ik in Bilbao was rond de 20 graden en zonnig, en vandaag nu ik terug thuis ben regent het hier![]()
maar goed, alsnog wel 18 graden ofzo dus fris zoals bij jullie is het niet
edit > zon is doorgebroken, meteen keiwarm jonguh
Hele mooie stad en prachtige omgeving. De eerste dag dat we daar waren was eigenlijk ook meteen de mooiste en meest zonnige dag die we hadden en toen zijn we naar San Juan Gaztelugatxe gereden:quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Bilbao is wel toffe stad, toch?
Hier vandaag maar fris en grijzig
Zo dat ziet er zalig uitquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hele mooie stad en prachtige omgeving. De eerste dag dat we daar waren was eigenlijk ook meteen de mooiste en meest zonnige dag die we hadden en toen zijn we naar San Juan Gaztelugatxe gereden:
[ afbeelding ]
Hoe laag of hoe hoog staat hij bij normaal peil? Bijna aan de top nuquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stand afgelopen zondag De Bilt
2025 ten voeten uit. Ben al voorzichtig het zwembad aan het pakken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Het ziet er kurkdroog uit voor de komende twee weken.
Hoog is super goed ..het is 3/4 jaar hoger dan hoog geweest en nu voor het eerst weer iets gezakt..denk dat het wel snel gaat zakken. Zal af en toe update doen. We hebben ook flink droogte gehad voorgaande jaren, stond ie helemaal laag (niet goed)quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe laag of hoe hoog staat hij bij normaal peil? Bijna aan de top nu
Ik ging net ff snel naar de markt met de fiets..kreeg een hagel/regenbui op mijn kop, 10 min en ervoor erna mooi zonnig weerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:43 schreef PzKpfw het volgende:
Die vooruitzichten voor de tweede helft van deze maand![]()
Al moet ik heel eerlijk bekennen dat enkele buitjes tussendoor momenteel best welkom zouden zijn.
De Bilt staat op 0mm?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ging net ff snel naar de markt met de fiets..kreeg een hagel/regenbui op mijn kop, 10 min en ervoor erna mooi zonnig weer
Het is ook gewoon koud. Tijd dat de dubbele cijfers terug komen. Verwarming mag nog wel aanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De Bilt staat op 0mm?heb jij even pech!
Hier vanmorgen natte sneeuw gehad, daarna droog en kwam de zon lekker door
De wind maakte het helaas wel brrrrr koud!
Ja ik dacht ook echt..serieus? Net nu ik op de fiets zitquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De Bilt staat op 0mm?heb jij even pech!
Hier vanmorgen natte sneeuw gehad, daarna droog en kwam de zon lekker door
De wind maakte het helaas wel brrrrr koud!
Ik zou nog even heel goed naar de weersvoorspelling kijken als ik jou wasquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:20 schreef PzKpfw het volgende:
Als die nachtvorsten nu eens weg zijn kan ik de rest van de tuin ook eindelijk gereedmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |